[Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstury

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstury

Postprzez Cromm Cruac w 13 Kwi 2010, 13:52

Zestaw paczek tekstur oraz modeli do Zewu Prypeci pod zbiorczym tytułem 'Absolute Texture Packs'. Celem ich stworzenia było podniesienie jakości tekstur i ich wyostrzenie. Tekstury zostały wyedytowane na poziomie MIP map. Oznacza to, że każda MIP mapa w każdej z tekstur została stopniowo wyostrzona w zależności od odległości w jakiej jest wyświetlana. Podwyższyło to ogólną ostrość obrazu.

'Nature 3' (NOWA WERSJA)
Nowe Absolute Nature (v3.01) to nie tylko zestaw nowych tekstur wysokiej jakości ale także zrekompilowane lokacje z użyciem nowych bardziej szczegółowych i realistycznych modeli drzew. Roślinność jest teraz gęstsza i bardziej przypomina prawdziwą Zonę wokół elektrowni w Czarnobylu.



Zmiany w stosunku do wersji 2:

  • Nowe szczegółowe i realistyczne modele drzew.
  • Gęstsza roślinność na niektórych obszarach (np. w Prypeci)
  • Nowa, gęstsza i bardziej zróżnicowana trawa. Np. paprocie w lasach, wysoka trawa na równinach.
  • Nowe tekstury gruntu
  • Dodano nowy styl 'Złota jesień' do wyboru. Jest ich teraz 6.

UWAGA: Ze względu na zrekompilowane mapy ROZPOCZĘCIE NOWEJ GRY WYMAGANE!

Nature 3 Lite:

'Nature 3 Lite'
Wersja 'lekka' bez dodanych nowych drzew ale z nowymi modelami. Mniej obciąża system (mniej polygonów do przeliczenia), jest kompatybilna z niemal wszystkimi modami i nie wymaga rozpoczynania nowej gry.

Nature 3 Lite (SGM addon):

'Nature 3 Lite (SGM addon)'
Specjalna wersja Absolute Nature 3 zawierająca wszystkie lokacje dodane w SGM 2.2. Wszystkie levele zostały zrekompilowane z wykorzystaniem nowych drzew.

Nature 2:

'Nature 2'
Znudziło Ci się łażenie po Zonie, która wszędzie wygląda tak samo? Chciałbyś, żeby Zaton wyglądał jak dotknięty zarazą, okolice Jupitera były wysuszone a Prypeć kompletnie martwa?
Teraz to możliwe!

Nature 2 zawiera 5 różnych wariantów roślinności dla każdego obszaru. Oznacza to, że każdy z obszarów może mieć unikalny wygląd drzew, krzewów i gruntu.
Wszystkie tekstury drzew, krzewów i szuwarów zostały wyrenderowane od nowa.
Dodano kilka nowych tekstur gruntu. Kolejne poziomy MIP map w teksturach gruntu zostały wyedytowane osobno aby zwiększyć ilość detali w odległych miejscach. Naprawiono mapy wypukłości (bump maps) gruntu z prawidłowym stopniem odbicia światła (specular).
Tekstury są dostępne w 3 rozdzielczościach. Podstawowej (takiej samej jak oryginalne, co nie spowoduje wzrostu wymagań sprzętowych), wysokiej i ultra-wysokiej gdzie wszystkie tekstury drzew są w rozdzielczości 2048x2048.


'Structures'
'Structures' zawiera poprawione tekstury obiektów stworzonych przez człowieka jak budynki, konstrukcje czy pojazdy.

'Scopes'
Paczka zawiera podmianki celowników i lornetki. Celowniki zostały oparte na tych przygotowanych przez Gnomusa. Użyłem jeko tekstur jako bazy powiększając je tak aby zajmowały tyle miejsca co oryginalne a następnie stworzyłem nowe podziałki celowników opierając ich wygląd na ich prawdziwych odpowiednikach.

Screeny:
'Nature 3' NOWE!
ImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Nature 2:

'Nature 2'
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Structures:

'Structures'
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Scopes:

'Scopes'
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage


Parę screenów porównawczych:
Porównaj:

Podstawka:
ImageImageImageImage
Absolute Nature 3:
ImageImageImageImage


Wszystkie screeny zostały zrobione z użyciem moda AtmosFear

Download:
Absolute Nature 3 NOWE!: @ModDB, @StrategyInformer, all.spawn fix
Absolute Nature 3 Lite NOWE!: @ModDB
Absolute Nature 3 Lite (SGM addon) NOWE!: @ModDB
Modele drzew z AN3 w formacie SDK NOWE!: @ModDB
Wszystkie levele z AN3 (full, lite i SGM addon) w formacie SDK NOWE!: @ModDB

Absolute Nature 2 Texture Pack : @ Stalker.pl, @ StrategyInformer, @ModDB
Absolute Structures Texture Pack v1.0: @ Stalker.pl, @ Stalker.FileFront, @ StrategyInformer
Absolute Scopes Texture Pack v1.2: @ Stalker.pl, @ Stalker.FileFront, @ StrategyInformer
Absolute Scopes S.M.R.T.E.R. add-on: @ Stalker.FileFront, @ StrategyInformer

Instalacja
1. Rozpakuj archiwum i uruchom program instalacyjny.

UWAGA: W przypadku Absolute Nature 3 ROZPOCZĘCIE NOWEJ GRY WYMAGANE!

Kompatybilność
'Nature 2' i 'Structures' są kompatybilne z większością modów jako, że stanowią jedynie podmianę tekstur.
'Nature 2' może powodować konflikty z modami zmieniającymi pliki 'level i plik shaders.xr.
'Nature 3' jest niekompatybilne z modami zmieniającymi plik all.spawn.
'Scopes' i Scopes S.M.R.T.E.R. add-on zawierają pliki konfiguracyjne i jeśli inne mody zmieniają właściwości broni lub dodają nowe celowniki zalecane jest zainstalowanie w innym folderze i ręczna synchronizacja.

EDIT: Dodane Absolute Nature 3 Lite (SGM addon) (30.06.2012).
Ostatnio edytowany przez Cromm Cruac 09 Maj 2014, 11:34, edytowano w sumie 24 razy
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Macho1997, Fenishi, Kontroler, Shael, KoweK, Xen, utak3r, Igi07, Gabriel, Junx, classic, STALKIER998, szymekdo, Kudkudak, M3Fis70, Koniak, HitFan.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2364
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: Dzisiaj, 11:31
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1022

Reklamy Google

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Poszukiwacz w 18 Kwi 2010, 17:56

Witam. Można coś zrobić z pierwszym Download Linkiem? Ściąganie 10kb/s przy wadze 140 MB.
Trzeci link nie wywołuje okienka do ściągania paczki. Można prosić o nowe lokalizacje dla plików?
"Ja nie szukam, Ja znajduję"
Awatar użytkownika
Poszukiwacz
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 18 Kwi 2010, 14:42
Ostatnio był: 20 Kwi 2010, 10:26
Miejscowość: DG
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez n3ro11 w 18 Kwi 2010, 20:09

Trzeci link działa normalnie więc nie ściemniaj ;)
Image
Awatar użytkownika
n3ro11
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 03 Paź 2009, 23:15
Ostatnio był: 20 Mar 2015, 19:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 19 Kwi 2010, 11:15

Sprawdziłem wszystkie 3 i prędkość jest na poziomie 150kb/s.
Może to były chwilowe problemy z serwerem/łączem.

EDIT: Dodałem linki do głównego posta, tak na wszelki wypadek.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2364
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: Dzisiaj, 11:31
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1022

Absolute Nature Texture Pack v1.1

Postprzez Cromm Cruac w 20 Kwi 2010, 21:47

Nowa wersja moda z dotatkową paczką jesienną jest dostępna na StrategyInformer.
Link i parę nowych screenów z wersji jesiennej w głównym poście.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2364
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: Dzisiaj, 11:31
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1022

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez djcycu w 20 Kwi 2010, 22:30

Piekne to mało powiedziane :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3492
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 21 Wrz 2017, 09:35
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 762

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez GaRRuSS w 22 Kwi 2010, 16:49

Ja mam problem z modem Scopes. przy instalacji wybrałem obraz 16:10 (moja rozdzielczość 1680x1050) i w grze gdy włączam celownik nie wygląda tak jak powinien... czyli tak:
http://img101.imageshack.us/i/xrengine201004221638245.png/
http://img638.imageshack.us/i/xrengine201004221638440.png/
A na dodatek nie strzela w to miejsce gdzie pokazuje celownik tyko na środek ekranu.
Czego to może być wina? Czy to w ogóle da się naprawić? Jeśli nie to jak odinstalować moda?
Z góry dzięki za pomoc!
Awatar użytkownika
GaRRuSS
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 11 Kwi 2010, 20:08
Ostatnio był: 28 Sie 2017, 04:32
Miejscowość: Прип'ять
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez DzordzBuzs w 22 Kwi 2010, 17:34

Niewiem czy to bedzie miało jakis wpływ ale widze że są dwie wersje tego moda, osobiscie uzywam 1.0 i niemam z tym zadnych problemów. Poprostu wypróbuj inna jezeli jeszcze tego nie zrobiłeś.
Nie lubię Snorków...
Awatar użytkownika
DzordzBuzs
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 03 Gru 2009, 01:10
Ostatnio był: 02 Paź 2017, 23:19
Miejscowość: Gdzie kukółka mówi ja pie..... ?
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 5

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez GaRRuSS w 22 Kwi 2010, 18:09

Ja mam ten mod w wersji v1.0 więc to raczej nie tego wina. Spróbuje wersje v1.1
Ale nie wiem jak usunąć moda jakby ktoś mógł mi wytłumaczyć to wielkie dzięki!
Awatar użytkownika
GaRRuSS
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 11 Kwi 2010, 20:08
Ostatnio był: 28 Sie 2017, 04:32
Miejscowość: Прип'ять
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez DzordzBuzs w 22 Kwi 2010, 18:22

Tez niwiem jak to usunąc ale w pliku readme tego moda znalazłem cos takiego, wydaje sie byc opisem twojego problemu.

In some cases (depending on the system, DX version or the
resolution) the reticle will not appear centered and it could
be distorted. In that case open
gamedata\configs\ui\textures_descr\ui_ingame.xml and try to
change width or height values. Use 512, 1024, 2048 values.

czyli moze byc zalezne od wersji dx jaką posiadasz. A co do deinztalacji moda, wydaje mi sie ze jak poprostu zainstalujesz inna wersje to pliki zostana zastąpione. Próbuj :E

Edit:
Pliki z tymi teksturami znajduja sie w tym folderze \gamedata\textures\wpn\
Nie lubię Snorków...
Awatar użytkownika
DzordzBuzs
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 03 Gru 2009, 01:10
Ostatnio był: 02 Paź 2017, 23:19
Miejscowość: Gdzie kukółka mówi ja pie..... ?
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 5

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez lukass w 22 Kwi 2010, 18:54

Ale nie wiem jak usunąć moda jakby ktoś mógł mi wytłumaczyć to wielkie dzięki!

Jeśli mod nie posiada deinstalatora masz dwie możliwości:
- usuwasz pojedynczo wszystki pliki moda z folderu gamedata (w przypadku kilku zainstalowanych modów)
- usuwasz folder gamedata (jeśli masz jednego moda lub chcesz się pozbyć wszystkich)
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez GaRRuSS w 22 Kwi 2010, 20:50

Udało mi się umieścić "celownik" na środku ekranu!
Najpierw w pliku gamedata\configs\ui\textures_descr\ui_ingame.xml zmieniłem z [width="2048" height="1024"] na moją rozdzielczość (1680 i 1050) i celownik wyglądał normalnie (nie rozciągnięty), ale nie był na środku. Później, po kilku próbach zmieniłem w linijce z [x="0" y="0"] na [x="-20" y="-18"] i teraz jest idealnie!
Dzięki za pomoc! Bez was na pweno mi by się nie udało :wink:.
Awatar użytkownika
GaRRuSS
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 11 Kwi 2010, 20:08
Ostatnio był: 28 Sie 2017, 04:32
Miejscowość: Прип'ять
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

cron