Gra / adobe flex

W jakim języku chciałbyś zobaczyć flashową odsłonę stalkera?

Ankieta zakończyła się 17 Cze 2009, 21:10

angielskim
4
20%
polskim
16
80%
 
Razem głosów : 20

Re: Gra / adobe flex

Postprzez von Carstein w 13 Cze 2009, 10:50

Walka turowa to pomysł dość ciekawy. Można by jeszcze wziąść pod uwagę jakiś element losowy - może naprzykład jakieś "rzucanie kości", albo procentowe szanse trafienia (żeby nie wszystko było jasne - powiedzmy, że trafiasz na pijawkę, a ty masz TOZe. Powinna cię zabić, ale ty masz farta. Ewentualnie uciekasz. Albo na odwrót - piesion i facio w egzo i z G36. G36 się zaciął i piesio miał amciu...) może ktoś z was grał w SIlent Storma? Jeżeli tak, to będzie wiedział o co mi chodzi...

Co do mapy... może user Papa Evil Empire będzie mógł pomóc... on coś tam z mapami robił.

Problem z amunicją... a nie można standardowo? Zwyczajnie... zaczynasz rozgrywkę, masz dwa magazynki po 30 pestek. W walce wystrzeliłeś 15 - gra zapisuje więc, że masz 45 pestek. Tak się nie da?
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Reklamy Google

Re: Gra / adobe flex

Postprzez KoweK w 13 Cze 2009, 12:25

Nie bądźmy jak te buraki z rosji, które robią mody po rosyjsku, a potem reszta świata nie może w nie spokojnie pograć... Zrobienie tego po angielsku, byłoby wg mnie najlepszym rozwiązaniem.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Gra / adobe flex

Postprzez STA1KERpl w 13 Cze 2009, 13:53

Rexiu ma rację- Zona a "Zona" to 2 różne lokacje. Normalnie są oczywiście elektrownie, wysypiska czy Prypiaty, ale inaczej ułożone niż w grze (mapa ze s:soc jest bardzo inna od tej z s:cs [miło by było, gdyby ktos coś zrozumiał]). Lepiej ściagnij mapę realnego Czarnobyla, a nie szajs taki zapodało gsc.
JESTEM TUTAJ WIPEM
Awatar użytkownika
STA1KERpl
Tropiciel

Posty: 369
Dołączenie: 15 Kwi 2009, 20:51
Ostatnio był: 25 Maj 2022, 16:45
Miejscowość: The port Royal
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 13

Re: Gra / adobe flex

Postprzez von Carstein w 13 Cze 2009, 14:12

Kowek - tutaj jest Polska. Gra ma trafić w pierwszej kolejności na Polski rynek, więc mamy prawo grać w coś, co jest w naszym ojczystym języku. Niech się angliki i inne nacje męczą - za te wszystkie niespolonizowane mody!

O! Mapa realnego czarnobyla... tylko przydałoby się to nieco urozmaicić.
Osobiście życzę ci powodzenia w pracach. Mam nadzieje, że nie zawiedziesz naszych oczekiwań.
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Re: Gra / adobe flex

Postprzez Rain w 13 Cze 2009, 16:54

Legat Martinus napisał(a):Kowek - tutaj jest Polska. Gra ma trafić w pierwszej kolejności na Polski rynek, więc mamy prawo grać w coś, co jest w naszym ojczystym języku. Niech się angliki i inne nacje męczą - za te wszystkie niespolonizowane mody!

Dlatego człowiek powinien chodzić do szkoły i uczyć się języka angielskiego a nie siedzieć na dupie w domu przed kompem katując CS w wersji PL i sapać ze nie zna języka innego niż Polski (a i z tym patrząc na niektóre wypowiedzi jest tragedia).
Zresztą po co wam gra w języku Polskim jak sami go nie znacie?

A teraz co do samej gry:
Opis klas - daj konkretny opis odnośnie klas. Bo jaki jest sens dawać 4 klasy do wyboru skoro nic o nich nie wiadomo i nic do gry nie wnoszą?
Walka - także jestem za rozwiązaniem turowym. Uprości to samą rozgrywkę i człowiek nie zniszczy ani klawy ani myszy :P
A teraz małe pytanie:
Gra ma być do bólu liniowa czy da się zaszczepić w niej np. losowe questy, zdarzenia itp?

Osobiście życzę ci powodzenia w pracach.

Dokładnie.
Awatar użytkownika
Rain
Tropiciel

Posty: 294
Dołączenie: 08 Cze 2007, 03:14
Ostatnio był: 20 Lis 2017, 22:19
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Re: Gra / adobe flex

Postprzez von Carstein w 13 Cze 2009, 17:23

Rain napisał(a):Legat Martinus napisał(a):
Kowek - tutaj jest Polska. Gra ma trafić w pierwszej kolejności na Polski rynek, więc mamy prawo grać w coś, co jest w naszym ojczystym języku. Niech się angliki i inne nacje męczą - za te wszystkie niespolonizowane mody!
Dlatego człowiek powinien chodzić do szkoły i uczyć się języka angielskiego a nie siedzieć na dupie w domu przed kompem katując CS w wersji PL i sapać ze nie zna języka innego niż Polski (a i z tym patrząc na niektóre wypowiedzi jest tragedia).
Zresztą po co wam gra w języku Polskim jak sami go nie znacie?


O mój drogi anglisto! Zważ na to, że nie wszyscy mają taką dobrą znajomość języków obcych jak ty. Kuku robi tę gre anglikom czy swoim. Moim zdaniem Kuku mógłby zrobić dwie wersje językowe - polską dla nas i angielską dla reszty popapranego świata, który się nami i tak nie interesuje. Na litość Boską (wersja dla ateistów: Do kur*y nędzy) - to produkcja powinna sprawiać przyjemność graczowi, a nie go męczyć. Proszę autora - nie zmuszaj graczy z polski do domyślania się znaczenia poszczególnych kwestyji.
Równie dobrze mógłbym zasugerować, żeby reszta narodów pogłębiała znajomości innych kultur i języków (na przykład naszego), a nie tylko ślęczała przed monitorami, grając w CS w wersji angielskiej i czekając, aż dobre i poczciwe nacje europy środkowej i wschodniej zrobią swoje w języku angielskim (czyt. mody lub takie gry.). Polak powinien w pierwszej kolejności po polsku tworzyć.

Niektóre z moich błędów były zamierzone (np. angliki - oddaje moje nastawienie do nich). Inne... no cóż. Byłbym wdzięczny, gdybyście mi je podawali. Ja nie preferuje różnych mozili, czy czegoś tam i ich opcyji sprawdzania tekstu - wątpię, żebym przy pomocy tych programów nauczył się poprawnej pisowni - prędzej się rozleniwię...
A po zatym błędy... no cóż. Efekt uboczny korzystania z tego forum :D.

Edit w spr. posta Kowka:
Eeee... a to nie ma być przypadkiem rozbudowana gra?
Ostatnio edytowany przez von Carstein, 13 Cze 2009, 19:47, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Re: Gra / adobe flex

Postprzez KoweK w 13 Cze 2009, 18:59

Zróbcie wersję dwujęzyczną i będzie gites. Poza tym każdy człowiek, który ukończył gimnazjum powinien znać angielski wystarczająco dobrze, aby zrozumieć chociaż trochę w różnych grach. Rozumiem, że przy RPGach z rozbudowaną fabułą to odpada... bo ja nawet nie zrozumiał :) Ale przy prostych grach... No proszę was :P
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Gra / adobe flex

Postprzez STA1KERpl w 14 Cze 2009, 00:40

A są ludzie, którzy "niestety" znaja dobrze niemiecki, a anglikańskiego ni hooja. Nawet po gimnazjum. Zrobić grę po polsku to nasz priorytet. I jesli się przyjmie u nas, powinniśmy dopiero wtedy namawiac kolegę na agnielska wersję.
JESTEM TUTAJ WIPEM
Awatar użytkownika
STA1KERpl
Tropiciel

Posty: 369
Dołączenie: 15 Kwi 2009, 20:51
Ostatnio był: 25 Maj 2022, 16:45
Miejscowość: The port Royal
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 13

Re: Gra / adobe flex

Postprzez Ropasiak w 19 Cze 2009, 19:28

kuku16 i jak tam prace nad grą? I wydasz tą wersje alpha czy jeszcze zamierzasz podoprawiać ją?
Image
Awatar użytkownika
Ropasiak
Tropiciel

Posty: 333
Dołączenie: 29 Mar 2008, 18:02
Ostatnio był: 19 Sty 2023, 23:08
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 13

Re: Gra / adobe flex

Postprzez Greyeeh w 19 Cze 2009, 22:01

A czy wiesz że naruszasz prawa autorskie?
Ci stalkerzy w menu wyboru są nimi chronieni, a ten jeden na pewno.
Zobacz do concept artów na Dead zone.

A co do gry - może się okazać ciekawie, ale dużo już takich projektów widziałem...
Pożyjemy zobaczymy.
Awatar użytkownika
Greyeeh
Redaktor

Posty: 557
Dołączenie: 29 Gru 2008, 21:08
Ostatnio był: 08 Sty 2014, 19:48
Miejscowość: Jaworzno
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 66

Poprzednia

Powróć do Video

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość