[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez caleb59 w 30 Wrz 2010, 19:47

Zobacz może ten wynalazek: viewtopic.php?f=51&t=5548
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez atikabubu w 30 Wrz 2010, 19:49

Ściągnij Notepad++ i ustaw kodowanie Windows-1251 ;)
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 01 Sty 2024, 01:00
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Michu55 w 30 Wrz 2010, 20:13

Dzięki za pomoc...Word już sobie z tym poradził :D
Michu55
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 19 Wrz 2010, 17:06
Ostatnio był: 15 Lip 2012, 22:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez k4r00 w 07 Paź 2010, 20:19

Witam. W jakiej kolejności instalować moda pod 1.6? Bo zainstalowałem mod, fix do 1.6, dialogi niemieckie i ukrainskie(dla bandytów itd.), władca zony(spawner) i na końcu spolszczenie, i gdy rozpoczynam nowa gre mam bugtrapa takiego:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'wpn_xm177e2'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report

Z góry dzięki za odpowiedź.
EDIT: Gra zaczęła się doczytywać ale gdy pasek ładowania dochodzi do końca pojawia się to:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ... - call of pripyat\gamedata\scripts\sgm_grant.script:16: attempt to call global 'check_actor_item_to_add' (a nil value)

Proszę pomóżcie.

-----------

Mam problem z dodaniem własnej muzyki do SGM. Mianowicie nie moge znaleźć pliku ui_extra...itd. o którym mowa w pierwszym poście. Po prostu nie mam tego pliku. Mam tylko ten mod zainstalowany i żadnych innych.
Z góry dzięki
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez bezimienny4 w 08 Paź 2010, 21:59

Artefakt "Bazyliszek" jest tylko jeden w całym modzie?

Gdzie mogę spotkać frakcję "Świt"?
"Kill him"
Awatar użytkownika
bezimienny4
Stalker

Posty: 118
Dołączenie: 04 Cze 2009, 19:31
Ostatnio był: 21 Wrz 2013, 12:49
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez swirekster w 09 Paź 2010, 11:33

frakcja ta pojawia się od pewnego momentu niedaleko stacji janów, w tym tunelu w którym wcześniej zabiliśmy kontrolera.

Za ten post swirekster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive bezimienny4.
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez bezimienny4 w 09 Paź 2010, 11:43

Od pewnego momentu? Mam 200 exp i 32 strzały w głowę (jeśli to ważne) i dopiero wypełniłem quest z agentem SBU. Muszę iść po telefon.
To wystarczy? Już się pojawią? I co trzeba zrobić, żeby do nich dołączyć?
Z kim ma wojnę? Zależy mi na dobrych stosunkach z Wolnością/Powinnością. Czy są źli, jak bandyci?

EDIT : Dobra, już do nich dołączyłem...
Ale mam buga - nie dostałem za to osiągnięcia, i w PDA nie mam zakładki "Dyplomacja".
"Kill him"
Awatar użytkownika
bezimienny4
Stalker

Posty: 118
Dołączenie: 04 Cze 2009, 19:31
Ostatnio był: 21 Wrz 2013, 12:49
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez dawidg93 w 09 Paź 2010, 18:54

bezimienny4 napisał(a):Ale mam buga - nie dostałem za to osiągnięcia, i w PDA nie mam zakładki "Dyplomacja".


Nie przejmuj się - miałem dokładnie ten sam problem. Wygląda na jakiś błąd moda.
dawidg93
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 22 Gru 2009, 16:56
Ostatnio był: 08 Lut 2011, 16:51
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez bezimienny4 w 09 Paź 2010, 19:43

A oswajanie mutantów? Jak to zrobić? Ciekawe to może być...
"Kill him"
Awatar użytkownika
bezimienny4
Stalker

Posty: 118
Dołączenie: 04 Cze 2009, 19:31
Ostatnio był: 21 Wrz 2013, 12:49
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Pitomafia w 09 Paź 2010, 19:58

Żeby oswoić mutanta musisz kupić w bunkrze naukowców specjalny preparat. Potem znaleźć mutanta do którego kupiłeś preparat, włączasz go i musisz utrzymać się blisko mutanta przez jakiś czas. Im bliżej jesteś tym szybciej go oswoisz :E .
Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie jak go wskrzesić.

— Albert Einstein
Awatar użytkownika
Pitomafia
Stalker

Posty: 82
Dołączenie: 05 Cze 2010, 14:27
Ostatnio był: 06 Sie 2014, 13:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez aduh w 09 Paź 2010, 22:35

czarny_1988 napisał(a):Czy ktoś z was wie jak połączyć Sigerous 1.6 z Atmosfear 2 ? Wiem że taka opcja występuje w BRAZ, ale chce dodać Atmosfear do czystego Sigerous'a...

EDIT
Cofam pytanie, wystarczyło pogrzebać w system.ltx
Teraz wrzystko gra.


mógłbyś się podzielić efektem swojej pracy ?
dzięki

Jeszcze jak by się dało wrzucić absolute_structures i absolute_nature byłoby idealnie.
Da się zrobić ?
Ostatnio edytowany przez aduh, 09 Paź 2010, 23:28, edytowano w sumie 1 raz
aduh
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 13 Wrz 2008, 13:07
Ostatnio był: 07 Maj 2017, 21:07
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Inkwizytor w 09 Paź 2010, 23:23

bezimienny4 napisał(a):Artefakt "Bazyliszek" jest tylko jeden w całym modzie?

Gdzie znalazłeś ten artefakt, bo z nowych to ja posiadam tylko "Smocze oko"?
Inkwizytor
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 11 Sty 2010, 21:58
Ostatnio był: 21 Maj 2012, 19:49
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość