gamedata\configs\weapons
osiągi
hit_power = 0.7 (przebicie)
hit_impulse = 140 (siła obalająca - powyżej 200 zaczynają fruwać)
fire_distance = 450 (zasięg maks)
bullet_speed = 930 (prędkość pocisku - im wyższa tym bardziej prosto leci - mniej opada)
rpm = 650 (szybkostrzelność)
rpm_empty_click = 200 (szybkość przeładowania)
celność - najważniejsze parametry
fire_dispersion_base = 0.15 (im mniej tym lepiej)
cam_step_angle_horz = 0.5 (j\w)
zoom_cam_step_angle_horz = 0.5 (to samo z celownikiem)
fire_dispersion_condition_factor = 5 (siła podrzutu i prędkość powrotu do poprzedniego położenia)
ustaw to na = 0.001 i masz super celną i super stabilną broń
FATAL ERROR
[error]Expression : pm->m_animations.size()
[error]Function : player_hud_motion_container::load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\player_hud.cpp
[error]Line : 92
[error]Description : motion not found [m1891_idle_2]
stack trace:
Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 1 gość