Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez WRJ w 01 Lut 2014, 18:53

BUNKIER

Mapy: mała (na 3-4 graczy), średnia (na 5-7 graczy), duża (na 8-10 graczy). W centrum mapy znajduje się bunkier-laboratorium ( pełni funkcje sklepu i punktu respawnu). Reszta terenu przypomina Kordon ( dużo wzgórz i kszaków; sporo porozrzucanego złomu i kamieni; kilka ruin w których będą się mogli zaczaić snajperzy).

Cel: Głównie obrona bunkru przed mutantami. Przez pierwsze trzy tury trzeba będzie wytempić wszystkie mutanty na mapie. W ostatniej czwartej turze poza zwykłymi mutantami pojawi się boss ( kontroler, nibyolbrzym lub chimera). Gracze będą musieli go powstrzymać przed otwarciem śluzy w laboratoriu, co oznacza klęskę. Zabicie bossa oznacza zwycięstwo.

Respawn: W bunkrze na początku każdej nowej tury.

Klasy:
Szturmowiec - cięrzkozbrojny wojak uzbrojony w karabinek szturmowy, pistolet i granaty odłamkowe.
Łowca mutantów - lekkozbrojny stalker z karabinem snajperskim i pistolet ( może jako broń boczną używać Vipera). Dodatkowo można wyposarzyć go w granaty dymne i noktowizor.
Naukowiec - w skafandrze ABC ze strzelbą i pistoletem. Dodatkowa może kożystać ze wszystkich detektorów anomali ( pozostali będą mogli korzystać tylko z detektora "Echo")

Kwestia sklepiku: Na pocztku gry każdy z graczy ma 500 rubrli na sprzęt. Jeśli chce zdobyć więcej musi zabijać mutanty ( taki żołd za obronę). Niestety w na początku w sklepiku będzie dostępny tylko podstawowy sprzęt. Żeby odblokować więcej sprzętu trzeba wykonywać generowane losowo zadania dodatkowe (np. znajdż artefakt; przynieś pendrivea ze zwłok, odszukaj zaginionego naukowca). Przez cały czas gry sklepik będzie czynny, ale jeśli mutanty podejdą zbyt blisko to naukowcy będą zamykać śluzę.

Sloty na sprzęt: broń główna, pistolet, hełm, kombinezon, detektor anomali i 10 slotów na przedmioty jednorazowe (granaty, bandarze-pozwalają się leczyć, apteczki-przywracają konającego towarzysza do gry bez konieczności respawnu, antyrad i napój energetyczny). Każdy gracz posiada na starcie latarkę i nóż.

Proponowane nagrody za mutanty: rodent-nie atakują i nie trzeba ich likwidować; mięsacz/ślepy pies - 10RU; dzik - 25RU; Nibypies - 50RU; zombi - 50RU+losowy medykament lub amunicja, Snork - 100RU, Pijawka - 150RU

Za ten post WRJ otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative STALKIER998.
WRJ
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 30 Mar 2013, 21:24
Ostatnio był: 22 Gru 2014, 21:37
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez PainChiller w 25 Lut 2014, 17:23

"Kotek I Myszka"

Działo by to się ma "dużych" mapach (SHOC,COP - Prypeć , CS - Limańsk) 1 vs 29 (30)

-Jeden gracz(łowca) dostawał by PKM ,Granaty, Działko Gaussa, nieskończoną amunicje, oraz Egzoszkielet (ponieważ nie da się w nim biegać)

-Reszta(Skazani) Miałaby Nóż, kurtkę i 2 bandaże.

-Jedna runda trwałaby 20min +30 sekund na znalezienie kryjówki.

-Zadaniem łowcy jest Zabić wszystkich Skazańców. miałby na to 20minut.
-Zadanie Skazanych to ukrycie się i przetrwanie do końca gry*, lub zabicie łowcy nożem(:D)

Oczywiście że nie było by tak łatwo. na stanie w bezruchu mieliby tylko 60sec
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.

Za ten post PainChiller otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Imienny.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Poprzednia

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości