Zombie

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Zombie

Postprzez Damianox w 03 Maj 2011, 21:09

Moim zdaniem to zombi nie mają tylko zniszczony mózg ale też układ nerwowy bo skoro one poruszają się tak wolno to może nie wina mózgu bo akurat partie mózgu odpowiedzialne za chodzenie jedzenie itd. nie zostały uszkodzone ale układ nerwowy odpowiedzialny za wysyłanie impulsów do mięśni napotyka jakieś uszkodzone partie układu nerwowego i dlatego on tak się porusza i mówi...
Ale wracając do tematu.Moim skromnym zdaniem zombi to ludzie którym fale psioniczne wypaliły mózgi i zapewne układ nerwowy.
Awatar użytkownika
Damianox
Stalker

Posty: 190
Dołączenie: 11 Kwi 2011, 17:41
Ostatnio był: 29 Wrz 2019, 11:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 11

Reklamy Google

Re: Zombie

Postprzez Aracz w 05 Lip 2012, 23:21

A mi się wydaje że zombie po prostu zostały źle zrozumiane. Przecież działają w grupach, porozumiewają się ( a raczej starają) i potrafią walczyć. Ale głupi stalker, który usłyszał BUEEEE pomyślał że ten chce go zabić i otworzył ogień. Zombie, przez to że nie może szybko uciekać, zaczął z nim walczyć, by przetrwać. A stalker że prawdopodobnie kot, uciekł i opowiedział o tym doświadczonym kolegom. I tak oto mały kotek rozpętał wojnę ludzko-zombiakową. Bo skoro się starają porozumiewać, to czemu nie mogli się postarać przekazać informację o nowym wrogu? Teraz zombie chcą przeżyć. Wydaje mi się, że jeśli zombie by na początku dokładnie powiedział "Proszę, nie strzelaj" to wojny by nie było, a zombie by pozostały neutralne. A tego zombiaka byśmy mogli spotkać podczas naszej podróży po np: Jantarze, chlającego wódę z panem profesorkiem w bunkrze. No niestety, nie powiedział tego dokładnie, a stereotypy pokierowały stalkerem. (Jeśli ten stalker to przeczyta, to wspominając to co zrobił, palnie się w łepetynę w o ten sposób :facepalm: )
Image

Uchu, jak się patrzę na to co kiedyś pisałem to widzę że dzieciuch byłem :D
Awatar użytkownika
Aracz
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 24 Cze 2012, 17:10
Ostatnio był: 11 Lis 2016, 14:56
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 16

Re: Zombie

Postprzez Gorianov w 06 Lip 2012, 00:31

Przecież taki zombie ze stalkera zachowuje się jak zwierze, troszkę mądrzejsze bo potrafi posługiwać się bronią palną ale wciąż moim zdaniem pozostaje u niego instynkty że musi przetrwać i się bronić, to że atakuje przypadkowego stalkera to nie jest już jego wina. Wypaliło mu praktycznie doszczętnie mózg, który nie funkcjonuje jak dawniej. To że bełkoczą pod nosem sami do siebie to nie oznacza że myślą, ja zawsze ich omijam z daleka pomimo że jacyś bardzo niebezpieczni nie są. Wiem jedno, ostrzec na pewno nas nie chcą by gdyby chcieli to nie otwierali by ognia, ale w końcu czego można się spodziewać po bezmózgim zombie który po prostu idzie przed siebie nie myśląc co jest naprzeciwko ?

Za ten post Gorianov otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive weteran XD.
Awatar użytkownika
Gorianov
Człowiek-Artefakt

Posty: 192
Dołączenie: 27 Cze 2012, 00:20
Ostatnio był: 08 Wrz 2021, 23:36
Miejscowość: legowisko utakera
Kozaki: 41

Re: Zombie

Postprzez weteran XD w 06 Lip 2012, 01:08

Co jak zombiakowi żuciłem granat to był szybszy od obesranego ( przerażonego ) kota którego zaatakowała pijawka :P

Za ten post weteran XD otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Gorianov, Pijawol, Beziele.
Awatar użytkownika
weteran XD
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 19 Sty 2012, 23:08
Ostatnio był: 31 Gru 2014, 22:20
Miejscowość: gdzieś tam w czarnobylu
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -26

Re: Zombie

Postprzez KSU w 06 Lip 2012, 13:53

Można edytować plik game_relations.ltx tylko trzeba rozpakować Cień. Ten plik znajduje się w config-->creatures i wystarczy zmienić w odpowiedniej kolumnie wartość z -5000 na +5000 i zombi będą naszymi przyjaciółmi :E Można ich wtedy podsłuchiwać ile wlezie :D . Btw moim zdaniem zombi są używani jako ochrona takich miejsc jak Jantar dlatego są agresywni. Zostali "zaprogramowani" przez źródło emisji psionicznych aby chronić to miejsce przed stalkerami, wojskiem itd.

:

Nie mogę nigdzie wrzucić pliku game_relations.ltx więc dla zainteresowanych
Kopiujemy jakikolwiek plik .ltx np. config broni i usuwamy z niego wszystko następnie wklejamy to
[game_relations]
;đĺŕëüíîĺ đŕçäĺëĺíčĺ íŕ ăđóďďű đĺďóňŕöčé íŕ řęŕëű
rating = novice, 300, experienced, 600, veteran, 900, master
monster_rating = weak, 400, normal, 800, strong
reputation = terrible, -1000, very_bad, -150, bad, -50, neutral, 50, good, 150, very_good, 1000, excellent

;řęŕëű äë˙ âűâîäŕ íŕçâŕíčé âěĺńňî ÷čńĺë
;đĺéňčíăîâ, đĺďóňŕöčé č áëŕăîńęëîííîńňč â číňĺđôĺéńĺ
rating_names = novice, 300, experienced, 600, veteran, 900, master
reputation_names = terrible, -1000, very_bad, -150, bad, -50, neutral, 50, good, 150, very_good, 1000, excellent
goodwill_names = enemy, -400, indifferent, 500, friendly

;ďîđîăîâűĺ çíŕ÷ĺíč˙ äë˙ îňíîřĺíč˙ ďĺđńîíŕćĺé
attitude_neutal_threshold = -400 ;ęîăäŕ attitude ěĺíüřĺ çíŕ÷ĺíč˙, ňî âűńňŕâë˙ĺňń˙ ALife::eRelationEnemy
attitude_friend_threshold = 500 ;ęîăäŕ attitude ěĺíüřĺ çíŕ÷ĺíč˙, ňî âűńňŕâë˙ĺňń˙ ALife::eRelationNeutral, číŕ÷ĺ ALife::eRelationFriend

;ęîíńňŕíňű, ęîňîđűĺ ďđčńâî˙ň ńęđčďňîâűĺ ôóíęöčč set_relation äë˙ personal goodwill
goodwill_enemy = -1000
goodwill_neutal = 0
goodwill_friend = 1000

;íŕçâŕíč˙ ăđóďďčđîâîę
communities = actor, 0, actor_dolg, 1, actor_freedom, 2, stalker, 5, monolith, 6, military, 7, killer, 8, ecolog, 9, dolg, 10, freedom, 11, bandit, 12, zombied, 13, stranger, 14, trader, 15, arena_enemy, 16


; îňíîřĺíčĺ ďĺđńîíŕćŕ ę ŕęňĺđó (čëč äđóăîěó NPC) âű÷čńë˙ĺňń˙ ďî ôîđěóëĺ
; attitude = personal_goodwill + //ëč÷íîĺ îňíîřĺíčĺ ďĺđńîíŕćŕ ę ŕęňĺđó (ĺńëč đŕíüřĺ íĺ âńňđĺ÷ŕëčńü, ňî 0)
; community_goodwill + //îňíîřĺíčĺ ăđóďďčđîâęč ďĺđńîíŕćŕ ëč÷íî ę ŕęňĺđó (ĺńëč đŕíüřĺ ęîíňŕęňîâ íĺ áűëî, ňî 0)
; community_to_community + //îňíîřĺíčĺ ăđóďďčđîâęč ďĺđńîíŕćŕ ę ăđóďďčđîâęĺ ŕęňĺđŕ čç [communities_relations]
; reputation_goodwill + //îňíîřĺíčĺ đĺďóňŕöčč ďĺđńîíŕćŕ ę đĺďóňŕöčč ŕęňĺđŕ čç [reputation_relations]
; rank_goodwill //îňíîřĺíčĺ đŕíăŕ ďĺđńîíŕćŕ ę đŕíăó ŕęňĺđŕ čç [rank_relations]

[communities_relations]
; |actor |act_dol|act_fre|stalker|monolit|militar|killer |ecolog |dolg |freedom|bandit |zombied|strange|trader |arena_enemy|
;=================================================================================================================================
actor = 0, 0, 0, 0, -5000, -5000, -5000, 0, 0, 0, -5000, +5000, 0, 0, -5000
actor_dolg = 0, 0, 0, 0, -5000, -500, -5000, 5000, 600, -5000, -5000, -5000, 0, 0, -5000
actor_freedom = 0, 0, 0, 0, -5000, -5000, -5000, -1500, -5000, 5000, 0, -5000, 0, 0, -5000

stalker = 0, 0, 0, 0, -5000, -5000, -5000, 0, 0, 0, -5000, -5000, 0, 0, -5000
monolith = -5000, -5000, -5000, -5000, 5000, -5000, -5000, -5000, -5000, -5000, 5000, 5000, -5000, 0, -5000
military = -5000, -5000, -5000, -5000, -5000, 5000, -5000, 0, -5000, -5000, -5000, -5000, 0, 0, -5000
killer = -5000, -5000, 0, -5000, -5000, -5000, 5000, -5000, -5000, -5000, 0, -5000, -5000, 0, -5000
ecolog = 0, 600, -5000, 0, -5000, 1000, -5000, 5000, 500, -5000, -500, -5000, 0, 0, 0
dolg = 0, 600, -5000, 0, -5000, -500, -5000, 5000, 5000, -5000, -5000, -5000, 0, 0, 0
freedom = 0, -5000, 600, 0, -5000, -5000, -5000, -1500, -5000, 5000, 0, -5000, 0, 0, 0
bandit = -5000, -5000, 0, -5000, -5000, -500, 0, -5000, -5000, 0, 0, -5000, -5000, 0, -5000
zombied = +5000, -5000, -5000, -5000, 5000, -5000, -5000, -5000, -5000, -5000, -5000, 5000, -5000, 0, -5000
stranger = 0, 0, 0, 0, -5000, -5000, -5000, 0, 0, 0, -500, -5000, 0, 0, 0
trader = 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0
arena_enemy = -5000, -5000, -5000, -5000, -5000, -5000, 0, 0, 0, -5000, -5000, 0, 0, 0, 0

[rank_relations]
; novice, experienced, veteran, master
;================================================================
novice = 0, 0, 0, 0
experienced = 0, 0, 0, 0
veteran = 0, 0, 0, 0
master = 0, 0, 0, 0



[reputation_relations]
; terrible, very_bad, bad, neutral, good, very_good, excellent
;================================================================
terrible = 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0
very_bad = 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0
bad = 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0
neutral = 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0
good = 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0
very_good = 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0
excellent = 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0


;
; î÷ęč đĺéňčíăŕ č đĺďóňŕöčč íŕ÷čńë˙ĺěűĺ çŕ îďđĺäĺëĺííűĺ äĺéńňâč˙
;

;ęîýôôčöčĺíňű "ńî÷óâńňâč˙" ăđóďďčđîâîę
;ďîńëĺ âîçäĺéńňâč˙ íŕ îäíîăî čç ÷ëĺíîâ ăđóďďčđîâęč
;goodwill ĺăî đŕńďđîńňđŕíčňń˙ íŕ îńňŕëüíűő ÷ëĺíîâ ăđóďďčđîâęč
;ń îďđĺäĺëĺííűě ęîýôôčöčĺíňîě
[communities_sympathy]
actor = 0.0
actor_dolg = 0.0
actor_freedom = 0.0
stalker = 0.0
monolith = 0.0
military = 0.0
killer = 0.0
ecolog = 0.0
dolg = 0.1
freedom = 0.1
bandit = 0.0
zombied = 0.0
trader = 0.0
stranger = 0.0
arena_enemy = 0.0

;
;î÷ęč đĺéňčíăŕ, ďîëó÷ŕĺěűĺ çŕ óáčéńňâî ďĺđńîíŕćŕ
;ń îďđĺäĺëĺííűě ńňŕňóńîě
[rank_kill_points]
novice = 0
experienced = 0
veteran = 0
master = 0

;î÷ęč đĺéňčíăŕ, đĺďóňŕöčč č äîáđîćĺëŕňĺëüíîńňč íŕ÷čńë˙ĺěűĺ
;â çŕâčńčěîńňč îň ńîâĺđřĺííîăî äĺéńňâč˙
[action_points]
personal_goodwill_limits = -1000, 1000
community_goodwill_limits = -3000, 1000
;-------------------------------------------------------
free_friend_attack_goodwill = -2500
free_neutral_attack_goodwill = -1000
free_enemy_attack_goodwill = 0

danger_friend_attack_goodwill = -200
danger_neutral_attack_goodwill = -200
danger_enemy_attack_goodwill = 0

free_friend_attack_reputation = -20
free_neutral_attack_reputation = -10
free_enemy_attack_reputation = 0

danger_friend_attack_reputation = 0
danger_neutral_attack_reputation = 0
danger_enemy_attack_reputation = 0
;--------------------------------------------------
;(ń) ěčí. âđĺě˙ ÷ĺđĺç ęîňîđîĺ ńíîâŕ áóäĺň çŕđĺăčńňđčđîâŕíî
;ńîîáůĺíčĺ îá ŕňŕęĺ íŕ ďĺđńîíŕćŕ, č ńîîňâĺňńňâĺííî âű÷ňĺń˙ attack_goodwill č attack_reputation
;(đŕáîňŕĺň ŕíŕëîăč÷íî č ďđč ďîěîůč äđóăčě ďĺđńîíŕćŕě â áîţ)
min_attack_delta_time = 3

friend_kill_goodwill = -1000
neutral_kill_goodwill = -1000
enemy_kill_goodwill = 0
community_member_kill_goodwill = -1000

;óáčéńňâî ÷ëĺíŕ ăđóďďčđîâęč îňđŕćŕĺňń˙ íŕ îňíîřĺíčč
;ăđóďďčđîâęč (óěíîćŕĺňń˙ íŕ communities_sympathy)

friend_kill_reputation = -40
neutral_kill_reputation = -15
enemy_kill_reputation = 0

;
; ďîěîůü ŕęňĺđŕ ďĺđńîíŕćó âî âđĺě˙ áî˙
;
fight_remember_time = 10 ;(c) âđĺě˙ ęîňîđîĺ ďđî äđŕęó áóäĺň ďîěíčňü đĺĺńňđ

friend_fight_help_goodwill = 200
neutral_fight_help_goodwill = 200
enemy_fight_help_goodwill = 0

friend_fight_help_reputation = 10
neutral_fight_help_reputation = 10
enemy_fight_help_reputation = 0

;ńâîéńňâŕ, ęîňîđűĺ čçěĺí˙ţňń˙ ó ńňŕëęĺđîâ â
;çŕâčńčěîńňč îň čő đŕíăŕ
;ęîýôôčöčĺíňű ëčíĺéíî číňĺđďîëčđóţňń˙ äë˙ đŕíăîâ îň 0 (novice) äî 100 (experienced)




[ranks_properties]
immunities_novice_k = 1.0
immunities_experienced_k = 1.0

visibility_novice_k = 1
visibility_experienced_k = 1

dispersion_novice_k = 1.0
dispersion_experienced_k = 0.1


; äčŕďŕçîí čçěĺíĺíč˙ đŕíăîâ ďđč đĺăčńňđŕöčč â íîâîě ńěŕđň ňĺđđĺéíĺ
[smart_terrain_rank_change]
min = 1
max = 30

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; for monsters
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

[monster_communities]
;íîěĺđŕ team ęîňîđűĺ ďđčńâŕčâŕţňń˙ ńîîňâĺňńňâóţůčě âčäŕě
;255 - ęîěŕíäŕ íĺ çŕäŕĺňń˙
communities = actor, 255, human, 255, arena_monstr, 39, boar, 40, bloodsucker, 41, flesh, 42, dog, 43, pseudodog, 44, cat, 45, chimera, 46, giant, 47, zombie, 48, burer, 49, controller, 50, poltergeist, 51, snork, 52, fracture, 53, bird, 54, rat, 55, tushkano, 56

[monster_relations]
; [1] äđóă, [0] íĺéňđŕë, [-1] âđŕă, [-2] çëĺéřčé âđŕă
; actor,human,arena_monstr, boar, bloodsucker, flesh, dog, pseudodog, cat, chimera, giant, zombie, burer, controller, poltergeist, snork, fracture, bird, rat, tushkano
;==========================================================================================================================================================================
actor = 1, 1, -2, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1, 0, 0, -1
human = 0 1, 0, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1, 0, 0, -1
arena_monstr= -2, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0
boar = -2, -2, 0, 1, -1, 0, -1, -1, 0, 0, -1, 0, 0, -1, -1, 0, 0, 0, 0, 0
bloodsucker = -2, -2, 0, -1, 1, -1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0
flesh = -2, -1, 0, 0, -1, 1, -1, -1, 0, 0, -1, 0, 0, -1, -1, 0, 0, 0, 0, 0
dog = -2, -1, 0, -1, 0, -1, 1, 0, 0, 0, -1, 0, -1, -1, -1, 0, 0, 0, 0, 0
pseudodog = -2, -1, 0, -1, 0, -1, 0, 1, 0, 0, -1, 0, -1, 0, -1, 0, 0, 0, 0, 0
cat = -2, -1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0
chimera = -2, -1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0
giant = -2, -1, 0, -1, 0, -1, -1, -1, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0
zombie = -2, -1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0
burer = -2, -2, 0, 0, 0, -1, -1, -1, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0
controller = -2, -2, 0, -1, 0, -1, -1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, -1, 0, 0, 0, 0
poltergeist = -2, -1, 0, -1, 0, -1, -1, -1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0
snork = -2, -1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, -1, 0, 1, 0, 0, 0, 0
fracture = -2, -1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0
bird = 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0
rat = -2, -1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0
tushkano = -2, -1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1

Zapisujemy jako game_relations, tworzymy w pliku config folder creatures i wrzucamy tam ten plik. No chyba że już mamy w/w folder.
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 07 Paź 2020, 17:18
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: Zombie

Postprzez kasjusz21996 w 05 Sie 2012, 19:50

Proste fakty: Stalkerowe zombi to najprościej w świecie jakiś stalker/ żołnierz, czy inny człowiek, który uległ przemianie pod wpływem pola psionicznego. Nie ma w tym niczego do rozmyślania i rozpisywania, bo wszystko zostało wyjaśnione w grze. Na skutek pola psionicznego mózg poprostu zostaje uszkodzony i człowiek zmienia się w stworzenie z pierwotnymi potrzebami, musi jeść, przetrwać i wydalać. Stworzenie takie nie ma już normalnego myślenia, jak człowiek. Zabija aby się obronić i szuka pożywienia, aby zjeść. Było kiedyś człowiekiem, więc pewne umiejętności pozostały: zombi może chodzić, siedzieć, leżeć, jeść, wie jak się poruszać, wie nawet jak używać broni palnej. Nie jest więc aż tak nisko postawione, jak typowe zwierze. Napewno umiało kiedyś mówić, więc i teraz coś tam może mamrotać i może mieć to sens - dla ciebie, bo mamrocze coś, co być może rozumiesz. Dla niego może to być poprostu wypowiadanie czegoś z przyzwyczajenia.
Jak taki zombie się tworzy? Zostaje przemienione przez kontrolera lub pole psioniczne. Mózgozwęglacz również działał w taki, a nie inny sposób. Przed tym, jak Striełok wyłączył wredne urządzenie, to nikt nie mógł pójść do centrum zony, bo stałby się zombi - i tyle.
Ponadto zombi może być kontrolowane przez świadomość Z, to może być wyjaśnieniem dlaczego nie spotyka się ich w niektórych miejscach i dlaczego np. atakują bunkier naukowców w Jantarze (Profesorek uczy się o zonie i jest zagrożeniem dla sekretów, czyż nie?).
Co do jeszcze tematu ich mowy: Zwierzęta również potrafią się porozumiewać, w stadach itp. Więc dlaczego nie zombi? A oprócz tego... Kto wie w jakim stopniu im się we łbach pomieszało? Może i coś tam jeszcze zostało i umieją naprawdę mówić conieco z sensem, jeśli kiedyś umiały.
Jednak jestem przekonany, że zombi nie próbują nikogo przed niczym ostrzegać i nie mają jakiegoś tam normalnego myślenia ukrytego za częściową przemianą mózgu. Nieszukajcie w zombi żadnych specjalnych "easter- eggów", lub jakichś tajemnic niewypowiedzianych, kiedy wszystko zostało wytłumaczone.
Nie wykluczam jednak, że zombi mogą rzeczywiście mówić, a może mieć to pewne odbicie w tym kim byli. A to co mówią może być ciekawe.
Wątpię też, że można "odzombifikować" zombi...
"Today is gonna be the day that they're gonna throw it back to you... By now you should've somehow realised what you got to do..." - Oasis
http://www.anarchifaq.most.org.pl/
http://www.youtube.com/watch?v=Mrgh4eK9e5Q

Za ten post kasjusz21996 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Rupson.
Awatar użytkownika
kasjusz21996
Stalker

Posty: 83
Dołączenie: 24 Sty 2011, 16:51
Ostatnio był: 17 Lis 2020, 02:04
Miejscowość: Brody/Londyn
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 30

Re: Zombie

Postprzez djcycu w 06 Sie 2012, 01:54

Zombie to jak kolega wyżej rzecze pozostałość po zdrowym człowieku. Większość szuka w tym jakiejś mistyki że niby te stworzenia nie żyją niczym wyłażące z grobów trupy znane z amerykańskich horrorów. Otóż żyją ale ze względu na wypalenie mózgu czyli uszkodzenie tej inteligentniejszej jego części postać taka traci wszelkie zmysły, pamięć, nawyki i przede wszystkim kulturę. Ruchy też zostają zakłócone poprzez poważne i zaiste nieodwracalne uszkodzenie układu nerwowego. Pozostaje z niego tylko roślinka która wałęsa się po danym obszarze, strzela z broni gdzie tylko popadnie i żre (a może i nie musi już skoro mózg steruje rzeczami wykraczającymi wszelkie umysły?) co tylko wpadnie w łapę. Mózg dodatkowo został tak uszkodzony że dana postać więcej obrażeń potrafi przyjąć. Sama też jest zimna jeśli nie lodowata niczym chodzący trup. To dlatego że większość organów podtrzymywana przez z reguły zdrowy mózg stała się bezużyteczna więc jedyne co pozostało takiej istocie to w miarę całe i nie zgniłe jeszcze ciało (coś jak po infekcji/nieleczonym złamaniu u zdrowego człowieka w realu). To dlaczego zombie potrafi przeżyć w tak ekstremalnych warunkach (wielokrotnie postrzelone, z brakiem wielu organów, zgniłe ciało) zaiste jest badane przez naukowców z Jantaru :D Jedno jest pewne. Zombifikacji ulegają tylko najsilniejsze (mózgowo) osobniki. Ci mający więcej szczęścia umierają od razu po progowej dawce emisji psionicznej.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Zombie

Postprzez Shaker279 w 06 Sie 2012, 18:48

Dla mnie zombie są jak stalkerzy porozumiejący się za pomocą swojego języka,nie lubiący innych stalkerów poza monolitem.
:

I po co to czytasz i tak nie znajdziesz tu nic mądrego
Awatar użytkownika
Shaker279
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 25 Cze 2012, 19:17
Ostatnio był: 27 Wrz 2013, 17:14
Miejscowość: I tak nie zansz tego zadupia
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: Zombie

Postprzez djcycu w 07 Sie 2012, 13:21

No na pewno nie są frakcją jak niektórzy to wiecznie mylą. Gra już dawno wyjaśniła że oni są już nieodwracalnie uszkodzeni a więc nie atakują się bo po co skoro jeden drugiemu taki sam i jeden drugiemu nic złego nie czyni? Z Monolitem się nie tyle lubią co sam Monolit ma ich gdzieś. Ignorują zombie a zombie ignorują ich wzajemnie. Z tego wychodzi morał że grupka stalkerów zaczęła strzelać do zombiaków i one jako ludzie ze zwierzęcym iście instynktem nauczyli się że ci przebierańcy ich atakują i też trzeba atakować. Monolit nie atakuje więc nie trzeba się bronić. Proste...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Zombie

Postprzez kajzerPL w 14 Sie 2012, 07:08

ja i mój kumpel bawiliśmy się władcą zony w zewie podchodzimy do zombiaka wojaka yy żołnierza a on przemówił dajcie artefakty dajcie artefakty :)
Widzew nigdy nie zginie!
Awatar użytkownika
kajzerPL
Stalker

Posty: 110
Dołączenie: 13 Sie 2012, 13:58
Ostatnio był: 26 Kwi 2024, 21:36
Miejscowość: تونس
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 38

Re: Zombie

Postprzez pan kozaq w 17 Sie 2012, 21:44

Moim zdaniem zombie to znajomi Maćka z Klanu bo czasami mówią : Macieeeek. Ale tak poza tym to są całkiem śmieszne.

Uwagi moderatora:

Zaprawdę, dyskusja w temacie nabierze teraz sensu. - Wheeljack
Image
Image
Image

Za ten post pan kozaq otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive weteran XD.
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 25 Gru 2018, 19:00
Miejscowość: RYTOMOCZYDŁA
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: Zombie

Postprzez assassyn-nr1 w 26 Sie 2012, 15:49

Ja wiem że zombiaki tęsknią do Mamy po zabiciu ich przeważnie mówią mamaaa...

Za ten post assassyn-nr1 otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Gorianov.
Awatar użytkownika
assassyn-nr1
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 23 Mar 2012, 14:07
Ostatnio był: 07 Mar 2013, 16:20
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości