[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 10 Lip 2014, 10:15

Bo były potrzebne do misji z bandytami i z przejściem do Zatonu. Te to ma każdy... Mnie chodzi o miny-pułapki, których nie wykrywał radar na mapce.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Argawen w 10 Lip 2014, 10:21

Bo pewnie masz wyłączone. Ale miny zostały, tylko są niaktywne. Można je nawet zdetonować za pomocą broni.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 10 Lip 2014, 10:23

To wiem, po prostu mi nie szkodzą, także mam ten problem z głowy, po co drążyć? Opcja wyłączenia działa i tyle...
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: Odp: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Argawen w 10 Lip 2014, 10:31

Adam napisał(a):To wiem, po prostu mi nie szkodzą, także mam ten problem z głowy, po co drążyć? Opcja wyłączenia działa i tyle...

Nie tylko ty to masz wyłączone :P
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 10 Lip 2014, 10:39

ty ku*wo czytasz opis? :tm:
Image
Cały czas mówiłem i mówię o minach na Bagnach. I cały czas mówię o wykrywaczu od tego tumana z Kordonu. Chyba jakiś skrypt to rozbraja, bo w configu nic nie ma, ale nie mam pojęcia, gdzie tego szukać, a szkoda mi kolejne dwa dni tracić tylko po to, żeby przy zawracaniu mnie na Bagna znowu mnie postawiło na minach :mad:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Argawen w 10 Lip 2014, 12:05

Po przejsciu na Zaton i powrót na bagna, miny znikają. Pewnie wszystko rozminowali.
Poza tym, ta ku*wa, to do kogo i za co ?
Trochę szacunku dla innych. Jak na razie nikt nie rzuca epitetów w twoją stronę.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 10 Lip 2014, 12:50

Argawen napisał(a):Poza tym, ta ku*wa, to do kogo i za co ?
Trochę szacunku dla innych. Jak na razie nikt nie rzuca epitetów w twoją stronę.

To stary tekst… No, nie taki stary w sumie, ale znany i mało obraźliwy. Jak masz ten znaczek :tm:, to znaczy, że trzeba wziąć dany tekst z przymrużeniem oka. Co nie oznacza, oczywiście, że to daje immunitet na obelgi. Ale ogólnie wiadomo, o co chodzi. Z czasem połapiesz, o co w tym wszystkim chodzi ;) Ewentualnie popytaj ludu na shoutboxie, hehehe.
Argawen napisał(a):Po przejsciu na Zaton i powrót na bagna, miny znikają. Pewnie wszystko rozminowali.

Aha, czyli niepotrzebnie męczyłem się z rozminowywaniem przejścia. No to jak tak, to może jeszcze raz spróbuję to wymęczyć do Zatonu, bo tam gra się naprawdę rozkręcała. Tylko szkoda EQ, G36, AKS z lunetką, Browning…
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Odp: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Argawen w 10 Lip 2014, 13:04

Pangia napisał(a):To stary tekst… ..........Ewentualnie popytaj ludu na shoutboxie, hehehe.
Omijam shoutbox, więc nie znam tych znaczków. Starej daty jestem. W porządku.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kosma w 10 Lip 2014, 14:53

a więc: ty ku*wo czytasz opis? :tm: proszę o życzliwą odpowiedź

SGM warto pobierać? Bo właśnie mam Misery, ale nie zbyt mi idzie te udawanie prawdziwego stalkera...
Image

Nic nie warte znajomości, po czasie tracą wartość
u mnie z ludźmi jak z rapem - nie ilość tylko jakość.


Image
Awatar użytkownika
Kosma
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 04 Cze 2014, 17:30
Ostatnio był: 20 Wrz 2014, 21:38
Miejscowość: Tak, chcę mieć w profilu
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 13

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 10 Lip 2014, 14:55

Zawsze warto pobrać, chociaż dla samej ciekawości (jak ja i Soljanka :D ). Starczy Ci na długo, także nie martw się o szybkie i bezproblemowe przejście ;)
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 10 Lip 2014, 16:19

Jak już doturlasz się do Zatonu, to się zachłyśniesz. Chyba z 10 NPC i każdy jakieś zadanie miał, jakiś teletubiś od modyfikowania artefaktów, bankier, oczko (chociaż na jakichś ruskich zasadach, ja zawsze się uczyłem że figury są za 10 i dwa asy dają pewne zwycięstwo, ale to było akurat z blackjacka – niemniej jednak, z tego co teraz czytam, tzw. perskie oczko powinno dalej dawać win, a w SGM dwa asy wydają info, że masz ponad 21 pkt. :/), w plikach jeszcze widziałem jakieś zagadki… W ch♥j, mówiąc krótko.

A, i jeszcze jedno pytanie. Czy po dotarciu do Zatonu ekipa stalkerów z Kordonu jeszcze będzie do czegoś potrzebna? Bo mam ochotę ich wyrżnąć w pień za tę falę bezsensownych zadań z mutantami, a poza tym później chadza sobie tam koleś z egzoszkieletem, który zawsze ma jakąś fajną broń. Bo normalnie to wtedy skreśla zadania z fabuły i się zostaje w ciemnej dupie.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kosma w 10 Lip 2014, 16:39

SGM do CS przyzwyczaił mnie, że jest w ch*j zadań...Tam akurat były po 2/3/4 dodatkowe na lokację, ale jakie były niektóre wku*wiające.
Może pobiorę we Wrześniu, narazie przejdę jako Hardcor Wiedźmina i Misery ;]
Image

Nic nie warte znajomości, po czasie tracą wartość
u mnie z ludźmi jak z rapem - nie ilość tylko jakość.


Image
Awatar użytkownika
Kosma
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 04 Cze 2014, 17:30
Ostatnio był: 20 Wrz 2014, 21:38
Miejscowość: Tak, chcę mieć w profilu
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 13

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości