[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 09 Lip 2014, 17:07

Miny, jak i inne bezsensowne i głupie opcje wyłączamy w trakcie gry w menu pod szyldem "Opcje SGM".

Noooo pytanie to ludzi, którzy przeszli SGM stuprocentowo. Główny wątek za mną, Dolina Mroku, Magazyny z głowy, pozostało ubić jeszcze 400 zombiaków, co dalej? Gdzie mogę iść po fajne misje? Na razie wziąłem zadanie od naukowców, aby szukać artefaktu, ktoś wie, gdzie jest?
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 09 Lip 2014, 17:17

Pełny poradnik do SGMa 2.2 (niestety po ruskiemu)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 09 Lip 2014, 18:28

Nie klnij, bo nie urośniesz. - Wheeljack

Sorry, musiałem. Zresztą teraz też gra mnie w wała robi, bo jak 8 bandytów we mnie napi♥rdalało, to było dobrze, a jak się wycofałem i ich wymordowałem, to CTD.
Adam napisał(a):Miny, jak i inne bezsensowne i głupie opcje wyłączamy w trakcie gry w menu pod szyldem "Opcje SGM".

Wyłącza to miny-pułapki na Janowie, Zatonie i w Prypeci. Jak na to, że przeszedłeś całego moda, to dziwne, że tego nie wiesz.

EDIT: O ku♥wa. Zostało mi wynagrodzone. G36 w świetnym stanie z rannego samotnika w Kordonie. Na oddziały alfa będzie jak znalazł, bo ma fajny celownik; nie tak fajny jak podstawowy PSO, ale też się nada.
Ostatnio edytowany przez Pangia, 09 Lip 2014, 20:37, edytowano w sumie 1 raz
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Argawen w 09 Lip 2014, 18:38

Adam napisał(a):Miny, jak i inne bezsensowne i głupie opcje wyłączamy w trakcie gry w menu pod szyldem "Opcje SGM".....

Akurat tych min w zadaniu nie da się dezaktywować. Inne leżące sobie, widoczne jak ktoś patrzy, jak najbardziej można wyłączyć
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 09 Lip 2014, 21:11

I znowu mnie wpi♥rdoliło na minę.
Da się jakoś zwiększyć zasięg tego posranego wykrywacza min? Było radius 50, dałem na 150 to mi przestało je pokazywać na minimapie…
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Argawen w 09 Lip 2014, 21:16

W Prypeci handlarz sprzedaje wypasiony wykrywacz min.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 09 Lip 2014, 21:42

Ja mówię o Bagnach, człowieku… I tym gównianym wykrywaczu, za którym trzeba zapieprzać ze 3 godziny realnego czasu. A wykrywacze z dalszych części i tak służą tylko do wykrywania min-pułapek, które można wyłączyć z opcji gry (i w sumie nawet powinno się to zrobić, bo w SGM-ie min jest więcej niż całe wojsko ukraińskie miało przez cały okres swojego istnienia).
Swoją drogą, zwiększyłem radius właśnie tamtego wykrywacza min, ten questowy nawet nie ma normalnego configa. Tylko tyle, że questowy item i nie do handlu :mad:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Argawen w 09 Lip 2014, 22:34

Coś strasznie nerwowy jesteś. Taki był zamysł autora i tyle. To tylko gra.
Co do wykrywacza, to może poszukaj w konfigu, jakie parametry ma ten lepszy wykrywacz.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 09 Lip 2014, 23:05

Nerwowy, bo chcę zagrać dla przyjemności, to gra mnie wk♥rwia na każdym kroku. SGM z tego co widzę to naprawdę fajny mod, ale najpierw trzeba zanurkować na samo dno dziury wielkości Rowu Mariańskiego wypełnionej szambem zmieszanym ze szczynami hipopotama i pierdami słonia indyjskiego, przedstawionej w postaci zadań na Bagnach i w Kordonie. Jak już raz mi się udało doturlać do Zatonu (dzisiaj też by mi się nie udało, gdyby jakiś idiota nie ustawił punktu odwrotu przy teleporcie dokładnie w tym samym miejscu, w którym jest zakopane dwadzieścia min przeciwpiechotnych), to nie wiedziałem co robić, tyle było możliwości. Ale wtedy skutecznie mnie zamknęły oddziały alfa, bo zostawiłem AK na Skadowsku, a z MP5 i Mossbergiem to bym co najwyżej ich posmyrał za uszkiem. Już i tak mają przegiętą wytrzymałość, bo w jednego władowałem magazynek w głowę i nawet się nie zgiął, ale pewnie poszłoby mi lepiej, gdybym był przygotowany.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 09 Lip 2014, 23:17

Pangia ale ty jesteś płaczek jeśli chodzi o te miny ;)
Te rozstawione na drogach rozwalasz z broni bez problemu, a te np wokół bazy bandytów to idąc na kucku rozbrajasz w 10sek.
I masz przejście więc nie wiem w czym taki wielki problem.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 10 Lip 2014, 09:33

Pangia, dziwne, bo u mnie na ŻADNEJ lokacji nie ma min (oprócz lądowiska w Jupku ale to chyba znasz z podstawy).
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Argawen w 10 Lip 2014, 10:13

Piszesz o wersji SGM ? Na bagnach zawsze były miny. Niezależnie od wersji.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości