[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez majber w 28 Sie 2010, 22:12

Ten temat i linki z modem będzie dalej aktualizowany?
majber
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 06 Lut 2010, 15:20
Ostatnio był: 22 Wrz 2010, 21:04
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Pitomafia w 28 Sie 2010, 22:45

Chyba nie ;/. Lukass pisał w którymśtam poście że go już znudziła ta gra.
Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie jak go wskrzesić.

— Albert Einstein
Awatar użytkownika
Pitomafia
Stalker

Posty: 82
Dołączenie: 05 Cze 2010, 14:27
Ostatnio był: 06 Sie 2014, 13:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez dawidg93 w 31 Sie 2010, 23:32

Czy ktoś wie, czemu mi nie działa odtwarzacz mp3? (Mam Braz`a 1.6.1). Jak kliknę, żeby odtworzyć utwór, to wyskakuje u góry jego nazwa, ale czas odtwarzania wynosi cały czas 00:00. Nawet jak zmienię nagranie, cały czas jest to samo. Ustawienie głośności też nic nie daje :/
dawidg93
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 22 Gru 2009, 16:56
Ostatnio był: 08 Lut 2011, 16:51
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez osito w 05 Wrz 2010, 20:20

witam,

mod ogólnie bardzo mi się podoba. Zmienia całkiem ciekawie fabułę, dodaje sporo nowych i równie interesujących broni, upiększa grafikę.... ale (zawsze jest jakieś ale) jest parę szczegółów które irytują:

1. "Alfa Team" - po włączeniu w opcjach od razu gdzieś się pojawiają i tak co jakiś czas. Bez bierzącego eliminowania zdarza mi się spotkać czasem tak ze 3 drużyny na raz... wyłączenie tego w opcjach wyłącza tylko ich respawn.

2. zbalansowanie broni. pistolety fajnie, strzelby też. karabinki szturmowe już gorzej. Snajperki to już masakra... ja wiem, że SWD należy się szacunek, ale żeby 1000m zasięgu... a taki CheyTac zaledwie 850m (gdzie w rzeczywistości Dragunov'em trudno jest trafić w tarcze z 800m, a CheyTec podobno z 2 - 2,5km to nie problem...). tym bardziej ze opis niby się zgadza...

reszta jest mniej istotna.

ps. mod naprawde jest dobry, stabilny i dopracowany, ale... zboczenie zawodowe nie pozwoliło mi przeymknąć oko na te szczegóły w parametrach broni:)
osito
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 05 Wrz 2010, 20:07
Ostatnio był: 06 Paź 2010, 22:31
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez dawidg93 w 06 Wrz 2010, 15:13

Mod jest rzeczywiście bardzo dobry, jedyny, w którym mogłem przejść misję z Głuszcem (w każdym innym modzie stawał koło ściany przed windą i gapił się w sufit). Obawiałem się, że będę musiał wywalać połowę magazynka żeby kogoś zabić, ale myliłem się - i bardzo dobrze.
Jedyne co mi nie pasuje, to ten nie działający odtwarzacz mp3, a także to, że bronie których ikonki są różne (serie AK, np. jeden ma kolbę stałą, drugi składaną, inny kolor drewna itd.),w rzeczywistości wyglądają tak samo. Napotkałem też błąd z bodajże Augiem - broń jest skierowana w prawą stronę, a strzela w lewo, a także błąd z pogodą... jest burza, deszcz, mgła itd., wczytuje save i nagle jest piękne niebo.

Poza tymi błędami mod jest na prawdę godny polecenia, najlepszy ze wszystkich póki co dostępnych do Zewu Prypeci, ma wiele ciekawych rozwiązań, dużo przedmiotów, dużo broni (to mi się akurat wraz z uszkodzeniami podoba najbardziej :D), no i nieco zmienioną fabułę.
dawidg93
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 22 Gru 2009, 16:56
Ostatnio był: 08 Lut 2011, 16:51
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez majber w 06 Wrz 2010, 18:25

1.Jak dokładnie nazywa się kombinezon najemników dzień któremu nie odstrzelą mnie na dzień dobry(chodzi mi o frakcje)?
2.Gdzie go można kupić zdobyć,poza ofc handlarzem w środku bazy najemników lub jaki plik zedytować żeby pokazał się ten kombinezon np. u handlarza w Janowie.

3.Jakim detektorem trzeba zbadać anomalie,te po których mają spaść ciała z nieba (ta lokacja gdzie głosy wzywają pomocy) ,bo chyba doktorek mi nic nie dał,zwykłym detektorem nic nie daje też. Może trzeba stanąć w jakimś specjalnym miejscu?

POMOCY
majber
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 06 Lut 2010, 15:20
Ostatnio był: 22 Wrz 2010, 21:04
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez swirekster w 06 Wrz 2010, 21:50

Kombinezon najemnych zdobywasz w skrytce w Zatonie, o ile pamiętam zaraz po uwolnieniu agenta Tomka i pójścia w omówione miejsce, agent daje ci miejsce skrytki. Czy tylko ja uważam, że tak właśnie powinien wyglądać Zew Prypeci w podstawowej wersji? Masa zadań, ciekawostek, broni... :|
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Vener w 16 Wrz 2010, 20:51

dawidg93 napisał(a):Czy ktoś wie, czemu mi nie działa odtwarzacz mp3? (Mam Braz`a 1.6.1). Jak kliknę, żeby odtworzyć utwór, to wyskakuje u góry jego nazwa, ale czas odtwarzania wynosi cały czas 00:00. Nawet jak zmienię nagranie, cały czas jest to samo. Ustawienie głośności też nic nie daje :/


Mi działa dobrze. Włączam utwór odtwarza.. klikam zatrzymaj.. działa.. zamykam odtwarzacz z włączoną muzyką..
potem otwieram zatrzymuje .. wszystko działa.

instalowałem - SGM - fix - braz - fix - spolszczenie
Awatar użytkownika
Vener
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 12 Mar 2010, 05:11
Ostatnio był: 27 Wrz 2010, 17:55
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Martha
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Vener w 17 Wrz 2010, 04:06

Jak by się komuś nie podobał celownik w Fal kameleon (sa85)
zrobiłem nowy

http://www.megaupload.com/?d=UUD60ISX

stary:
Image

nowy:
Image


viewtopic.php?f=78&t=9864#p111563


Małe zmiany odnośnie handlu w brazie:
http://www.megaupload.com/?d=B0STTI3J
Handlarze bronią już nie zdzierają i nie kupują broni po 2% jej wartości
tylko po 60%
Ostatnio edytowany przez Vener 17 Wrz 2010, 16:53, edytowano w sumie 3 razy
Awatar użytkownika
Vener
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 12 Mar 2010, 05:11
Ostatnio był: 27 Wrz 2010, 17:55
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Martha
Kozaki: 0

Spolszczenie do SGM1.6 BRAZ 1.6.1

Postprzez Cromm Cruac w 17 Wrz 2010, 11:18

Ponieważ lukass zdezerterował a z m.r.o.k.iem nie udało się skontaktować a mnie zachciało się zagrać w SGM i ponieważ strasznie mnie wkurzały te szlaczki w dynamicznych wiadomościach postanowiłem je przełumaczyć.

Spolszczenie dynamicznych wiadomości do SGM 1.6 w wersji BRAZ 1.6.1 można pobrać tutaj
Tu prośba do adminów o update pierwszego wątku lukassa i dodanie tego do downloadów.

Testowane, działa po rozpoczęciu nowej gry. Powinno też działać po załadowaniu sejwa (nie sprawdzałem).

Instalacja: skopiować gamedata do katalogu stalkera.

Gwarancja: żadnej. Coś nie działa? Sorry, u mnie chodzi i nie mam czasu sprawdzać co żeście źle poinstalowali :P .

Aha, usunąłem powtarzające sie wiadomości o śmierci niejakiego Jurija Semeckiego bo mnie lekko irytowały.
Dodałem również wiadomości o pogodzie dla cykli wykorzystanych w AtmosFear 2
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Vener w 17 Wrz 2010, 16:09

Super dzięki Cromm
Denerwują mnie te wiadomości..
Fajnie by było gdybyś napisał jak wogóle usunąć te wiadomości z braza
nie robiąć żadnych bugów..

Ściągnąłem sam dodatek dynamicznych wiadomości dla 1.5
i popatrzyłem w pliki, ale ni jak nie mogę się wtym połapać
Awatar użytkownika
Vener
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 12 Mar 2010, 05:11
Ostatnio był: 27 Wrz 2010, 17:55
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Martha
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Cromm Cruac w 17 Wrz 2010, 17:24

A mi się bardzo podobają te niusy. Dają niezły klimat. Zwłaszcza te o dziwnych przyczynach śmierci stalkerów.

Zablokowanie tych niusów jest dosyć proste (jeśli się wie gdzie szukać :P)
Otwieramy scripts/_g.script
Szukamy takiego fragmentu (linia ok 2364):
Kod: Zaznacz wszystko
["shm_news_show_unreal_news"]       = r_mod_params_init(line, "bool", "shm_news_show_unreal_news"       , true),
["shm_news_news_of_deth_npc"]       = r_mod_params_init(line, "bool", "shm_news_news_of_deth_npc"       , true),
["shm_news_news_of_qwest"]          = r_mod_params_init(line, "bool", "shm_news_news_of_qwest"          , true),
["shm_news_semeckiy_deth_news"]     = r_mod_params_init(line, "bool", "shm_news_semeckiy_deth_news"     , true),
["shm_news_spam_news"]              = r_mod_params_init(line, "bool", "shm_news_spam_news"              , true),
["shm_news_news_of_spawn_monsters"] = r_mod_params_init(line, "bool", "shm_news_news_of_spawn_monsters" , true),
["shm_news_news_of_spawn_npc"]      = r_mod_params_init(line, "bool", "shm_news_news_of_spawn_npc"      , true),
["shm_news_time_news"]              = r_mod_params_init(line, "bool", "shm_news_time_news"              , true),
["shm_news_weather_news"]           = r_mod_params_init(line, "bool", "shm_news_weather_news"           , true),
["shm_news_monster_deth"]           = r_mod_params_init(line, "bool", "shm_news_monster_deth"           , true)

i zmieniamy true na false. Możemy też wybrać ktore niusy chcemy a których nie. Wtedy zmieniamy tylko niektóre wartości na false.

EDIT. To zadziała na 1.6.1 nie na 1.5. 1.5 miał chyba inną wersje dynamicznych niusów.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 2 gości