[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez szymczak1503 w 18 Wrz 2010, 18:40

idzie jakoś z tego moda wyciągnąć textur i zastąpić starymi , ponieważ tną mi niemiłosiernie.
szymczak1503
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 24 Paź 2009, 20:11
Ostatnio był: 21 Gru 2010, 21:09
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Vener w 20 Wrz 2010, 18:01

Dzięki Cromm

szymczak1503 napisał(a):idzie jakoś z tego moda wyciągnąć textur i zastąpić starymi , ponieważ tną mi niemiłosiernie.


wystarczy je skasować z gamedata/textures a engine bedzie wczytywac domyslne tekstury
tylko nie kasuj katalogów wpn, sky, artifact, death mod, item, item_r, new, nwm, ogse, ui
bo będzie bug

kasuj takie jakie briks, wall, floor itp.
Awatar użytkownika
Vener
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 12 Mar 2010, 05:11
Ostatnio był: 27 Wrz 2010, 17:55
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Martha
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez z00lw w 20 Wrz 2010, 18:24

Dzis sprawdzalem oficjalna strone moda i zobaczylem ze jest sgm 1.7

link dla zainteresowanych

http://depositfiles.com/en/files/yz4rn9sov

Uprzedzam ze nawet go nie sprawdzalem
z00lw
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 07 Cze 2010, 14:40
Ostatnio był: 25 Mar 2013, 01:09
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez szymczak1503 w 20 Wrz 2010, 18:32

Nie wiem czy to jest bug ale nigdzie nie mogę znaleść gps przewodników szukałem ich http://sgm-mod.ru/forum/44-1053-1?lSao95 z tą pomocą, ale to nic nie dało
szymczak1503
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 24 Paź 2009, 20:11
Ostatnio był: 21 Gru 2010, 21:09
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Michu55 w 20 Wrz 2010, 19:52

znalazłem jeszcze fix do wersji 1.7 z 31.08

http://narod.ru/disk/24285167000/SGM_1. ... 8.rar.html

przydało by się jeszcze spolszczenie pod tą wersję i wziął bym się za testowanie
Michu55
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 19 Wrz 2010, 17:06
Ostatnio był: 15 Lip 2012, 22:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Vener w 20 Wrz 2010, 22:30

jest zangielszczenie na jakims innym forum stalkera ale nie pamietam gdzie
Nowa gra jest wymagana ja raczej nie bede grac 5 raz od poczatku. 16 mi wystarczy

-----------------------------------

szymczak1503 napisał(a):Nie wiem czy to jest bug ale nigdzie nie mogę znaleść gps przewodników szukałem ich http://sgm-mod.ru/forum/44-1053-1?lSao95 z tą pomocą, ale to nic nie dało


Mi Gps przewodniki w samym SGM działały, ale kiedy zainstaloałem braza i zacząłem grę od początku
to gdzieś poznikały.. mogą być w innych miejscach.. ale raczej w brazie zapomniano dodać albo je celowo usunięto
równieź z osiągnieć. za to okolo co 5 napotkany stalker może nas doprowadzić tanoi gdzie chcemy

Uwagi moderatora:

double post - Matrix
Awatar użytkownika
Vener
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 12 Mar 2010, 05:11
Ostatnio był: 27 Wrz 2010, 17:55
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Martha
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Michu55 w 21 Wrz 2010, 09:05

zangielszczenie jest do 1.6 jak narazie, co do moda to nowa wersja za wiele zmian nie wprowadza, według mnie też nie warto zaczynać nowej gry... zbyt mało nowinek względem 1.6 :)

@edit

Więc tak po instalacji moda i fixa pobiegałem trochę po zatonie i przeszedłem na szybko do jupitera w ramach testu, buga nie uświadczyłem, wydaje się być stabilny...jak narazie oczywiście :)
Po dodaniu spolszczenia z wersji 1.6 wywala już w skadowsku, kiedy chcemy zagadać do sowy.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR

[error]Expression    : no_assert
[error]Function      : CXML_IdToIndex<class CPhraseDialog>::GetById
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\xml_str_id_loader.h
[error]Line          : 112
[error]Description   : item not found, id
[error]Arguments     : zat_sich_minigame_21_point_dialog


Ktoś chętny na zrobienie spolszczenia pod 1.7 za :wódka: :D I jeszcze mam pytanko czy ten braz zawiera w sobie sgm, czy najpierw instaluje sgm, a później na to braz (swoją drogą wielkość 1GB...czego oni do tego moda napakowali)?
Michu55
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 19 Wrz 2010, 17:06
Ostatnio był: 15 Lip 2012, 22:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez D4Rk w 24 Wrz 2010, 20:17

Witam po długiej przerwie : )

Mam pytanie odnośnie Sigerous Mod'a. Sciągnałem go i musze powiedzieć że jestem nim mile zaskoczony. Dodaje wiele nowego tylke że.... Free Choice waży 1GB i dodaje nowe tereny i takie pytanie czy jest on spolszczony? To samo chciałbym zapytać o Braz 1.6.1.

Dziękuje za odpowiedź : ))
:

Hihah.... Ale będzie Fajniee!
D4Rk
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 10 Lut 2008, 17:20
Ostatnio był: 18 Wrz 2011, 19:29
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez WheeljackSPW w 24 Wrz 2010, 20:21

1 post mówi wszystko.
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Wrz 2023, 13:49
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Oskar w 25 Wrz 2010, 12:15

Ja mam problem,instaluje już z 7 raz 1.6 i zawsze mi wywala bugtrapa,a instaluje najpierw moda,potem fixa,potem ai,a na koncu Spolszczenie,sprzęt mam lepszy niż zalecany i w ogóle...
Image
Awatar użytkownika
Oskar
Stalker

Posty: 98
Dołączenie: 07 Lut 2010, 04:39
Ostatnio był: 13 Kwi 2017, 00:13
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Threaded SPSA-14
Kozaki: 15

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez WheeljackSPW w 25 Wrz 2010, 12:33

To weź głęboki wdech, (teraz baaaardzo męcząca czynność) wjedź na samą górę tej strony. Odpocznij. Przeczytaj to co w pomarańczowej ramce. Odpocznij. Przeczytaj jeszcze raz i się zastosuj.
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Wrz 2023, 13:49
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Oskar w 25 Wrz 2010, 12:43

Sam se dałem rade,a to ciekawe,bo ide sobie do bazy bandytow
zaplacilem.
A oni zabijaja ciagle tego ochroniarza tnie nagle jak cholera...
Image
Awatar użytkownika
Oskar
Stalker

Posty: 98
Dołączenie: 07 Lut 2010, 04:39
Ostatnio był: 13 Kwi 2017, 00:13
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Threaded SPSA-14
Kozaki: 15

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość