Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez Szweminek999 w 22 Sie 2012, 15:07

"Frakcje"
Mamy bardzo wielu graczy. Istnieje kilka znanych z gry frakcji. a na początku każdy wybiera, do jakiej chce dołączyć. Każda frakcja ma dowódcę (gracza), który ustala cele ataków (wszystkie frakcje są do siebie wrogie). Wygrywa ostatnia frakcja, która pokonała pozostałych. Możnaby też dodać możliwość handlowania z neutralnymi stalkerami, tworzenie czegoś w rodzaju Baru itd.
S.T.A.L.K.E.R.
Awatar użytkownika
Szweminek999
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 09 Kwi 2012, 21:57
Ostatnio był: 01 Sie 2014, 13:12
Miejscowość: Baza Powinności
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 8

Reklamy Google

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez Ghost326 w 30 Sie 2012, 11:42

Coś w stylu multi w Dead Space 2. Są 2 powiedzmy 12-osobowe drużyny stalkerów i różne specjalizacje, oaz cele do wykonania (zdobycie artefaktu, zdobycie jakiegoś punktu, ustrzelenie czegoś, lub kogoś itp.).
Druga drużyna to mutanty różnego rodzaju, im wyższy lvl tym lepszy mutant i muszą oni nie dopuścić do wykonania zadania przez stalkerów.
Inny tryb to coś w stylu Free Ride’u z GTA. Cała Zona do dyspozycji graczy i może jakieś zadania jak w RDR.
Cóż, przynajmniej nie mamy żadnych psychicznych dziwaków, wyganiających złe duchy z wódki. Wyobraź sobie coś takiego: „O Panie, przegnaj złe duchy! Zostaw tylko czysty spirytus sanctus!
Ghost326
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 19 Sie 2012, 00:56
Ostatnio był: 04 Kwi 2015, 02:44
Miejscowość: Czarnobyl
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez Gorik w 30 Sie 2012, 11:55

Nie ma pomysłu na nazwę
Jeden losowo wybrany gracz staje się pijawką. Reszta to stalkerzy. Zadaniem pijawki jest zabijanie stalkerów, przy czym każdy zabity stalker odradza się jako nowa pijawka. Wygrywa/-ją ten/ci który/-ży dożyje/-ją do końca czasu, powiedzmy 10 minut. Zdaje mi się że w którymś "obcy vs. predzio" było coś podobnego.
Piękno zbawi świat
Awatar użytkownika
Gorik
Stalker

Posty: 97
Dołączenie: 26 Lut 2012, 17:43
Ostatnio był: 24 Lut 2023, 20:11
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 33

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez Aracz w 30 Sie 2012, 13:00

Battlefield(pole bitwy)
Są dostępne wszystkie frakcje z gry, i napiedzielają się do siebie na środku jakiejś mapy. Coś w stylu TDM ale z większą różnorodnością wrogów :D
Image

Uchu, jak się patrzę na to co kiedyś pisałem to widzę że dzieciuch byłem :D
Awatar użytkownika
Aracz
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 24 Cze 2012, 17:10
Ostatnio był: 11 Lis 2016, 14:56
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 16

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez tmatrix7 w 02 Wrz 2012, 01:13

Hmm...niezłe mogłoby być coś takiego:

"OSTATNI ŻYWY"

Dostępne są średniej wielkości mapki, ze sporymi fortyfikacjami na środku. Fortyfikacje są wyposażone w arsenał broni ciężkiej min. wyrzutnie rakiet, karabiny maszynowe, dokładne snajperki itd. Na kilku pozycjach strzeleckich są bronie stacjonarne np. CKM, granatnik. Tryb ten jest dostosowany dla minimum 10 graczy a maks. 40. Kiedy zaczyna się rozgrywka wybiera się losowo graczy, którzy będą mutantami w proporcjach "1 mutant na 5 stalkerów" Mapy są tak zbudowane, aby mutanty miały możliwość skradania się i zaskoczenia ludzi. Kiedy gracz (stalker) zginie w jakikolwiek sposób (przez mutanta, przez sprzymierzeńca, od wybuchu, od upadku z wysokości) zostaje mutantem, wówczas może wybrać gatunek swojego mutanta, którym będzie dalej uczestniczył w rozgrywce, jednak już na stałe do końca meczu (nie wszystkie mutanty z singla są dostępne). Ogółem cały tryb polega na utrzymaniu obozu stalkerów przez jak najdłuższy czas, aż wszyscy ludzie zginą.

Oto punktacja (w mojej wersji):
JAKO STALKER:
- Zabicie mutanta z dystansu - 10 pkt.
- HeadShot - 15 pkt.
- Zabójstwo nożem - 30 pkt.
- Zabójstwo sprzymierzeńca - (-20 pkt.)
PREMIA od bycia ostatnim żywym - 100 pkt.

JAKO MUTANT:
- Zabójstwo standardowe - 50 pkt.
- Zabójstwo sprzymierzeńca - (-60 pkt.)
- Ciche zabójstwo (możliwa interakcja, gdy stoisz za przeciwnikiem) - 75 pkt.

Sorry, jeśli już ktoś coś takiego zaproponował.
Awatar użytkownika
tmatrix7
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 06 Mar 2011, 16:48
Ostatnio był: 11 Mar 2022, 11:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 19

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez AZOT222 w 02 Lis 2012, 16:01

zrobić jakiś najazd mutantów na bazy stalkerów taka mała inwazja
Awatar użytkownika
AZOT222
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 01 Lis 2012, 12:26
Ostatnio był: 02 Sty 2020, 22:47
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez VintorezVSS w 02 Lis 2012, 16:42

Dla mnie utrudnianie życia to jest gdy w Zonie jest emisja jak mnie to wku*wia łatwo zdechnąć na otwartym terenie każdy biegnie nawet stalkerzy byle do budynku albo piwnic
Awatar użytkownika
VintorezVSS
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 10 Paź 2012, 16:31
Ostatnio był: 19 Gru 2012, 16:30
Miejscowość: Czarnobyl
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 2

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez djcycu w 02 Lis 2012, 17:01

Fajnie to ująłeś. Wkurza cię to i mnie także. Te emisje to nie tyle utrudnienie co uprzykrzenie życia. Wcale nie ciekawy pomysł z tymi emisjami mamy w wielu modach gdzie emisje są za często (a po emisjach nic się w zonie nie zmienia).
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez Piotras112 w 07 Gru 2012, 20:29

ZABÓJSTWO
Każdy gracz wybiera broń i rozwala innych na arenie.
Idzie Puchatek przez las
nagle patrzy w gówno wlazł!
Więc bierze nogę
i wyciera o podłogę.
Kupa była Krzysia
i przykleiła się do misia.
Puchatek po długim zmaganiu,
usiadł zrezygnowany
cały w gównie umazany.
Zawołał Prosiaczka
małego smarkaczka.
Ten gdy go zobaczył
tak się wystraszył,
że aby uciec na czas
pierdnął misiowi w twarz.
Puchatek śmierdząc jak dupa
zaczął udawać trupa.
I aby nie robić obciachu
zakopał nogę w piachu.

Za ten post Piotras112 otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Wunderwaffe, Wiśniur.
Awatar użytkownika
Piotras112
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 18 Lis 2012, 18:29
Ostatnio był: 17 Paź 2023, 23:46
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: -14

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez ThermalsPL w 18 Cze 2013, 11:33

Sory za offtop:Gorik twój pomysł był w Obcy vs predator 3-Ludzie kontra obcy,jak obcy zabije człowieka to ten odradza się jak obcy i tak dalej.

I wracając do tematu:
"Podziemie"
Akcja toczy się w połączonym kompleksie labolatoryjnym,coś jak połaczenie wszystkich podziemi z S.T.AL.K.E.R.'a.
Jest ciemno,przerażające dzwięki itd,itp.Gra dzieli się na 3 rundy:
Runda 1:Zwykły przetrwanie.Ostatnia drużyna która przeżyje wygrywa.Drużyna która odpadła jako pierwsza w tej rundzie nie pojawi się w następnej.Jeśli mutanty wybiją wszystkie drużyny,runda jest powtarzana.
Runda 2:Coś typu odbij,przebij się,obroń.Drużyny mają za zadanie zająć wyznaczone punkty i utrzymać je przez określony czas.Tak jak wcześniej,jeśli mutki zwyciężą-powtórka.I znowu najgorsza drużyna odpadnie.
Runda 3:Ucieczka.Wszyscy mają ucieć przed promieniowaniem i mutantami.Mają na to określony czas.Mutanty muszą przeszkodzić frakcją uciekać.W przeciwieństwie do poprzednich rund,Jeśli mutanty wygrają to wygrywają całą gre.
Gracze dzielą sie na mutanty i stalkerów.Mutanty mają specjalne zdolności,a ludzie broń(wiadomo :D )
Stalkerzy dzielą się na frakcje:
-Samotnicy
-Bandyci
-Wolność
-Powinność
Każdy stalker ma tylko jedno życie.W rundzie 2 respawnują się jeśli ich drużyna przejmie punkt.
A mutanty to:
-zombie,Umienetność specjalna:Korzystanie z broni.
-Pijawa:Stanie się niewidzialnym i atak z zaskoczenia odbierający 2/3 życia albo mordujący od razu.
Kontroler:Atak psioniczny który powoduje rozmycie(Jak po kozaku)I możliwość przjęcia na jakieś 20 sec innego mutanta lub stalkera.Wtedy kontroler widzi oczami tego którego kontroluje i może używać jego zdolnośći.
Jednak kontroler stoi wtedy jak słup będąc żywą tarczą strzelecką.Po 20 sekundach ofiara znowu porusza się samodzielnie.
Buery:Może rzucać przedmiotami i tworzyć sobie tarczę.Tarcza jednak nie utrzymuje się długo.
Poltergeisty:"Duszki"są prawie niewidzalne i mogą atakować elektrycznością,telekinezą oraz ogniem.Mogą też latać,ale ich ataki są najsłabsze i oni też z wytrzymałościa mają słabo.Dlatego tylko dla doświadczonych graczy.
Snork:Daleki skok i możliwość powanlenia gracza.W taki przypadku gracz musi użyć apteczki albo ktoś z drużyny musi mu ją dać.Będzie tak leżał dopóki nie umrze sam,ktoś go dobije(Bo gracz który jest snorkiem może zapomnieć)lub ktoś ofiaruje mu apteczkę.
Nibyolbrzym:Tylko po odnaleieniu jego legowiska(Pojawia się losowo w jednym miejscu na mapie)
Po znalezieniu zostaniemy zapytani:Czy chesz stać się nibyolbrzymem?Odpowiedź:Tak lub nie.
Jego zdolność to wytrzymałość,tupnięcie i krótki "sprint"
UWAGA:Nibyolbrzymem można się stać raz na rundę,jak jeden gracz znajdzie legowisko i odmówi/zginie jako nibyolbrzym=Nikt już nim stać się nie może.
Mutanty mają ciągły respawn i coś jak noktowizja.(Oprócz nibyolbrzyma z respawnem i polta z noktowizją)
To tyle.Może coś jeszcze wrzuce.
Ostatnio edytowany przez ThermalsPL 19 Cze 2013, 16:34, edytowano w sumie 5 razy
"Stary,dobrze że tu jesteś!Wpadłem jak śliwka w gówno!"-Strzelec Czystego Nieba
Awatar użytkownika
ThermalsPL
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 30 Cze 2012, 13:17
Ostatnio był: 01 Sie 2019, 16:30
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 6

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez satan696 w 18 Cze 2013, 13:04

OSTATNI DECH
Mapa: Duża otwarta mapa z stacja paliw na środku (paliw posiada spory system tuneli połączony z piwnica)
Cel: Dostać się do środka i uchnornić sie przed emisją oraz przetrwać fale zombie po emisji
Gracze: 2-6 grup graczy którzy musza walczyć o stacje
Zagrożenia: Emisja, mutanty(uciekają przed emisją wiec biegną do stacji) oraz liczne anomalie.

Wydaje mi się że była by to dość ciekawa mapa/tryb gry. Nie dość ze gracze walczyli by o przetrwanie przeciw mutantom to musieli by wybić inne drużyny i przetrwać zombie(ciała graczy którzy nie dobiegli do środka). W samej stacji amunicji i broni było by troszeczkę tyle żeby już na końcu zbierać z zombie albo walczyć na noże. Pomysł można by usprawnić radiacja(wyjątkiem była by sama stacja) co wymuszało by na graczach jeszcze większą presje.
Awatar użytkownika
satan696
Stalker

Posty: 63
Dołączenie: 26 Gru 2010, 23:25
Ostatnio był: 23 Cze 2013, 17:37
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez DiegtiariowTM w 19 Cze 2013, 06:25

Rywalizacja:
Ogromna mapa na której stalkerzy rywalizują o tereny(Anomalie, Obozy, Schrony przed emisjami). Lub łączą się w grupki i napadają na obozy w których będą rzeczy takie jak: Wódka :wódka: Apteczki :+: Amunicja i Leki.
Awatar użytkownika
DiegtiariowTM
Tropiciel

Posty: 285
Dołączenie: 18 Cze 2013, 07:06
Ostatnio był: 01 Lut 2023, 17:07
Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 43

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości