[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez noro monolit w 31 Maj 2010, 10:08

Właśnie zaczynam pobierać...Zobaczymy czy warto... zapowiada sie ciekawie ...:)
Dopóki walczysz jestes zwycięzcą ...
Awatar użytkownika
noro monolit
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 18 Maj 2010, 21:52
Ostatnio był: 03 Sie 2015, 14:35
Miejscowość: prypeć , sarkofag , czerwony las
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 31 Maj 2010, 10:10

lukass napisał(a):Generalnie skill_booki zwiększają zadawane obrażenia. Wartość punktów otrzymywanych za przyswojenie nowej taktyki możesz sobie zmienić w 'gamedata\configs\weapons\weapons\w_sections.ltx'. Idąc dalej tym tropem, sprawdziłem skrypty i w co drugim jest funkcja skill_points, więc najwyraźniej porozrzucane jest to po skryptach.


Tego się obawiałem, chciałem zwiększyć motyw rpg dodając do hit_power parametr fire_dispersion_base. Chyba, że masz jakiś pomysł na to?

bezimienny4 napisał(a):- przeciwnicy strzelają przez ściany, wtf?
nie które rzeczy nie są już kuloodporne, ty również teraz przez krzaki możesz zabijać
bezimienny4 napisał(a):- te miny ... stoją sobie na drodze gdzie chodzi większość STALKER'ów (byłyby już "wyczerpane") :facepalm:
i się wyczerpują jak ktoś/coś w nie wlezie
:

(nimiolbrzyma tak można zabić w zatonie)

bezimienny4 napisał(a):- wyłączenie emisji w opcjach (może dla niektórych to plus, ale dla mnie wielki minus)
a kto tego każe używać, osobiście załączam większy respawm mobów i dynamic hud
bezimienny4 napisał(a):- system rang jest beznadziejny (liczyłem na coś a'la Ojciec Chrzestny)
na niektóre rzeczy nie pozwala x-ray ale zdobądź legendary stalkera i wtedy zobacz
bezimienny4 napisał(a):- instalator na który trzeba czekać 1-3 minut
to już przypadłość większości rosyjskich modów
Osobiście uważam, że mod jest bardzo interesujący, tak powinien CoP wyglądać od początku. Obserwuje go od wersji 1.3 bodajże i z wersji na wersję jest coraz lepszy. Zbierajcie GPS-y, są boskie( trzeba znaleźć min 12)
P.S. Zaczynam znowu tym razem już po polsku, powinno być ciekawiej teraz.
EDIT:
GPS-y podobnie jak skrytki SGM są porozrzucane po całej mapie z tego co pamiętam na szybko jeden był na statku(ten od Spartakusa) tam gdzie spali stalkerzy, drugi w zakładzie utylizacji(nie pamiętam dokładnie gdzie). GeJorge zmienia spawna co wersję więc trudno zapamiętać dokładnie lokalizacje ale dla tych co nie widzieli tego wyglądem przypomina rzucony na ziemię Kompas. Bardzo często są po ukrywane w trudno dostępnych miejscach, więc trzeba dokładnie all oglądać.
Dołączył ktoś do monolitu już jako do drugiej lub trzeciej frakcji?
Ostatnio edytowany przez jedi998, 31 Maj 2010, 12:25, edytowano w sumie 1 raz
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 31 Maj 2010, 11:08

Masz jakąś wskazówkę, gdzie szukać teleporterów? Znalazłem 1 przypadkiem i nie wiem, czy one są porozmieszczane jakos z sensem, np. w zabudowaniach, czy gdzie popadnie?

Update spolszczenia w pierwszym poście. polecam uaktualnić. nie ma zmian w dialogach, tylko niektóre definicje/nazwy były błędne.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Kano w 31 Maj 2010, 14:22

Właśnie zabrałem się za sprawdzenie tego moda i jestem pozytywnie zaskoczony. Kawał dobrej roboty. Raz wywaliło mnie do pulpitu, jak wczytywałem szybki zapis z okolic pogłębiarki, ale za drugą próbą wczytało się bez problemu. To chyba najlepszy mod do COP. Na razie wszystko śmiga pięknie. Przy rozmówce w Zatonie znalazłem literówkę, ale trudno żeby wszystko było idealnie. Teraz gra stałą się o wiele ciekawsza. Tak trzymać!
Kano
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 23 Lut 2010, 16:06
Ostatnio był: 03 Cze 2010, 23:08
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez NitroSoviet w 31 Maj 2010, 15:42

To może spis GPS? to tak:
Statek Szewczenko(Shevcenko?)
Z.Utylizacji odp.
Rów koło stacji benzynowej(koło pojemnika z benzyną)
listę będe uaktualniał ;P
Jeśli lubisz pZPN ?
:

!!! JESTEŚ MOIM WROGIEM !!!
NitroSoviet
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 19 Gru 2009, 13:28
Ostatnio był: 04 Lip 2010, 19:16
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez bezimienny4 w 31 Maj 2010, 18:13

Znalazłem jakieś dziwne pojemniki i amunicję do niej (240) w trupie przy Spalonym Gospodarstwie.Do czego to służy? Powiem tylko, że opis jest coś z benzyną.No i znalazłem też jakiś procesor (?) co ochrania przed PSI.Kiedy tego używać?
Dobra, trochę pograłem i zmieniam zdanie - mod jest bardzo dobry.Ale system rang i trochę innych bugów mnie trochę wkurzają.
9.0/10 i to moja ostateczna ocena.Dam potem relację z SS'ami.
P.S. I tak ARS miażdży tego moda pod każdym pozorem :E
Ostatnio edytowany przez bezimienny4, 31 Maj 2010, 19:42, edytowano w sumie 1 raz
"Kill him"
Awatar użytkownika
bezimienny4
Stalker

Posty: 118
Dołączenie: 04 Cze 2009, 19:31
Ostatnio był: 21 Wrz 2013, 12:49
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 31 Maj 2010, 18:29

Dołączył ktoś do monolitu już jako do drugiej lub trzeciej frakcji?

Ja dołączyłem, oczywiście w Prypeci. Wcześniej bylem ze Świtem i Najemnikami, a szefa Bandytów zabiłem zanim zdążył cokolwiek powiedzieć ,więc nici z dyplomacji.
Znalazłem jakieś dziwne pojemniki i amunicję do niej

Przecież wszystko jest opisane, co do czego służy.
ERS? Co to jest ERS?
Jeśli miałeś na myśli ARS, to przecież w konfrontacji z SGM wypada bardzo blado.

No i odnotowałem poważny błąd. Podczas misji w Prypeci, kiedy ludziki przygotowują się do obrony bazy, z później następuje emisja i drzwi się blokują... nie odblokowują się po zakończeniu emisji, wogóle nic się nie dzieje. Próbowałem wł/wył opcje moda i nic.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Ksiundz w 31 Maj 2010, 18:51

elo, testuje moda i wpadłem na bugi: po pierwsze zadanie z zpersonalizowanym vintorezem w cementowni, obeszłem z 5 razy wszystko wokół i nic... :facepalm: w drugim chodzi o misje z upolowaniem dwóch karłów w jupiterze poszłem zadźgałem ich nożem i... nic nie zaliczyło mi misji; ale ochroniarze to zaj*** sprawa jeśli dobrze sie nimi pokieruje bo są tępi szczególnie w walce z mutantami cdn.
Ksiundz
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 12 Lip 2009, 18:04
Ostatnio był: 25 Maj 2011, 06:59
Miejscowość: Kordon, posterunek wojskowy
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 31 Maj 2010, 19:39

Nic mi nie wiadomo o tych "bugach".
Ale za to znalazłem narzędzia wojskowe i GPS-przewodnik (znalazłem też jeden w Jupiterze na Posterunku i jeden w Prypeci w bloku nad laboratorium, zaraz przy generatorze, ktory trzeba uruchomić):
http://img175.imageshack.us/img175/3015 ... 01prip.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/8027 ... 16prip.jpg

Zaskakująco skuteczne AI zombie :E
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez nati20 w 31 Maj 2010, 20:32

też znalazłam jeden w zatonie na jednej barce koło skadowska przy śpiącym kolesiu. szkoda że to jednorazowa zabawka choć może i lepiej bo co to za radość tak się przemieszczać ;) na razie miałam jeden pulpit a wykonałam już jakąś część zadań z sekcji zaton:P
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 31 Maj 2010, 22:51

lukass napisał(a):No i odnotowałem poważny błąd. Podczas misji w Prypeci, kiedy ludziki przygotowują się do obrony bazy, z później następuje emisja i drzwi się blokują... nie odblokowują się po zakończeniu emisji, wogóle nic się nie dzieje. Próbowałem wł/wył opcje moda i nic.

Też miałem podobnie, ale po rozmowie z pułkownikiem drzwi się otworzyły i wszyscy wybiegliśmy.
Co do skrytek macie parę mapek, ale z wersji 1.4.?
http://rapidshare.com/files/393769817/Pulpit.7z.html często zmieniają spawna więc mogą się różnić lub skrytki są losowo rozmieszczane. Podstawy rosyjskiego wymagane.
Ksiundz napisał(a):wpadłem na bugi: po pierwsze zadanie z zpersonalizowanym vintorezem w cementowni

bomber respi się losowo w kilku miejscach i wcale nie tam gdzie jest wskaźnik, często NPC go zabierają.
Ksiundz napisał(a):w drugim chodzi o misje z upolowaniem dwóch karłów w jupiterze poszłem zadźgałem ich nożem i... nic nie zaliczyło mi misji

To jakiś bug nigdy tak nie miałem.
bezimienny4 napisał(a):I tak ARS miażdży tego moda pod każdym pozorem

W ARS jest tylko wyśmienity patent z broniami, próbuje przenieść go do SGM ale mam kłopot ze skill-book-ami
bezimienny4 napisał(a):Znalazłem jakieś dziwne pojemniki i amunicję do niej (240) w trupie przy Spalonym Gospodarstwie

Amunicja do miotacza płomieni.
lukass napisał(a):Ja dołączyłem, oczywiście w Prypeci. Wcześniej bylem ze Świtem i Najemnikami, a szefa Bandytów zabiłem zanim zdążył cokolwiek powiedzieć ,więc nici z dyplomacji.

Dzięki, spróbuje teraz poklei wstępować, z diplomat można za kaskę polepszać relacje z frakcjami.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 31 Maj 2010, 23:10

Też miałem podobnie, ale po rozmowie z pułkownikiem drzwi się otworzyły i wszyscy wybiegliśmy

Sęk w tym, że ja u nikogo, wewnątrz zamkniętego pomieszczenia nie mam dialogu, który ruszyłby historię z miejsca, krótko mówiąc gadalem z każdym, a oni "stoją i gapią się w sufit".
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości