[Call of Pripyat Complete]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Cromm Cruac w 17 Wrz 2010, 17:49

Kompletnie (sic!) mi się nie podobają te skriny. Czernobyl jest w Tatrach czy co? I te porozciągane chmurki. Bez re-renderingu sky-boxów się nie obejdzie :(
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Reklamy Google

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Skreedi w 17 Wrz 2010, 19:53

Te góry mi też tu nie pasują... :o I te chmury jakoś tak dziwnie wyglądają... powinni wziąć przykład z pana Cromm Cruac'a jeśli chodzi o pogodę. Teksturki natomiast są w miarę ładne ale "Work in progress" utwierdza mnie w przekonaniu, że będzie lepiej. Również mam nadzieję, że poziom moda będzie porównywalny lub lepszy z tym do SHoC'a.
FOLLOW ME ON Twitter

Czekam na Lost Alpha... ale chyba się nie doczekam... :d
"They'll know, Helghan belongs to the Helghast..."
Skreedi
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 03 Paź 2009, 21:48
Ostatnio był: 18 Cze 2016, 11:42
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -3

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez DeadMan w 07 Paź 2010, 21:19

No rzeczywiście te góry to jakieś nieporozumienie ;) Nie pasują do klimatu gry ;) Chmurki dobre, zwłaszcza te ze słońcem.
MOBO Gigabyte Aorus Elite v2, CPU Ryzen 5600x, GPU Gigabyte RTX 3060Ti 8GB
RAM
PNY XLR8 Gaming Epic X RGB, DDR4, 32 GB, 4000MHz
SSD
Samsung Evo 250GB, Sabrent Rocket Q 1TB NVMe
SYS
Windows 11 Pro 64-bit
Awatar użytkownika
DeadMan
Stalker

Posty: 173
Dołączenie: 23 Wrz 2010, 15:23
Ostatnio był: 23 Lut 2023, 23:33
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez KoweK w 31 Paź 2010, 16:52

Autor również zmienia odgłosy mutantów: http://www.moddb.com/mods/call-of-pripy ... ete/videos
Śmierć snorka... niezłe. :)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Stalkier_100 w 11 Sty 2011, 18:04

Mnie tam te zapowiedzi tylko odepchnęły. Nowe tekstury broni są po prostu FATALNE, a najbardziej Ak74.
Dźwięki snorka to brzmią jakby to nie był snork tylko jakaś fantastyczna pipidówa z "Opowieści z Narni" albo innego szajsu. :-/ Ten dźwięk drzwi ujdzie ale troche jakby z Fallouta 3... :D
Chociaż... nie, jednak Fallout 3 miał świetnie zrobione efekty dźwiękowe... Czekam na S.T.A.L.K.E.R.2 w końcu nowy silnik... :)
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez KoweK w 27 Lut 2011, 13:27

"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez vandr w 27 Lut 2011, 16:05

Spoko wygląda. Ciekawe, czy mod pogodowy oraz zapowiadane nowe tekstury, będą wyglądały lepiej lub będą kolidowały z modami od Cromm Cruaca (Atmosfear 2 oraz retexturing zony).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Cromm Cruac w 27 Lut 2011, 17:08

Sądząc po trailerze to Complete od strony graficznej to głównie AtmosFear (poznaję moje textury nieba i blowout) i Absolute Texture Pack (n.p. Prypeć w opcji 'dead'). Prawdę mówiąc to bardzo jestem ciekaw co autor dodał od siebie bo na razie wygląda na to, że niewiele. Wiem, że miał dodać nowe cykle pogodowe i zróżnicować horyzont w zależności od obszaru. Tak czy inaczej na trailerze nie wygląda to wcale lepiej niż na moim kompie obecnie.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez vandr w 27 Lut 2011, 18:04

Cromm, a gość pisał do Ciebie w sprawie użycia Twoich prac do owego moda? Czy nie było to konieczne?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Cromm Cruac w 27 Lut 2011, 19:19

Pisał, pisał. Nawet mu trochę pomogłem. A nawiasem mówiąc nie było to konieczne bo udzielam zezwolenia na użycie moich modów nawet bez porozumienia ze mną. Wystarczy, że wymieni mnie w w creditach i napisze co wykorzystał.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Ozi w 28 Lut 2011, 18:17

Graficznie co zauważyłem to jedynie poszerzone pole widzenia i inna tekstura iglaków, poza tym wygląda jak vanilla.
No, ale sam trailer za to świetnie wykonany, szczególnie podobały mi się początkowe sceny z radyjkiem i pianinem w tle, scena z kamerą zbliżającą się do okna, atak dzika i masowe zabijanie pod tym budynkiem, gdzie sobie najemnicy siedzą.
Awatar użytkownika
Ozi
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 04 Sty 2010, 17:51
Ostatnio był: 21 Paź 2019, 15:48
Kozaki: 5

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez DeadMan w 08 Mar 2011, 18:51

Czy ktoś się orientuję kiedy Complete wychodzi?.
MOBO Gigabyte Aorus Elite v2, CPU Ryzen 5600x, GPU Gigabyte RTX 3060Ti 8GB
RAM
PNY XLR8 Gaming Epic X RGB, DDR4, 32 GB, 4000MHz
SSD
Samsung Evo 250GB, Sabrent Rocket Q 1TB NVMe
SYS
Windows 11 Pro 64-bit
Awatar użytkownika
DeadMan
Stalker

Posty: 173
Dołączenie: 23 Wrz 2010, 15:23
Ostatnio był: 23 Lut 2023, 23:33
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości