Ruch broni podczas odrzutu

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Ruch broni podczas odrzutu

Postprzez Provski w 30 Lis 2018, 21:53

Witam, wie ktoś czy to w jaki sposób broń się porusza podczas wystrzału jest do zmodyfikowania bez bawienia się z animacjami? Chcę to spróbować pozmieniać w niektórych broniach bo ruszają się jak drewno i słabo to wygląda.
Myślałem, że idzie to zrobić tymi linijkami, ale one praktycznie nic nie zmieniają w grze, nie zależnie od wpisanych wartości:
Kod: Zaznacz wszystko
cam_return = 0
cam_relax_speed         = 3.5         
cam_relax_speed_ai      = 360
cam_dispersion           = 0.4
cam_dispersion_inc      = 0.2
cam_dispersion_frac     = 1       
cam_max_angle           = 46.0       
cam_max_angle_horz      = 46.0      
cam_step_angle_horz     = 0.5

(Przykład z configu vintoreza)

I jeszcze jedno pytanie... Jak zmienić płomień/dym z lufy podczas wystrzału? W configu jest ścieżka do textures/amik, ale tam nie ma takich plików do jakich jest ścieżka w configach broni więc nie wiem o co tu chodzi.
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Provski
Tropiciel

Posty: 374
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 25 Lip 2022, 20:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 42

Reklamy Google

Re: Ruch broni podczas odrzutu

Postprzez r_populik w 01 Gru 2018, 12:44

Te wartości z konfigu kontrolują jedynie pracę kamery, czyli jakby głowy bohatera, i są do dupy, dużo fajniejsze efekty można uzyskać dzięki temu modowi na efekty huda od smurtha. Za zachowanie broni po wystrzale odpowiadają wyłącznie animacje rąk a konkretnie kości lead_gun.

A co do smoke_particles z konfigu, to ścieżka tam podana prowadzi do odpowiedniej grupy efektów w pliku particles.xr. Modyfikuje się toto w Particle Editorze. Może zmienić teksturę płomienia, dymu, dodać efekty, zabrać, co tylko chcesz. Tyle, że wszelkie tekstury muszą być najpierw prawidłowo wprowadzone do SDK.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Provski.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Ruch broni podczas odrzutu

Postprzez Provski w 01 Gru 2018, 16:26

Ok, rozumiem, dzięki za wytłumaczenie :D

EDIT: Udało mi się wyciąć i zainstalować efekty odrzutu z modu Smurtha i działa, dodaje fajne urozmaicenie do mechaniki strzelania :D Musiałem zainstalować bez animacji jedzenia itd. bo pliki od tego gryzły się z plikami gry (gram w Dead Air a mod Smurtha jest do CoCa). Z cząsteczkami też się pobawię i zobaczę co ciekawego da się z tym zrobić.
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Provski
Tropiciel

Posty: 374
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 25 Lip 2022, 20:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 42


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości