Dynamiczny HUD

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Dynamiczny HUD

Postprzez StalkerCell w 05 Paź 2013, 14:26

Witam. Pytanie mam następujące - czy jeżeli zrobię/wytnę teksturę dynamicznego HUD'a z innego moda i wrzucę do swojego, to będzie to widoczne w grze, czy trzeba cośtam wpisywać w plikach *.ltx/*.script?
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Reklamy Google

Re: Dynamiczny HUD

Postprzez vandr w 05 Paź 2013, 14:43

Ile bym dał, żeby to było możliwe...
Nie. Trzeba zaimplementować cały mod jakim jest Dinamic Hud. W jego skład wchodzą skrypty, konfigi oraz tekstury, które trzeba scalić ze swoim modem.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: Dynamiczny HUD

Postprzez StalkerCell w 05 Paź 2013, 14:54

A ma ktoś link do Dynamic HUD'a? Na forum jest, ale "wygaśnięty".
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Dynamiczny HUD

Postprzez SwinkaBabe3 w 05 Paź 2013, 15:24

Też byłabym wdzięczna, gdyby ktoś podał link, bo szukam wszędzie, ale nie mogę znaleźć.
nbr buty do biegania - porady dla biegaczy
szafa olafa kocyki dla najmłodszych - nowa jakość dla dzieci
SwinkaBabe3
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 05 Paź 2013, 15:09
Ostatnio była: 28 Maj 2014, 20:36
Kozaki: -1

Re: Dynamiczny HUD

Postprzez Pangia w 05 Paź 2013, 15:48

Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Dynamiczny HUD

Postprzez r_populik w 05 Paź 2013, 15:51

A tu trochę bardziej rozbudowany autorstwa Smurth'a.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Dynamiczny HUD

Postprzez vandr w 05 Paź 2013, 15:57

Możliwe jest przeniesienie tego rozbudowanego HUD'a do SoCa?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: Dynamiczny HUD

Postprzez r_populik w 05 Paź 2013, 19:28

W zasadzie nie ma takiej potrzeby - składa się on tak naprawdę z widoku masek, dźwięku oddechu oraz rozrzutu broni, czyli trzech rzeczy które, wprawdzie osobne, ale już masz zaimplementowane.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Dynamiczny HUD

Postprzez vandr w 05 Paź 2013, 19:34

A no, pytałem, bo podoba mi się motyw przyspieszonego oddechu przy kończącej się staminie. :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: Dynamiczny HUD

Postprzez r_populik w 05 Paź 2013, 19:57

No tak, tego nie masz. Dopisać tę funkcję to pewnie nie problem, ale wprost nie zadziała, trzeba by ją zmodyfikować pod SOC.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Dynamiczny HUD

Postprzez Pangia w 05 Paź 2013, 20:06

vandr napisał(a):A no, pytałem, bo podoba mi się motyw przyspieszonego oddechu przy kończącej się staminie. :)

Ale jako dźwięk czy efekt graficzny? Bo to drugie to było zaimplementowane w TFW Smoqa. Pamiętam, bo jak się męczyłeś, to obraz dość mocno zasłaniało :P
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Dynamiczny HUD

Postprzez vandr w 05 Paź 2013, 22:50

Pangia napisał(a):Ale jako dźwięk czy efekt graficzny? Bo to drugie to było zaimplementowane w TFW Smoqa. Pamiętam, bo jak się męczyłeś, to obraz dość mocno zasłaniało :P


To akurat mam od dawna- przygotowałem sobie specjalną teksturę, która nie robi rzeźni z ekranu, nie mniej jednak daje o sobie znać, że mamy już za mało wytrzymałości i pora odpocząć.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość