[Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstury

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Drewno w 23 Sty 2011, 18:41

po prostu instalujesz, nie ważne w jakiej kolejności
:

nic ciekawego tu nie znajdziesz
Awatar użytkownika
Drewno
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 21 Sty 2010, 16:54
Ostatnio był: 27 Lut 2014, 23:20
Miejscowość: Zaton
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 24 Sty 2011, 01:52

AtmosFear i Absolute teksture packs są całkowicie kompatybilne ze sobą więc tak jak napisał Drewno zainstaluj je w dowolnej kolejności.
Co do innych modów to AF i ATP są kompatybilne z większością z nich. Czasem należy połączyć niektóre z plików występujących w modach, które chce się zainstalować. Przykład jak to zrobić opisałem tu, niestety po angielsku: sdk.stalker-game.com
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Kamrat w 12 Kwi 2011, 22:32

Witam.
Zainstalowałem modzika, okej, działa, ale pierwsze co wpadło mi w oko, to dalej "okrojone" pole widzenia.
Patrząc na screeny widzę elektrownię, zwęglacz itp, a ja mam dalej klasyczną mgiełkę.
Wie ktoś, co dolega grze ?
Za pomoc stawiam kozaki, i z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Kamrat
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 27 Mar 2011, 20:31
Ostatnio był: 24 Wrz 2017, 16:21
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 12 Kwi 2011, 23:06

Zainstaluj AtmosFear (link w podpisie). To ten mod 'powiększa' pole widzenia. Absolute TP to tylko tekstury. Uprzedzając pytanie AtmosFear jest w pełni kompatybilny z ATP-sami.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kamrat.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Kamrat w 13 Kwi 2011, 10:29

No właśnie, dopiero teraz doszedłem do wniosku, że to robione na dwóch modach, dzięki !
Masz kozaka, jak obiecałem.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Kamrat
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 27 Mar 2011, 20:31
Ostatnio był: 24 Wrz 2017, 16:21
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez KoweK w 19 Kwi 2011, 14:38

Te mody są wyśmienite. Podczas instalatora można wybrać, w zależności od gustu, kolor trawy, a nawet celowników. Ogromny plus dla autora. Zona wygląda na nim wyśmienicie!

Cromm, dodałem tego moda do naszego downloadu. Oto linki i proszę dodaj je do pierwszej strony, najlepiej jako pierwsze źródło. :D Tylko nie direct-linki.

[ http://stalker.pl/download/?page_id=218 ... h=absolute ]
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5643
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 28 Maj 2024, 11:45
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 19 Kwi 2011, 15:40

Dzięki za dodanie do downloadu. Linki dodane do pierwszego posta.
Są jeszcze wersje dla Cienia i Nieba (tą muszę uaktualnić bo jest już dostępna wersja 2)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez vandr w 19 Kwi 2011, 16:18

Cromm Cruac napisał(a):tą muszę uaktualnić bo jest już dostępna wersja 2)


i TO jest dobra wiadomość!
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Ayaz w 15 Cze 2011, 23:13

Witam. Mam spostrzeżenie nt. paczek z teksturami celowników:
1. Wydaje mi się, że werjsa DX10 nie działa, bo po wybraniu celownika czerwonego, ten w lornetce był cały czas zielony. W dodatku, źle tekstura się wyświetlała, i zmiana w pliku ui nic nie pomagała. Za to po zainstalowaniu na DX9 wszystko pięknie chodzi.
Awatar użytkownika
Ayaz
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 27 Lip 2009, 23:47
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 18:03
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 15 Cze 2011, 23:27

A wybrałeś w instalce wersję DX10? Domyślnie instaluje się wersja dla DX9.
A co do kolorów celowników, to używasz jakichś innych modów, zwłaszcza zmieniających konfigi broni?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Ayaz w 16 Cze 2011, 00:56

Wybrałem. WPN Reborned by DJ Cycu zmienia jedynie config FN2000, ale wybrałem, żeby nie nadpisywało plików. I wybrałem w instalce DX10. I tak jak mówię, mimo wybrania czerwonego koloru celowników, były rozciągnięte tekstury koloru zielonego, a zmiana w plikach nic nie pomagała. Instalacja wersji na DX9 i zmiana w plikach przyniosły oczekiwany skutek. Ale na wszelki wypadek, moda zainstaluję raz jeszcze, a potem Restores Mod'a, i wybiorę, żeby nie nadpisywał plików. I pytanie: czym się różnią te celowniki na wersji DX9 i DX10 ?
I czy to jest prawidłowa tekstura w lornetce? Bo wydaje mi się, że czegoś tu brakuje.
Image
Awatar użytkownika
Ayaz
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 27 Lip 2009, 23:47
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 18:03
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 16 Cze 2011, 01:26

Same celowniki (tekstury) niczym się nie różnią, ale DX9 i DX10 używają nieco różnych plików konfigów ze względu na to, że tekstury mają niestandardowy rozmiar (nie są 1024x1024). Dziwne, że konfigi z DX9 chodzą ci dobrze pod DX10. U mnie nie.

Prawidłowa. Tak to ma wyglądać.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości