W 40% przypadków wystarczy wrzucić wszystko w jeden folder (gamedata) - ale oczywiście to byłoby zbyt piękny by było prawdziwe, w większości przypadków połączenie dwóch modów korzystających z tych samych plików może wymagać odrobiny logicznej pracy (logicznej, bo logicznego myślenia potrzeba by strukturę plików, koniecznie znajomość angielskiego bo zmienne itd są właśnie po angielsku - komentarze są chyba po rosyjsku).
Zazwyczaj wystarczy otworzyć oba pliki i porównać je (polecam program Notepad++ z pluginem compare - zgadnij co ta nazwa znaczy po angielsku
) i przerzucić "różnice" zawartości z jednego do drugiego, oczywiście należy zwrócić uwagę czy to nie jest np. jak w przypadku modów typu dodatki do menu gry, wywoła nie na klawisz. Wywołanie dwóch ekranów (np spawner przedmiotów i spawner NPC) może różnie się skończyć - zaczynając od wywołania tego ekranu który jest pierwszy w pliku na CTD (crash to desktop) kończąc.
Piszę o łączeniu dwóch, bo od łączenia dwóch modów powinieneś zacząć - i nie licz na szczęście, że wrzucenie wszystkiego w jeden folder i nadpisywanie "konfliktów" zadziała - nie zadziała od samego początku lub gdzieś w trakcie gry wystąpi błąd.
"," "." "!" "?" ";" ":" piszemy BEZ spacji przed a Z spacją ZA, like that "
słowo, słowo"
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave
Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave