Pomysł na stalkera

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Pomysł na stalkera

Postprzez Wojorowskipl w 21 Lut 2013, 00:06

Nie wiem, czy nikt nie pisał o tym wyżej, ale ja jestem zwolennikiem bardziej "tradycyjnych" pomysłów. Fabułę, jako tako póki co ciężko określić, lub wymyślić taką, którą by programiści nie pogardzili. Ja osobiście czuje, że:
- Duży wpływ odegra ów Stalker z outra CoP, który zebrał grupę byłych monoliciarzy (protagonista? Dowódca? A może grając z perspektywy Monolitu, Antagonista?)
- Oczywiście, jakieś pojawienie Striełoka (Znów w centrum wydarzeń? A może w kłopotach, przez wiedzę o Laboratoriach?)
- Sidorovich pakujący protagonistę w kłopoty, niezaprzeczalny punkt fabuły ;)
- Może coś o Arce Noego? (Bunt jego nibypsów po emisji? A może oblężenie jego barki, za ich oswajanie?)
- Wolność i Powinność odegra również jakąś rolę (zerwanie pokoju, zawiązanego w CoP? A może połączenie, by dotrzeć do spełniacza? A potem ponowna wojna, o to, czy niszczyć, czy otworzyć Zonę?)
- Mapa? (http://stalker.pl/wp-content/uploads/xK ... apa-s2.jpg pochodzi z tej strony) Co najmniej, podzielona na dwie części (jedna nieco zieleńsza) Dużo zdjęć, czyżby Zona była wreszcie jeszcze bardziej odwzorowana?
- Czyżby Szrama powracał? Przecież nie od dziś znane są teorie, że Monoliciarz z Vintorezem o ksywie Prorok to tak naprawdę Szrama. (Czyżby tak jak w pierwszym punkcie? A może się zbuntował i będzie miał jakiś ukryty cel [zemsta na Striełoku?]? A jeśli jest członkiem byłych monoliciarzy?
Wojorowskipl
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 25 Sty 2013, 17:29
Ostatnio był: 27 Mar 2015, 22:29
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: Pomysł na stalkera

Postprzez ThermalsPL w 19 Cze 2013, 22:54

A ja mam taki pomysł który jednym może się podobać,a innym nie...
Nie mam pomysłu na tytuł ale jak wymyśle to doodam.

Mianowicie wcielamy się w...Sidorowicza!
Akcja dzieje się przed CS'em,kiedy pierwsi stalkerzy przybywają do zony.Sidorowicz jest jednym z nich,a frakcje zanczynają się powoli tworzyć.Pojawiaja się postaćie z CS czyli Walerian,Lingow,Czehow(Nie wiem jak się to pisze)
Kryłow,Leśnik itp,itd.Naszym zadaniem jest zdobywanie artefaktów i zarobienie dużej sumy kasy.Ogólnie gra opiera się na przybywaniu nowych postaci do zony,a kończy kiedy Sid otwiera bunkier.Mianowicie innego pomysłu nie miałem.
"Stary,dobrze że tu jesteś!Wpadłem jak śliwka w gówno!"-Strzelec Czystego Nieba

Za ten post ThermalsPL otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Grzechu300.
Awatar użytkownika
ThermalsPL
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 30 Cze 2012, 13:17
Ostatnio był: 01 Sie 2019, 16:30
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 6

Re: Pomysł na stalkera

Postprzez Grzechu300 w 21 Cze 2013, 10:21

Sidorowicz nigdy nie był stalkerem. :facepalm:

On jest tylko gościem, który zdobywa kasę na stalkerach, umożliwiając im handel artefaktami i dostarczając jedzenie i amunicję za bajońskie sumy. Zwykły handlarz, którym kieruje chciwość - sprzedałby cię wojskowym, gdyby mógł.
Вознаграждён будет только один.
Awatar użytkownika
Grzechu300
Ekspert

Posty: 800
Dołączenie: 30 Sie 2012, 22:39
Ostatnio był: 15 Wrz 2019, 11:19
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 333

Re: Pomysł na stalkera

Postprzez StefanStrielok w 21 Cze 2013, 17:56

Witajcie chciałbym,przedstawić wam mojego wymyślonego Stalkera.
S.T.A.L.K.E.R. Wolna Strefa
Główny bohater gry nazywał by się Jurij.Jego ojciec był naukowcem badał Zonę.Pewnego dnia jego ojciec znika bez śladu główna fabuła gry polega na odszukaniu ojca.Po drodze spotyka cię wiele niebezpieczeństw takich jak masy mutantów,wojsko,bandyci,anomalie.
Zadanie 1:Ucieczka
Twój ojciec w nagraniu wspomina że przed zniknięciem strasznie pokłócił się ze swoim szefem Michlovem.Gdy twój ojciec odszedł Michlov oddał cię w ręce bandytów.Twoje zadanie jest uciec z obozu bandytów,do bezpiecznego miejsca.
Zadanie 2:W pogoni za ojcem
Idź do najbliższego obozu stalkerów i dowiedz się czy twój ojciec odwiedzał ich obóz.gdy już tam trafisz spotkaj się z dowódcą stalkerów Wroninem.Wronin opowiada że widział tutaj wysokiego mężczyznę o średniej posturze ciemnych włosach powiedział że gościu jest kumaty powiedział też że,pogawędził z nim przespał się i wyruszył.Jeżeli chcesz dowiedzieć się gdzie wyruszył musisz nam pomóc.Renegaci niedawno przejęli naszą bardzo ważną miejscówkę.Idziesz ze stalkerami na wyznaczony punkt.Gdy już dojdziesz musisz odbić placówkę.Gdy już to zrobisz wróć do Wronina.Wronin mówi ci że bardzo nam pomogłeś twój ojciec poszedł do starego laboratorium 66a.
Możesz wziąć tam kilka zadań pobocznych takich jak:
-Oczyść Teren z mutantów
-Przynieś artefakty
-Idź na zwiad
-Przynieś zmodyfikowany Viper 5
Możesz też uzupełnić ekwipunek.
Zadanie 3:Ciemne Laboratorium
Wronin mówi ci że nie puści cię tam samego da ci 3 ludzi żebyście oczyścili tamten teren w wszelkiego zwierzyńca jaki tam jest.Gdy dojdziesz do celu czeka cię zabicie 10 pijawek.Po zabiciu ich w walizce znajdujesz kartę do drzwi.I papiery dotyczące tego laboratorium.Wracasz ze stalkerami do bazy.Gdy już dotrzesz pokazujesz Wroninowi to co znalazłeś.Wronin mówi że tylko jedna frakcja może ci pomóc,ponieważ długo badali tamten teren Wolność.Gdy już wybierasz się na wyprawę Wronin proponuje ci dołączenie do frakcji.
Masz 2 opcję:
-Zgódź się
-Nie zgadzaj się
Zadanie 4:W bram Wolności
Musisz wybrać się do bazy wolności Wronin wskazał ci ją na PDA.Gdy już dotrzesz udaj się do Wilka przywódcy frakcji.Opowiadasz mu że szukasz swojego ojca on odpowiada ci był tu ktoś taki bardzo mądry i ambitny człowiek opowiadał mi o swoich planach cóż,słuchając jego planów byłem pod wrażeniem tak czy inaczej ja ci z tymi papierkami nie pomogę udaj się do Kaccy.Przed katastrofą on pracował jako naukowiec może on ci pomoże.Udaj się do Kaccy gdy już do niego przyjdziesz pytasz się go czy wie o co z tym chodzi.Odpiera że tak pomogę ci ale nie za darmo odparł Kacca.Ja wytłumaczę ci chłopcze o co w tym chodzi a ty przyniesiesz mi bardzo rzadką roślinę nazywa się ona Pod kamienną ponieważ rośnie z kamieni dziwne co nie ? tak czy inaczej jak przyniesiesz mi tą roślinę wytłumaczę ci to daj wrzucę ci teren na PDA tam rosną te rośliny zerwij mi 3.Teraz udaj się po 3 rośliny gdy już to zrobisz wróć do Kaccy i daj mu rośliny.Kacca odpowiada że jest ci bardzo wdzięczny teraz ja pomogę tobie jest to mapa z rozpisem gdzie co leży jeżeli chcesz namiary pomieszczenia w którym znajdują się plany na temat oczyszczenia Zony znajdziesz je tu zaznaczyłem ci x na mapie.
Masz też do wyboru zadania poboczne takie jak:
-Oczyść teren z mutantów
-Przejmij placówkę
-Poustawiaj kamerki kontrolujące anomalie
Lub uzupełnić ekwipunek.
Zadanie 5:Pod ziemię
Teraz twoją zadanie to iść do laboratorium i znaleźć dokumenty dotyczące oczyszczenie Zony.Gdy dojdziesz do wejścia do laboratorium otwórz drzwi kartą którą znalazłeś w walizce.Wejdź do środka w drodze do pomieszczenia w którym znajdują się dokumenty,jest nie miła niespodzianka zauważyłeś kontrolera.Teraz musisz go wyeliminować gdy już to zrobisz idź do pokoju.Gdy dojdziesz na miejsce okazuje się że pomieszczenie jest zamknięte za kartę twoje zadanie to znaleźć ją.Gdy już ją znajdziesz wejdź do pomieszczenia i znajdź dokumenty.gdy już znajdziesz dokumenty zabieraj się z laboratorium.Gdy idziesz do wyjścia słyszysz głośne krzyki gdy skradasz się zauważasz grupę najemników twoje zadanie to wyeliminowanie ich.Gdy już to zrobisz wróć do bazy Wolności.Gdy już wrócisz opowiadasz o wszystkim co cię spotkało i że zdobyłeś dokumenty.Teraz Wilk mówi że możesz iść z nimi do jajogłowych.
Standardowo możesz uzupełnić zapasy,i zrobić zadania poboczne.
Zadanie 6:Udaj się do bunkru naukowców.
Po drodze do bunkru widzisz załamanego stalkera ze spuszczoną głową mówi ci że zadłużył się u bandytów i że boi się że go zabiją możesz zabrać go ze sobą do bunkru lub zostawić.Gdy dotrzesz do bunkru naukowców opowiadasz im że masz dokumenty są bardzo ucieszeni mówią że te plany zostały porzucone a ty zapierasz się że twój ojciec je kontynuuje i że go poszukujesz.Mówią że potrzebują twojej pomocy że chcą zbadać anomalie ale nie ma kto się wybrać mówili też coś o twoim ojcu.Powiedzieli że ci pomogą jeżeli ty pomożesz im.Teraz musisz iść zbadać pewną nową anomalię zwaną przez nich silnik.Gdy docierasz na miejsce powoli podchodzisz do anomalii trzymając detektor po czym gaz strzela ci w oczy i tracisz przytomność.Budzisz się wieczorem i po raz drugi,próbujesz zbadać anomalie ta próba jest udana.Wracasz do naukowców zauważasz same ciała i krew na ścianach.Po chwili z toalety dochodzi dziwne chrumkanie idziesz tam i widzisz pijawkę zabijasz ją.Po chwili zastanawiania się zaczynasz przeszukiwać ich dokumenty i znajdujesz dziennik jednego naukowca.Jest tam napisane że przyszedł do nas wysoki i mądry mężczyzna który zadawał dużo pytań mówi że wybiera się w głąb Zony.
Zadanie 7:W głąb Zony
Wybierasz się za ojcem po drodze spotykasz wiele stalkerów którzy bardzo śpieszą się gdzieś i szemrają coś do siebie.Zabierasz się za nimi gdy dochodzisz na miejsce jest wojna frakcji chodzi o dokumenty oczyszczenia znajdujesz tam swojego ojca z małym oddziałem Wojskowych Stalkerów ojciec przytula cię i karzę ci biec z nim do helikoptera.W drodze oczywiście atakuje was monolit,zombie,mutanty,powinność jeżeli dostajesz się do helikopter możesz wybrać 2 opcje
-Odleć z ojcem powrót jest nie możliwy
-Zostań w Zonie na zawszę.
To już koniec mojego pomysłu na Stalkera.Żegnam stalkerzy

Za ten post StefanStrielok otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Juraszka, kajzerPL, stalker3467.
Awatar użytkownika
StefanStrielok
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 31 Mar 2012, 18:22
Ostatnio był: 21 Lis 2021, 00:29
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Re: Pomysł na stalkera

Postprzez Grzechu300 w 21 Cze 2013, 22:06

Nie podoba mi się - takie robienie ze Strefy pola walki, miejsca epickich przygód, pogoni za ojcem (??? To oni całą rodziną na piknik do Zony przyjechali, a?).
Strefa to ponure, refleksyjne miejsce, a nie poligon - (zabij 10 pijawek? A czemu nie od razu 100000000000 chimer?).
Rozumiem, że to wolne spekulacje, ale na moje oko w Stalkerach powinno ciężko się walczyć z Dzikiem, a co dopiero z Pijawką. ;)
Вознаграждён будет только один.

Za ten post Grzechu300 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Iwaszka, Tajemniczy.
Awatar użytkownika
Grzechu300
Ekspert

Posty: 800
Dołączenie: 30 Sie 2012, 22:39
Ostatnio był: 15 Wrz 2019, 11:19
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 333

Re: Pomysł na stalkera

Postprzez Iwaszka w 22 Cze 2013, 15:59

Niestety muszę się zgodzić. Pewnie trochę czasu zajęło Ci napisanie tego opisu, a szczerze wyszedł taki se do tego podobny trochę do fabuły Fallout'a 3 gdzie też ganiało się za ojcem... Nie mówię, że taka historia nie mogła by się wydarzyć, ale mogłeś bardziej rozwinąć opis, dodać jakieś motywy działań bohaterów, drugie dno żeby zawiało tajemniczością no i przede wszystkim ciekawe zadania a nie jakieś przynieś, zabij, pozamiataj... Więcej pomyślunku, a mniej pisania z kopyta jak leci.

Za ten post Iwaszka otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive StefanStrielok.
Awatar użytkownika
Iwaszka
Weteran

Posty: 695
Dołączenie: 23 Cze 2010, 13:56
Ostatnio był: 22 Cze 2022, 20:09
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 272

Re: Pomysł na stalkera

Postprzez Szczur w 22 Cze 2013, 22:46

Na Stalkera 2 to sobie jeszcze poczekamy... :(

Uwagi moderatora:

Za to warn jest już teraz! - Soviet
Dobrej Zony!
Всегда из тени - крыса
:

Opowiadanie - praca zawieszona
Frakcja - dodatki!
Kawa / Στίχοι / Песни
Awatar użytkownika
Szczur
Stalker

Posty: 193
Dołączenie: 21 Cze 2013, 18:29
Ostatnio był: 12 Cze 2017, 23:33
Miejscowość: Kraków / Zona
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 101

Re: Pomysł na stalkera

Postprzez RysiowatyZwierz w 23 Cze 2013, 01:12

W 2jce powinni dać więcej wybuchów. Tak, ich było mało, i akcji jak najwięcej. Fabuła prosta, powiedzmy jakiś typ spod ciemnej gwiazdy, przykładowo http://www.youtube.com/watch?v=e9qp43ntHCk porywa córkę prezydenta UeSA... i zabiera ją do zony. Głowa państwa hameryki posyła po nieustraszonego bohatera, który zapewne pomaga mnichom w tybecie. Wcielasz się rolę tegoż bohatera, sławnego Jean-Claude Segala, jedziesz tam i robisz im z dup jesień średniowiecza, przy tym zabijając, pińcet pijawek, dwadzieścia kontrolerów i po zajadłej walce dwa mięsaki. W tym ostatnim starciu tracisz swojego przyjaciela, Seana Beana, gdy mu rozpoławia rogala. Urządzasz mega rozpied*l i odbijasz córkę prezydenta z rąk tępego klocka. Na koniec odpływacie w siną dal spod elektrowni przez Prypeć i hen ku zachodowi.

A tak serio to podłączam się do poprzedników. Powinni też okroić możliwości stalkera w zonie. Uczynić tą grę trudniejszą, bardziej wymagającą, bo jakaś ta zona taka mało niebezpieczna się wydaje. Fakt, klimat rządzi, ale brakuje w niej elementu główkowania, ciężkiej przeprawy i strachu o ew. zasoby/ammo/życie. Takiego mocnego utrudnienia w postaci przemyślanego survivalu, nie aimbota u wrogów.
Awatar użytkownika
RysiowatyZwierz
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 04 Kwi 2013, 16:21
Ostatnio był: 10 Cze 2015, 15:20
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Martha
Kozaki: 37

Re: Pomysł na stalkera

Postprzez polskistalker w 11 Lip 2013, 14:17

TOTAL SANDBOX!!!

Uwagi moderatora:

Nom - Soviet
Nie mogę ci pomóc, jestę Miszczę Gry
"Szczęście dla wszystkich za darmo! I niech nikt nie odejdzie skrzywdzony!"

Za ten post polskistalker otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Gizbarus, Kudkudak, Tajemniczy, KOSHI, StalkerCell.
polskistalker
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 28 Kwi 2013, 22:54
Ostatnio był: 11 Paź 2015, 16:33
Miejscowość: Strefa
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: -2

Re: Pomysł na stalkera

Postprzez Grzechu300 w 11 Lip 2013, 22:20

No to zaczynamy:

-Poziom trudności - Żeby było ciężko i trudno.Przybliży to moim zdaniem trudy przetrwania w Strefie.

-Grafika - Ciężka, "brudna", realistycznie odwzorowana Zona.

-Klimat -Przytłaczający, melancholijny, skłaniający do refleksji.

-Fabuła - Brak epickich scen, brak bohaterów, herosów, wojowników o wolność czy innych przekozaczonych wojskowych agentów - ukazanie trudu przetrwania w Zonie, przybliżenie kruchości ludzkiego życia (może coś o Kotach Dachowych lub dawnych mieszkańcach Prypeci?), niespodziewane zwroty akcji, ale bez przesadnych, amerykańskich scen.

-Rozgrywka - Przedstawienie piekła, jakim jest Strefa - zwiększenie ilości survivalowych elementów, trudniejsze zdobywanie broni czy amunicji - tak, aby gracz nauczył się ją szanować.

-Ścieżka dźwiękowa - Spokojna, melancholijna muzyka, aczkolwiek w "Kryjówkach" Stalkerów w radiu zagra od czasu do czasu coś skoczmego ;)

-Elementy wprowadzone do rozgrywki - Więcej survivalu, wybór ścieżki rozwojowej (bez przesady, chodzi mi o np. nauczenie się danej profesji u innego Stalkera), większy nacisk położony na przetrwanie.

I najważniejsze - brak pochrzanionych "wojen" frakcji.
Вознаграждён будет только один.
Awatar użytkownika
Grzechu300
Ekspert

Posty: 800
Dołączenie: 30 Sie 2012, 22:39
Ostatnio był: 15 Wrz 2019, 11:19
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 333

Re: Pomysł na stalkera

Postprzez Kruk787 w 12 Lip 2013, 19:12

Mój pomysł na stalkera. Stalker o ksywie Kruk. Akcja dzieje się po wydarzeniach z Stalker Zew Prypeci. Do zony przybywają nowi stalkerzy. Włóczęga ze swoją frakcją umjejscowili się w Czerwonym Lesie. Sidorovich zawarł układ wraz z Barmanem i Brodaczem na temat wynajęcia oddziału najemników i próbie wysłania ich do Elektrowni przez droge w Limańsku. Niestety akcja kończy się fiaskiem gdy oddział najemników napotyka na swej drodze napotykają posterunek wojska.Nasz bohater jest jednym z tych oto najemników. Po śmierci prawie całego oddziału Kruk wraz z ocalałym najemnikiem starają się uciec do Czerwonego Lasu. Tam znajduje ich Włóczęga który wraz z kolegami obozował w pobliżu mostu, zabierają oni Kruk i jego towarzysza do swojej bazy. (Myślę że bazę grupy Włóczęgi można by umjejscowić w Starej kopalni koło domku Leśnika). Po wyleczeniu kilku ran Kruk dostaje propozycje od Włóczęgi, a mianowicie możliwość dołączenia do jego frakcji. Gracz oczywiście nie musi tego robić. Jeśli dołączymy do Włóczęgi da on nam informacje na temat pobliskiego laboratorium które znajduje się w Limańsku. Gracz będzie musiał udać się tam w celu odnalezienia Ekspedycji naukowej. Jeśli gracz nie przyłączy się do Włóczęgi (co będzie dalej mógł zrobić w dalszej części gry o ile pozostanie samotnikiem) ten da mu Vipera, kilka magazynków oraz apteczkę i każe mu opuścić Czerwony Las.

To narazie tyle nie wiem będę myślał dalej może coś wykminie.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.

Za ten post Kruk787 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive StefanStrielok,
Negative Voldi.
Kruk787
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 01 Maj 2013, 18:59
Ostatnio był: 13 Lip 2014, 21:37
Miejscowość: Karpacz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -1

Re: Pomysł na stalkera

Postprzez WRJ w 28 Sty 2014, 22:07

Moja propozycja

Fabuła: Główny bohater zostaje uprowadzony przez Monolitowców do Zony, by poddać go jakimś chorym eksperymentom. Podejmie on próbę ucieczki, ale zostanie złapany przez jednego z monolitowców. Ten zaprowadzi nas do jakiejś jaskini i poprosi nas o przysługę. Mamy dostarczyć pendrive z jakimiś ważnymi danymi Sacharowowi. My się oczywiście zgadzamy. Następnie jegomość daje nam torbę i mówiąc, że wyślie nas teraz w miarę bezpieczne miejsce, aktywuje jakiś artefakt. Nagle oślepia nas jasne światło, a gdy gaśnie okazuje się, że wylądowaliśmy w Kordonie tuż przy Wiosce Kotów. Na spotkanie nam wybiega Wilk. Rozmowa z nim to w gruncie rzeczy samouczek. Na koniec otrzymujemy od niego zadanie unieszkodliwienia gradującego w okolicy stada ślepych psów ( w nagrodę otrzymamy dubeltuwkę i 12 pocisków śrutowych oraz PDA). Po tym zadaniu gracze otrzymują wolną rękę w eksploatacji Zony.

Ekwipunek startowy: Skórzana kurtka i 100 rubli
Zawartość torby( Makow, 20 pocisków 9x18mm, pasoszelki, 5 bandarzy i 3 konserwy )

Czas akcji: półtora roku od Zewu Pyrypeci

Gameplay:- system korzystania z ekwipunku w czasie rzeczywistym ( szybki dostęp wymaga umieszczenia przedmiotu w sakwie na pasie nośnym; grzebanie w torbie lub plecaku podczas walki będzie zbyt ryzykowne)
- drzewka rozwoju talentów ( będą trzy drzewka: walka, surviwal i nauka; każde drzewko będzie miało swój własny pasek doświadczenia)
- wskażnik energi/głodu ( wskażnik energii będzie się cały czas powoludku zużywał i jeśli dojdzie do zera to nie będziemy mogli biegać i się leczyć; energię będzie przywracała żywność i napoje energetyczne)
- apteczki będą droższe, ale niebędą się zużywać i będą one zwiększać ilość zdrowia odzyskiwaną podczas opatrywania.
- sen pozwoli na niewielką regeneracje zdrowia jeśli pasek energi będzie wynosił ponad połowę.
- poza nożem będzie można też kożystać z pałki, maczety i toporka.
- crafting ( możliwość przygotowania jedzenia z mięsa mutantów i produkcja nalewek na bazie :wódka: i miejscowych roślin, które wybłukują promieniowanie, leczą i takie tam; nalewki będą tańsze od zwykłych leków, ale mniej skuteczne)
WRJ
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 30 Mar 2013, 21:24
Ostatnio był: 22 Gru 2014, 21:37
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości