hit_power = 0.50, 0.55, 0.60, 0.65
; Mod: ARS
; Author: steelrat
; Base: DZM by Cyclone-B
;-------------------------------------------------------------------------------
; Броня класс "0" (без брони)
;-------------------------------------------------------------------------------
[body_armor_0]
bip01_pelvis = 1.0, 0.00 ;-->> от таза(включительно) до пояса (область ЖВО) (номер кости 2)
bip01_spine = 1.0, 0.00 ;-->> живот, от солнечн. сплетения до пояса(область ЖВО) (номер кости 11)
bip01_spine1 = 1.0, 0.00 ;-->> середина туловища, а именно солнечн. сплетение(область ЖВО) (номер кости 12)
bip01_spine2 = 1.0, 0.00 ;-->> верхняя часть туловища,от солнечн. сплетения до шеи(область ЖВО) (номер кости 13)
bip01_l_clavicle = 1.0, 0.00 ;-->> левая ключица и область плечевого сустава (область ЖВО) (номер кости 20)
bip01_l_upperarm = 1.0, 0.00 ;-->> левая плечевая кость(от сустава до сустава) (номер кости 21)
bip01_l_forearm = 1.0, 0.00 ;-->> левое предплечье (номер кости 22)
bip01_l_hand = 1.0, 0.00 ;-->> левая кисть (номер кости 23)
bip01_r_clavicle = 1.0, 0.00 ;-->> правая ключица и область плечевого сустава (область ЖВО) (номер кости 33)
bip01_r_upperarm = 1.0, 0.00 ;-->> правая плечевая кость(от сустава до сустава) (номер кости 34)
bip01_r_forearm = 1.0, 0.00 ;-->> правое предплечье (номер кости 35)
bip01_r_hand = 1.0, 0.00 ;-->> правая кисть (номер кости 36)
bip01_l_thigh = 1.0, 0.00 ;-->> левое бедро (номер кости 3)
bip01_l_calf = 1.0, 0.00 ;-->> левая голень (номер кости 4)
bip01_l_foot = 1.0, 0.00 ;-->> левая стопа (номер кости 5)
bip01_r_thigh = 1.0, 0.00 ;-->> правое бедро (номер кости 7)
bip01_r_calf = 1.0, 0.00 ;-->> правая голень (номер кости 8)
bip01_r_foot = 1.0, 0.00 ;-->> правая стопа (номер кости 9)
Hello, we can't talk much because of the nda, but here is a little info we know about k_ap in cop
(im transferring the words of one of our programmer - it was translated to eng from rus)
the point is that in input
kAp_factor = (kAp - armor) / kAp
hit_power *= kAp_factor
so how much y wouldnt try to increase kAp - damage wont increase
armor - or armor of npc/monster or ShootFactor of material(you set it in sdk material editor)
formulas above for case if bullet broke armor, so kAp > armor
so damage increases but not very high
its possible to set to formual different values
armor = 1
kAp = 1.1
kAp_factor = (1.1 - 1) / 1.1 = ~0.1
kAp = 2
kAp_factor = (2 - 1) / 2 = 0.5
kAp = 10
kAp_factor = (10 - 1) / 10 = 0.9
but more then 10 it changes to so much
so kAp = 1.1 then damage decreased in 10 times
kAp = 2 then damage decreased in 2 times
kAp = 10 then damage almost not decreased
that's it, not sure if it's helpful, I hope it is.
--
Kind regards,
Zoltan Munkacsi
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość