Sens tworzenia modów...

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Sens tworzenia modów...

Postprzez igla2008 w 28 Gru 2012, 10:23

Mam takie pytanie a w zasadzie temat do dyskusji. Jaki jest sens tworzenia modów które dodają 10000kg udźwigu ,sprint po całej mapie, wszystkie przedmioty na początku (ewentualnie wszystkie bronie) czy możliwość zaliczania zadań od tak.. Rozumiem że komuś nie chce się przechodzić Stalka ale na poziomie początkującym jest to bardzo łatwa gra.. Jaki wiec jest sens tworzenia takiej modyfikacji? Jeśli ktoś ma problem z zaliczeniem zadania przynieść skrzynkę to lepiej niech odpuści sobie grę bo potem jest już tylko trudniej... A wy co o tym sądzicie?


P.S
Jeszcze nigdy nie zakładałem takiego tematu do dyskusji mam nadzieje że w dobrym dziale. :)
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.

Za ten post igla2008 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kajzerPL, Wunderwaffe, szczypiorofix.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 759
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 17 Gru 2022, 10:30
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Reklamy Google

Re: Sens tworzenia modów...

Postprzez kajzerPL w 28 Gru 2012, 10:41

:arrowu: mądrze prawisz

Ściąganie modów przed przejściem gry psuje całą radość z gry i tak robią jakieś cieniasy bo Stalker jest bardzo łatwą grą.
Ostatnio edytowany przez kajzerPL, 28 Gru 2012, 10:49, edytowano w sumie 1 raz
Widzew nigdy nie zginie!

Za ten post kajzerPL otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Monster.
Awatar użytkownika
kajzerPL
Stalker

Posty: 110
Dołączenie: 13 Sie 2012, 13:58
Ostatnio był: 26 Kwi 2024, 21:36
Miejscowość: تونس
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 38

Re: Sens tworzenia modów...

Postprzez vandr w 28 Gru 2012, 10:43

Jaki jest sens? Odpowiedź jest prosta. Sensu nie ma.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Adam.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: Sens tworzenia modów...

Postprzez JONYK w 28 Gru 2012, 10:55

Co do samego modowania udźwigu sens w moim przypadku jet bardzo prosty : i tak zbieram absolutnie wszystko co spotkam - zbieram po 50 a nawet 100 artefaktów, gdy zabije NPC-a to zabieram wszystko co tylko ma przy sobie itd.
Kiedyś organizowałem to w ten sposób że po prostu robiłem sobie skrytki na każdej lokalizacji, w nich przechowywałem wszystko co znalazłem a potem czyściłem lokalizacje to znaczy zakładałem jakiś najprostszy skafander + kałaszek z minimum amunicji, tak aby mieć maksymalny udźwig i przenosiłem wszystko do mojego "magazynu centralnego " który w 2 pierwszych odsłonach mieścił się zawsze w barze.
I robiłem tak non stop po 20 kursów - dlatego też doszedłem do wniosku że jeżeli i tak mam wszystko zabierać i chomikować chodząc jak autobus co 15 minut w tą i z powrotem to równie dobrze mogę walnąć sobie 10 ton udźwigu.
Dzięki temu po pierwsze więcej czasu faktycznie gram a nie wykonuje jedną czynność po 100 razy, a po drugie jako że nie ma takiej monotonni to się tak nie nudzę - jeżeli mi nie wierzysz to spróbuj 30 razy obrócić z odległej lokalizacji do baru.
A ogólnie każdy gra tak jak lubi jak to w życiu - jeden w strzelankach bawi się w snajpera i wali hedy z bardzo dużej odległości podczas gdy kto inny w tym samym czasie na tym samym serwerze cały czas idzie na tubie .
Image
Awatar użytkownika
JONYK
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 01 Sty 2010, 18:28
Ostatnio był: 21 Cze 2016, 10:13
Miejscowość: OKOLICE OLSZTYNA
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: Sens tworzenia modów...

Postprzez Kalib w 28 Gru 2012, 12:36

Z takich modów na udźwig nie ma przyjemności z gry jest to bez sensu
:

iks de

Kalib
Wygnany z Zony

Posty: 11
Dołączenie: 18 Lis 2012, 19:32
Ostatnio był: 23 Kwi 2013, 21:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: Sens tworzenia modów...

Postprzez StalkerCiastek w 28 Gru 2012, 12:53

[CIACH]
Ujmę to inaczej. Kiedyś, jak mi się nudziło, podkręciłem sobie w plikach statystyki obrzyna. Tak, że trafiony nim wróg z 30 metrów odlatywał na trzy razy tyle. Z bliska wbijał się śmiesznie w ścianę. W magazynkach było 255 nabojów i można było strzelać jak z karabinu. I świetnie się przy tym bawiłem. Taki jest właśnie sens.
LOL
Awatar użytkownika
StalkerCiastek
Redaktor

Posty: 357
Dołączenie: 27 Cze 2008, 21:17
Ostatnio był: 26 Cze 2014, 17:46
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 58

Re: Sens tworzenia modów...

Postprzez Tormentor w 28 Gru 2012, 13:45

Najpierw zadajmy sobie pytanie co jest modem. Bo zwiększyć udźwig czy zasięg noża można zmienić we własnym zakresie. Ja MOD traktuje jako coś dużego np taki Powrót Szramy czy Krwawy Szlak i akurat taki zabieg nie jest tworzony w celu ułatwienia gry tylko rozbudowania.
Rzekłem.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Cze 2023, 17:27
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: Sens tworzenia modów...

Postprzez Pangia w 28 Gru 2012, 13:50

Nieskończony sprint można mieć nawet na waniliowej grze - ba, w Zewie Prypeci nawet nie potrzebujesz do tego artefaktów (jak zdejmiesz kombinezon, będziesz najedzony i w plecaku będziesz miał mniej niż 21 kg, będziesz mógł biegać do znudzenia). A zabawy z udźwigiem to mają raczej sens tylko, jeśli np. albo masz dużo złomu do zabrania (jak np. w Czystym Niebie po misji z najemnikami w Dolinie Mroku zabrać wszyściutkie zabawki na Bagna i opylić za 100k rubli), albo jeśli wrzuciłeś sobie jakiegoś moda i chcesz sprawdzić, czy działa (no a przecież nie będę po kolei każdej broni sprawdzał, tylko wezmę sobie wszystkie i sprawdzę). O, wczoraj sobie sprawdzałem, jak działają moje poprawki do broni od Żwawego (bo ten specjalny Desert Eagle to ma tylko nieznacznie lepszą celność, a G36, F2000 i Protecta to tylko ceną w pliku broni się różnią) i działa super. Dodałem sobie własne opisy, zmieniłem nieco statystyki - może nawet bym to tu wrzucił, tyle że ponadto jest tam mocno podniesiona wytrzymałość broni (jak kiedyś Abakanem z lunetą robiłem misję z pijawkami koło cementowni i po zabiciu wszystkich pokazała mi się ikonka uszkodzenia broni, to myślałem, że mnie szlag trafi, bo zarobiłem 3000 RU, a na naprawę Abakana wydałem ponad 1000) i trzeba by wrzucić od razu wszystkie zabawki.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Sens tworzenia modów...

Postprzez igla2008 w 28 Gru 2012, 22:38

Wiadomo że sprint przed całą mapę w takim sensie jakim ty podałeś oczywiście ma sens.. ale już 200 kg obciążenia i sprint nie jest niczym innym jak przegięciem. Nie chodzi mi o to co robisz w domciu na własny użytek... tam możesz podkręcić pm że strzela jak gauss i odwrotnie ale robisz ro na własny użytek. A mnie od zawsze ciekawi po co robić takie mody dla ogółu czemu ma to służyć.. Inna sprawa po co chomikujesz wszystko co popadnie jak dla mnie noszenie złomu z bagien do baru jest bezsensem...
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 759
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 17 Gru 2022, 10:30
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: Sens tworzenia modów...

Postprzez Tajemniczy w 28 Gru 2012, 23:02

Ja też sądzę tak samo jak inni- dla mnie mod to program który szeroko ingeruje w rozgrywkę,wygląd itp. Czyli np zmiana obciążenia nie jest modem tylko ułatwieniem. Instalowanie modów za pierwszym razem także mija się z celem- mody są dla tych który przeszli vaniliową wersję 4-5 razy i znudziła im się taka gra i szukają czegoś lepszego a ściąganie modów za pierwszym razem to pójście na łatwiznę i zabieranie sobie przyjemności z gry. Bo co to za gra w której masz 1000kg udźwigu, 30 rodzajów broni w plecaku i 2 tony ammo do nich :/ ... Dla mnie satysfakcją jest to że np przeszedłem Elektrownie w praktycznie rozpiep*zonym egzo i z magazynkiem ammo oraz z 5 apteczkami. Ale mam chociaż tą satysfakcję że zrobiłem to! i że zrobiłem to bez żadnych pomocy.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: Sens tworzenia modów...

Postprzez Kpuc w 28 Gru 2012, 23:09

Dziwny temat, jak ktoś chcę mieć udźwig srylion ton i biegać przez całą mapę bez zadyszki to co z tego ? Każdy gra jak mu wygodnie. Osobiście każdą cześć stalkera przeszedłem pierwszy raz bez modyfikacji i jakoś się dało co nie znaczy ze grając w entego moda mam biegać przez całą grę(wszystkie mapki) by wymienić broń, bo akurat potrzebuje snajperkę a musiałem ją zostawić w kordonie, gdyż się nie pomieściła w plecaku.

Szkoda życia na bieganie przez wszystkie mapki bo nam plecak nie pomieścił więcej przedmiotów. Realistka, realistką ale to jest tylko gra. ;)

ps. Jak chcecie mieć super realistyke to czemu po zaginięciu nie zaczynacie gry od nowa, co ? Przecież to oszustwo jest takie same jak powiększenie plecaka.
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1810
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 19 Lut 2024, 21:21
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: Sens tworzenia modów...

Postprzez Pangia w 28 Gru 2012, 23:21

Kpuc napisał(a):ps. Jak chcecie mieć super realistyke to czemu po zaginięciu nie zaczynacie gry od nowa, co ? Przecież to oszustwo jest takie same jak powiększenie plecaka.

Ja tak robię w Zewie. Jak zginę, to wywalam save'a i gram od nowa. No i chyba wreszcie uda mi się przejść grę :P
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Następna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości