Połaczenie Mutants Part z COP Redux

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Połaczenie Mutants Part z COP Redux

Postprzez KOSHI w 05 Sty 2015, 11:15

Witam.

Problem jest następujący. Po połączeniu modów (w system.ltx dodałem już sekcję mutants part z modu fluffiego22, bo były non stop CTD) niby wszystko chodzi ok, ale jest problem. Jeśli zostawiam oryginalny plik z Redux to w miejscu zebranych części pojawiają się fragmenty kamizelek. Jeśli go natomiast zamienię na te z Mutant parts to części są wyświetlane poprawnie, ale zamiast kamizelki mam 4 fragmenty mutasów :facepalm: . Jak to obejść? Chodzi o plik:

ui_icon_equipment.dds
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1324
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 16 Paź 2023, 14:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Reklamy Google

Re: Połaczenie Mutants Part z COP Redux

Postprzez Junx w 05 Sty 2015, 12:19

I tak i nie bo w w/w pliku są ikony dla części mutantów. Jeśli nie kolidują ze sobą (czyt. Nie nachodzą na siebie żadne ikony) to możesz podmienić plik. Jeśli nachodzą ma siebie to musisz plik edytować i ustawić ikony w nowym miejscu. Do edycji polecam GIMP'a bo ma siatkę 50x50 (trzeba ją włączyć i ustawić jej wyświetlanie). Następnie w konfigach odszukać sekcję odpowiedzialne za części mutantów i przy pomocy programu SIE ustawić x i y dla nowych położeń ikon. Scigasz gdzieś na forum dał poradnik do położeń ikon. Poszukaj a wszystko będzie łatwe do zrobienia.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KOSHI.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 08 Cze 2024, 00:45
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: Połaczenie Mutants Part z COP Redux

Postprzez Plaargath w 05 Sty 2015, 12:25

To jest plik z teksturą.

Zajrzyj sobie w configi problematycznych przedmiotów, mają tam parametry:
inv_grid_width - czyli jak szeroka (w ilości kratek 50x50px) ma być ikona
inv_grid_height - czyli jak wysoka (takoż) ma być ikona
inv_grid_x - czyli współrzędne x ikony w pliku ui_icon_equipment.dds (znowuż w kratkach 50x50px)
inv_grid_y - czyli współrzędne y ikony tamże (takoż).

Poustawiaj tak, żeby dobrze hulało.

Sam plik ui_icon_equipment.dds, w którym będziesz miał wszystkie potrzebne ikony podejrzyj sobie programem Stalker Icon Editor - on Ci otwiera tego dds'a pokazując siatkę 50x50 i
znacznie przyspiesza znalezienie odpowiednich wartości.

ED - o, spóźniłem się :)
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.

Za ten post Plaargath otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KOSHI.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 25 Paź 2023, 21:53
Kozaki: 234

Re: Połaczenie Mutants Part z COP Redux

Postprzez KOSHI w 05 Sty 2015, 13:30

Dzięki chłopaki za pomoc, udało się. Otwarłem plik SIE i skopiowałem z niego potrzebne ikony do pliczku z moda fluffiego, który wgrałem do Reduxa. Potem lokalizacje w monster items.ltx pozmieniałem i wszystko hula.
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1324
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 16 Paź 2023, 14:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości