Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez pan kozaq w 27 Lut 2013, 14:35

:arrowu: :arrowu: StalkerCell, masz w domu palnik?? To taki mały miotacz ognia. To właśnie na tej zasadzie działa. RPG-7 VOG- I-DIO-TYZM
Te granaty VOG są do małych granatników podlufowych, a nie do wyrzutni rakiet/granatników dużych.
Równie wysoki sens ma np. kałach na naboje do makarowa( 9x18). Niby tania amunicja, a jednak do dupy. Spróbuj kiedyś rozwalić kogoś w egzo Viperem na 9x19 zwykłą, a AK-74, też na zwykłą. Kałach ma lepszy nabój i tego nie oszukasz :)
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 25 Gru 2018, 19:00
Miejscowość: RYTOMOCZYDŁA
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Reklamy Google

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Kudkudak w 11 Mar 2013, 17:51

Papierosy "Jedyne"

Specjalna odmiana papierosów dostępnych w Zonie. Oprócz tych zwykłych, przemycanych wagonami przez wojsko czy zwykłych stalkerów, można kupić u naukowców właśnie takie szlugi. Czym różnią się od zwykłego tytoniowego rulonika? A tym, że jest w nim jeszcze dodatkowy składnik - część artefaktu Mika. Sprawia on, że szkodliwy dym się rozpuszcza i powoli znika, zmniejszając ryzyko na zaoranie sobie płuc w szybkim czasie. Ponadto usuwają promieniowanie w małych ilościach. Dlatego właśnie nazywają się "Jedyne". Są opatrzone znakiem handlowym i sprzedawane tylko za pośrednictwem naukowców - projekt wymyślił Sacharow. O ile chętnych do spróbowania jest cała masa, to płacących jest znacznie mniej. Jedna paczuszka - 750 rubli
Image
Image Image Image Image Image

Za ten post Kudkudak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tormentor.
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Tormentor w 12 Mar 2013, 00:28

To ja też :D

Boombox

Wydaje się, że Boombox w Zonie to nie najlepszy pomysł jednak istnieją stalkerzy, którzy potrafią wycisnąć z każdego przedmiotu sto procent. Z pozoru nieprzydatna rzecz w ekstremalnym środowisku znalazła zaufanie wśród kreatywnych majsterkowiczów. Stare radia znajdywane w ruinach domów były całkowicie niepotrzebne, zakurzony sprzęt w oczach stalkerów nie nadawał się do niczego. Jednak anonimowy śmiałek zainspirował się beznadziejnymi odbiornikami. Do Zony po przez koneksje z wojskowymi trafiały dobrej jakości bezprzewodowe boomboxy. Odtwarzanie muzyki na tych urządzeniach wydawało się być jedynym powodem, dla którego sprowadzano ten sprzęt. Stalkerzy zgrywali na nośniki CD odgłosy wydawane przez mutanty, jednak o takie było bardzo ciężko. Płyty z budzącymi krew w żyłach dźwiękami sprzedawano nieraz za zawrotne sumy. Jednak urządzenie to mogło w skrajnych sytuacjach zgubić nieostrożnych gości i tym samym ocalić życie. W razie poczucia niebezpieczeństwa stalker z przenośnego radia mógł odtworzyć dźwięk dowolnego potwora np. Pijawki. Ryk szkaradnego humanoida paraliżował nieznajomych a ci w panice oddalali się. Z biegiem czasu w Zonie coraz popularniejsze stały się boomboxy, spora część była świadoma używania tego podstępnego urządzenia. Jednak efekt się nie zmienił. Nikt wolał nie ryzykować i nie sprawdzać czy dźwięki są autentyczne, ten unikalny przedmiot perfekcyjnie działał na niedoświadczonych stalkerów. Niestety z biegiem czasu liczba boomboxów zmalała, gdyż te w sposób oczywisty psuły się i niszczyły podczas ewentualnych potyczek.
Image

Za ten post Tormentor otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Canthir, Kudkudak.
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Cze 2023, 17:27
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Pangia w 15 Mar 2013, 23:31

Karabin M16A1 - karabin-legenda, pamiętający jeszcze lata 60. i wojnę w Wietnamie doczekał się w sumie 4 większych modernizacji, ale ogólnie jego forma przez lata pozostawała niezmieniona. M16 ma opinię niezawodnej i bardzo łatwej w obsłudze broni, dlatego też jest chętnie używana przez grupy najemników wynajętych do działań w Zonie pomimo, iż znacznie łatwiej w Zonie o konstrukcyjnie niemalże bliźniaczy, acz znacznie bardziej awaryjny karabin LR-300. M16A1 znajdowane w Zonie tak naprawdę są hybrdami wersji A1 i A2 - lufa broni jest wzięta z A2 dlatego, aby do broni pasowały dostępne w Zonie naboje 5.56x45mm SS109. Taka przeróbka, choć nieco czasochłonna, jest jednak opłacalniejsza niż kupno mającej taką samą funkcjonalność wersji A3 ze względu na niższą cenę starszej generacji M16, a także fakt, iż wersja A2 nie posiada trybu automatycznego.

Amunicja: 5.56x45mm SS109, 5.56x45mm AP
Opcjonalne dodatki: celownik SUSAT, granatnik M203, tłumik
Waga: 3.3 kg
Celność: 60%
Obsługa: 79%
Szybkostrzelność: 700 RPM
Obrażenia: 30%

Raczej nie byłoby do kupienia w grze, tylko do znalezienia - coś jak FN 2000 w SoC, w sumie to by chyba nawet pasowało - a że najemników w Dziczy sporo, to o nowy egzemplarz byłoby nietrudno ;)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez StalkerCell w 24 Mar 2013, 12:49

Granatnik M72 LAW A2[*]
Amerykański granatnik przeciwpancerny. W Zonie jest następcą RPG-7u, a w świecie zewnętrznym Bazooki. Nie posiada lunety, tylko zwykłą muszkę. Złożona jest z dwóch rur - gdy się je rozsunie, przyrządy celownicze zostaną rozłożone, a mechanizm spustowy napnie się. Nowinką jest to, że głowica pocisku ma stabilizator, przez co jest celniejsza, niż RPG. Stosowana jest na opancerzone pojazdy i tłumy w Zonie...
Dane
Amunicja: Kal. 66mm, głowica elaborowana oktolem,
Dodatki: Brak
Waga: 2.15kg
Celność: 24%
Obsługa: 69%
Szybkostrzelność: 14%
Obrażenia: 100%

USAS-12[*]
Pierwsza automatyczna strzelba w Zonie, skonstruowana pod koniec lat 80. XX. Wyglądem przypomina poczciwy karabin M16, ale USAS to sztrzelba. Cechuje się bardzo słabym zasięgiem pocisku (do 50 metrów). Do jego lufy przykręcić można specjalnie zgwintowany tłumik.
Dane
Amunicja: Kal. 12/70,
Dodatki: Tłumik,
Waga: 6.2kg
Celność: 20%
Obsługa: 49%
Szybkostrzelność: 29%
Obrażenia: 33%

FN FAL[*]
Belgijski karabin automatyczny, sprowadzony do Zony w 2011 roku. Stosunkowo przestarzały, ale jedyny w swoim rodzaju. Duży pocisk, dobra celność i ogromna szybkostrzelność sprawiają, że to jeden z najlepszych (a może najlepszy ?) karabinów szturmowych w Zonie. Jego wadą jest rzadko spotykana amunicja 7,62mm i mały, 20-nabojowy magazynek.
Dane
Amunicja: Kal. 7,62mm,
Dodatki: Celownik Sussat, tłumik, granatnik podwieszany M201,
Waga: 5.06kg
Celność: 56%
Obsługa: 39%
Szybkostrzelność: 55%
Obrażenia: 48%

AS50[*]
Najlepszy i najnowocześniejszy wielkokalibrowy karabin snajperski w Zonie, sprowadzony przez SPENCAZ z Wielkiej Brytanii. Ma dużo zalet, ale też sporo wad, m.in. waga i pojemność magazynka (5 naboi). Ceniony - jak wiadomo przez Wolność - za znakomitą celność. Jego cena adekwatna jest do wagi.
Dane
Amunicja: Kal. 12,7mm,
Dodatki: Dwójnóg,
Waga: 14.1kg
Celność: 94%
Obsługa: 70%
Szybkostrzelność: 47%
Obrażenia: 90%

:

Jeżeli przy nazwie broni był taki znaczek [*], to znaczy, że takowa broń jest w innej grze. W tej sytuacjii chodziło o Far Cry 2 :E

Za ten post StalkerCell otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cysiu, Pangia.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Jaroć w 26 Mar 2013, 15:45

Ja myślę że w zonie powinny znaleść się następujące hełmy,stroje i bronie.Przy okazji jestem trochę nowicjuszem w sprawach robienia modów w stalkerze bo jeszcze żadnego nie zrobiłem,ale mam zamiar wszelka pomoc mile widziana :D

AK47
Waga->4kg
Dodatki:Celowniki układu warszawskiego,kolimatory,granatnik GP-30 KOSTER,Chwyt przedni
Występowanie->Rzadki
Cena->15.000
Opis:Celny,niezawodny,śmiertelny na drogą,starą i rzadką amunicje 7.62×39m.

M16A2
Waga->3.76kg
Dodatki:Celowniki NATO,kolimatory,holograficzny,M203,Chwyt przedni,laser,latarka taktyczna,tłumiki
Występowanie->Częste
Cena->6.000
Opis:Niezawodny karabin szturmowy używany od czasów wojny Wietnamskiej.Nie jest szczególnie celny,ale siła i niezawodność która przydaje się w zonie czyni ten karabin szturmowy sławnym wśród stalkerów.
Używa amunicji standardowej NATO-5,56 x 45 mm

Helm Batlskin Cobra
Waga->7kg
Występowanie->Bardzo rzadki
Cena->30.000
Opis:Jeden z najnowszych hełmów wojskowych NATO dający świetną ochronę żołnierzowi.

Mk 153 SMAW
Waga->13,4kg
Dodatki:Celownik Mk 42 mod 0 i noktowizyjny AN/PVS-4
Wystepowanie->Bardzo rzadki
Cena->31.000
Opis:Amerykański granatnik na pocisk rakietowy 82mm.

M60E4
Waga->7,7kg
Dodatki:Chwyt przedni,dwujnóg,tłumik płomieni,celowniki NATO,laser,latarka Taktyczna
Występowanie->Rzadki
Cena->27.000
Opis:Amerykański RKM który ma tyle minusów co zalet,ale od czasów wojny Wietnamskiej nikt na niego nie narzekał.Broń ta jest ciężka,mało celna o średniej szybkostrzelności jak na broń tej klasy,ale obrażenia są ogromne!
Używa amunicji-7,62 x 51 mm NATO

AK 113 MONGOL
Waga->3,9kg
Dodatki:Chwyt przedni,celowniki ukladu warszawskiego,GP-30 KOSTER,laser,latarka taktyczna,tłumiki
Występowanie->średnie
Cena->16.000
Opis:AK 113 MONGOL to jeden z nowszych modeli karabinka szturmowego AK47.AK113 MONGOL Cieszy się sławą wśród żołnierzy Powinności ze względu na celność,szybkostrzelność,zadawane przez niego obrażeni,ale jego dużym minusem jest droga i rzadka w zonie amunicja 7.62×39m.

Ciężka kamizelka kuloodporna
Waga->15kg
Występowanie->średnie
Cena->25.000
Opis:Zwykła ciężka kamizelka kuloodporna dająca dobrą ochronę przed karabinkami,pistoletami i pociskami śrutowymi.

Kamizelka kuloodporna 'domowej roboty'
Waga->20kg
Występowanie->Częste
Cena->14.000
Opis:Zwykła kamizelka kuloodporna najczęściej używana i produkowana przez stalkerów z wysypiska.Te kamizelki mają dobite płyty metalowe o 2 warstwach,wszytą kolczugę i nasączona płynem do gojenia ran.Dobrze chroni przed pociskami z pistoletu,strzelb,pistoletów maszynowych,karabinków szturmowych,a nawet przeciw pociskom z karabinów snajperskich!

Kamizelka kuloodporna
Waga->5kg
Występowanie->Częste
Cena->5.000
Opis:Zwykła kamizelka kuloodporna chroni przed ostrzałem z pistoletów i broni małego kalibru.
Sorry za błędy ortograficzne

Za ten post Jaroć otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative GhostRider44.
Awatar użytkownika
Jaroć
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 30 Gru 2012, 12:34
Ostatnio był: 17 Kwi 2017, 23:28
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: -2

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Pangia w 26 Mar 2013, 18:24

Jeszcze coś od "tej upierdliwej ryby":
Pistolet Glock 17 - półautomatyczny pistolet idealny jak na warunki panujące w Zonie: celny, mocny, niezawodny, łatwy w obsłudze i modyfikacji, z dużym magazynkiem i względnie tani, a w dodatku korzysta z łatwej do zdobycia amunicji 9x19 mm. Broń uwielbiana przez najemników, o czym świadczy fakt, że każdy z najemników aktualnie wysłany do pracy w Zonie ma w kaburze Glocka. Ci bardziej doświadczeni polegają jednak na Waltherze P99 w myśl zasady "jeśli coś działa, to tego nie naprawiaj" - Walther ma bardzo podobną funkcjonalność co Glock, więc nie było sensu zmieniać uzbrojenia u już stacjonujących najemników. Glocki spotykane w Zonie to najczęściej model 17, z 17-nabojowym magazynkiem i półautomatycznym trybem ognia. Spotyka się także automatyczne Glocki 18, ale ze względu na popularność pistoletu maszynowego MP5 oraz fakt, że mimo podobnego wyglądu modele 17 i 18 mają bardzo różną konstrukcję ich przydatność w Zonie, pomimo niewielkich rozmiarów, jest dyskusyjna.

Celność: 75%
Obsługa: 100%
Szybkostrzelność: 18%
Obrażenia: 47%
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gizbarus.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez StalkerCell w 27 Mar 2013, 16:52

A to ja jeszcze zapodam kilka nowych propozycji:
MAC-10
Amerykański pistolet maszynowy, skonstruowany w 1964 roku. Znany także pod nazwą M10. MAC-10 jest bronią samoczynno-powtarzalną, strzelającą z otwartego zamka. Zwiększa to szybkostrzelność, ale pogarsza celność. Wielu Stalkerów myli ją z Uzi. Atuty M10 to: rozkładana kolba i gwintowana lufa.
Dane
Amunicja: Kal. .45mm ACP,
Dodatki: Tłumik,
Waga: 3.7kg,
Celność: 25%
Obsługa: 48%
Szybkostrzelność: 77%
Obrażenia: 37%

Uzi
Kolejny pistolet maszynowy w Zonie, uważany przez Stalkerów za lepszą wersję MAC-10. Model w Strefie jest z 1982 roku, ze składaną kolbą. Głównie używany w zastępstwie pistolet, ale rzadka amunicja sprawia, że nie jest często używany. Składowany przez frakcję Powinność.
Dane
Amunicja: Kal. 9mm, 9x19mm Parabellum,
Dodatki: Tłumik, kolba,
Waga: 3.6kg
Celność: 39%
Obsługa: 48%
Szybkostrzelność: 80%
Obrażenia: 41%

TAR-21
Nowoczesny, Izraelski karabin szturmowy, będący modyfikacją Valmeta M62. Może strzelać zarówno ogniem pojedyńczym, jak i seriami. Według Stalkerów to jeden z najlepszych karabinów w Zonie, dzięki jego szerokiej modyfikacji. Używa amunicji NATO.
Dane
Amunicja: Kal. 5,56, 5,56x45mm NATO,
Dodatki: Celownik optyczny Sussat, kolimatorowy, noktowizyjny, tłumik,
Waga: 3.63
Celność: 66%
Obsługa: 69%
Szybkostrzelność: 55%
Obrażenia: 51%

Valmet M62
Finlandzka modyfikacja poczciwego AK. Wygląd zewnętrzny broni całkowicie zmieniono - celownik z lufy przeniesiono na pokrywę komory gazowej, zastosowano nową kolbę, nakładki na lufę i tłumik płomieni. Często spotkać można go w rękach Wolnośći.
Dane
Amunicja: 7,62, 7,62x39,
Dodatki: Celownik optyczny PSO-1, tłumik, laser, granatnik GP-30 Kastior,
Waga: 4.3kg
Celność: 41%
Obsługa: 56%
Szybkostrzelność: 47%
Obrażenia: 52%

To na razie tyle,
Pozdrawiam wszystkich Stalkerów.
Ostatnio edytowany przez StalkerCell 27 Mar 2013, 21:37, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Pangia w 27 Mar 2013, 19:46

StalkerCell napisał(a):A to ja jeszcze zapodam kilka nowych propozycji:
MAC-10
(...)
Amunicja: Kal. 9mm, 9x19mm Parabellum

M10 miałoby więcej sensu, gdyby było na kaliber .45 ACP, skoro równolegle mielibyśmy Uzi na kaliber 9x19mm
Swoją drogą, w SoC, po wypakowaniu gamedaty z brońmi, pojawia się pliczek w_mac10.ltx. To musi być jakaś pamiątka po starych buildach, bo takie cuda są w tym pliku, że aż trudno uwierzyć. A zresztą - sami zobaczcie:
:

Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;S:\GameData\w_mac10.ltx
[wpn_mac10]:identity_immunities
GroupControlSection             = spawn_group
discovery_dependency    =
$spawn                  =       "weapons\mac10"         ; option for Level Editor
$npc                                    = on            ; option for Level Editor
$prefetch                               = 8
scheduled                               = off              ; option for ALife Simulator
cform                   = skeleton
class                   = W_AK74
min_radius              = 30
max_radius              = 100
       
ef_main_weapon_type             = 2
ef_weapon_type                  = 6

cost                            = 350   ;1800
       
ammo_limit                      = 210
ammo_current                    = 180
ammo_elapsed                    = 30
       
ammo_mag_size                   = 30
ammo_class                      = ammo_5.45x39_fmj, ammo_5.45x39_ap
grenade_class                   = ammo_vog-25, ammo_vog-25p

hand_dependence                 = 2
single_handed                           = 0
       
slot                            = 2             ; // secondary
inv_name                        = MAC10
inv_name_short                  = MAC10
inv_weight                      = 2.5

inv_grid_width                  = 5
inv_grid_height                 = 2
inv_grid_x                      = 5
inv_grid_y                      = 5

;-----------------------------------------------------------------------------------
;áŕçîâŕ˙ äčńďĺđńč˙
fire_dispersion_base            = 0.05  ;óăîë (â ăđŕäóńŕő) áŕçîâîé äčńďĺđńčč îđóćč˙ (îđóćč˙ çŕćŕňîăî â ňčńęŕő)

;îňäŕ÷ŕ
cam_relax_speed                 = 4.0   ;ńęîđîńňü âîçâđŕňŕ â čńőîäíîĺ ďîëîćĺíčĺ
cam_dispersion                  = 1.0   ;óâĺëč÷ĺíč˙ óăëŕ (â ăđŕäóńŕő) ń ęŕćäűě âűńňđĺëîě
cam_max_angle                           = 8             ;ěŕęńčěŕëüíűé óăîë îňäŕ÷č
cam_horz_prob                           = 1             ;âĺđî˙ňíîńňü îňęëîíĺíč˙ ďî ăîđčçîíňŕëč ýôôĺęňîđŕ âî âđĺě˙ ńňđĺëüáű (1 - âńĺăäŕ îňęëîí˙ĺňń˙)
cam_horz_factor                         = 1.5   ;čěďčđč÷ĺńęčé ęîýôôčöčĺíň îňęëîíĺíč˙ ďî ăîđčçîíňŕëč (÷ĺě áîëüřĺ, ňĺě ńčëüíĺĺ đŕçáđîń)


fire_dispersion_condition_factor = 5    ;óâĺëč÷ĺíčĺ äčńďĺđńčč â ďđîöĺíňŕő ďđč ěŕęńčěŕëüíîě čçíîńĺ
misfire_probability             = 0.0001        ;âĺđî˙ňíîńňü îńĺ÷ęč ďđč ěŕęńčěŕëüíîě čçíîńĺ
condition_shot_dec                      = 0.00003       ;óâĺëč÷ĺíčĺ čçíîńŕ ďđč ęŕćäîě âűńňđĺëĺ
;-----------------------------------------------------------------------------------

direction                       =  0, 0, 1
fire_point                      =  0.0, 0.22, 0.65
fire_point2                     =  0.0, 0.2, 0.72

flame_particles                         = weapons\generic_weapon05
smoke_particles                         = weapons\generic_shoot_00
grenade_flame_particles         = weapons\generic_weapon01
       
shell_point                                     = 0.05, 0.22, 0.06
shell_dir                                       = 0.0, 0.0, 0.4
shell_particles                         = weapons\generic_shells

rpm_empty_click                         = 200

; ttc
hit_power                       = 50
hit_impulse                                     = 140
hit_type                                        = fire_wound    

fire_distance                   = 450
bullet_speed                            = 900                   ;íŕ÷ŕëüíŕ˙ ńęîđîńňü ďóëč
rpm                             = 600
; end ttc

hud                             = wpn_mac10_hud
normal                          = 0, 1, 0

;----------------------------------------------------------
position                        = -0.03, -0.13, 0.1
orientation                     = -5.0, -9, -5

;--STRAP PARAMETERS-----------------------------------------------------------------
strap_position                  = -0.1,-0.45,0.2                        ; position (offset) and orientation of the weapon when it is strapped
strap_orientation               = 1.57,0,0                                              ; (3rd person view)
strap_bone0                                     = bip01_spine2
strap_bone1                                     = bip01_spine1

startup_ammo                    = 90
visual                          = weapon\ak74\wpn_ak74.ogf
       
light_color                                     = 0.6,0.5,0.3
light_range                                     = 5
light_var_color                         = 0.05
light_var_range                         = 0.5
light_time                                      = 0.2

ph_mass                                         = 5
;cost                                           = 2100

;addons
scope_status                            = 2 ; 0 - no addon, 1 - permanent addon, 2 -attachable addon
silencer_status                         = 2
grenade_launcher_status                 = 0

zoom_enabled                            = true
scope_zoom_factor                       = 50

scope_name                              = wpn_addon_scope
scope_x                                 = 60
scope_y                                 = -2
silencer_name                           = wpn_addon_silencer
silencer_x                              = 212
silencer_y                              = 10
grenade_launcher_name                   = wpn_addon_grenade_launcher
grenade_launcher_x                      = 112
grenade_launcher_y                      = 17

;çâóęč
snd_draw                                = weapons\ak74_draw
snd_holster                             = weapons\generic_holster
snd_shoot                               = weapons\test_shoot ;was ak74_shoot
snd_empty                               = weapons\gen_empty, 0.5
snd_reload                              = weapons\ak74_reload, 0.7, 0.35
snd_shoot_grenade                       = weapons\gen_grenshoot
snd_reload_grenade                      = weapons\gen_grenload, 1.0, 0.8
snd_switch                              = weapons\groza_switch, 1.0, 0.5


;íŕńňđîéęč äë˙ ăëóřčňĺë˙
silencer_hit_power              = 45
silencer_hit_impulse            = 120
silencer_fire_distance          = 250
silencer_bullet_speed           = 600

;silencer_flame_particles       = weapons\generic_weapon01
silencer_smoke_particles        = weapons\generic_shoot_00

snd_silncer_shot                        = weapons\w_ak74_shot1

silencer_light_color            = 0.6,0.5,0.3
silencer_light_range            = 0.01
silencer_light_var_color        = 0.05
silencer_light_var_range        = 0.5
silencer_light_time             = 0.2

 
[wpn_mac10_hud]

shell_point                             = 0.15, 0.0, -0.05
shell_dir                               = 0.0, 1.0, 0.0

fire_point                      = 0.090000,0.020000,-0.060000
fire_point2                     = 0.30, 0.00, 0.05 ;0.45, -0.07, -0.05  ;0.45, 0.0, 0.04
fire_bone                       = wpn_body
orientation                     = 0, 0, 0
position                        = 0, 0, 0
visual                          = weapon\ak74\wpn_ak74_hud.ogf

grenade_bone                    = wpn_grenade

anim_idle                       = idle
anim_idle_aim                   = idle_aim
anim_reload                     = reload
anim_draw                                       = draw_wo_gl
anim_holster                            = holster_wo_gl
anim_shoot                                      = shoot
                       
;ŕíčěŕöčč ń ďîäęëţ÷ĺííűě ďîäńňâîëüíčęîě
;(đĺćčě ńňđĺëüáű čç ďîäńňâîëüíčęŕ)
anim_idle_g                                     = idle_grenade
anim_idle_g_aim                         = idle_g_aim
anim_reload_g                           = reload_grenade
anim_shoot_g                            = shoot_grenade
anim_switch_grenade_on          = switch_grenade
anim_switch_grenade_off         = switch_grenade_off
anim_draw_g                                     = draw_grenade_mode
anim_holster_g                          = holster_grenade_mode
;(đĺćčě îáű÷íîé ńňđĺëüáű)                    
anim_idle_gl                            = idle_w_gl
anim_idle_gl_aim                        = idle_w_gl_aim
anim_reload_gl                          = reload_w_gl
anim_draw_gl                            = draw_w_gl
anim_holster_gl                         = holster_w_gl
anim_shoot_gl                           = shoot_w_gl

;ńěĺůĺíč˙ HUD äë˙ đĺćčěŕ ďđčáëčćĺíč˙
zoom_offset                                     = -0.112500,0.015800,0.000000
zoom_rotate_x                           = 0.000400
zoom_rotate_y                           = 0.017200
;ďđ˙÷ĺě ďĺđĺęđĺńňčĺ ďđčöĺëŕ â çóěĺ
zoom_hide_crosshair     = true

;ňîćĺ ńŕěîĺ, íî äë˙ ďđčöĺďëĺíîăî ďîäńňâîëüíčęŕ
;đĺćčě îáű÷íîé ńňđĺëüáű
grenade_normal_zoom_offset                      = -0.112500,0.014000,0.000000
grenade_normal_zoom_rotate_x            = -0.000900
grenade_normal_zoom_rotate_y            = 0.017200

;đĺćčě ďîäńňâîëüíčęŕ
grenade_zoom_offset                     = -0.082600,-0.055100,0.000000
grenade_zoom_rotate_x           = -0.093700
grenade_zoom_rotate_y           = 0.017200

 
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez StalkerCell w 27 Mar 2013, 21:20

Dobra, w MAC-10 zmieniłem ammo, ale Uzi nie zmienie :E .
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Pangia w 29 Mar 2013, 13:34

Granatnik M79 - odpowiedź Wolności na granatniki rewolwerowe RG-6, w które dozbraja się Powinność. W porównaniu do RG-6 M79 jest ponad dwukrotnie lżejsze, celniejsze i łatwiejsze w obsłudze, ale ma mniejszą funkcjonalność, gdyż wciąż jest tylko jednostrzałowym granatnikiem. Mimo to Wolność chętnie z nich korzysta, ponieważ M79 jest zasilane takimi samymi granatami, co granatniki podlufowe M203.

Celność: 0% [w końcu to granatnik...]
Obrażenia: 100%
Obsługa: 85%
Szybkostrzelność: 0% [...i to w dodatku jednostrzałowy]
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Wunderwaffe w 29 Mar 2013, 13:59

Szybkostrzelność: 0%

Czyli wcale nie strzela?

Celność: 0%

Nigdy nie trafia w cel, choćby był centymetr od broni? :P
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości