[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 21 Mar 2014, 21:17

Zwykła pułapka na dobrych ludzi, którzy chcieli by poratować rannego apteczką ;)
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Demon6PL w 22 Mar 2014, 09:10

Tylko że albo to nie działa bo ktoś się machnął z zasięgiem odpalenia, albo tylko u mnie bo się coś źle pobrało(to w ogóle możliwe?), bo wszyscy wybuchają za wcześnie. Nawet jak lecę sprintem i skoczę na nich, to ze 2 kreski plus mikre krwawienie, a że każdy ma przy sobie jakiś bandaż albo inny mały itemek, to nawet do tyłu nie jestem.

A, i jeszcze czy na Zaton powinienem był się dostać skacząc nad minami i po kamieniach na północy bagien ? Bo mi ta droga trochę dziwnie wygląda. Jakbym nie trafił w "przejście" jeszcze w powietrzu albo gdyby było ono ciut dalej to bym w minę wyrżnął. Tak więc czy to jest poprawna droga ?
Pozdro, Carni
Awatar użytkownika
Demon6PL
Stalker

Posty: 115
Dołączenie: 21 Sie 2012, 16:38
Ostatnio był: 07 Wrz 2019, 00:21
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 20

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 22 Mar 2014, 11:34

Miny musisz rozbroić, jeżeli nie masz wykrywacza min i nie jesteś cierpliwy, nie przejdziesz. Przy każdej minie musisz chwilę odczekać i sprawdzić, czy znacznik na mapie zniknął.
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Demon6PL.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 22 Mar 2014, 16:44

Tryb niskiego przysiadu/kucania i idziesz milimetr po milimetrze, nie warto się spieszyć bo można mimo wszystko wylecieć w powietrze.
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Demon6PL w 23 Mar 2014, 09:22

Adam napisał(a):Miny musisz rozbroić, jeżeli nie masz wykrywacza min i nie jesteś cierpliwy, nie przejdziesz.

Ja tam po kamieniach skakałem i przelazłem, jedna wpadka, load, za drugim razem doskoczyłem. :E

No i przy okazji mi się kolejne pytanie pojawiło(jakie przesłuchanie). W tym zadaniu z naukowcami prowadzonymi przez powinność (to się chyba "tajny spór" czy "tajny opór" nazywało, czy jakoś tak) mam podpunkt, podzadanie, cel, że gdzieś tam leży ranny najomny i mam go zapytać co zaszło. Tylko że tam nie ma nawet ciała, a co dopiero rannego. Gdzie on tak w przybliżeniu leży ? Tak ogólnie losowo czy w jakimś konkretnym punkcie ? Już gadałem z tym na moście, ale on nie był ranny. No i czy jeśli sobie zrobiłem rundkę po zatonie w międzyczasie, to już zadania nie zrobię bo zniknął ?
Pozdro, Carni
Awatar użytkownika
Demon6PL
Stalker

Posty: 115
Dołączenie: 21 Sie 2012, 16:38
Ostatnio był: 07 Wrz 2019, 00:21
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 20

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 23 Mar 2014, 12:48

Demon6PL napisał(a):No i czy jeśli sobie zrobiłem rundkę po zatonie w międzyczasie, to już zadania nie zrobię bo zniknął ?

Bardzo prawdopodobne, w SGM jest tendencja do znikania ciał powiązanych z zadaniem (a skoro zwlekałeś, to może coś go zdążyło zagryźć).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 23 Mar 2014, 13:13

Zadań z ciałami nie warto lekceważyć bo ciała znikają po jakimś czasie i zadanie nie może być wykonane. Czasami pomaga wczytanie wcześniejszego sejva a czasami nawet to nie przywraca ciał. Spróbuj może Ci się uda.
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez igla2008 w 23 Mar 2014, 17:35

To takie pułapki dla tych co myślą, że będzie to łatwy łup. Ja też na początku się na to nabrałem, potem jak widziałem leżącego od razu dostawał kulkę ze snajperki z daleko.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 759
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 17 Gru 2022, 10:30
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

spolszczenie

Postprzez suchyyy1 w 23 Mar 2014, 19:07

Witam wszystkich proszę o pomoc poszukuję spolszczenia do SPOLSZCZENIE 3w1 SGM/BRAZ/FREE CHOICE, ponieważ z z tamtych linków nie mogę pobrać, a teraz mam grę po rosyjsku. Jestem wielkim fanem tej gry i chcę sprawdzić tego moda. Dzięki za pomoc :)
suchyyy1
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 23 Mar 2014, 18:59
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 22:26
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Demon6PL w 23 Mar 2014, 21:41

No ja tego celu w ogóle nie zauważyłem. Dopiero potem jak przeglądałem zadania to patrzę, że cuś zostało. No trudno, przy następnym się zrobi. A, i takie pytanko bardziej z czystej ciekawości, czy można do bunkra naukowców posłać kogo innego niż wolność albo powinność ? Bo nie powiem, czyste niebo (czy też, bleh, "świt") całkiem by tu pasowało. :D
Pozdro, Carni
Awatar użytkownika
Demon6PL
Stalker

Posty: 115
Dołączenie: 21 Sie 2012, 16:38
Ostatnio był: 07 Wrz 2019, 00:21
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 20

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez igla2008 w 23 Mar 2014, 23:11

suchyyy1 napisał(a):Witam wszystkich proszę o pomoc poszukuję spolszczenia do SPOLSZCZENIE 3w1 SGM/BRAZ/FREE CHOICE, ponieważ z z tamtych linków nie mogę pobrać, a teraz mam grę po rosyjsku. Jestem wielkim fanem tej gry i chcę sprawdzić tego moda. Dzięki za pomoc :)


Sprawdź na ST tam są aktualne linki do moda i spolszczenia.

Demon6PL napisał(a):A, i takie pytanko bardziej z czystej ciekawości, czy można do bunkra naukowców posłać kogo innego niż wolność albo powinność ? Bo nie powiem, czyste niebo (czy też, bleh, "świt") całkiem by tu pasowało. :D


Coś ktoś kiedyś mówił że ekipa włóczęgi może tam trafić, czy to prawda jest nie wiem, spróbuj i napisz :)
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 759
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 17 Gru 2022, 10:30
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Demon6PL w 24 Mar 2014, 19:49

Co do włóczęgi to też coś takiego słyszałem, ale tymczasowo nie sprawdzę bo starego sejwa wczytałem, sprzed tego zadania w którym mi ranien najomy zniknął. No i odkryłem czemu zniknął. A raczej jak to rozwiązać. Mianowicie jakimś cudem miałem JEDNOCZEŚNIE obie strony zadania aktywne. Jak zaczynałem od napadu z wolnością, to mi się potem konający nie pokazywał(do drugiej wersji), ale jak zacząłem od wybicia wolności na drugim końcu mapy, potem komunikat, że konwój zdechł, przeszukanie, biorę walizę, tu znajduję umierającego najemnika, lecę do drugiego oddziału wolności, z nimi napadam na konwój(który magicznie zmartwychwstał :E ), zabijam, biorę DRUGĄ walizę, zabijam drugi odział wolności, do najomnego na moście, do tasaka (się z nim trochę pogryźć), a potem do szulgi i lokiego na dywaniki się tłumaczyć. :D I tak oto, drodzy czytelnicy, zrobiłem zadanie dwoma sposobami na raz. :-P
Tylko nie wiem co z bonusową walizką zrobić. Jedną wziął szulga, druga została, nikt jej nie chce, waży 1.15(chyba) kilograma, a wyrzucić nie można.

No i tak żeby wam nie było nudno, ze dawno pytań nie było( :E ).
Po pierwsze: Czy wątek syndykatu najemników będzie gdzieś potem kontynuowany?
A po drugie: Czy doszły w tym modzie jakieś nowe brońki ? Bo znalazłem tłumik na 11.43mm, ale to z tego co pamiętam jest .45 cala, czyli do broni na ACP, ale mimo wszystko pytanie zadam, bo lubię wiedzieć. :D Pancerze są(nawet polskie), to może i pukawki są.
No i po trzecie: Czy zbrojki Alfy można jakoś zdobyć ? Bo hełm ichniej wersji EXO wygląda za*****cie.
Pozdro, Carni
Awatar użytkownika
Demon6PL
Stalker

Posty: 115
Dołączenie: 21 Sie 2012, 16:38
Ostatnio był: 07 Wrz 2019, 00:21
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 20

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości