[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez modem w 07 Sie 2010, 01:50

Także prosił bym o spolszczenie do najnowszego Braza :D
I jeszcze,jak myślicie,można do tego dodać jeszcze moda na zmianę jesiennych klimatów na zimowe czy coś się może zacząć gryżć ?
modem
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 02 Sie 2010, 21:32
Ostatnio był: 22 Gru 2010, 03:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez rafioz92 w 07 Sie 2010, 12:01

Jestem na tym forum krótko, ale jeśli pliki nie będą się powtarzać to powinno działać.
rafioz92
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 18 Lip 2010, 21:39
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:01
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 07 Sie 2010, 12:16

Kolego Lukassie ! :E :E :E Czy można cię prosić o spol do braza 1.6.1 ?

Nie, ponieważ już mnie ta gra znudziła i nie mam zamiaru do niej wracać.. bye bye
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez KieŁ90 w 08 Sie 2010, 19:16

Ema. Czy błędy typu xr_logic dały już sobie spokój :?: Bo mam zamiar ponownie do tego moda wrócić i w końcu go skończyć... :wink:
Z góry dzięki za odp. :wódka:
Udanych łowów
Awatar użytkownika
KieŁ90
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:54
Ostatnio był: 22 Lip 2017, 17:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez modem w 09 Sie 2010, 01:54

Noo,nowa wersja Braza wprowadza trochę nowości,na moje oko poprawia też grafikę,nie ma błędów z poprzedniej wersji...ale są nowe,a jeden taki że nawet nie mogę loga zapisać po Crashu(a pojawia się on podczas ataku na bazę bandytów z grupą Elbrusa).Strasznie to wnerwiające :/
modem
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 02 Sie 2010, 21:32
Ostatnio był: 22 Gru 2010, 03:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Wiewiórka69 w 10 Sie 2010, 18:22

Mam pytanie, nie mogę poradzić sobie z jednym zadaniem...otóż gdzie znajdę Sęka ? zabiłem bandytę przy dzwigach, i on miał PDA. Ale potem wszystko jakby się urwało..nie wiem gdzie go szukać.

Wiewiórka69
Wygnany z Zony

Posty: 304
Dołączenie: 22 Sty 2010, 16:58
Ostatnio był: 19 Lip 2011, 21:39
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Pitomafia w 10 Sie 2010, 22:41

Po rozwaleniu bandytów i zabraniu PDA zasuwasz do Jupitera i tam powinien być Sęk :D .
Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie jak go wskrzesić.

— Albert Einstein
Awatar użytkownika
Pitomafia
Stalker

Posty: 82
Dołączenie: 05 Cze 2010, 14:27
Ostatnio był: 06 Sie 2014, 13:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez AdamG50 w 12 Sie 2010, 15:17

Witajcie
Mam problem, otóż wywala do pulpitu po wykonaniu zadania ze "spersonalizowanym AK-47". Mam polskiego stalkera 1.6.02 + ten mod wersja 1.6 + spolszczenie 1.6. To jest zadanie od tego gostka u którego zamawiamy broń do wykonania zadania z Sękiem.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ....a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\_g.script:838: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)


EDIT: Wiedząc że jedną z możliwości jest cofnięcie się o kilka sejwów wstecz zrobiłem to, lecz nic nie pomogło a wiedząc że zaraz będzie emisja to za pierwszym razem przeczekałem ją w ukryciu (mimo że mam "naznaczony przez zonę") a za drugim już nie chowałem się i też wywalało do pulpitu po zadaniu z AK-47

- - -

Nie wiem o jakie logi chodzi ale po edycji tekstu są wyrazy "code"przed Fatal Error i końcu opisu błędu a jak by to było mało to daje cały plik log

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AMD Phenom(tm) II X4 920 Processor [AuthenticAMD], F15/M4/S2, 2819.00 mhz, 70-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT
* CPU threads: 4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 43119 files cached 30 archives, 8797Kb memory used.
Init FileSystem 2.037631 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: BE30F7B70CD69ECA808A126EF936BC72

-----loading f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[f:\docume~1\alluse~1\dokume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[1978504 K], reserved[31456 K], committed[87128 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[19984 K], process heap[3862 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[20685 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=F:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[1]=F:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
dir[2]=F:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[3]=F:\WINDOWS\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[f:\docume~1\alluse~1\dokume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:9442]: ATI Radeon HD 4800 Series
* GPU driver: 6.14.10.7060
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1125 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NvAPI_EnumLogicalGPUs failed!
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
compiling shader dumb
compiling shader dumb
compiling shader accum_mask
compiling shader accum_sun_mask
compiling shader copy_p
compiling shader accum_volume
compiling shader copy
compiling shader accum_sun_near
compiling shader accum_sun
compiling shader accum_sun_cascade
compiling shader accum_sun_cascade_far
compiling shader accum_omni_unshadowed
compiling shader accum_omni_normal
compiling shader accum_omni_transluent
compiling shader accum_spot_unshadowed
compiling shader accum_spot_normal
compiling shader accum_spot_fullsize
compiling shader accum_volumetric
compiling shader accum_volumetric
compiling shader accum_indirect
compiling shader bloom_build
compiling shader bloom_filter
compiling shader bloom_filter_f
compiling shader bloom_luminance_1
compiling shader bloom_luminance_2
compiling shader bloom_luminance_3
compiling shader combine_1
compiling shader combine_1
compiling shader combine_2_AA
compiling shader combine_2_NAA
compiling shader combine_2_AA_D
compiling shader combine_2_NAA_D
compiling shader combine_volumetric
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_CM
compiling shader distort
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader particle_s-blend
compiling shader particle-clip
compiling shader particle_s-add
compiling shader particle_s-aadd
compiling shader deffer_particle
compiling shader deffer_particle
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
compiling shader portal
compiling shader portal
compiling shader simple_color
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader stub_default
compiling shader effects_sun
compiling shader hud_font
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[1804728 K], reserved[51172 K], committed[241188 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[112314 K], process heap[12826 K], game lua[2492 K], render[196 K]
* [x-ray]: economy: strings[20736 K], smem[0 K]
*  0.0 : [  56] $null
*  0.0 : [   3] $user$accum
*  0.0 : [   1] $user$accum_temp
*  0.0 : [   6] $user$albedo
*  0.0 : [   6] $user$bloom1
*  0.0 : [   2] $user$bloom2
*  0.0 : [   2] $user$cmap0
*  0.0 : [   2] $user$cmap1
*  0.0 : [   2] $user$env_s0
*  0.0 : [   2] $user$env_s1
*  0.0 : [   7] $user$generic0
*  0.0 : [   5] $user$generic1
*  0.0 : [   1] $user$generic2
*  0.0 : [   1] $user$jitter_0
*  0.0 : [   1] $user$jitter_1
*  0.0 : [   1] $user$jitter_2
*  0.0 : [   1] $user$jitter_3
*  0.0 : [   1] $user$jitter_4
*  0.0 : [   2] $user$lum_t64
*  0.0 : [   3] $user$lum_t8
*  0.0 : [   1] $user$luminance_0
*  0.0 : [   1] $user$luminance_1
*  0.0 : [   1] $user$luminance_2
*  0.0 : [   1] $user$luminance_3
*  0.0 : [   8] $user$material
*  0.0 : [  12] $user$normal
*  0.0 : [  12] $user$position
*  0.0 : [   1] $user$sky0
*  0.0 : [   1] $user$sky1
*  0.0 : [   4] $user$smap_depth
*  0.0 : [   3] $user$smap_surf
*  0.0 : [   7] $user$tonemap
*  0.0 : [   2] $user$tonemap_src
*  0.0 : [   1] act\act_controller_hit1
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare1
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare2
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare3
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient1
*  0.0 : [   1] fx\fx_lightning
*  0.0 : [   1] fx\fx_noise
*  0.0 : [   2] fx\fx_noise2
*  0.0 : [   1] fx\fx_rain
*  0.0 : [   1] fx\fx_rainsplash1
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_rise
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient_surge
*  0.0 : [   1] fx\fx_volumefog1
*  0.0 : [   1] glow\glow_04
*  0.0 : [   1] glow\glow_fire1
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange2
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange_bright
*  0.0 : [   1] glow\glow_white
*  0.0 : [   4] lights\lights_spot01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02-b-a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-fire01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-smoke-01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_16
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_18
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_19
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_21
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_23
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_2_green
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_5
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_6
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_7
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_88
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bloodsplash1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bloodsplash2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_blurry_cloud
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_brick
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble_1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble_water
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_concretedebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_concretepuffs_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2inv
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist7
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distort_anomaly
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distortion
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_smoke
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flame
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flame_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flamefx_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_05
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_07
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gologramma
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gradient
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gradient1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_leaves_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_leaves_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lightning_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lightning_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ligth_6
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_plasma
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_skinsplash1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_b
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smokepuffs1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smokepuffs2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spark_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_sparks
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_specks
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_specks_poison
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spikey_star
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_step_blood
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_stonedebris1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_stonedebris2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_synus
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_test_textures
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_vehglassdebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_vehmetaldebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_water_wave
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_woodchips1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_woodchips3
*  0.0 : [   1] prop\prop_fake_bed_fireplace
*  0.0 : [   1] prop\prop_provod_02
*  0.0 : [   5] sky\sky_12_vibros_cube
*  0.0 : [   5] sky\sky_12_vibros_cube#small
*  0.0 : [  28] sky\sky_13_cube
*  0.0 : [  28] sky\sky_13_cube#small
*  0.0 : [  22] sky\sky_13_cube_night
*  0.0 : [  22] sky\sky_13_cube_night#small
*  0.0 : [  14] sky\sky_13_vibros_cube
*  0.0 : [  14] sky\sky_13_vibros_cube#small
*  0.0 : [  10] sky\sky_14_cube
*  0.0 : [  10] sky\sky_14_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_clouds_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_cube#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_18_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_18_cube#small
*  0.0 : [  11] sky\sky_19_cube
*  0.0 : [  11] sky\sky_19_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_1_clouds_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_1_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_clouds_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_clouds_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_cube#small
*  0.0 : [  12] sky\sky_3_cube
*  0.0 : [  12] sky\sky_3_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_4_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_4_cube#small
*  0.0 : [  30] sky\sky_5_cube
*  0.0 : [  30] sky\sky_5_cube#small
*  0.0 : [   7] sky\sky_6_cube
*  0.0 : [   7] sky\sky_6_cube#small
*  0.0 : [  11] sky\sky_7_cube
*  0.0 : [  11] sky\sky_7_cube#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_8_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_8_cube#small
*  0.0 : [  51] sky\sky_9_cube
*  0.0 : [  51] sky\sky_9_cube#small
*  0.0 : [ 248] sky\sky_oblaka
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_multiplayer_game_menu
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_sleep_screen
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_drop_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass01
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass02
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass03
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass04
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_8
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_9
*  0.0 : [   1] wm\wm_grenade
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_dead
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_metal
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_ston
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood2
*  8.1 : [   1] adam - znaleziony napitek «baileys»
* 18.0 : [   1] ui\ui_pda_menu_anims
* 32.1 : [   1] ui\ui_font_arial_14_1024_cent
* 32.1 : [   1] ui\ui_font_letter_16_1024_cent
* 33.0 : [   1] ui\ui_ani_cursor
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_console_02
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_graff_19_1024_cent
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_graff_22_1024_cent
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_hud_01
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_18_1024_cent
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_25_1024_cent
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_graff_32_1024_cent
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_graff_50_1024_cent
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_hud_02
* 270.0 : [   1] ui\video_voroni_crop
* 936.0 : [   1] ui\video_water_crop
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_hint_wnd
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_mp_screen
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_save_load
* 1024.1 : [   1] ui\ui_common
* 1024.1 : [   1] ui\ui_mod_widescreen
* 1365.5 : [   1] ui\ui_actor_main_menu
compiling shader deffer_base_bump-hq
compiling shader deffer_model_bump-hq_3
compiling shader deffer_base_bump
compiling shader deffer_model_bump_3
compiling shader shadow_direct_model_3
"f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\bin\xrengine.exe"
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 123489 K
Loading objects...
compiling shader deffer_base_flat
compiling shader deffer_model_flat_0
compiling shader shadow_direct_model_0
compiling shader deffer_model_bump-hq_0
compiling shader deffer_model_bump_0
compiling shader deffer_base_aref_bump-hq
compiling shader deffer_base_aref_bump
compiling shader shadow_direct_base_aref
compiling shader shadow_direct_model_aref_0
compiling shader deffer_model_bump-hq_1
compiling shader deffer_model_bump_1
compiling shader shadow_direct_model_1
! Invalid ogg-comment version, file:  f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_colt1911\colt1911_shoot.ogg
! Missing ogg-comment, file:  f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_groza\groza_shoot_silence.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_sig220\sig220_shoot.ogg
compiling shader deffer_base_bump_d-hq
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_0
compiling shader deffer_model_bump-hq_2
compiling shader deffer_model_bump_2
compiling shader shadow_direct_model_2
! Invalid ogg-comment version, file:  f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_val\val_shoot.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_vintorez\vintorez_shoot.ogg
Loading models...
compiling shader deffer_model_bump-hq_4
compiling shader deffer_model_bump_4
compiling shader shadow_direct_model_4
compiling shader model_def_lq
compiling shader model_def_lq_0
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_4
compiling shader deffer_base_aref_flat
compiling shader deffer_model_flat_2
compiling shader shadow_direct_model_aref_2
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_3
compiling shader deffer_model_flat_1
compiling shader accum_emissive
compiling shader model_distort4glass_3
compiling shader shadow_direct_model_aref_3
compiling shader deffer_model_flat_4
compiling shader shadow_direct_model_aref_4
* [prefetch] time:    2594 ms
* [prefetch] memory:  77748Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 2732 ms
* phase cmem: 203788 K
* phase time: 7 ms
* phase cmem: 203788 K
* Loading spawn registry...
* 7755 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 15830 objects are successfully loaded
* Game adam - znaleziony napitek «baileys» is successfully loaded from file 'f:\docume~1\alluse~1\dokume~1\stalke~1.-ze\savedgames\adam - znaleziony napitek «baileys».scop' (2.507s)
* phase time: 2507 ms
* phase cmem: 263281 K
* phase time: 62 ms
* phase cmem: 263369 K
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 263369 K
* WARNING: player not logged in
* client : connection accepted - <All Ok>
* phase time: 464 ms
* phase cmem: 263404 K
* phase time: 29 ms
* phase cmem: 263404 K
* phase time: 5409 ms
* phase cmem: 359764 K
compiling shader deffer_base_bump-hq
compiling shader deffer_base_bump
compiling shader shadow_direct_base
compiling shader deffer_base_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_flat
compiling shader deffer_base_steep_d-hq
compiling shader base_lplanes
compiling shader base_lplanes
compiling shader deffer_base_steep-hq
compiling shader vert
compiling shader vert
compiling shader deffer_base_flat_d
compiling shader deffer_base_flat_d
compiling shader water
compiling shader water
compiling shader waterd
compiling shader waterd
compiling shader shadow_direct_base_aref
compiling shader water_soft
compiling shader water_soft
compiling shader waterd_soft
compiling shader waterd_soft
compiling shader deffer_base_aref_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_aref_flat_d
compiling shader simple
compiling shader wmark
compiling shader deffer_base_lmh_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_lmh_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_lmh_bump
compiling shader deffer_base_lmh_bump
compiling shader deffer_base_lmh_flat_d
compiling shader deffer_base_lmh_flat_d
compiling shader deffer_base_lmh_flat
compiling shader deffer_base_lmh_flat
compiling shader deffer_base_lmh_steep_d-hq
compiling shader deffer_base_lmh_bump-hq
compiling shader deffer_base_lmh_bump-hq
compiling shader deffer_base_lmh_aref_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_lmh_aref_bump
compiling shader lmapE
compiling shader lmapE
compiling shader deffer_base_lmh_aref_flat_d
compiling shader deffer_base_lmh_aref_flat
compiling shader deffer_base_lmh_aref_steep_d-hq
compiling shader deffer_base_lmh_steep-hq
compiling shader deffer_base_lmh_aref_bump-hq
compiling shader deffer_impl_flat_d
compiling shader deffer_impl_flat_d
compiling shader deffer_impl_flat
compiling shader deffer_tree_flat
compiling shader shadow_direct_tree
compiling shader deffer_tree_bump_d-hq
compiling shader deffer_tree_bump
compiling shader shadow_direct_base
compiling shader lod
compiling shader lod
compiling shader deffer_tree_bump-hq
compiling shader deffer_tree_s_bump_d-hq
compiling shader deffer_tree_s_bump
compiling shader shadow_direct_tree_s
compiling shader deffer_tree_s_flat_d
compiling shader deffer_tree_s_flat
* phase time: 198 ms
* phase cmem: 361112 K
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 62094 verts, 1940 Kb
* [Loading VB] 38434 verts, 1201 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65517 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 20408 verts, 637 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 45823 verts, 1431 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 202320 indices, 395 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 52340 verts, 613 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 469323 indices, 916 Kb
* phase time: 122 ms
* phase cmem: 361252 K
* phase time: 69 ms
* phase cmem: 368857 K
compiling shader deffer_detail_w_flat
compiling shader deffer_detail_s_flat
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 10126 v(20), 5368 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(197K), IB(31K)
* phase time: 15 ms
* phase cmem: 368857 K
* Loading HOM: f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\levels\jupiter\level.hom
* phase time: 1413 ms
* phase cmem: 369820 K
* phase time: 38 ms
* phase cmem: 369820 K
* phase time: 7 ms
* phase cmem: 369820 K
* t-report - base: 1546, 361323 K
* t-report - lmap: 20, 20482 K
* WARNING: player not logged in
* phase time: 1385 ms
* phase cmem: 429367 K
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 429367 K
* [win32]: free[758244 K], reserved[65988 K], committed[1272856 K]
* [ D3D ]: textures[422101 K]
* [x-ray]: crt heap[429317 K], process heap[599430 K], game lua[27553 K], render[146 K]
* [x-ray]: economy: strings[38432 K], smem[10024 K]
compiling shader model_def_lplanes_0
compiling shader accum_emissivel
compiling shader particle_alphaonly
compiling shader model_distort_2
compiling shader model_def_lplanes_3
compiling shader deffer_model_flat_3
! Invalid ogg-comment version, file:  f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_m82\m82_reload.ogg
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader model_distort_0
compiling shader model_env_lq_0
compiling shader deffer_model_flat_d_1
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_1
compiling shader dumb_0
compiling shader model_def_lplanes_1
compiling shader deffer_model_flat_d_0
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_2
compiling shader shadow_direct_model_aref_1
compiling shader model_distort_4
compiling shader model_distort4ghost_0
! Unknown command:  dump_infos
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 457558 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
* [win32]: free[503176 K], reserved[213804 K], committed[1380108 K]
* [ D3D ]: textures[456155 K]
* [x-ray]: crt heap[460847 K], process heap[641288 K], game lua[46106 K], render[624 K]
* [x-ray]: economy: strings[45296 K], smem[10049 K]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 15828 objects are successfully saved
* Game adam - wano spłaca dług.scop is successfully saved to file 'f:\docume~1\alluse~1\dokume~1\stalke~1.-ze\savedgames\adam - wano spłaca dług.scop'
* [win32]: free[487360 K], reserved[266260 K], committed[1343468 K]
* [ D3D ]: textures[457264 K]
* [x-ray]: crt heap[408322 K], process heap[643326 K], game lua[44188 K], render[3198 K]
* [x-ray]: economy: strings[45421 K], smem[10050 K]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 15784 objects are successfully saved
* Game adam - emisja.scop is successfully saved to file 'f:\docume~1\alluse~1\dokume~1\stalke~1.-ze\savedgames\adam - emisja.scop'
compiling shader model_distort_1
compiling shader model_distort4ghost_1
compiling shader model_distort_3
! Can't find texture 'wpn\aks74_w_kollim\red'
* [win32]: free[462796 K], reserved[247296 K], committed[1386996 K]
* [ D3D ]: textures[473827 K]
* [x-ray]: crt heap[419803 K], process heap[662183 K], game lua[45978 K], render[5414 K]
* [x-ray]: economy: strings[47719 K], smem[10059 K]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 16083 objects are successfully saved
* Game adam - znalezione trofeum «ak-47».scop is successfully saved to file 'f:\docume~1\alluse~1\dokume~1\stalke~1.-ze\savedgames\adam - znalezione trofeum «ak-47».scop'
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ....a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\_g.script:838: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 

stack trace:

Uwagi moderatora:

Nie przeczytaliśmy Regulaminu to ostrzeżenie na zachętę. - xKoweKx
AdamG50
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 12 Sie 2010, 12:13
Ostatnio był: 12 Sie 2010, 18:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez AdamG50 w 12 Sie 2010, 17:35

AdamG50 napisał(a):Teraz to nie wiem o co Ci chodzi xKoweKx, przeczytałem regulamin już wcześniej zanim się zarejestrowałem, bo korzystam z tego forum już od roku albo i dłużej.
Regulamin:
1. Szacunek dla pozostałych uczestników dyskusji.
Staram się nikogo nie obrażać ani nie wyzywać.
2. Kultura wypowiedzi pisemnej.
Piszę po polsku i nie KRZYCZĘ pisząc jakiś komentarz.
3. Dublowanie dyskusji.
Tu raczej nie wchodzi w grę, bo jeszcze nie było takiego błędu.
4. Nazwy tematów.
Założyłem w dobrym miejscu.
5. Niepotrzebne posty.
Jestem nowym użytkownikiem tego forum i nie wiele sie udzielam.
6. Raportowanie postów
Patrz pkt.5
7. Cytowanie.
Patrz pkt.5
No i dochodzimy do nieszczęsnego punktu 8. Logi z gry.
Zamiast umieścić jak ma wyglądać przykładowy log to Wy administratorzy dajecie coś takiego cytuje [color=#008040]" Każdy log tagujemy tak:
Kod: Zaznacz wszystko
treść loga
"
[/color]Przecież nawet jak umieszczę ręcznie code przed Fatal Error to i tak nic nie zmieni w tekście
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ....a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\_g.script:838: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)


Wiesz co człowieku masz rację, regulamin mi pasuje ale ludzie bazujący na nim już nie bo zamiast jakoś pomóc to tylko piszą "regulamin pkt 8" i tak w kółko i wiesz co jak nie masz zamiaru pomóc to zaraz się wuloguję i weź w cholere usuń to konto a ja sobie od początku bedę grał

Uwagi moderatora:

To graj. Nikt płakać za tobą nie będzie - jest taki przycisk "Wyloguj". A jeżeli nikt nie pomaga, to znaczy że nie wie jak po prostu, a ja tylko napisałem uwagę, i po co to drążysz? Drugi warn. pkt 5 - xKoweKx
AdamG50
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 12 Sie 2010, 12:13
Ostatnio był: 12 Sie 2010, 18:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Floper Szczur w 14 Sie 2010, 23:50

Wedlug mnie to najlepszy mod do Zewu.Co prawda nie przetestowalem wszystkich.MOdzik jako ze daje wiecej tego samego to wymiata.Wiecej zadan i postaci to dla mnie najlepszy plus bo malo ktory mod daje cos takiego.Wiecej zarcia(rzadkie),broni(norma),pancerzy(z cienia i nie tylko) i tekstur.Szkoda ze tekstur jest malo bo sa fajne(np niebiescy stalkerzy).I troche dziwne jest to ze nowe pancerze gdy sa zakladane to widac helmy a w starych nie.I sa wywalki do pulpitu.Raz rzadziej raz czesciej ale sa.No i nie dalo sie wszystkiego dobrze przejsc bez Fixa.Ale tak czy siak mod jest bardzo dobry i mam nadzieje ze go skancze bo przez pulpity trzeba czesto zapisywac gre.I niestety nie da sie dalaczac do kazdej frakcji a to czy do którejś dolaczymy nie ma duzego znaczenia(tylko wpis,zadania i sprzet).Mod z polaczenie z atmosfear i absolute texture packiem jest boski.Szkoda ze sa robale takie jak to zeby zbadac ogoncze z jupitera trzeba bylo sie udac do zatonu czy takie same modele np. piwa i kozaka albo odradzajacy sie ochraniarze nie wspominajac o slabej AI oswojonych mutantow.Muzyka z MP3 jest bardzo fajna ale moli napisac o kazdym utworze bo tylko kilka ma swe nazwy.Daje temu modowi mocne 9 :wódka: / na 10
:

Tylko Monolit może was uratować.
Awatar użytkownika
Floper Szczur
Stalker

Posty: 82
Dołączenie: 01 Lip 2010, 02:08
Ostatnio był: 07 Sty 2013, 06:35
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 19

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez czarny_1988 w 15 Sie 2010, 11:26

Czy ktoś z was wie jak połączyć Sigerous 1.6 z Atmosfear 2 ? Wiem że taka opcja występuje w BRAZ, ale chce dodać Atmosfear do czystego Sigerous'a...

EDIT
Cofam pytanie, wystarczyło pogrzebać w system.ltx
Teraz wrzystko gra.
Ostatnio edytowany przez czarny_1988, 19 Sie 2010, 14:39, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
czarny_1988
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 14 Wrz 2009, 21:40
Ostatnio był: 27 Sty 2012, 14:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Sava w 17 Sie 2010, 08:31

mod fajny tylko w cholere miesza :D nie moge znaleźć w zatonie narzedzi bo pozmieniali miejsca :D
Awatar użytkownika
Sava
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 01 Paź 2008, 19:23
Ostatnio był: 07 Lut 2014, 17:52
Miejscowość: Kraków
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości