MISERY Mod - wszystko u handlarzy.

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: MISERY Mod - wszystko u handlarzy.

Postprzez Kantralier w 24 Wrz 2014, 11:44

Wrzuci ktoś faq z misjami z prypecia bo mam problem, chce przejść cały qonquest od monolitu a nie moge tydzień siedziałem na dziedzińcu i żaden z ludzi "klienta" nie przyczłapał się to ma być po x8 czy jak?
Kantralier
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 20 Wrz 2014, 23:38
Ostatnio był: 26 Wrz 2014, 21:59
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: MISERY Mod - wszystko u handlarzy.

Postprzez _zapalony w 09 Paź 2014, 15:28

Kantralier napisał(a):P.S Żeby nie było misery przeszedłem około 20 razy każdą klasą na każdy możliwy sposób oprócz oazy bo nie mogę jej zlokalizować będę wdzięczny za info gdzie ona jest ( bo w plikach gry widziałem art serce oazy )?


wystarczy iść po torach w dół mapy od głównej bazy na drugiej mapie :) za mostem, po lewej stronie będą budynki, w środku zombie, a jeszcze bardziej w środku wejście do podziemi :P potem to już standard, znajdziesz mnóstwo filmików instruktażowych na youtube jak "załączyć" wejście do oazy :)
Awatar użytkownika
_zapalony
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 17 Kwi 2014, 23:07
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 22:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Poprzednia

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość