Pytanie do modyfikacji ?

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Pytanie do modyfikacji ?

Postprzez gitmajones w 13 Lip 2014, 14:35

Witam mam małe pytanie jak zrobić żeby bronie typu nimble czy jakoś tak (te specjalne od bodajże Żwawego, Streloka itp) korzystały z własnej textury i jak dodać im inne możliwości zamiast np. tylko większego rpm (wystarczy dodać tam linijkę np: fire_distance = 200) ? za pomoc :wódka:
Awatar użytkownika
gitmajones
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 13 Lis 2012, 14:19
Ostatnio był: 28 Paź 2015, 19:43
Miejscowość: Trzciana k. Rzeszowa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: Pytanie do modyfikacji ?

Postprzez Pangia w 13 Lip 2014, 20:12

gitmajones napisał(a):Witam mam małe pytanie jak zrobić żeby bronie typu nimble czy jakoś tak (te specjalne od bodajże Żwawego, Streloka itp) korzystały z własnej textury

viewtopic.php?f=50&t=22238&p=270166&hilit=fiut#p270166
jak dodać im inne możliwości zamiast np. tylko większego rpm (wystarczy dodać tam linijkę np: fire_distance = 200) ? za pomoc :wódka:

Tak, wystarczy wpisać to, co chcesz zmienić w sekcji ulepszonej broni ([w_<nazwa_broni>_nimble]:w_<nazwa_broni>) – „:w_<nazwa_broni>” za nazwą sekcji pozwala grze na „dopowiedzenie” sobie brakujących linii w sekcji, używając sekcji od zwykłej broni (zazwyczaj jest ona w tym samym pliku). Możesz też tam dopisać ulepszenia dostępne u techników, ale pamiętaj, że jest jakiś błąd z ulepszeniami lunet i dopisanie do F2000 wykrywania celów da crasha gry. Jeśli bardzo ci będzie na tym zależało, będziesz musiał zmienić ścieżkę ulepszeń na tą od SWD.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive gitmajones.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Pytanie do modyfikacji ?

Postprzez gitmajones w 14 Lip 2014, 17:23

Ok dzięki wielkie za odpowiedź postaram się cos zdziałać w razie "W" będę pisał. A :wódka: poleciał :D

No i kupa ! zrobiłem tak jak w tym mini tutorialu i nie działa tekstura jest jak u podstawowego a robiłem na przykładzie Grozy s14
tu jest mój plik config Grozy z tym całym dopiskiem
Kod: Zaznacz wszystko
[wpn_groza]:identity_immunities,weapon_probability,default_weapon_params
GroupControlSection     = spawn_group
$spawn               = "weapons\groza"                ; option for Level Editor
$npc                    = on                                ; option for Level Editor
$prefetch               = 8
scheduled               = off                                ; option for ALife Simulator
cform                   = skeleton
class                   = WP_AK74
description             = st_wpn_groza_descr

ef_main_weapon_type     = 2
ef_weapon_type          = 6

default_to_ruck         = false
sprint_allowed          = true

;-------------------------------------------------------------------------------
cost                    = 10000
weapon_class            = assault_rifle        ; Type of the weapon
inv_weight              = 3.2

upgrades                = up_gr_firstab_groza, up_gr_seconab_groza, up_gr_thirdab_groza, up_gr_fourtab_groza, up_gr_fifthab_groza
installed_upgrades      =
upgrade_scheme          = upgrade_scheme_groza

;--TTX----------------------------------------------------------------------------
hit_power            = 0.4, 0.4, 0.4, 0.4
hit_impulse            = 100
hit_type            = fire_wound
fire_distance           = 100
bullet_speed            = 300
rpm                     = 585
rpm_empty_click         = 200

use_aim_bullet          = false                ;Поддерживается ли первая суппер пуля
time_to_aim             = 3.0

hud                     = wpn_groza_hud

misfire_probability        = 0.005 ;вероятность осечки при максимальном износе  !!!old - now not working
;изношенность, при которой появляется шанс осечки
misfire_start_condition      = 0.6
;изношеность при которой шанс осечки становится константным
misfire_end_condition      = 0.1
;шанс осечки при изношености больше чем misfireStartCondition
misfire_start_prob           = 0.005
;шанс осечки при изношености больше чем misfireEndCondition
misfire_end_prob           = 0.06
;увеличение изношености при одиночном выстреле
condition_shot_dec         = 0.0012
;увеличение изношености при выстреле очередью
condition_queue_shot_dec   = 0.0014


ammo_elapsed            = 20
ammo_mag_size           = 20
ammo_class              = ammo_9x39_pab9, ammo_9x39_ap
grenade_class           = ammo_vog-25

fire_modes              = 1, -1
grenade_vel          = 32 ;76
launch_speed            = 32

hand_dependence         = 1
single_handed           = 0

;---DOF-------------------------------------------------------------------------
zoom_dof            = 0.5, 1.0, 180
reload_dof            = 0.0, 0.5, 5, 2

;-дисперсия-----------------------------------------------------------------------------
;базовая дисперсия
fire_dispersion_base    = 0.27        ;угол (в градусах) базовой дисперсии оружия (оружия зажатого в тисках)
control_inertion_factor = 1.2f
crosshair_inertion      = 6.80

;отдача
cam_return              = 0
cam_relax_speed         = 5        ;скорость возврата в исходное положение
cam_relax_speed_ai      = 360     ;скорость возврата в исходное положение
cam_dispersion          = 0.35        ;увеличения угла (в градусах) с каждым выстрелом
cam_dispersion_inc      = 0.2       ;увеличениe cam_dispersion с каждым выстрелом
cam_dispersion_frac     = 0.7       ;ствол будет подыматься на cam_dispersion*cam_dispersion_frac +- cam_dispersion*(1-cam_dispersion_frac)
cam_max_angle           = 50.0        ;максимальный угол отдачи
cam_max_angle_horz      = 50.0        ;(degree) maximum shot horizontal degree
cam_step_angle_horz     = 1.35        ;(degree) size of step camera moved in horizontal position while shooting

PDM_disp_base             = 0.5
PDM_disp_vel_factor       = 1.5
PDM_disp_accel_factor       = 1.5
PDM_disp_crouch             = 1.0
PDM_disp_crouch_no_acc       = 1.0

zoom_cam_relax_speed         = 5       ; scope & ironsight
zoom_cam_relax_speed_ai      = 360
zoom_cam_dispersion          = 0.35
zoom_cam_dispersion_inc      = 0.2
zoom_cam_dispersion_frac     = 1.0
zoom_cam_max_angle           = 50.0
zoom_cam_max_angle_horz      = 50.0
zoom_cam_step_angle_horz     = 1.25

fire_dispersion_condition_factor = 11        ;увеличение дисперсии в процентах при максимальном износе

;-------------------------------------------------------------------------------
holder_range_modifier   = 1.0                       ; во сколько раз увеличивается eye_range
holder_fov_modifier     = 1.0              ; во сколько раз увеличивается eye_fov

min_radius              = 30
max_radius              = 100

hit_probability_gd_novice  = 0.80
hit_probability_gd_stalker = 0.80
hit_probability_gd_veteran = 0.80
hit_probability_gd_master  = 0.80

;-------------------------------------------------------------------------------
slot                    = 2                ; // secondary
animation_slot          = 8                ; type of the animation that will be used

inv_name                = st_wpn_groza
inv_name_short          = st_wpn_groza


inv_grid_width          = 4
inv_grid_height         = 2
inv_grid_x              = 0
inv_grid_y              = 14

upgr_icon_x         = 8
upgr_icon_y         = 128
upgr_icon_width      = 291
upgr_icon_height      = 107

kill_msg_x              = 67
kill_msg_y              = 123
kill_msg_width          = 64
kill_msg_height         = 30

;-------------------------------------------------------------------------------
position                = -0.026, -0.144, 0.0
orientation             = 0, 0, 0

fire_point              = 0.000000,0.194,0.274
fire_point2             = 0.0, 0.156, 0.285

flame_particles         = weapons\generic_weapon05
smoke_particles         = weapons\generic_shoot_00
grenade_flame_particles = weapons\generic_weapon01

shell_point             = 0.0, 0.194, 0.04
shell_dir               = 0.0, 0.0, 0.4
shell_particles         = weapons\generic_shells

;--STRAP PARAMETERS-----------------------------------------------------------------
;под мишкой
strap_position          = -0.15,-0.38,0.35         ; position (offset) and orientation of the weapon when it is strapped
strap_orientation       = -10,-5,10               ; (3rd person view in degrees)
strap_bone0             = bip01_spine2
strap_bone1             = bip01_spine1

startup_ammo            = 90
visual                  = dynamics\weapons\wpn_groza\wpn_groza.ogf

light_disabled            = false
light_color             = 0.6,0.5,0.3
light_range             = 5
light_var_color         = 0.05
light_var_range         = 0.5
light_time              = 0.2

ph_mass                 = 5
;cost                   = 2100

;addons
scope_status            = 2
silencer_status         = 2
grenade_launcher_status = 1

zoom_enabled            = true                                                ; (on,off)zoom mode (right mouse button)
zoom_rotate_time      = 0.25
scope_zoom_factor       = 75                                               ; fov for zoom mode

silencer_name           = wpn_addon_silencer
silencer_x              = 180
silencer_y              = 16
grenade_launcher_name   = wpn_addon_grenade_launcher
grenade_launcher_x      = 109
grenade_launcher_y      = 30
scopes_sect            = scope_groza, scope_x2.7_groza, scope_live_detector_groza, scope_night_groza

;звуки
snd_draw                = weapons\generic_draw
snd_holster             = weapons\generic_holster
snd_shoot               = weapons\n_groza_shot
;snd_shoot1               = weapons\n_groza_shot
;snd_shoot2               = weapons\n_groza_shot
;snd_shoot3               = weapons\n_groza_shot


snd_empty               = weapons\gen_empty, 0.5
snd_reload              = weapons\groza_reload, 0.7
snd_shoot_grenade       = weapons\gen_grenshoot
snd_reload_grenade      = weapons\gen_grenload, 1.0, 1.2
snd_switch              = weapons\groza_switch, 1.0, 0.5
snd_bore      = weapons\groza_bore

;настройки для глушителя

;silencer_flame_particles  = weapons\generic_weapon01
silencer_smoke_particles   = weapons\generic_shoot_00

snd_silncer_shot        = weapons\w_ak74_shot1

silencer_light_color    = 0.6,0.5,0.3
silencer_light_range    = 0.01
silencer_light_var_color= 0.05
silencer_light_var_range= 0.5
silencer_light_time     = 0.2


[wpn_groza_hud]:hud_base
zoom_hide_crosshair   = true
attach_place_idx   = 0
item_visual               = dynamics\weapons\wpn_groza\wpn_groza_hud.ogf

hands_position            = -0.057500,-0.182500,0.254500
hands_orientation         = -0.650000,0.599990,1.749998


hands_position_16x9            = -0.033000,-0.188499,0.209999
hands_orientation_16x9         = 0.400000,3.199998,0.299999

;item_position            = -0.004407,0.006848,-0.002564
;item_orientation         = -15.517174,-2.455023,362.066071

item_position            = -0.006247,0.007542,-0.008760
item_orientation         = -15.517174,-2.455023,362.066071


shell_point               = 0.025,0.063,-0.109
shell_dir               = 0.0, 1.0, 0.0
shell_bone               = wpn_body


fire_point      = 0,0.047,0.349
fire_bone               = wpn_body
fire_point2               = 0.0,0.003,0.321
fire_bone2               = wpn_body

anm_show                = groza_draw
anm_hide                = groza_holster
anm_idle                = groza_idle
anm_idle_sprint         = groza_idle_sprint
anm_idle_moving          = groza_idle_moving
anm_shots               = groza_shoot
anm_reload              = groza_reload
anm_idle_aim              = groza_idle_aim

anm_switch              = groza_switch_off
anm_switch_g            = groza_switch_on
anm_bore                  = groza_idle_bore

anm_show_w_gl           = groza_draw
anm_hide_w_gl           = groza_holster
anm_idle_w_gl           = groza_idle
anm_shots_w_gl          = groza_shoot
anm_reload_w_gl         = groza_reload
anm_idle_w_gl_aim       = groza_idle_aim
anm_idle_sprint_w_gl      = groza_idle_sprint
anm_idle_moving_w_gl      = groza_idle_moving
anm_bore_w_gl            = groza_idle_bore

anm_show_g               = groza_draw_grenade
anm_hide_g               = groza_holster_grenade
anm_idle_g                = groza_idle_grenade
anm_reload_g             = groza_reload_grenade
anm_idle_g_aim            = groza_idle_aim_grenade
anm_shots_g               = groza_shoot_grenade
anm_idle_sprint_g         = groza_idle_sprint_grenade
anm_idle_moving_g         = groza_idle_moving_grenade
anm_bore_g            = groza_idle_grenade


aim_hud_offset_pos            = -0.095000,-0.028500,-0.014000
aim_hud_offset_rot            = -0.020000,0.002500,0.007500
aim_hud_offset_pos_16x9            = -0.118500,-0.008000,0.126500
aim_hud_offset_rot_16x9            = 0.032500,0.020000,-0.022500

gl_hud_offset_pos            = -0.029500,-0.048500,0.000000
gl_hud_offset_rot            = -0.065000,-0.077500,0.007500

gl_hud_offset_pos_16x9            = -0.054500,-0.034500,0.000000
gl_hud_offset_rot_16x9            = -0.022500,-0.065000,-0.020000

lean_hud_offset_pos   = 0,0,0
lean_hud_offset_rot   = 0,0,0

[scope_groza]
scope_name                = wpn_addon_scope
scope_x      = 63
scope_y      = -1

[scope_x2.7_groza]
scope_name                = wpn_addon_scope_x2.7
scope_x      = 63
scope_y      = -1

[scope_live_detector_groza]
scope_name                = wpn_addon_scope_detector
scope_x      = 63
scope_y      = -1

[scope_night_groza]
scope_name                = wpn_addon_scope_night
scope_x      = 63
scope_y      = -1


;-----------------------------------------------------------------------------
; Уникальные
;-----------------------------------------------------------------------------
[wpn_groza_nimble]:wpn_groza

$spawn               = "weapons\unique\wpn_groza_nimble"   ; name and section in level editor
inv_name            = st_wpn_groza_nimble
description               = st_wpn_groza_nimble_descr

cost                    = 15000

rpm          = 655

ammo_mag_size    = 30
ammo_class       = ammo_5.45x39_fmj, ammo_5.45x39_ap
fire_modes       = 1, 3, -1

hit_power            = 0.32, 0.32, 0.32, 0.32

;-дисперсия-----------------------------------------------------------------------------
;базовая дисперсия
fire_dispersion_base    = 0.2 ;0.15        ;угол (в градусах) базовой дисперсии оружия (оружия зажатого в тисках)
control_inertion_factor = 1.2f
crosshair_inertion      = 6

;отдача
cam_return            = 0
cam_relax_speed         = 5        ;скорость возврата в исходное положение
cam_relax_speed_ai      = 360     ;скорость возврата в исходное положение
cam_dispersion          = 0.3        ;увеличения угла (в градусах) с каждым выстрелом
cam_dispersion_inc      = 0.18       ;увеличениe cam_dispersion с каждым выстрелом
cam_dispersion_frac     = 1.0       ;ствол будет подыматься на cam_dispersion*cam_dispersion_frac +- cam_dispersion*(1-cam_dispersion_frac)
cam_max_angle           = 50.0        ;максимальный угол отдачи
cam_max_angle_horz      = 50.0        ;(degree) maximum shot horizontal degree
cam_step_angle_horz     = 1        ;(degree) size of step camera moved in horizontal position while shooting

PDM_disp_base           = 0.6
PDM_disp_vel_factor     = 2.4
PDM_disp_accel_factor   = 2.4
PDM_disp_crouch         = 1.0
PDM_disp_crouch_no_acc  = 1.0

zoom_cam_relax_speed         = 5       ; scope & ironsight
zoom_cam_relax_speed_ai      = 360
zoom_cam_dispersion          = 0.3
zoom_cam_dispersion_inc      = 0.18
zoom_cam_dispersion_frac     = 1.0
zoom_cam_max_angle           = 50.0
zoom_cam_max_angle_horz      = 50.0
zoom_cam_step_angle_horz     = 1
fire_dispersion_condition_factor = 10        ;увеличение дисперсии в процентах при максимальном износе

scope_status            = 2
silencer_status         = 2

[wpn_groza_r]:wpn_groza_nimble
visual = dynamics\weapons\wpn_groza\wpn_groza_r.ogf
hud = wpn_groza_r_hud
[wpn_groza_r_hud]:wpn_groza_hud
item_visual = dynamics\weapons\wpn_groza\wpn_groza_r_hud.ogf

$spawn               = "weapons\unique\wpn_groza_specops"

W tym z modelami dałem nazwe zamiast wpn\groza naw wpn\grozz w obydwu i nazwę tekstury zrobiłem tak samo i nic może cos popiździłem ?

Mnie cos tu smierdzi przy tym:
[wpn_groza_r]:wpn_groza_nimble
$spawn = "weapons\unique\wpn_groza_specops"[/code]
Awatar użytkownika
gitmajones
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 13 Lis 2012, 14:19
Ostatnio był: 28 Paź 2015, 19:43
Miejscowość: Trzciana k. Rzeszowa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Re: Pytanie do modyfikacji ?

Postprzez Plaargath w 02 Sie 2014, 23:46

Nazwa pliku ogf musi zgadzać się z parametrem z pliku ltx. A konkretnie "grozz" nie brzmi jak "visual = dynamics\weapons\wpn_groza\wpn_groza_r.ogf".
Parametr $spawn nie ma tu nic do rzeczy.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 25 Paź 2023, 21:53
Kozaki: 234


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości