Nowe postacie

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Nowe postacie

Postprzez clearskystalker w 11 Lip 2012, 14:24

Ksywę ma Dr. Faza,ale właściwie nazywa się Ruben Kalinev. Pochodzenia polsko-rosyjskiego. Wiek 30 lat, z wykształcenia lekarz wojskowy, chirurg, dobrze zapowiadający się na przyszłego chirurga-onkologa. Do Zony trafił niedawno. Dostawszy od Lebiediewa propozycję pracy we frakcji Czyste Niebo jako ordynator oddziału chirurgii w polowym szpitalu w ich bazie, nie mający nic do stracenia porzucił pracę w Moskiewskiej Klinice i wyruszył do Strefy.
Kierował się wówczas względami osobistymi (nieszczęśliwie zabujany, nie mógł se przez to poradzić z silną depresją i w związku z tym miał problemy z alkoholem), chciał się urwać od przeszłości i zacząć wszystko od nowa.
Jego ksywa wzięła się z tego,że często lubi zrobić sobie dzień wolny od łatania rannych stalkerów, uzbroić się i pójść samotnie w samobójczą wyprawę w najgroźniejsze zakątki strefy, chcąc ze sobą skończyć, ginąc w walce. Jednak jak to on sam twierdzi na jego nieszczęście Lebiediew od razu wysyła za nim grupę poszukiwawczą,złożoną z samych najbardziej doświadczonych weteranów,co skutkuje tym,że misja odnalezienia Pana Doktora i zapobiegnięcia,by zrobił coś głupiego kończy się zawsze powodzeniem i przywołaniem go do porządku.

Gracz może od niego wziąć podwójne zadanie,polegające na zdobyciu dwóch ciekawych artefaktów (jeden z nich przyspiesza regenerację uszkodzonych tkanek czterokrotnie, drugi obniża poziom stężenia radionuklidów we krwi prawie dziesięciokrotnie). Zadania te należą do najtrudniejszych w grze,ale również najlepiej płatnych zarówno w rublach,jak i otrzymywanych rzeczach (Bowiem gracz może również jako prezent wybrać jeden z tych artefaktów).

Oceńcie sami :)
clearskystalker
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 06 Lip 2011, 03:12
Ostatnio był: 04 Wrz 2013, 11:20
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: Nowe postacie

Postprzez Kill_Flint w 09 Sie 2012, 12:00

Burza

Należy do Wolności, w której lubi go tylko Wujek Jar a reszt nienawidzi. Ma tylko kilku kolegów, weteranów jak on.
Przybył do Zony jako jeden z pierwszych i zajmował się sprzedażą broni, która była najcześciej wzięta od martwych stalkerów na jakich on się "przypadkiem" natrafiał. Zaciągnął się do Wolności po tym jak kapitan Powinności nie przyjał go w szeregi.

Znany jest ze swojej nerwowości. Podobno, gdy próbował zasnąć na Skadowsku, lecz strzelanina pomiędzy bandytami i stalkerami nie pozwalała mu odpocząć zabił i samotników i bandytów. Po tym zdarzeniu Sułtan, dowiedziawszy się o masakrze swych ludzi postanowił ukarać Burzę. Przyszedł do niego wraz z 2 zaufanymi bandytami i zaczął mu grozić i żądzać "odszkodowania". Burza w ciągu kilku sekund poderżnał gardła ochronie herszta bandytów, a jemu samemu władować serię z kałacha w brzuch, od tego incydentu Sułtan nie wychodzi ze Skadowska.
Raz, gdy Sęk ukradł mu cenne artfakty nasz nerwowy bohater urwał mu uszy, ręce i nogi, lecz zrobił to tak że stalker nadal żył. Sęk zdradził położenie skradzionego towaru i Burza wpakował mu kulkę w łeb.

Od dłuższego czasu usiłuje zająć miejsce Lokiego i zniszczyć Powinność. Często pracuje dla naukowców, ale raz gdy Oziorski wypłacił mu za skończoną robotę "tylko" 15 tysięcy rubli zniszczył cześć urządzeń w laboratorium i od tego czasu współpraca się zakończyła.

Burza trzyma z Brodaczem, wykonuje dla niego wiele misji i artefaktów.


Aktualne uzbrojenie (nie nosi przy sobie wszystkiego):
Kombinezon: Bułat*
Broń na krótki dystans: Czarny Orzeł* ; Eliminator*
Broń szturmowa: FT200M* ; Ak 74/2*
Broń na długi dystans: Vintar BC*

*Wszystko ulepszone jest do poziomu profesjonalnego

Misje jakie można od niego dostać: Zlikwiduj patrol Powinności, Zabij handlarza Powinności, Rozsiej plotki o Lokim,
Sabotaż.

Można wziąć zlecenie od Lokiego, by zabić Burzę, ale zadanie jest prawie niemożliwe do wykonania.

I jak?
Bimbru bimbru dajcie, a jak nie to spier*******!

Moje opowiadanie: viewtopic.php?f=85&t=18925
Przeczytaj, skomentuj i oceń!

LA nie będzie.

Kill_Flint
Wygnany z Zony

Posty: 129
Dołączenie: 08 Sie 2012, 12:27
Ostatnio był: 17 Sty 2013, 20:05
Miejscowość: Janów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 15

Re: Nowe postacie

Postprzez Kamasz Stalker w 10 Sie 2012, 16:37

KAMASZ STALKER
Kamasz Stalker to Samotnik który jest łowcą nagród i zbieraczem artefaktów. Ma 30 lat, 175 cm wysokości i 90 kilogramów wagi. Można go spotkać w CZYSTE NIEBO i w ZEW PRYPECI, zaś w CIEŃ CZARNOBYLA jest o nim tylko wzmianka.
Korzysta z AKM 74/2 i z noża. Jest idealnie obeznany na temat Kordonu. Lubi sobie zapalić skręta i wypić Whisky.

CZYSTE NIEBO
W tej części spotykamy Kamasza w Obozie Samotników obok Wilka. Możemy się go spytać o coś na temat Kordonu.
Za odpowiednią sumkę możemy go "nająć" na naszego ochroniarza (100 rubli).
Może nam zlecić 3 zadania! Wymienię je teraz kolejno:
- Paczka Ziela (W tej misji musimy przynieść Paczkę Ziela dla Kamasza znad Obozu "Wolności" od Asztona. Za wykonanie misji dostaniemy 200 rubli.)
- Whisky dla Kamaszy (W tej misji musimy przynieś Kamaszowi 5 Whisky na jego podróż. Za wykonanie misji dostaniemy 300 rubli.)
- Podróż w Nieznane (W tej misji musimy odprowadzić Kamaszę nad wejście do Czerwonego Lasu, z którego pójdzie w dalszą podróż. Za wykonanie misji dostaniemy 500 rubli.)

CIEŃ CZARNOBYLA
W tej części jest tylko wzmianka o Kamaszy gdy rozmawiamy z Doktorem z drużyny Stierłoka, dowiadujemy się że Kamasz był najęty przez Doktora, ale zrezygnował z najmu ponieważ stwierdził że "ta robota nie jest dla niego" po czym odszedł w nieznane.

ZEW PRYPECI
W Zew Prypeci możemy spotkać Kamasza już na początku w bazie "Skadowsk".
W tej części jest on nadal Samotnikiem, który już tylko może nam zlecić jedno zadanie, po czym odejdzie do Prypecia i tam utworzy własną frakcję "Wolnych Łowców". Jest to frakcja do której należą zazwyczaj byli Stalkerzy i którzy chcą zasmakować przygody. Są oni Łowcami Nagród.
A oto zadanie które może nam dać w tej części:
- Własny Gang (W tej misji Kamasz prosi nas o to byśmy dostarczyli mu kolejno różne towary: 5 sztuk AKM 74/2 , 5 Noży Komandosów, 10 Whisky, 10 Paczek Ziela i 20 bochenków chleba. Wszystkie te rzeczy możemy zdobyć od Brodacza który jest w Bazie Skadowsk za 5000 rubli jak powiemy opcję dialogową: "Potrzebuję te rzeczy dla Kamaszy" po czym odsperzada nam je w atrakcyjniejszej cenie. Następnie musimy odprowadzić Kamasza i jego kompanów do Prypecia. Gdy już dotrzemy do wymienionego miasta wraz z zakupionym ekwipunkiem dla frakcji, to misja zostanie uznana za zakończoną. Za tą misję nasze wynagrodzenie będzie równowarte do 50000 rubli.)

Mam nadzieję że się spodobało :)
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... Ss0nmTHcMA
War...war in the Zone a Never Ending...

Za ten post Kamasz Stalker otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Bandyta Dymitr, STALKER58, SkullDagger, kasjusz21996.

Kamasz Stalker
Wygnany z Zony

Posty: 49
Dołączenie: 10 Sie 2012, 15:49
Ostatnio był: 22 Sie 2012, 07:28
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: Nowe postacie

Postprzez kasjusz21996 w 10 Sie 2012, 23:46

Oczywiście pomysł zerżnąłem od Kamasza, zwracam honor i niezapominam :). Powiem również, że wszyscy forumowicze powinni zamieścić w tym temacie siebię - to niegłupie i może dodać stalkerowi coś z... nas i naszego forum.

Kasjusz <zredagowano>
wiek: podobno 18, choć niewygląda.
Wysokość: 170cm.
Włosy: Długie, jasnobrązowe(?)
Oczy: Zielone(?)/Szare(?)
Rysy twarzy: Wschodnioeuropejskie
Narodowość: Polska

"Trzyma się w grupie ze swoimi przyjaciółmi, z którymi przybył do strefy, jest ich trzech, więc razem czterech. wszystkiego się uczy, ale póki co żyje, więc wygląda, że potrafi przetrwać. Widziano jego grupę strzelającą z daleka do ślepych psów, oraz jedną potyczkę z bandytami, więc wiadomo, że walczą"

W CS: Gdy na bagnach podejdziemy do pewnej jaskini, nagle usłyszymy krzyk i ktoś będzie próbował strzelać w naszą stronę, wyraźnie wystraszony. Jeśli uda się przeczekać, aż skończy mu się magazynek i podbiec, można nawiązać dialog. Jeśli udowodnimy, że jesteśmy przyjaźnie nastawieni, stalker i jego grupa poproszą nas o przeprowadzenie ich do Kordonu, do wioski kotów. Dostaniemy za to artefakt "Świetlik".
Ekwipunek Kasjusza: kombinezon świt, walther p99, aksu74, nóż.
Detektor Niedźwiedź
Ekwipunek Hełpa: kombinezon świt, walther p99, toz34, nóż.
Detektor Niedźwiedź
Ekwipunek Ciemka: kombinezon świt, obrzyn, mp5, nóż.
Detektor Niedźwiedź
Ekwipunek Ken`a: kombinezon świt, walther p99, aksu74, nóż.
Detektor niedźwiedź

W SoC: W barze, można z nimi pogadać. Będą chcieli z nami wypić, kiedy cała drużyna będzie piana, zaczną mówić o tym, że tak naprawdę są nieletni itd. Kiedy wytrzeźwieją zaproszą nas na wypad na artefakty, gdzie nauczymy się ich "specyficznego" podejście do anomalii i sposobu łowienia artefaktów. Potem zatrzymujemy złowione artefakty i wracamy z chłopakami do baru.
Ekwipunek Kasjusza: kombinezon świt, walther p99, SWD Dragunow, nóż.
Detektor Weles
Ekwipunek Hełpa: kombinezon świt, walther p99, Spas12, nóż.
Detektor Niedźwiedź
Ekwipunek Ciemka: kombinezon świt, obrzyn, aks74, nóż.
Detektor Weles
Ekwipunek Ken`a: kombinezon świt, usp.45, lr300, nóż.
Detektor Weles

W CoP: Można spodkać jego grupę na Skadowsku. Po rozmowie z nimi dowiadujemy się iż mają problem z bandytami, którzy im grożą, jeśli zdecydujemy się im pomóc, wtedy zapytają się, czy możemy ich wywabić na otwarty teren, nieprzyjaciół ma być 20-stu. Kasjusz i jego grupa zajmują pozycje na pewnym wzniesieniu i czekają na nas. My musimy porozmawiać z hersztem pewnego gangu i wymyślić wiarygodny powód, dla którego on i cała jego drużyna mieliby pójść za nami. Po przekonaniu go, wyprowadzamy bandytów w pewne miejsce i tam dziesięciu z nich zostaje szybko zastrzelonych, przez zaczajoną drużynę Kasjusza, jednak pozostali uciekają, a my musimy zabić ich sami. Po wykonaniu misji drużyna Kasjusza oddaje nam Artefakty: Oko, Świetlik oraz Muszla. Ponadto stają się naszymi przyjaciółmi.
Dalej będą strażą na Skadowsku.
Ekwipunek Kasjusza: Kombinezon świt*, MP-443(Jarygin)*, SWD Dragunow*, nóż.
Detektor Weles
Ekwipunek Hełpa: kombinezon świt*, Saiga*, MP5*, nóż.
Detektor Weles
Ekwipunek Ciemka: kombinezon świt*, AN94Abakan+PSO*, Obrzyn*, nóż.
Detektor Weles
Ekwipunek Ken`a: kombinezon świt*, SIG550+ACOG*, Desert Eagle AE.50*, nóż.
Detektor Weles

*-ulepszony.
"Today is gonna be the day that they're gonna throw it back to you... By now you should've somehow realised what you got to do..." - Oasis
http://www.anarchifaq.most.org.pl/
http://www.youtube.com/watch?v=Mrgh4eK9e5Q

Za ten post kasjusz21996 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kamasz Stalker.
Awatar użytkownika
kasjusz21996
Stalker

Posty: 83
Dołączenie: 24 Sty 2011, 16:51
Ostatnio był: 17 Lis 2020, 02:04
Miejscowość: Brody/Londyn
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 30

Re: Nowe postacie

Postprzez Merhius w 12 Sie 2012, 10:23

W odpowiedzi na apel kasjusza, zamieszczę tu swoją skromną osobę. Poza opisem i przeznaczeniem w grze, dodaje także początkowe dialogi z postacią (napisane trochę jak opowieść, wiadomo że w grze byłoby to ukazane prościej), byście mogli mnie lepiej poznać :)
Jeszcze jedno, post zapowiada się na bardzo długi więc pozamykam go w spoilerach by nie zaśmiecać forum. Mam nadzieję że nasza forumowa szlachta to doceni :E

Merhius
Wiek: Około 20.
Wzrost: 189cm
Włosy: Krótkie, ciemnobrązowe.
Oczy: Niebieskie
Cechy szczególne: Żulowy zarost na gębie, mała blizna pod lewym okiem.
Narodowość: Polska

Dość nerwowy gościu ale z wesołym podejściem do życia, najczęściej przebywa w grupie ale czasami lubi się samotnie poszwendać po okolicy. Do Zony trafił razem ze swoim starszym przyjacielem Dyńką, któremu chciał pomóc w znalezieniu artefaktu leczniczego dla jego chorej na raka żony- Marii. Niestety przyjaciel Merhiusa niebawem zmarł zastrzelony przez bandytów a Merhius został w Zonie sam. Od tamtego wydarzenia minął rok (piszę to z perspektywy Cienia Czarnobyla), Merhius pozbierał się po stracie i wytropił Bandytów odpowiedzialnych za śmierć przyjaciela. Od tamtej chwili jego ulubionym zajęciem jest polowanie na Bandytów na Wysypisku. Stara się także znaleźć artefakt który pomoże żonie Dyńki.

Cień Czarnobyla
:

Spotykamy go gdy wracamy z misji w Agropromie. Gdy tylko pojawimy się na Wysypisku zostajemy napadnięci przez Bandytów. Gnidy obezwładniają nas i chcą zastrzelić. Nagle w głowę ich przywódcy z impetem uderza granat... Naznaczony leżąc na ziemi wytrzeszczył tylko oczy, Bandyci zaczeli uciekać w kierunku składu drąc się jak szaleńcy "GRANAAAAAT!!!", nagle z krzaków nad tunelem kolejowym wyskoczył stalker w podartym kombinezonie "Świt".
- ALE ZABEZPIECZONY, DEBILE! - Krzyknął za nimi po czym zaczął strzelać im w plecy z Akm 74/2U, w kilka sekund zatłukł wszystkich. Zszedł z nasypu, podniósł granat i wyszczerzył się do Naznaczonego - Nic ci nie jest, chłopie?
- Wszystko ok, dzięki stary, jeszcze chwila i byłoby po mnie - wstał z ziemi, przetarł kombinezon i troszkę nieufnie spojrzał na obcego, po czym szybko dodał - Mówią na mnie Naznaczony... a ty, kim jesteś?
- Ja? Jestem Merhius, samotnik, i nieoficjalny acz skuteczny łowca Bandytów! Zabiłem już ze 47... - Stalker podrapał się po nieogolonej gębie i przyjrzał się Naznaczonemu, chwilkę się zastanowił po czym dodał - słuchaj... mam problem, umiesz dobrze strzelać? Mam problem z grupką Snorków... Możesz mi się od razu odwdzięczyć za uratowanie ci życia, co ty na to?
Naznaczony troszkę zaskoczony nagłą prośbą odparł - Eee, no dobra, w sumie to raczej nie mam wyjścia, kultura wymaga... Tylko dlatego mnie uratowałeś?
- Nie no co ty. Widziałem że masz kłopoty a że nie cierpię Bandytów to... interweniowałem.
- No dobrze, a o co dokładnie chodzi z tymi Snorkami?
- Aaa, wyobraź sobie że spałem sobie słodko w swoim obozowisku, tutaj niedaleko w takiej małej dolince (chodzi o miejsce gdzie wysyłał nas Sidorowicz z questem na zabicie dwóch bandytów z Wysypiska), nagle usłyszałem warczenie i zerwałem się z ziemi z karabinem w łapie, a tu jak mnie nie skoczył Snork na morde... Myślałem że już po mnie! Odepchnąłem go karabinem i odstrzeliłem bydlakowi łeb, trochę mnie łachudra pocieła - wskazał na podarty kombinezon na ramienu - do tego gnojek przyszedł z kumplami. Musiałem uciekać... i zostawiłem tam
swój plecak. Muszę go odzyskać i to szybko!
Naznaczony westchnął - A dużo ich?
- Z pięć.
- Aha, no dobra, prowadź.

I tak wygląda pierwszy quest od Merhiusa, mamy wybić Snorki w jego obozowisku. Zadanie dość trudne ponieważ dwa z tych snorków to "ludojady" czyli te potężniejsze. Po ukończeniu zadania dostajemy w nagrodę... 400RU, kiełbase i magazynek do Akm, możemy także posiedzieć z Merhiusem w jego obozie i posłuchać jego historii na temat powodu jego przybycia do Zony, o śmierci jego przyjaciela, o zemście i o długich poszukiwaniach uzdrawiającego artefaktu dla Marii. Merhius opowiada nam także że w jego plecaku jest "Dusza", silny
artefakt uzdrawiający, który Merhius ma zamiar wysłać do żony Dyńki za pośrednictwem Sidorowicza. Wątpi jednak aby to pomogło, już wcześniej wysyłał artefakty typu "Kamienna Krew" czy "Kotlet", wszystkie były za słabe, wątpi czy "Dusza" okaże się lepsza.
Od Merhiusa możemy wziąść drugiego questa polegającego na eskortowaniu go do Sidorowicza, w nagrodę dostaniemy... Napój energetyczny i ulepszonego Makarova (No co? Mamy kryzys!) oraz będziemy mogli z nim pogadać o wielu rzeczach związanych z Zoną. Po wykonaniu tego zadania Merhius osiądzie w Wiosce Kotów a my będziemy mogli dalej dostawać od niego zadania typu "Zabij grupę Bandytów", "Oczyść Obszar z Mutantów" czy "Idziemy na Polowanie" gdzie będziemy mu towarzyszyć podczas polowania na dziki, psy, mięsacze lub pijawki.


Czyste Niebo
:

Tym razem Merhiusa poznajemy także na Wysypisku tylko w innym miejscu i okolicznościach. Znajdujemy go... A raczej budzimy się obok niego w piwnicy pod Pchlim Targiem, po animacji podczas której zostajemy obrabowani przez Bandytów. Nooo a teraz fragment opowieści :D (Wybaczcie ale mam dzisiaj faze na pisanie).
Szrama obudził się na podłodze w jakiejś piwnicy, powoli przetarł oczy, spojrzał na sufit i westchnął - ku*wa... żeby dać się obrabować takim leszczom... - Podniósł się i usiadł pod ścianą, po chwili przez jego PDA odezwał się Lebiediew i kazał Szramie przeszukać piwnicę w poszukiwaniu jakiś śladów po Kle. Dopiero teraz Najemnik zauważył że nie jest w piwnicy sam. Niedaleko w kącie leżeli dwaj stalkerz w kałuży krwi, Szrama podszedł do nich i sprawdził czy żyją, okazało się że tylko jeden jeszcze oddycha.
- Cholerrraaa, żesz kurrrr... - Wysyczał przez zęby stalker. Szrama przyjrzał mu się bliżej i dostrzegł że stalker jest postrzelony w nogę i mocno krwawi. Nie zastanawiając się długo Najemnik urwał rękaw ze swojej bluzy i zaczął go obwiązywać wokół rany stalkera.
- Na dłuższą metę to i tak gówno da - Powiedział jakby do siebie a później zwrócił się do młodego stalkera - Młody jak się czujesz...?
- A jak kurrrwa myślisz!? Boli jak diabli, cholera, sukinsyny zabiły Dyńkę... Zabije ich... Rozedre ich nożem na kawałki...! - Mamrotał niewyraźnie stalker, nagle spróbował się podnieść ale ból mu w tym przeszkodził - Ej, co tam grzebiesz w ziemi? Pomóż mi wstać!
Szrama "wygrzebał" PDA Kła i pomógł młodemu wstać, później zabrał z podłogi Makarova i odsłuchał wiadomość z PDA- teraz już wie że Strielok ma baze w Agropromie. Popatrzył w oczy stalkera, zamyślił się na chwilę i powiedział - Jestem Najemnik Szrama, mam zadanie do wykonania w Agropromie. Masz ochotę się tam przespacerować? Przecież nie zostawie cię tu samego, jesteśmy obrabowani i mamy tylko tego gównianego Makarova. Idziesz?
Stalker popatrzył ze smutkiem na ciało Dyńki, rozmyślał przez chwilę i z gniewem w oczach rzekł - Gdy te bydlaki nas napadły i zabiły Dyńkę, myśleli że straciłem przytomność, gadali ze sobą że zamierzają "dołączyć do reszty" i idą nad Jantar. Agroprom jest po drodze...
- Więc chodźmy.
- Jasne, idź przodem, pokuśtykam za tobą.

A zatem pierwszym questem od Merhiusa jest zaprowadzenie go do bazy Powinności. Po drodze będzie ciągle bluzgał i narzekał na nogę, gdy dotrzemy do bazy w Agropromie będziemy mogli z nim chwile pogadać, wreszcie poznamy jego imię i dowiemy się że pragnie za wszelką cenę zemscić się na bandytach. Następnie zostawiamy go u lekaża Powinności (kimkolwiek on jest) i udajemy się wykonać zadanie z podziemiami Agropromu dla Powinności. Gdy wrócimy okaże się że Merhius jest już zdrowy ponieważ medyk Powinności uleczył go artefaktami. Drugim zadaniem od Merhiusa jest oczywiście zemsta na Bandytach, udajemy się z Merhiusem do baru w bazie i wypytujemy o Bandytów, okazuje się że patrol Powinności widział ich jak szli w kierunku bagien na północ od bazy. Udajemy się więc w kierunku Jantaru i atakujemy obóz bandytów na bagnie w zachodnim Agropromie. Gdy wszystkich ustrzelimy, okazuje się że ci dwaj którzy napadli Merhiusa poszli na zwiad do Jantaru. Gdy dotrzemy nad Jantar na miejsce ukazuje się nam animacja w której Merhius rzuca się na dwóch bandytów, pierwszemu rozrywa gardło nożem a drugiemu wystrzeliwuje z pistoletu cały magazynek w brzuch, później patrzy jak obaj umierają i wspomina Dyńkę. Po animacji udajemy się z nim do bunkra naukowców i możemy z nim porozmawiać na spokojnie. Szrama zaprzyjaźnia się z Merhiusem i obaj się upijają wspominając tych których już z nimi nie ma... Następnego dnia Merhius postanawia się do nas przyłączyć, wędruje ze Szramą po Zonie i można u niego w każdej chwili dostać zadania typu "Przynieś artefakt leczniczy", "Polowanie na bandytów" i "Libacja", to
ostatnie polega na zorganizowaniu Wódki, znalezieniu fajnego miejsca na obóz i pijackiej rozmowie z Merhiusem na tematy wszelakie. Merhius będzie nam jednak towarzyszyć tylko do oblężenia Limańska, gdzie zostanie postrzelony na jednej z ulic i odeskortowany w bezpieczne miejsce poza miastem co prawdopodobnie uratowało mu życie biorąc pod uwagę to co później stało się ze Szramą i Czystym Niebem...


Zew Prypeci
:

Tutaj poznajemy Merhiusa zaraz po dotarciu do Janowa. Chwilę po przywitaniu nas przez Azota, gdy odzyskujemy kontrole nad ciałem, włącza się animacja jak to jeden ze stalkerów w egzoszkielecie przy tych "stoliczkach" nagle zgina się w pół i obficie rzyga na podłogę wydając z siebie nieludzkie dzwięki, po chwili Hawajczyk wysuwa się przez swoje okienko i drze się - ku*wa, znowu?! Merhius lubię cię ale WEŹ SIĘ WRESZCIE KURNA OGARNIJ! Ile można? Idź do kibla albo na dwór bo nie zamierzam po tobie czwarty raz sprzątać!
Merhius posłał mu łobuzerski uśmiech i oświadczył - Spokojnje wszysssstko pod hontrolom, sie jusz tak kurde nje telepaj...
Diegtiarow podszedł do jednego ze stolików i zapytał szeptem jakiegoś stalkera z Wolności - A jemu co się stało? - Staler z Wolności uśmiechnął się i już miał odpowiedzieć gdy nagle Merhius szybko obrócił się w kierunku Majora i wychrypiał.
- HA TY HURFA ZNASZ ZULUSA?!
- Eee, nie a co...
- TO JEMANy, NAFIECONY AHOHOLIK... S weży!
- A...
- Bytle chleje alhohol ilośśćach pszemysłofych! I szpanuje tym, bestia! Załoszyłem sie s nim sze wypije fiencej niż on! Rosumisz? O tfa tysiahi sie sałoszyłem! I Hurfa pszehrałem! - W tym momencie na jego twarzy pojawił się grymas nieopisanej tragedii - A najhorsze jess to sze miałem iść teras na polofanie! Kurde Tyaper mie hazał! Pijafki miałem fytłuc! Hurrr...
- W takim stanie to wątpie żebyś sam do kibla trafił, a co dopi...
-HURNA TY MNIE NIE TENERFUJ - Energiczne zagroził pięścią, mało nie lecąc za jej ciężarem - Idziesz ze mną ghnoju! I f dupie mam! Paździej, ty tesz ićesz!
Merhius nagle zamachnął się ramieniem i odleciał za nim za drzwi wyjściowe. Diegtiarow już miał zaprzeczyć ale nie zdążył. Spojrzał pytająco na stalkerów wokół, ten na którego wołają Paździej odszedł od stolika i westchnął.
- No dalej, sam się w to władowałeś. Zadbajmy aby nic mu się nie stało.
- Ale...
-No dalej, bo jeszcze do rowu wpadnie.
-A... Aj cholera - Major zerwał się z miejsca i pobiegł za stalkerem.
Gdy dogonili Merhiusa ten był bardzo uradowany na ich widok ale zaraz się zdenerwował gdy próbowali go odwieść od polowania, założył na głowę hełm i nie przyjmował do wiadomości żadnej dyskusji! Merhius stanął na czele grupy i chwiejnym krokiem poprowadził ich w kierunku "anomali Szuwary", po drodze troszkę otrzeźwiał. Diegtiarow już się uspokoił że jego przypadkowy dowódca jednak nie jest tak pijany na jakiego wygląda gdy nagle...
- YYAAAGRGHH!!! - Merhiusem wstrząsnęło jakby kichnął, szybki w hełmie mu zżółkły a z filtrów powietrza coś pokapało - HURWA MAŚ, NARZYHAŁEM SOBIE DO MACHY!!! - Zagrzmiał ochryple spod maski. Zerwał hełm z głowy i machnął na Majora - Dafaj manierke! Kurde, szybko ekhe, ekhe!
Usiedli na podstacji i Diegtiarow bez słowa podał mu manierkę, "przywódca" umył twarz i przepłukał hełm. Gdy skończył, rzucił pustą manierkę Majorowi i cichutko dodał- Dzięki chłopie.
- Hehe, nie ma za co - spojrzał na towarzyszącego im Paździeja i obaj zaczeli się śmiać.
- Was to cholery śmieszy? - Merhius początkowo wkurzony po chwili sam zaczął się z tego śmiać.
Gdy skończyli rechotać, wstali, zdjeli karabiny z ramion i poszli w kierunku "Szuwar", na polowanie.

Tak oto rozpoczął się pierwszy quest od Merhiusa- polowanie na pijawki (to samo które zlecił nam Traper). Po wykończeniu pijawek nasze magiczne trio wróciło do Stacji Janów i zameldowało się u Trapera, w nagrodę otrzymali po półtora tysiąca rubli i od tej pory stali się zalążkiem nowej grupy stalkerów. Następne typy zadań u Merhiusa to "Wspólne Polowanie" (tym razem wyruszamy przeciwko silnym potworom we trójkę), "Libacja" (to tłumaczyłem wyżej, tylko tym razem we trójkę z Paździejem), "Polowanie na Artefakty", "Znajdź Martwego Stalkera" i jeszcze dwa zadania fabularne. W pierwszym pomagamy Merhiusowi wygrać pijacki pojedynek z Zulusem, np. przynosząc Merhiusowi mnóstwo jedzenia by się najadł przed "walką" albo wrzucając Zulusowi trochę popiołu z papierosa do wódki gdy nie patrzy (zatrucie murowane). Drugie zadanie fabularne to poszukiwanie z Merhiusem Oazy w celu zdobycia prawdopodobnie najpotężniejszego artefaktu uzdrawiającego w Zonie (Serce Oazy) dla umierającej powoli na raka Marii. I tutaj będziemy mieli dylemat- oddać artefakt Merhiusowi i uratować Marię czy przekazać artefakt naukowcom co w przyszłości może zaowocować postępem ludzkości w dziedzinie medycyny? Co byście wybrali?

Ale się rozpisałem, mam nadzieję że wytrzymaliście do końca i się podobało. Swoją drogą to to był taki mój eksperyment polegajacy na sprawdzeniu czy jestem w stanie pisać jakieś ciekawe opowiadania. Rozpisałbym się bardziej ale... Im dłuższy post tym bardziej nikomu nie chce się go czytać, a wtedy to jest po prostu strata czasu i energi. Jeszcze jedno, jeżeli podobało wam się historia Merhiusa to napiszcie mi na PW albo postawcie mi kozaka (nie pogardzę :D ) i napiszcie w nim z której części Stalkera Merhius wam się najbardziej podobał. Kto wie, może będę kontynuował jego (moją?) historię z danej części gry i stworzę jakieś ciekawe opowiadanie?
Wszystko zależy od was, stalkerzy.

Za ten post Merhius otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive nismoztune, Kamasz Stalker, kasjusz21996, StRiEloKbest.
Awatar użytkownika
Merhius
Stalker

Posty: 133
Dołączenie: 24 Maj 2012, 21:37
Ostatnio był: 27 Paź 2016, 02:55
Miejscowość: Gruzowisko koło reaktora
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 94

Re: Nowe postacie

Postprzez Ghost326 w 19 Sie 2012, 13:30

Nikołaj Aleksandrowicz Gołubiew, pseudonim - Kruk (nie wiem, czy imię było użyte, jak było to sorki)
Młody, niepozornie wyglądający ( 180 cm wzrostu, 74 kg wagi), 26-letni stalker z moskwy. Przeszedł przeszkolenie wojskowe, przez co w armii FRma stopień podporucznika. W Zonie znalazł scronienie przed policją, z którą miał niejednkortotnie na pieńku. Ma średniej długości czarnę włosy, krótki zarost, oraz ciemnozielone oczy. Nosi szarą gorkę i maskę przeciwgazową typu słoń, do której butla jest przyczepiona do lewego boku plecaka, mocny pas bojowy, buty desantowe z nieprzemakalną wkładką w środku, czarne rękawice taktyczne i skurzaną, zapinaną kaburę, aby do jego pisoletu CŽ 83 nie dostały się żadne zanieczyszczenia. Jego główną bronią jest kbk AKS-74 z kompensatorem podrzutu i szyną do montażu celownika optycznego, oraz parcianym paskiem nośnym. Na szelkach bojowych ma ładownicę desantową do AK, oraz bagnet, a przy pasie ładownicę na 2 magazynki do CŽ-ta. Na plecach nosi mieszoka, w którym znajdują się jego racje żywnościowe, 2 paczki amunicji kaliber 5.45x39 mm, oraz jedna kal. 9x18 mm Makarova, celownik PSO-1 o czterokrotnym przybliżeniu, tłumik dźwięku i płomieni do AK, tłumik do CŽ-ta, granatnik pallad wz. 74, torbę na dziesięć pocisków do gratnika, pistolet sygnałowy i dziesięć zapasowych pocisków, 2 granaty F1, 2 granaty hukowo-błyskowe, granat dymny, latarkę wojskową, paczkę baterji, paczkę z pięcioma strzykawkami z lekami przeciwpromiennymi, 2 apteczki pierwszej pomocy, jedną zapasową litrową butlę tlenu, płaszcz przecideszczowy z głebokim kapturem, menażkę, 1,5 litra wody pitnej, a przy pasie nosi manierkę z wodą.
Cóż, przynajmniej nie mamy żadnych psychicznych dziwaków, wyganiających złe duchy z wódki. Wyobraź sobie coś takiego: „O Panie, przegnaj złe duchy! Zostaw tylko czysty spirytus sanctus!
Ghost326
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 19 Sie 2012, 00:56
Ostatnio był: 04 Kwi 2015, 02:44
Miejscowość: Czarnobyl
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: Nowe postacie

Postprzez assassyn-nr1 w 29 Sie 2012, 20:48

Moja Postać to:
Szczypior
Jest to były Bandyta który należy do Stalkerów ma 187cm i wagę 98kg.Jest bardzo miły i nienawidzi bandytów gdyż w trakcie jednej z jego misji wystawili go do wiatru a dokładniej gdy był pod ostrzałem żołnierzy z powinności uciekli dał rade ale po tym uciekł do Kordonu żeby stać się samotnikiem.
Cień Czarnobyla
Możemy go spotkać w Kordonie nie jest gadatliwy ale opowie o sobie historie i daje nam kozaka
Ubranie:Płaszcz Bandyty czarny
Broń:Ak-47/U
Czyste Niebo
Znajduje się w Składzie jak sam mówi "Moja misja to doprowadzić do pokoju po miedzy samotnikami a bandytami' gdy znajdujemy ciało Ojca Waleriana w Składzie już go nie ma.
Ubranie:Kurtka
Broń:GP 37
Zew Prypeci
Jest on w Prypeci w kinie apollo podobno po śmierci Ojca Waleriana uciekł do Prypeci
Ubranie:Egzoszkielet Monolitu (Jak sam mówi znalazł go w kinie)
Broń:GP 37
Awatar użytkownika
assassyn-nr1
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 23 Mar 2012, 14:07
Ostatnio był: 07 Mar 2013, 16:20
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: Nowe postacie

Postprzez Ranger801 w 01 Paź 2012, 16:31

U mnie:
Ranger
Jeden z najlepszych i pierwszych stalkerów. Ma OC-14 Groza na amunicję 5.45 i zwiększoną siłą ognia i a także SEVE którą sam zmodyfikował. Ma swoją grupę, jej członków jeszcze nie wymyśliłem.
Cień Czarnobyla:
Możemy spotkać go i jego grupę w hotelu w Prypeci.
Czyste Niebo:
Jest w czerwonym lesie, znajdujemy go broniącego się przed chmarą pijawek.
Zew Prypeci:
Ma z grupą obóz w tunelu przy bagnach w Zatonie. Jeżeli mu zapłacimy możemy wziąć go ze sobą do Prypeci
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: Nowe postacie

Postprzez Yepper w 01 Paź 2012, 19:30

Jurij Sokołow (Sokół)
Przynależność: Powinność
Wiek: 31 lat
Wzrost: 194 cm
Waga: 80kg
Narodowość:Ukrainiec
Uzbrojenie: Kombinezon PSZ-9d, strzelba SPSA12, Trofiejny AK-47 i pistolet Black Kite.

Historia: Z zawodu leśniczy, z zamiłowania myśliwy. Przybył do Zony, aby zarobić na zbieraniu artefaktów.
Świetnie strzela z broni myśliwskiej i krótkiej.
Po wielu tygodniach spędzonych na szukaniu artefaktów zarobił na porządne wyposażenie, i wyruszył dalej w Zonę. Szybko zaczął robić karierę "Zawodowego myśliwego".
Polował na mutanty na zlecenia różnych ludzi i kosił za to grubą kasę, pewnego dnia otrzymał od jakiegoś faceta zlecenie zabicia nibyolbrzyma, ledwo wyszedł z tego żywy, wielu stalkerów opowiadało historie przy ogniskach o jego szalonych wyczynach, rzucanie się z nożem na pijawki, ogłuszanie i próby oswajania mięsaczy i dzików, oraz jego najbardziej porąbany pomysł, po pijaku złapał do klatki psa psionicznego, przyjął na dupę kilka tysięcy voltów, ale dotargał go do bunkra naukowców.
W końcu, dołączył do frakcji Powinność, szybko awansował, i teraz jako Porucznik Sokołow, dowodzi specjalnym oddziałem "czyszczącym" legowiska mutantów.


Czyste niebo.
Możemy go znaleźć w pobliżu wejścia do Podziemi Agropromu. Ma dla nas długie i trudne zadanie.
Jeśli je wykonamy Powinność jest nastawiona do nas przyjacielsko.

Wielki wybuch:
:

Sokół-Witaj! Chcesz zarobić?
Szrama-Jasne!
Sokół-Więc słuchaj, podziemia zostały zalane, ale istnieje jeszcze kilka tuneli prowadzących na powierzchnię, co kilka minut wyłażą stamtąd snorki i inne gówno! Wysłaliśmy tam wczoraj paru chłopaków, mieli wysadzić w piz*u to gniazdo zła, ale nie wrócili do tej pory, pewnie nie żyją... Ich dowódca, Saper miał przy sobie PDA z planami tuneli i rozmieszczeniem ładunków wybuchowych, potrzebujemy kogoś kto pomoże się nam tam przedrzeć i wysadzić wszystko w cholerę! Zgłosiło się pięciu ochotników ale to wciąż mało, musimy tam wejść o świcie, więc za, równo 30 minut, za pomoc dostaniesz nagrodę, a jeżeli wszyscy wyjdziemy z tego cali zrobimy zrzutę, i damy ci sporą premię, zgoda?
Szrama-Ok niech wam będzie.
Sokół-No! To jesteśmy umówieni, masz porządny sprzęt?
Szrama- (Po tej kwestii otrzymujemy Obokana i 300 naboi PPNC) -Eee, nie.
-Oczywiście! Nie jestem kotem!
Odp 1. Sokół-Ehh trzymaj, ale jak wrócimy ma wrócić do mnie!
Odp 2. Gotowy?
-Dobra, możemy iść.

Cel 1. Dotrzyj z odziałem "Sokoła"do legowiska snorków, i odnajdź PDA "Sapera"
:

Sokół- Jest czysto, o ku*wa! Resztki Chłopaków Sapera! Dobra mamy PDA.
Szrama-Włączaj ostatnie zapisy!
Powinnościowcy-Snorki! napie*dalać!

Cel 1 Poboczny. Zlikwiduj wszystkie snorki. (Nagroda 1000 rubli, i ulepszona unikatowa strzelba "SPSA12 Feniks"
(Nie zabiłeś snorków)
:

Sokół- Najemniku! Jesteś cały?
Szrama-Tak, te bydlaki uciekły...
Sokół- Ehh, dwóch chłopaków padło, włączamy PDA, robimy co musimy i spie*dalamy stąd...

(Zabiłeś snorki)
:

Sokół-Haha! Dowaliliśmy tym sku*wysynom! Najemniku dobra robota! Włączę zapisy i idziemy zebrać krwawe żniwo...

Cel 2. Odsłuchaj PDA
Zapis.Tunele pod Agropromem.
:

Podkładamy dynamit, gotowe w sektorach A5, G4 i B2 Tylko tyle wystarczy żeby pozbyć się Podziemi raz na zawsze! Snorki!!! Nie chcę! Nieeee (charczenie i spazmatyczne okrzyki)

:

Sokół-Niech mu ziemia lekką będzie, przydałaby mi się jakaś pamiątka po koledze, ale dobra ruszajmy dalej.

Cel 2 poboczny. Odnajdź Obokana "Sapera" (Nagroda 5 apteczek jedna wódka Kozak i 200 naboi do AK)
(Znalazłeś Obokana)
:

Szrama- Jurij! Mam coś co należało do Sapera!
Sokół- Dzięki brachu! Jestem ci winien przysługę!

(Nie znalazłeś Obokana)
:

Sokół-Ehh szkoda chłopaka... Był dobrym stalkerem...

:

Powinnościowiec-Kierujemy się do ładunków, są korytarze! Wchodzimy do każdego po kolei, rozglądać się mogą tam być materiały!
Sokół-Mam jeden! Jest zapalnik czasowy! Za kwadrans będzie po wszystkim...
Szrama-Jest drugi!
Powinnościowiec- Zapalamy! Widzę ostatni! ku*wa! Snorki!

Cel 3. Znajdź materiał wybuchowy i całkowicie zawal tunele.
:

Sokół-Najemniku! Osłaniaj nas, podpalimy i uciekamy!
Szrama-Tylko szybko!

Cel 3 poboczny. Osłaniaj oddział przed atakami mutantów (Nagroda 5000 rubli i artefakt "Płomień")
(Ocaliłeś oddział)
:

Sokół- Dobra panowie! Zmywamy się stąd! Szybko!

(Odział nie wytrzymał)
:

Sokół- Najemniku! Podpaliliśmy, ratuj się ahhhhhhhhhhhhhhhhgg....

Cel 4. Wróć na powierzchnię i porozmawiaj z Sokołowem (Jeśli nie przeżył, odbierz nagrodę od Kryłowa 10000 rubli) (Jeżeli wykonałeś wszystkie cele poboczne i cały oddział przeżył otrzymujesz 25000 rubli "Za dobrą robotę" i karabin Oc-Groza z celownikiem granatnikiem i 500 naboi do niego.)
(Przeżyli i wykonałeś cele poboczne)
:

Sokół- No, dobra robota panowie, a teraz zrzuta na wynagrodzenie dla najemnika! (Otrzymujesz 2500 rubli, artefakt "Płomień, 5 apteczek jedna wódka Kozak i 200 naboi do AK, ulepszoną unikatową strzelba "SPSA12 Feniks"

(Nie przeżyli)
:

Gen.Kryłow-Proszę Szrama! Znów się spotykamy.
Szrama- Witaj generale, mam złe wieści.
Kryłow- Siadaj, co się stało?
Szrama- Wysadzaliśmy tunele pod Agropromem, zginął porucznik, Jurij Sokołow...
Kryłow- Ehh szkoda faceta, był jednym z najlepszych, dostanie pośmiertnie order... A ty trzymaj to za pomoc frakcji... (Otrzymujesz 10 000 rubli)


Uff, ale się rozpisałem...
Ostatnio edytowany przez Yepper 01 Paź 2012, 20:25, edytowano w sumie 2 razy
Opowiadanie "Dzień jak co dzień" Zapraszam do oceniania!
http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=85&t=22123
Stalkerowy short "Czerwony rower"
http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=85&t=21668&p=260325#p260325

Za ten post Yepper otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Ranger801.
Awatar użytkownika
Yepper
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 11 Sie 2012, 17:59
Ostatnio był: 01 Lis 2014, 10:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 32

Re: Nowe postacie

Postprzez Tajemniczy w 01 Paź 2012, 19:49

Ahmed
Frakcja: Wolność
Wiek: 25lat
Narodowość:Afgańczyk
Uzbrojenie: AK 74/2U i pistolet Kora
Nikt nie wie dokładnie jak dostał się do Zony. Pierwsza wersja mówi że przedtem należał do organizacji terrorystycznej ale nie chciał wykonać pewnego rozkazu i uciekł do Zony. Druga bardziej prawdopodobna mówi że jego organizacja skontaktowała się z Monolitem w celu zakupu broni i Ahmed miał dobić targu z dowódcą Monolitu. Kiedy jednak monoliciarze odprowadzali go z bazy zaatakował ich silny oddział Wolności. Monoliciarzy było tylko 5 toteż uciekli pozostawiając Ahmeda na łaskę losu. Na szczęście grupa Wolności zabrała go i wstąpił do ich frakcji. Ahmed zna się dobrze na ładunkach wybuchowych, dokonał kilka eksplozji na terenach Powinności czym zdobył szacunek i zaufanie w frakcji. Jedyny stalker w Zonie który nie spożywa Kozaka.
Gdzie można spotkać:
-Cień Czanobyla- znajdujemy go rannego na polu minowym koło bazy Wolności. Jeśli uleczymy go apteczką da nam 500 rubli. Nie oferuje żadnych misji.
-Czyste Niebo- znajduje się w bazie Wolności. Oferuje nam misję likwidacji pewnego członka Powinności.
-Zew Prypeci- nie występuje.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: Nowe postacie

Postprzez Shaker279 w 01 Paź 2012, 22:38

Kostek
Jest to stalker wędrujący po zonie w celu znalezienia każdego rodzaju artefaktu.
Ma na sobie kombinezon seva jego broń to wintar bc i martha.

Cień Czarnobyla- Znajdujemy go w barze i daje nam zadanie znajdz artefakt blask księżyca.
Czyste Niebo- Znajduje się w wiosce kotów i pomaga nam szukać kła w zamian za przysługę w najbliższej przyszłości którą okazuje się wybicie pijawek w magazynach wojskowych.
Zew Prypeci-Nie występuje ponieważ zjadły go pieski.
:

I po co to czytasz i tak nie znajdziesz tu nic mądrego
Awatar użytkownika
Shaker279
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 25 Cze 2012, 19:17
Ostatnio był: 27 Wrz 2013, 17:14
Miejscowość: I tak nie zansz tego zadupia
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: Nowe postacie

Postprzez Gorik w 10 Paź 2012, 11:21

Wasia "*&%$^*" Rozpierdolowicz Rozpierdolow
Najzaje*istszy stalker w Zonie. Znalazł się w niej po tym, jak zniweczył tajny ruski projekt zrobienia armii klonów Rambo z minigunami zamiast stóp i granatnikami zamiast dłoni. Wasia zniszczył wszystkie klony przy pomocy wkładu do długopisu mając związane ręce i nogi, oraz zawiązane oczy.
Uzbrojenie:
Broń główna: Wieża wyrwana z jakiegoś czołgu.
Broń boczna I: PKM z celownikiem termowizyjnym połączonym z noktowizorem, podwieszony jako granatnik RPG-7 z rakietami naprowadzanymi na fale mózgowe, do tego tłumik i magazynek na 2000000 nabojów przeciwpancerno - zapalających.
Broń boczna II: Desert Eagle przerobiony na amunicję 7,62x39 z podwieszonym granatnikiem.(używany tylko na owady i chomiki)
Główna kryjówka Wasi znajduje się w zbudowanym przez niego z puszek i butelek czołgu napędzanym bimbrem z trawy.

W ten oto sposób streściłem wszystkie wasze super-hiper-mega zaje*iste postacie :facepalm: LUDZIE!!! Wymyślcie kogoś Normalnego! Ja nie mam chwilowo czasu, ale jak jakaś "ajdia" do głowy przyjdzie to podzielę się z wami mą "tfurczością" :E
Piękno zbawi świat

Za ten post Gorik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gro3a, Imienny.
Awatar użytkownika
Gorik
Stalker

Posty: 97
Dołączenie: 26 Lut 2012, 17:43
Ostatnio był: 24 Lut 2023, 20:11
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 33

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości