[Call of pripyat Reloaded]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Call of pripyat Reloaded]

Postprzez impulse_101 w 29 Cze 2010, 14:10

Call of pripyat Reloaded 0.6 Beta

Opis:
Pierwsza otwarta beta Call of Pripyat Reloaded 0.6 z gruntownie zmieniona grafika, dźwiękiem i elementami gry. Ta wersja nie jest zgodna z 0.5 light.
Mod zawiera:
Kod: Zaznacz wszystko
-2085 Nowych tekstury wysokiej definicji: gruntu, organicznych tekstur, bronii,
roślinności ...
-dodana nowa muzyka, poprawione odglosy broni palnej oraz otoczenia, a także wspólnie dialogi NPC (jezyk rosyjski)
-Atmosfear 1.3 Poprawa dołączone do tekstury nieba HD opcjonalne.
-dodane Gnomus scopes.
-poprawiony deszcz
-nowe menu, usuniete intra przy starcie .
-zmiana nocnego oswietlenia
-nowe animacje dla SVD, SVU, PKM, SPAS12 i winchester 1300 przez Gosuke i kingfriday.
-wykrywacz Svarog ulepszonych oraz kilka nowych efektow wizualnych detektorów, diody LED są bardzo jasne.
-wszystkich lamp neonowe można  zniszczyc (przy dynamicznym oswietleniu).
-poprawa bilansu artefaktów ze zmianą funkcji oraz systemu ich respawnu
-Chimera jest słabsza niż przedtem, ale jest szybszy i skacze trzy razy częściej.
-Burery są znacznie bardziej odporne i agresywne.
-kontrolerzy są bardziej odporni i niebezpieczni
-Pseudo-gigant jest wolniejszy, ale jest trzy razy silniejsze niż wcześniej.
-zwloki potworów i NPC znikają szybciej by zmniejszyc spadek FPSów
-zasięg ataku noza zostal zwiekszony.

Testowany na : v1.6.02
Nie wymaga nowej gry

Instalacja:
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|
Dodatkowo w katalogu "optional" zostaly dolaczone jeszcze textury HD nieba dla systemow 64bit (nie sa wymagane do dzialania moda).

Screens&Video:

ImageImageImageImage

Download:
MOD DB
Pobierz 840.25mb .rar

Wiecej info na :arrow: MODDB Call of pripyat Reloaded


Uwagi:

Moda testowalem jakies 5min, jak narazie bez bugow. IMO troche przesadzony HDR i idiotyczny dzwiek makarowa. Gnomus scopes nie sa dopracowany gdy mamy np noktowizor. A tak pozatym to chyba jest ok i nie powinno byc jakis wiekszy problemow.
Ostatnio edytowany przez impulse_101 02 Sie 2010, 00:05, edytowano w sumie 2 razy
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Reklamy Google

Re: [Call of pripyat Reloaded]

Postprzez GaRRuSS w 21 Lip 2010, 18:25

Link do downloadu nie działa. Mod da się pobrać z oficjalnej strony.
Awatar użytkownika
GaRRuSS
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 11 Kwi 2010, 20:08
Ostatnio był: 31 Sie 2019, 06:12
Miejscowość: Прип'ять
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Call of pripyat Reloaded]

Postprzez Fred w 28 Lip 2010, 12:14

Dobry mod, trochę dociąża co prawda grafikę, przez co FPSy mi odrobinkę spadły, ale rozgrywka znów stała się ciekawa :)
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
| Core i5 8600K + SPC Grandis XE1236 | G.SKILL 16GB DDR4 3200MHz CL15 | GTX 1070Ti JetStream 8GB | GoodRam Iridium Pro 240GB | Toshiba P300 1TB | PNY XLR8 CS3030 1TB | Corsair RM550x | BQ Silent Base 600 |
Awatar użytkownika
Fred
Weteran

Posty: 609
Dołączenie: 25 Lip 2007, 12:07
Ostatnio był: 24 Sie 2021, 12:16
Miejscowość: Oahu
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 25

Problem najprawdopodobniej z plikiem

Postprzez Warheadcrab w 05 Sie 2010, 15:06

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'energy_drink_sr'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 


Mod S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat Reloaded - stary celownik i detector fix

Nie wiem co ma do tego energy drink

Warheadcrab
Wygnany z Zony

Posty: 59
Dołączenie: 27 Wrz 2009, 23:41
Ostatnio był: 08 Maj 2016, 02:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Call of pripyat Reloaded]

Postprzez Shael w 16 Sie 2010, 14:04

Może ktoś tego Gnomusa wyciąć ? Bo chciałbym sobie pograć tylko z tym a nie wiem czy wersje do poprzednich gier będę działać w COP.
Image
Awatar użytkownika
Shael
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 05 Paź 2009, 15:24
Ostatnio był: 01 Mar 2020, 09:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [Call of pripyat Reloaded]

Postprzez Bambosz107 w 16 Sie 2010, 16:34

Pseudo-gigant jest wolniejszy, ale jest trzy razy silniejsze niż wcześniej


R u fuckin' kidding me? Już bez modów jest o wiele zbyt wytrzymały w porównaniu do starszych części.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [Call of pripyat Reloaded]

Postprzez putin555 w 16 Sie 2010, 17:22

To fakt jak waliłem do niego w gołej wersji z kałaszka ze zwykłego amo to była masakra nie wyobrażam sobie 3 razy takiej walki.

Jak dla mnie nadmiernie przesadzona wytrzymałość mutków spowoduje że dużo kluczowych postaci może przedwcześnie odejść pamiętam jak w jakiś modzie jeden gigant załatwił z 12 stalkerów a sam im pomagałem i to z granatnikiem.
Podoba mi się np jak w gołym Zew Prypeci mutanty z cyklu burer kontroler gigant były silne ale występowały rzadko i to z dala od NPC wtedy żaden nie ginął a my mogliśmy się trochę pomęczyć. A w modach najczęściej nawpieprzają pełno mutków podnosząc w ten sposób trudność zamiast położyć nacisk na fabułę i zadania pobawią się spanem i tyle.
putin555
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 19 Maj 2010, 17:49
Ostatnio był: 05 Lip 2016, 15:54
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [Call of pripyat Reloaded]

Postprzez vandr w 13 Kwi 2011, 21:31

Pobrałem tego moda, zainstalowałem i zrobił na mnie naprawdę świetne wrażenie. Jedyne do czego się przyczepię, to dźwięki broni, ale o tym później...

Pierwsze co rzuciło mi się w oczy, to poprawiona grafika.I to bardzo - wyraźniejsze tekstury,"ulepszona" woda, podbity bump mapping i te rzeczy...gram na rozszerzonym pełnym oświetleniu dynamicznym(to chyba jeszcze dx9), i przyznam, że na tych ustawieniach, gra nigdy nie chodziła u mnie tak płynnie.Nie mam pojęcia czyja to zasługa, ale naprawdę jestem w szoku.Pamiętam, że przecież musiałem schodzić z ustawieniami na pełne dynamiczne, bowiem tak mi spadały klatki na sekundę... Do tego Atmosfear 2 wiadomo kogo - miodzio.W końcu mogę się również nacieszyć godraysami (do godziny dziewiątej bodajże).Ktoś narzekał na zbyt nasilony hdr. Można go przyciąć komendą r2_tonemap_middlegray (domyślnie ustawiony jest na 1, ja ustawiłem na 0.6 bo faktycznie był ciut za jasny.)Jest jednak jeden mankament, na szczęście do "podmiany" - dźwięki broni. Wg mnie są po prostu okropne. Dźwięk podstawowego pistoletu przypomina mi pierdzenie w studni, a Abakana jak walenie łychą po blasze...jutro sobie pobiorę odpowiedniego moda.

EDIT: Przypomniałem sobie o drugiej "wadzie". Wprawdzie są jakieś nowe dźwięki otoczenia, ale usunięto ten fantastyczny ambient w Zatonie.Szkoda.

Reasumując - zaje*ista robota.Grafika momentami naprawdę fotorealistyczna.Nie żałuję, i szczerze polecam.Garść screenów:

Image

Image

Image

Image


Image

Image

Image

Image

Uwagi moderatora:

Do wrzucania obrazków polecamy http://up.stalker.pl. Imageshack strasznie muli. - xKoweKx
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wheeljack.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Call of pripyat Reloaded]

Postprzez Cromm Cruac w 14 Kwi 2011, 12:58

Mod zawiera AtmosFear więc polecam wgrać ustawienia konsoli dołączone do AF. Ustawią one optymalne parametry oświetlenia. Bez tego HDR jest rzeczywiście za mocny.
To częsty błąd twórców modów zawierających AF. Nie dodają ustawień konsoli i wszystko wali po oczach.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Call of pripyat Reloaded]

Postprzez clearskystalker w 08 Sie 2011, 21:27

Bambosz107 napisał(a):
Pseudo-gigant jest wolniejszy, ale jest trzy razy silniejsze niż wcześniej


R u fuckin' kidding me? Już bez modów jest o wiele zbyt wytrzymały w porównaniu do starszych części.


To znaczy,że najprawdopodobniej bez granatnika się nie obejdzie XD
clearskystalker
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 06 Lip 2011, 03:12
Ostatnio był: 04 Wrz 2013, 11:20
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 4

Re: [Call of pripyat Reloaded]

Postprzez atikabubu w 07 Sty 2012, 12:06

Nju werszyn

http://www.moddb.com/mods/call-of-pripy ... 8-released

Kogoś ten mod interesuje? :E
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 01 Sty 2024, 01:00
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Call of pripyat Reloaded]

Postprzez vandr w 07 Sty 2012, 12:19

E, przy Misery to wszystko biednie wygląda hehe
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości