[M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez trojanuch w 23 Lip 2010, 09:32

Witaj,

Dzięki za wnikliwy feedback.

Nad nową wersją pracuję w sposób 'falowy' - wracam do tematu co jakiś czas (chwilowo nie gram w CoP), także do nowej wersji jeszcze trochę (pozatym cały czas poprawiane są zaawansowane skrypty AI - tzw. Various AI z których korzystam, więc będzie bardziej stabilnie) ;)

Problem z pijawkami jest związany z 'Unoficial switch_distance fix' ktory prawdopodobnie zainstalowałeś z modem (przeczytaj readme w katalogu 'extras' - jest tam napisane o co chodzi i jak tego uniknąć).

Pozatym taka dygresja - mod w obecnej wersji jest rzeczywiście trudny i nieco niesprawiedliwy - NPCe mogą strzelać dłuższymi seriami (celnymi) niż odrzut broni pozawala na to graczowi, są też nieco zbyt wytrzymali Z drugiej strony jednak - gram sporo w różne strzelanki MP (ostatnio MW2) - i MAIO naprawdę nieźle sprawdza się jako trening refleksu i celności - nie grałem jakiś czas w MW2 pracując nad MAIO i po powrocie do MW2 pojawiło się zdziwienie - co ci wszyscy ludzie tacy wolni hehe :)
Także - może jest ciężko, ale skill rośnie ;) No i gratulacje z powodu ubitego handlarza (w zamierzeniu exo = 'chodzący czołg' jak to określa Barman w SoC przy jednym z quastów) - jest to jeden z moich ulubionych questów (możesz też w te ruiny zwabiać czerwonych bandytów - mają obok spawna i bardzo fajnie się z nimi walczy w tych ruinach).

Pozdro!
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez XvyX w 24 Lip 2010, 19:42

Hejka! Gram w tego moda razem z modem Fotozona. Otóż natrafiłem na dwa problemy. Pierwszy problem występuje podczas misji w Kopaczi z Wujkiem Jarem. Po cutscence w połowie (Równo co drugi raz!) przypadków wywala mnie do Windy. Oprócz tego zwyczajnie nie mogę JAKIEJKOLWIEK gry zapisanej podczas tej misji wczytać, bo STALKER się zawiesza. To dość spory problem, bo dwaj goście w egzo sprawiają problemy. Ale żeby tylko! Kiedy już udało mi się bez wczytywania zabić wszystkich najemników, Wujcio zwyczajnie celował w nicość ze snajperki i na nic nie reagował. Później zauważyłem też, że podczas misji cały czas tylko celuje ze snajperki, a powinien strzelać w najemników. :mad: Czy ktoś też tak ma? Być może jest to wywołane czymś innym niż ten jakże cudowny mod, ale przedtem dwa razy wygrałem CoP i nigdy nic się w tej misji nie zawieszało.

Drugi problem jest taki, że po wykonaniu misji z chimerą wywala mnie do Okienek :( Mam wersję 0.2.6 i sądzę, że powinno to już być naprawione.

Ogólnie mod bardzo mi się podoba. Zainstalowałem wszystko łącznie z extras (Cośtam z widokiem i HUD). Właśnie się zastanawiam jak sobie poradzę z najemnikami w ZUO (Zakład Utylizacji Odpadów. Taki fajny skrót :D ZUO! ZUO! ZUO!). Tam są dwaj goście w egzo więc mogą być problemy.

PS
Właśnie miałem ciekawy BUG (Niezwiązany z modem co prawda, ale warto wspomnieć :D ). Otóż podczas misji z pijawkami, po przekradnięciu się między nimi (Ach ta pokusa, żeby oddać strzał :E ), nastąpiła emisja. Głuszec wyszedł z tego kanału i gdzieś poszedł. Prawdopodobnie zginął i przez to nie mogłem wykonać zadania ze znikającymi stalkerami, MIMO ŻE miałem już status, żeby poszukać Głuszca w dźwigach portowych, drzwi do tej chatki były zamknięte, a przez okno zobaczyłem, że Głuszec leży na tym stole tak jakby zginął od kul, czyli taki skulony :) Wejść tam musiałem Władcą Zony, który ma teleporter wbudowany (Uff :) )

PS2
Mógłbyś zaktualizować pierwszy post?

Pozdro
Ostatnio edytowany przez XvyX 12 Sie 2010, 18:31, edytowano w sumie 3 razy
XvyX
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 22 Lip 2010, 17:59
Ostatnio był: 26 Cze 2015, 12:01
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez marcel w 26 Lip 2010, 13:52

U mnie, podobnie jak u kolegi wyżej, problem z misją w Kopaczi. Po dotarciu na poddasze i przerywniku, ukazującym nadchodzących najemników, gra zacina się, reagując jedynie na ctrl+alt+del...

log
:

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : .... - zew prypeci\gamedata\scripts\xr_motivator.script:305: attempt to index field 'object' (a nil value)

Jeszcze jedna rzecz, wynikająca z rozwiniętego AI, być musi. Otóż w niektórych zadaniach wszędobylscy npc'e włażą tam, gdzie nie powinni. Przykład, polowanie na chimerę z Zatonu. Po rozmowie z Gontą lądujemy we trzech na terenie pensjonatu Izrumnodnoje, słuchając instrukcji Gonty (nie mamy kontroli nad postacią) podczas gdy w plecy pruje nam trzyosobowy patrol wrogich bandytów. To raz, negatywnie. Dwa, pozytyw, powyższa nieszczęsna misja w Kopaczi - gdy już doszedłem z Wujkiem Jarem do opuszczonego budynku, zza wzgórza wyłonili się trzej członkowie Wolności, którzy oczywiście natychmiast zaatakowali panoszące się poniżej zombie. Dalszego ciągu walki niestety nie poznałem przez ww. crasha, ale dzięki temu przypadkowemu spotkaniu misja nabiera nowego smaku - dzięki niespodziewanym sojusznikom prowadziłbym (powiedzmy że) wyrównaną walkę pięciu na pięciu. Za to duże brawa.
>>> Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput. <<< ~ Ernest Scribbler

Za ten post marcel otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gnuśny Wasyl.
marcel
Opowiadacz

Posty: 436
Dołączenie: 31 Lip 2007, 17:48
Ostatnio był: 29 Paź 2020, 15:47
Kozaki: 193

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez BloodsuckerxD w 10 Sie 2010, 12:04

Ściągnąłem wersje moda 0.2.6 i jestem pod wrażeniem :E . Moja recenzja moda brzmi tak : Mod dla cierpliwych graczy xD. Tylko mam 1 nieprzyjemny bug :( . Mianowicie mam 3 tys rubli w plecaku idę do pilota oddać mu mapy i stwierdzam że nie mogę iść do jupitera :( . Oddaje mu mapy i niby nie mam kasy (opcja dialogowa). Wczytałem wcześniejszego saeva i nic tak samo . Help. Ale mod wielki :E

Edit.

Już wiem na czym polega ten bug :D. Wkleiłem władce zony do moda zespawnowałem sobie ruble i okazało się że zamiast 1000 pilot bierze 8000 ;D. Ma ktoś pomysł jak to naprawić ? Ach i przypomniałem sobie jeszcze że napoje energ. nie dają staminy tylko ją zabierają :D.
http://kolega1010.on.toribash.com/ <<<<<<<<<<<<<<<<< kliknij mi pomoże a tobie nie zaszkodzi xD
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=2826 <<<<<<<<<<<<< tu też :]
Awatar użytkownika
BloodsuckerxD
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 29 Lip 2010, 12:43
Ostatnio był: 04 Maj 2011, 21:39
Miejscowość: Szubin ,Wolwark :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez trojanuch w 11 Sie 2010, 15:17

Bug z ilością Rubli pilota jest naprawiony.

Napoje energetyczne wymagają jedzenia żeby działać - pijesz napój - stamina obniża się, jeżeli jednak teraz dobrze zjesz, możesz 'podbić ją' znacznie wyżej niż normalnie.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez BloodsuckerxD w 11 Sie 2010, 17:23

Dzięki za pomoc. Tylko mała prośba wklej oddzielnie te pliki które są potrzebne do naprawienia tego buga bo nie chce mi się ściągać od nowa wszystkiego :E
http://kolega1010.on.toribash.com/ <<<<<<<<<<<<<<<<< kliknij mi pomoże a tobie nie zaszkodzi xD
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=2826 <<<<<<<<<<<<< tu też :]
Awatar użytkownika
BloodsuckerxD
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 29 Lip 2010, 12:43
Ostatnio był: 04 Maj 2011, 21:39
Miejscowość: Szubin ,Wolwark :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez XvyX w 12 Sie 2010, 17:14

BloodsuckerxD napisał(a):Już wiem na czym polega ten bug :D. Wkleiłem władce zony do moda zespawnowałem sobie ruble i okazało się że zamiast 1000 pilot bierze 8000 ;D. Ma ktoś pomysł jak to naprawić ? Ach i przypomniałem sobie jeszcze że napoje energ. nie dają staminy tylko ją zabierają :D.

Nieprawda. Ja cały czas szedłem do zatonu (Bez władcy zony. Raz tylko go wkleiłem na potrzebę naprawienia buga i zaraz usunąłem, ale to było daaawno) za 1000 a po wykonaniu misji z detektorami dla sowy chciałem się wrócić do zatonu, żeby odebrać Swaroga, i bach! Mam 7999 rubli (przypadek) i pisze mi, że brakuje :mad: . Nie chcę wydawać 8000 na powrót do zatonu! Nie rozumiem dlaczego mówisz, że bug jest naprawiony, a nie mówisz jak trzeba to naprawić. Trzeba moda ściągnąć od nowa, czy co? Raczej nie tędy droga, bo ściągałem go jeszcze raz wczoraj o 22 i wgrywałem. Więc co trzeba zrobić? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
PS
Czy zostały rozpoczęte prace związane z naprawieniem buga w misji od Wujka Jara i polowaniem na Chimerę w Zatonie? Ten problem został zgłoszony już dość dawno temu.
XvyX
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 22 Lip 2010, 17:59
Ostatnio był: 26 Cze 2015, 12:01
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez trojanuch w 13 Sie 2010, 02:58

Sorry, miałem na myśli, że bug jest już naprawiony w... nadchodzącej wersji ;)

Jak nazwa wątku wskazuje: 'zapraszam do testów', a zatem dzięki za test i raport o bugu - ale ten akurat jest już naprawiony.

Proszę - naprawdę podchodzcie do MAIO jako do moda bardzo 'w trakcie produkcji' niż w jakikolwiek sposób skończonego.

btw

Naprawa błedu polega na ustawieniu odpowiednich wartości w pliku scripts > dialogs_jupiter.script, poszukaj sekcji:

Kod: Zaznacz wszystko
-- Zaton B 215 functions -------------------------------------------------


tam zaczynają się wartości kasy którą pobiera przewodnik kolejno za: transport do Jupitera (i z powrotem) bez map, z mapami oraz przy podrózy do Prypeci.
Wartości należy zsynchronizować z treścią dialogów definiowaną w:

configs > text > [twoj_jezyk] > st_dialogs_zaton.xml
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez XvyX w 13 Sie 2010, 17:49

Hejka! Dzięki za podanie sposobu na naprawienie, ale chyba jednak dalej będę dodawać sobie 7k po podróżach Zaton-Jupiter i Jupiter-Zaton. Czemu? Otóż, znalazłem ten fragment w pliku dialogs_zaton, a nie dialogs_jupiter, ale nie w tym rzecz. Po prostu ten fragment jest dla mnie nie do końca zrozumiały. Jest tam też coś o Prypeci. Czekam więc na wyjście kolejnej wersji, w której mam nadzieję, że wartości są już takie jak były. :wink:

Jest jeszcze jeden mały bug. (Znowu - nie wiem czy jest to spowodowane TYM modem. Mam jeszcze mod Fotozona) Obrazek karabinu (Chodzi mi o ten co go Zulus ma, ale normalna wersja(nie Zulusa).) w ekwipunku się nie wyświetla. Screeny: (Mam mod na prawdziwe nazwy broni)
http://img191.imageshack.us/i/karabin1.jpg/
http://img815.imageshack.us/i/karabin2.jpg/

Pozdrawiam.

PS
Czy w kolejnej wersji jest już poprawiony bug w kopaczi i z polowaniem na Chimerę w Zatonie?

Edit:
Szlag. Właśnie wyskoczyły mi dwa dziwne bugi. Pierwszy występuje w Jupiterze. Najprawdopodobniej któryś ze stalkerów ma sig 220 (Patrz do LOGA), gdyż jak chciałem tam pójść z Zatonu w nocy, od razu po załadowaniu mapy wywalało mnie z gry z tym logiem (W nocy wszyscy stalkerzy siedzą na stacji Janów.). Ponadto ten błąd jest ruchomy - napotykam na niego w różnych miejscach w Jupiterze (Nigdy w Zatonie!), więc raczej to jeden ze Stalkerów. Log:
:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 475
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'wpn_sig_220'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

Drugi bug wystąpił, gdy chciałem sprzedać Hawajczykowi dwa artefakty "Oko". Szybko odkryłem, że to nie artefakty "Oko" są magiczne i nie dają się sprzedać, lecz gra kraszuje (Ciekawe ile jeszcze jest określeń na Wywalanie do windy :P ) po przekroczeniu granicy 100 tysięcy rubli :( . Nie wiem tylko czy wywala na skutek osiągnięcia "Bogaty klient", czy po prostu coś mu się wali gdy ma się ponad 100 tysięcy. Bo jeśli na skutek osiągnięcia (Co jest chyba bardziej prawdopodobne), to chyba wystarczy zmienić ilość kasy od której zdobywa się osiągnięcie na np. milion rubli, aż do rozwiązania problemu. Tylko że nie wiem w jakim pliku jest ta wartość. Bo wypakować oryginalne gamedata to jedno, a znaleźć plik to drugie. Poza tym, martwi mnie to co jest w logu:
Can't open section 'helm_battle_dolg'.
Helm_battle_dolg? Co to ma wspólnego ze stoma tysiącami rubli? A może ten hełm u któregoś z handlarzy pojawia się po zdobyciu osiągnięcia "Bogaty klient"? Mam nadzieję, że szybko przeczystasz mój post i to sprawdzisz. :wink: Reszta loga:
:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 475
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'helm_battle_dolg'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 


Poza tym wróćmy do ilości rubli pobieranych za transport. Wspomniałeś o pliku tekstowym w folderze
configs > text > [twoj_jezyk] > st_dialogs_zaton.xml
. Otóż mam tam foldery Rus i Ang. W nich jest kilka plików, łącznie z tym o którym wspominasz. Niestety, w folderze Pol mam tylko podmianę nazw broni na realne. Nie mam tam nic z twojego moda. Powinienem się domyślić, że plików tych nie będzie skoro korzystasz raczej z anglojęzycznych for :D . Nie wiem czy to w czymś przeszkadza, że mam polską wersję gry, ale mam nadzieję, że nie :wink: .

Pozdrawiam i dalej testuję ten Jakże Cudowny Mod :) .
XvyX
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 22 Lip 2010, 17:59
Ostatnio był: 26 Cze 2015, 12:01
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez Czipi w 17 Sie 2010, 17:48

Zaczynam testować, jeśli ściągnąłem to co trzeba. >.< Panuje tu trochę chaos, radzę edytować pierwszy post dodając nowe linki. Potem zdam relacje z moich wrażeń, dodam, że specjalnie instalowałem Zew Prypeci. :D

EDIT:
Przyszła pora na ocenę. Mod wprowadził coś czego do tej pory nie widziałem - iście piekielny poziom trudności ( teraz ciężko jest na poziomie stalkera, dla porównania wcześniej grałem na mistrzu bez problemów ). MOd ma parę niedoróbek między innymi: 1) Emisja na Zatonie wszystko cacy, koniec emisji i w środku statku bandyci zaczynają do mnie strzelać. >.< Szanse na przeżycie były zerowe, tak to też się skończyło. 2) Wyjście z bazy stało się niesamowitym czynem, jeśli opuścisz ją bez straty życia. 3) Ekwipunek NPC... z początku myślałem, że to żart - po cholernie ciężkim zadaniu zabicia 2 bandytów ze strzelbami... byłem totalnie rozczarowany, w ekwipunku była broń, zero amunicji, zero medykamentów... chlebek do zjedzenia... i c**j. Trochę długo to piszę, więc przejdę do plusów i minusów.

PLUSY:
- Podwyższony poziom trudności.
- Zmodernizowane statystyki broni.
- Różne nowe efekty jedzenia i lekarstw.
- NPC nie zauważają mutantów po pierwszym ataku... robią to z dystansu około 30 - 40 metrów, chwała trojanuchowi. :wódka:
- NPC są cennymi sojusznikami w walce.
- Różne tricki wykorzystywane przez NPC.
- Śpiwór, choć nie używałem jeszcze.
- Ciężko przetrwać, gromadzić fundusze na życie w Zonie.

MINUSY:
- Totalne braki w ekwipunku NPC !! Jeśli nic z tym nie poprawisz chyba rezygnuje z moda. :(
- Dziwne zachowania ( sytuacja z emisją ).
- Kuloodporne mutanty.
- Jedzenie zbyt dobrze regeneruje życie, niepotrzebnie też wpływa na radiację.


To na tyle narazie, nie grałem jeszcze nocą... poczekamy zobaczymy BŁAGAM ZRÓB COŚ Z TYM EKWIPUNKIEM, BO SIĘ GRAĆ ODECHCIEWA !! Reszta jak najbardziej w porządku. :)
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 352
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 15 Kwi 2024, 19:36
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez XvyX w 17 Sie 2010, 22:16

Czipi napisał(a):MINUSY:
- Totalne braki w ekwipunku NPC !! Jeśli nic z tym nie poprawisz chyba rezygnuje z moda. :(
- Dziwne zachowania ( sytuacja z emisją ).
- Kuloodporne mutanty.
- Jedzenie zbyt dobrze regeneruje życie, niepotrzebnie też wpływa na radiację.

Hejka!
Co do braków w ekwipunku NPC: Zauważyłeś, że NPC też mają Ograniczoną amunicję? Jak wszystko wystrzelają, to korzystają z pistoletu! Ale jeśli wykorzystał ammo, to raczej nie będzie go mieć przy sobie nie? Poza tym - handlarzom teraz nie można sprzedawać tylko TOTALNIE uszkodzonych broni. A kiedy trochę pograsz to polecam zabijać wszystkich bandytów. Będą mieli SPORO sprzętu :D .

Dziwne zachowania: No cóż, bugi się zdarzają. Mi to się nigdy nie stało, może coś źle zainstalowałeś? Co i w jakiej kolejności wkładałeś do Gamedata?

Kuloodporne mutanty: Nie zauważyłem nic takiego, chyba że to była ironia. Pijawka pada po strzale z "Drapieżcy". Chimera po 2 granatach nasadkowych. Co chcesz od mutantów? :D

Co do papu: Tu się absolutnie zgadzam. Dam ci tylko małą radę. Noś ze sobą 5-10 kiełbas. Na pewno się przydadzą :)

Tak jak poprzednik: Chwała Trojanuchowi! Dalej niecierpliwie czekam na odpowiedź na mój poprzedni post :E (Poprzedniego posta nie zedytowałem. I tak jest tam już za wielki chaos :) )

Edit:
Cóż, u mnie NPC mają ammo ale medykamentów faktycznie nie mają.
Handlarzom nie można sprzedawać przedmiotów co mają mniej niż na oko 20% wytrzymałości. Normalnie przedmiot musi mieć 80% by móc go sprzedać.

Edit 2:
No cóż, Trojanuch nie odpowiada. Chyba moda sobie odpuszczam.
Ostatnio edytowany przez XvyX 29 Sie 2010, 12:31, edytowano w sumie 2 razy
XvyX
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 22 Lip 2010, 17:59
Ostatnio był: 26 Cze 2015, 12:01
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez Czipi w 18 Sie 2010, 08:00

XvyX napisał(a):Co do braków w ekwipunku NPC: Zauważyłeś, że NPC też mają Ograniczoną amunicję? Jak wszystko wystrzelają, to korzystają z pistoletu! Ale jeśli wykorzystał ammo, to raczej nie będzie go mieć przy sobie nie?


Nie zwróciłem uwagi, jeśli to co mówisz jest prawdą po zestrzeleniu typka snajperką, bez możliwości kontrataku znajdę u niego amunicję, czy medykamenty też ? Sprawdzę! :D

XvyX napisał(a):Poza tym - handlarzom teraz nie można sprzedawać tylko TOTALNIE uszkodzonych broni.


Nie rozumiem... tylko totalnie uszkodzonych, czyli jakby nie można było sprzedawać nowych. :?: Jeśli chodziło Ci o to, że nie można sprzedawać uszkodzonego sprzętu to to było w podstawowej wersji gry. :facepalm:

EDIT:

Nie ważne czy emisja, czy pojedynczy snajperski strzał - NPC nigdy nie mieli amunicji ani medykamentów. Dla pewności powtarzałem to wielokrotnie. MIT OBALONY ! :D To by było do poprawki, oprócz tego ciekawi mnie fakt, że AK 74 był za około 8,9 K a Ak 74u był za ponad 11 K. >.< Dla pewności porównałem statystyki obu broni... zwyczajny Ak wypadł lepiej...

EDIT 2: Po kilku godzinach gry wiele rzeczy zaczyna denerwować... Mod jeśli nie przejdzie renowacji nie wróci do mojego komputera.
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 352
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 15 Kwi 2024, 19:36
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07, svt08 oraz 2 gości