Oczywiście pomysł zerżnąłem od Kamasza, zwracam honor i niezapominam
. Powiem również, że wszyscy forumowicze powinni zamieścić w tym temacie siebię - to niegłupie i może dodać stalkerowi coś z... nas i naszego forum.
Kasjusz <zredagowano>
wiek: podobno 18, choć niewygląda.
Wysokość: 170cm.
Włosy: Długie, jasnobrązowe(?)
Oczy: Zielone(?)/Szare(?)
Rysy twarzy: Wschodnioeuropejskie
Narodowość: Polska
"Trzyma się w grupie ze swoimi przyjaciółmi, z którymi przybył do strefy, jest ich trzech, więc razem czterech. wszystkiego się uczy, ale póki co żyje, więc wygląda, że potrafi przetrwać. Widziano jego grupę strzelającą z daleka do ślepych psów, oraz jedną potyczkę z bandytami, więc wiadomo, że walczą"
W CS: Gdy na bagnach podejdziemy do pewnej jaskini, nagle usłyszymy krzyk i ktoś będzie próbował strzelać w naszą stronę, wyraźnie wystraszony. Jeśli uda się przeczekać, aż skończy mu się magazynek i podbiec, można nawiązać dialog. Jeśli udowodnimy, że jesteśmy przyjaźnie nastawieni, stalker i jego grupa poproszą nas o przeprowadzenie ich do Kordonu, do wioski kotów. Dostaniemy za to artefakt "Świetlik".
Ekwipunek Kasjusza: kombinezon świt, walther p99, aksu74, nóż.
Detektor Niedźwiedź
Ekwipunek Hełpa: kombinezon świt, walther p99, toz34, nóż.
Detektor Niedźwiedź
Ekwipunek Ciemka: kombinezon świt, obrzyn, mp5, nóż.
Detektor Niedźwiedź
Ekwipunek Ken`a: kombinezon świt, walther p99, aksu74, nóż.
Detektor niedźwiedź
W SoC: W barze, można z nimi pogadać. Będą chcieli z nami wypić, kiedy cała drużyna będzie piana, zaczną mówić o tym, że tak naprawdę są nieletni itd. Kiedy wytrzeźwieją zaproszą nas na wypad na artefakty, gdzie nauczymy się ich "specyficznego" podejście do anomalii i sposobu łowienia artefaktów. Potem zatrzymujemy złowione artefakty i wracamy z chłopakami do baru.
Ekwipunek Kasjusza: kombinezon świt, walther p99, SWD Dragunow, nóż.
Detektor Weles
Ekwipunek Hełpa: kombinezon świt, walther p99, Spas12, nóż.
Detektor Niedźwiedź
Ekwipunek Ciemka: kombinezon świt, obrzyn, aks74, nóż.
Detektor Weles
Ekwipunek Ken`a: kombinezon świt, usp.45, lr300, nóż.
Detektor Weles
W CoP: Można spodkać jego grupę na Skadowsku. Po rozmowie z nimi dowiadujemy się iż mają problem z bandytami, którzy im grożą, jeśli zdecydujemy się im pomóc, wtedy zapytają się, czy możemy ich wywabić na otwarty teren, nieprzyjaciół ma być 20-stu. Kasjusz i jego grupa zajmują pozycje na pewnym wzniesieniu i czekają na nas. My musimy porozmawiać z hersztem pewnego gangu i wymyślić wiarygodny powód, dla którego on i cała jego drużyna mieliby pójść za nami. Po przekonaniu go, wyprowadzamy bandytów w pewne miejsce i tam dziesięciu z nich zostaje szybko zastrzelonych, przez zaczajoną drużynę Kasjusza, jednak pozostali uciekają, a my musimy zabić ich sami. Po wykonaniu misji drużyna Kasjusza oddaje nam Artefakty: Oko, Świetlik oraz Muszla. Ponadto stają się naszymi przyjaciółmi.
Dalej będą strażą na Skadowsku.
Ekwipunek Kasjusza: Kombinezon świt*, MP-443(Jarygin)*, SWD Dragunow*, nóż.
Detektor Weles
Ekwipunek Hełpa: kombinezon świt*, Saiga*, MP5*, nóż.
Detektor Weles
Ekwipunek Ciemka: kombinezon świt*, AN94Abakan+PSO*, Obrzyn*, nóż.
Detektor Weles
Ekwipunek Ken`a: kombinezon świt*, SIG550+ACOG*, Desert Eagle AE.50*, nóż.
Detektor Weles
*-ulepszony.