[LUA] item swap

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[LUA] item swap

Postprzez Plaargath w 24 Maj 2014, 20:45

Witam. Mam kłopot z taką oto funkcją. Otóż potrzebuję, żeby mój item - nazwijmy go item1 - po wyrzucenia z plecaka zmieniał się w item2, a przy podniesieniu z powrotem w item1.
Banał, wydawałoby się: szukamy odpowiednich callbacków w bind_stalkerze i pod actor_on_item_drop(obj) i actor_on_item_take(obj) walimy odwołania do innej fukncji, w której:
przy upuszczeniu:
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
if obj:section() == "item1" then
        alife():release(alife():object(obj:id()))
        alife():create("item2",vector():set(actor_position.x,actor_position.y,actor_position.z),lv,gv) --<-- tu wektor odpowiednio, żeby było obok actora
end

no i gitara. Wszystko śmiga, w plecaku item1, a na ziemi item2, można się cieszyć.
Problem pojawia się, kiedy item1 chcę włożyć do schowka. Efekt: CTD bez loga, za który odpowiedzialna jest linijka z alife release.
Czy ktoś ma pomysł, jak obejść tę zacność XRay'a?
Może gdyby się jakoś dało skodzić, żeby widział różnicę między dropem a transferem do inv-box'a, możnaby to rozbić na dwie różne funkcje (pierwszą zostawić, jak jest, a drugą jakąś, która by zapełniała używany box o item2)? Nie mam pojęcia, jak to ugryźć... Bardzo będę wdzięczny za pomoc.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 03 Kwi 2022, 22:03
Kozaki: 234

Reklamy Google

Re: [LUA] item swap

Postprzez Asalt w 28 Cze 2014, 10:57

Widzisz, jak wkładasz itemy do schowka to one są w takim stanie jakby leżały na ziemi, w tym coś jest chyba.
Asalt
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 08 Mar 2014, 11:55
Ostatnio był: 27 Wrz 2015, 20:32
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 0


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości