[Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstury

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez r_populik w 12 Cze 2012, 21:38

No to czekamy. Ja dodam tylko, że odpaliłem bieżącą wersję, trochę pobiegałem po zatonie i powiem krótko: MIAZGA. Zupełnie nowy klimat.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Reklamy Google

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 13 Cze 2012, 00:59

kubekpop napisał(a):Hmmm, to z Dsote Extended może być problem :/ Ciężko będzie połączyć spawna PGR ze spawnem AN3... Oby tylko codziennie nie wychodziły patche z tym spawnem, a może dam sobie radę.
I mam nadzieję, że otrzymam pozwolenie na użycie AN3 w modzie?

Też mam nadzieję, że nie będę codziennie musiał all.spawna poprawiać. Co do łączenia z PGR to możesz spróbować. Jak sie nie uda to zawsze możesz poczekać na wersję 'lite', która nie jest może aż tak efektowna (mniej drzewek) ale za to nie wymaga żadnego łączenia. Ta też jest już prawie gotowa - właśnie kompiluję ostatni level po poprawkach.
A co do pozwoleń to jak zawsze udzielam ich z góry w readme.txt - wystarczy przeczytać sekcje 'legal' i się zastosować do wymienionych warunków.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez trojanuch w 13 Cze 2012, 09:28

all.spawn z PGR jedyne co zmienia to usuwa wszystkie skrytki i przedmioty leżące 'swobodnie' w Zonie (poza questowymi) - nic więcej nie zmienia, a wszelkie przeróbki a-file i spawnowania postaci są ustawiane poza all.spawnem (btw jest to all.spawn z moda Redux).

A łączenie spawna jest w istocie dość proste (jak się już raz je zrobi) - acdc + jeden z licznych tutoriali (nawet na tym forum jest jeden fajny) i nie ma problemu.

A w AN3 należy grać w full nie żadne lite :)
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Absolute Nature 3

Postprzez Cromm Cruac w 14 Cze 2012, 11:23

Nowa poprawiona wersja (v3.01) została opublikowana więc zróbmy to oficjalnie. Pełny opis moda i link do downloadu w pierwszym poście.

Image

Wciąż pracuję na wersją 'lite'. Powinna się jednak pojawić do końca tygodnia wraz z paczką nowych drzew w formacie SDK.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Junx w 14 Cze 2012, 11:37

Dodano nowy styl 'Złota jesień' do wyboru. Jest ich teraz 6


Idealnie dla mnie będzie styl "Złota jesień" do mojego Autumn Aura. Czy AN3 bardzo "potrzebuje" procka? I jak to wygląda po połączeniu AF3+AN3 bo mój mod już jest dosyć bardzo rozbudowany i nie wiem czy jeszcze AN3 pociągnie, ale myślę, że moja maszynka na full pociągnie.

I jeszcze to zdanie:

Gęstsza roślinność na niektórych obszarach


Czy będzie tak, że trawa "wypełni" wszystkie dostępne miejsca na mapie jak to zrobił Vandr w swym Autumn Aurora?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 14 Cze 2012, 11:55

Procka nie, ale grafy to już tak. Spadek FPS jak wcześniej pisałem jest rzędu 30% ze względu na dwukrotny wzrost liczby polygonów do przetworzenia.

Co do trawy to jest ona gęstsza ale na obszarach, gdzie jej nie było to wciąż jej nie ma. A pisząc gęstsza roślinność miałem na myśli więcej drzew i krzaków na niektórych obszarach (np. w Prypeci, las na płaskowyżu w Zatonie czy las dookoła rozbitego samolotu koło Janowa)

Więcej screenów porównujących vanille i poszczególne style tutaj
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez vandr w 14 Cze 2012, 12:57

Vanilla przy tym wygląda tak biednie jak moje konto w banku. Świetna robota. Rozumiem, że nowe Misery będzie zawierać nowe AN3? :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Junx w 15 Cze 2012, 16:59

Cromm Cruac napisał(a):Graficznie to się trochę zmieni bo wrzucamy nowe Absolute Nature do MISERY.


A no pewno tak, dziś wrzucam AN3 do swego Autumn Aura :D

Edit: Aż całkiem inny klimat jest :D
Image


PS. @ Cromm Cruac: Twój AN jest już dopisany obok AF3 ;)

Edit2:

Pokaz AN3 na 3 mapach :)

http://www.moddb.com/mods/autumn-aura/i ... e-nature-3

Edit3: @ Cromm Cruac: A ja podczas ewakuacji, miałem takie coś...

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : ai().level_graph().valid_vertex_id(vertex->data().level_vertex_id())
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 173
[error]Description   : patrol path[pri_a28_arch_strelok_2_walk], point on path [wp00|sig=path_end],object [pri_b305_strelok38401]
 

stack trace:


Edit4: Fix naprawiający w/w błąd:
http://www.speedyshare.com/RXqQg/all.7z

Wypakować do:
Kod: Zaznacz wszystko
gamedata\spawns


PS. Nowa gra nie wymagana, może nastąpić błąd, że strelok pójdzie pod Kino, ale zaraz po chwili wraca, idzie dalej są drogą i można ukończyć misję.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez r_populik w 17 Cze 2012, 10:25

@Junx
O co chodzi z tym błędem ? Jest on w nowej wersji AN3 ? Rozpocząłeś nową grę z AN 3.01, doszedłeś do ewakuacji i miałeś ten błąd ? I o co chodzi z tym fixem ? Mnie się zawsze wydawało, że zmiany w pliku all.spawn wymagają nowej gry, a ty piszesz że nie trzeba.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Junx w 17 Cze 2012, 10:55

O co chodzi z tym błędem ?

Błąd występuje podczas, gdy Strelok przechodzi pomiędzy blokami [tymi przed miejscem gdzie znajduje się Zulus]

Jest on w nowej wersji AN3 ?

Tak

Rozpocząłeś nową grę z AN 3.01, doszedłeś do ewakuacji i miałeś ten błąd ?

Tak rozpocząłem nową grę [była wymagana], i miałem ten błąd.

I o co chodzi z tym fixem ?

Fix naprawia "drogę" Streloka pomiędzy w/w blokami.

Mnie się zawsze wydawało, że zmiany w pliku all.spawn wymagają nowej gry, a ty piszesz że nie trzeba.
Też mi się tak wydawało, że trzeba, pomyślałem co będzie i sie okazało, że "poszło" a wystarczyło zmienić tylko w tej sekcji cyferki:

Kod: Zaznacz wszystko
[pri_a28_arch_strelok_2_walk]
points = p0
p0:name = wp00|sig=path_end
p0:flags = 0x1
p0:position = 80.1489486694336,-0.423664003610611,19.3457775115967
p0:game_vertex_id = 688
p0:level_vertex_id = 300229


W pliku way_pripyat.ltx, jeżeli ktoś chce niech przejdzie na "szybko" CoP i sam sprawdzi. Miałem ten błąd dwa razy w tym samym miejscu.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive r_populik, trojanuch.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Absolute Nature 3 Lite

Postprzez Cromm Cruac w 21 Cze 2012, 17:18

Image

Wersja Lite skończona i dostępna na ModDB
Wadą Lite jest to, że ma mniej drzew i krzewów niż wersja pełna. Po prostu waniliowe drzewka zostały zastąpione nowymi.
Zalety to kompatybilność z niemal każdym modem, trochę lepsze FPS (mniej polygonów do przeliczenia) i to, że rozpoczynanie nowej gry nie jest wymagane (można zainstalować i wczytać stary save)

-------------------------------------------------------------------

Image
Oprócz tego udostępniłem nowe modele drzew w formacie SDK. Do ściągnięcia tutaj
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Junx w 25 Cze 2012, 22:58

Nie żebym marudził no, ale...

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : ai().level_graph().valid_vertex_id(vertex->data().level_vertex_id())
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 173
[error]Description   : patrol path[jup_b47_dogs_2_walk], point on path [wp06],object [dog_normal7982]
 

stack trace:


Błąd wystąpił, zebraniu pierwszych dokumentów w fabryce Jupiter potrzebnych do przejścia tunelem do Prypeci.

Prawdopodobnie chodzi o tą sekcję:


Kod: Zaznacz wszystko
p2:name = wp06
p2:position = 448.330596923828,26.447380065918,-253.652648925781
p2:game_vertex_id = 639
p2:level_vertex_id = -1
p2:links = p3(1),p0(1),p1(1)


p2:level_vertex_id = -1

Pewno chodzi o to, że w tej Lini jest -1.

Jeżeli będzie ktoś miał ten błąd niech zamieni na tą:

Kod: Zaznacz wszystko
p2:name = wp06
p2:position = 448.330596923828,26.447380065918,-253.652648925781
p2:game_vertex_id = 640
p2:level_vertex_id = 1427026
p2:links = p3(1),p0(1),p1(1)


Po zastosowaniu zmiany pakujemy all.spawn. Nowa gra NIE JEST wymagana.

PS. Skąd wiem, że to jest AN3? Bo mam all.spawn właśnie z AN3 i jedynie co modyfikowałem w nim to pozycję startową reszta pracy jest wykonania Cromm Cruac, ale jak to mówią każdemu może się zdarzyć ;)
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cromm Cruac, trojanuch.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości