[Szukam] Pliki do własnego moda

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: [Szukam] Pliki broni: S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod.

Postprzez Junx w 11 Paź 2011, 00:26

Nie dziękuje :P W ścieżce:
Kod: Zaznacz wszystko
gamedata\configs\weapons
Znajdują się parametry broni. Jaka linijka jest odpowiedzialna za co? (Chodzi o szybkostrzelność celność,... i odrzut).
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Maj 2025, 23:36
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Reklamy Google

Re: [Szukam] Pliki broni: S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod.

Postprzez scigacz1975 w 11 Paź 2011, 01:24

To jest katalog z plikami odpowiedzialnymi za poszczególną broń. Oprę się na abakanie:
Kod: Zaznacz wszystko
osiągi

hit_power            = 0.7 (przebicie)
hit_impulse          = 140    (siła obalająca - powyżej 200 zaczynają fruwać)
fire_distance           = 450      (zasięg maks)
bullet_speed            = 930    (prędkość pocisku - im wyższa tym bardziej prosto leci - mniej opada)
rpm                     = 650   (szybkostrzelność)
rpm_empty_click         = 200 (szybkość przeładowania)


Kod: Zaznacz wszystko
celność - najważniejsze parametry

fire_dispersion_base    = 0.15  (im mniej tym lepiej)
cam_step_angle_horz      = 0.5  (j\w)
zoom_cam_step_angle_horz     = 0.5 (to samo z celownikiem)
fire_dispersion_condition_factor = 5 (siła podrzutu i prędkość powrotu do poprzedniego położenia)

ustaw to na = 0.001 i masz super celną i super stabilną broń


żeby dorzucić trochę dziegciu to musisz to zgrać z plikami w folderze upgrades - zajrzyj sobie do moich to zaczaisz o co chodzi. Jaja wychodzą kiedy przegniesz i upgrade robi któryś parametr na minus.

:arrowd: w tym archiwum :arrowd: masz zmienione broń + upgrade (tak że ulepszenia się nie wykluczają a sumują, ponadto w kilku broniach zmieniłem zestaw ulepszeń), plus pancerze tak samo jak broń, technicy nie potrzebują narzędzi, dodatkowo Novikow na Janowie, porucznik i wujek Jar w Prypeci mogą robić ulepszenia. Zadanie na narzędzia zostaje, ale jako quest. Nie muszą mieć narzędzi do zrobienia modyfikacji. Gdybyś jednak chciał dorzuć to do swojego moda to musisz też wrzucić plik ui_icon_equipment. dds (jest w archiwum w textures) oraz pozostałe katalogi bo unikalne bronie i kombinezon znajdowany przy trupie jednego z kumpli kardana, oraz maska znajdowana przy drugim kumplu mają przydzielone osobne ikony w menu ekwipunku i zmieniony wygląd na bohaterze.

http://62298.file4u.pl/download/2778486/full_upgrade_no_items.7z

Edit: :arrowu: poprawiłem archiwum ponieważ zapomniałem dorzucić dźwięki. Przetestowałem - wszystko ok. Nie krzzaczy
Ostatnio edytowany przez scigacz1975 12 Paź 2011, 20:44, edytowano w sumie 3 razy
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Szukam] Pliki broni: S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod.

Postprzez Junx w 11 Paź 2011, 01:33

Dzięki na opis i kolejny tutek :wink:
Dodałem "White Mod Gamma" poprawia szybkość gry (u mnie bynajmniej :wink: ), trochę ltx-y zmienione, dodane animacje (na razie 2) i będę go daje rozbudowywał :wink: A co do dziegciu mam program WinMerge to jakoś to schłodzę i może się uda zgrać ze sobą wszystko w całość.

PS. W nagrodę masz co mi na razie wyszło :E Image
Ostatnio edytowany przez Junx, 11 Paź 2011, 09:12, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Maj 2025, 23:36
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Szukam] Pliki broni: S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod.

Postprzez scigacz1975 w 11 Paź 2011, 01:54

No to dorzuć sobie jeszcze do tego atmosfear tylko nie wiem czy da radę 3-kę, chyba trzeba będzie poprzestać na 2-ce. Ale efekt wart zachodu. Musisz tylko pamiętać żeby zamienić teksturki deszczu na śnieg i odgłosy. Mam gdzieś takie pliki na kompie to Ci jutro upnę i napiszę gdzie wrzucić.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Szukam] Pliki broni: S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod.

Postprzez Junx w 11 Paź 2011, 09:10

Kolejna sprawa chciałbym dodać bronie z moda The Faction War do Czystego Nieba i który plik muszę dać? Ten z CN nie pójdzie bo nie ma tektur wszystkich, więc muszę uaktualnić plik ui_icon_equipment.dds z ZP w sekcji Gamedata\textures\ui, ale to później na razie poczekam na twoje pliki w miedzy czasie dodam tak bronie może coś wyjdzie z tego
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Maj 2025, 23:36
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Szukam] Pliki broni: S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod.

Postprzez scigacz1975 w 11 Paź 2011, 09:15

Z Czystego Nieba nie przeniesiesz plików konfiguracyjnych do Zewu, jedynie tekstury. Tak samo ogf animacji nie pasujà. Trzeba by przerabiać ale ja się tym nie bawię bo nie mam pojęcia jak się do tego zabrać.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Szukam] Pliki broni: S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod.

Postprzez Junx w 11 Paź 2011, 09:54

AF2 dodam na końcu bo mój komp już jest stary i może nie wyrobić z AF2, chce sprawdzić stabilność moda. A czy można przenieść animację broni z poprzednich części do ZP?

Edit: Chciałem dodać nowe bronie Mosin Nagant i Sturm Ruger GP 100 ( revolver ) z moda gosuke_weapon_mod_6. Prawie wyszło, bo miałem "obcięte" bronie i zmieniłem miejsce broni (2 obrazek) Image Więc pomyślałem, że zrobię tak Image I wyszło jak na pierwszym obrazku. A gdy kupiłem Mosin Nagant i wyszedłem z bazy Dzień dobry powiedział mi pulpit
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : pm->m_animations.size()
[error]Function      : player_hud_motion_container::load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\player_hud.cpp
[error]Line          : 92
[error]Description   : motion not found [m1891_idle_2]
 

stack trace:


1. Co zrobić żeby po wyjściu z bazy nie robiło mi wypadu.
2. Czy trzeba coś edytować żeby tekstury broni były dobrze "położone".
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Maj 2025, 23:36
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Szukam] Pliki broni: S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod.

Postprzez scigacz1975 w 11 Paź 2011, 13:57

Pewnie tak ale ja nie wiem jak się za to zabrać. Zapytaj @BjBlaskovitza - on jest w tym dobry.

Edit: http://62298.file4u.pl/download/2776647/winter.7z - w archiwum masz zmienione dźwięki opadów i burzy oraz inne grafiki opadów. Zanim dorzucisz do swojej kompilacji skopiuj sobie swoje żebyś mógł przywrócić. Gdyby Ci nie podeszły.
Ostatnio edytowany przez scigacz1975 11 Paź 2011, 15:20, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Szukam] Pliki broni: S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod.

Postprzez Junx w 11 Paź 2011, 15:14

Niestety ten Pan, chyba nie ma ochoty pomóc więc jakoś sobie poradzę z tym sam. Spróbuje inną broń dodać może wina leży w plikach moda.

Edit: Dodałem bronie do tego pliki za pomocą WinMerge. Jak na razie dźwięki działają nową gre wł. i nie było problemu dzięki :wink:
Ostatnio edytowany przez Junx, 11 Paź 2011, 15:27, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Maj 2025, 23:36
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Szukam] Pliki broni: S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod.

Postprzez scigacz1975 w 11 Paź 2011, 15:20

Co do ikon w ekwipunku - tutek - http://www.forum.stalker.com.pl/forum/viewtopic.php?f=98&p=166742&sid=92606d7b915da1588172d120d4d72f7f&sid=92606d7b915da1588172d120d4d72f7f#p166742

A z loga mi wynika ze coś nie tak jest z ustawieniem w hudzie broni (plik wpn_hand_m1891_hud_animation.omf)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Szukam] Pliki broni: S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod.

Postprzez Junx w 11 Paź 2011, 15:30

Mam ten plik dodany, ale na razie rezygnuje z tych broni z moda gosuke_weapon_mod_6. Spróbuje inną dodać z S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod zobaczymy co wyjdzie. A wracając czy da się przenieść animację z poprzednich części gry do ZP?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Maj 2025, 23:36
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Szukam] Pliki broni: S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod.

Postprzez scigacz1975 w 11 Paź 2011, 15:50

Prawdopodobnie się da ale trzeba przerabiać. Co do przenoszenia broni ze SMRTER-a - wybierz sobie jedną i na niej się naucz a potem to już leci.
Z tego co pamiętam to zaczynasz od

pliku ltx broni w folderze weapons,
następnie musisz ją dopisać #include w pliku weapons.ltx,
przenieść katalog z animacjami z folderu meshes\dynamic,
skopiować odpowiednie pliki dźwiękowe ktorych broń używa (opisane snd_ w pliku ltx),
przerzucić odpowiednie grafiki z textures\wpn,
dodać ikonę w ui_icon_equipment.dds,
dopisać broń w mp\mp_ranks.ltx

Jeżeli broń używa nowej amunicji to należy albo zmienić amunicję używaną(prościej) albo dodać amunicję do weapons.ltx i mp_ranks.ltx

potem już tylko pliki handlarzy i ewentualnie (ale widoczne dopiero przy nowej grze) dodać ją do używania NPC-om
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 1 gość