Najtrudniejszy mod

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Najtrudniejszy mod

Postprzez Szarlatan w 14 Kwi 2013, 16:11

witam,

proszę wskazać NAJTRUDNIEJSZY, najbardziej hardcorowy, ale również najbardziej REALISTYCZNY mod jaki znacie?

mod powinien być spolszczony, może dotyczyć którejkolwiek z odsłon gry stalker.

(najtrudniejszy - nie chodzi tu o wymóżdżoną rozgrywkę typu: mocarne latające smoki, a o sensowne rozwiązania, które wprowadzają ciężką walkę o przetrwanie. mile widziane zmiany w fabule).

od siebie wskażę mod do SoC: Krwawy Szlak (Жесть), mimo, że nie urozmaica fabuły.

Za ten post Szarlatan otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive scigacz1975, Kudkudak.
Szarlatan
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 14 Kwi 2013, 15:58
Ostatnio był: 20 Sie 2013, 02:21
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: sonda: najtrudniejszy mod.

Postprzez Gizbarus w 14 Kwi 2013, 16:14

Misery do CoP. Może momentami przesadzony, ale potrafi dać w kość, kiedy nie wiesz jak grać. Nadają się też Tajne Ścieżki 2, ale one są po prostu przesadzone - kiedy ty w egzoszkielecie giniesz od serii z kałasza, a przeciwnik przyjmuje na klatę taśmę z RPD :P
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 10:07
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: sonda: najtrudniejszy mod.

Postprzez Kudkudak w 14 Kwi 2013, 16:56

Oczywiście że Krwawa Rzeźnia(Szlak), MISERY przy tym to łatwizna. Mówię tak, bo w Rzeźni dostępny jest jeszcze poziom Nowicjusz, który jest bardzo podobny do Mistrza w Mizerii ;) Nie ma to jak promieniowanie wszędzie gdzie się da- za to kocham tego moda, Zona jest taka jaką być powinna. Fakt, nie ma klimatycznych tekstur z Biedy, ale siłą pobija tego moda. Kwaśne deszcze, bandyci zabijający na jednego strzała z Makarowa, częściowo niewidzialne anomalie i system magazynków - znacząco utrudnia grę czy choćby urealnia walkę, nie to co 700 ammo gotowe do przeładunku :) Ciekawe jest też ograniczenie przenoszonych rzeczy oraz handel wymienny - taki, jaki być powinien.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: sonda: najtrudniejszy mod.

Postprzez Szarlatan w 14 Kwi 2013, 17:47

Kudkudak,

jeśli chodzi o walkę z npc w Krwawym Szlaku, to można było pójść dalej. dziś sprawdziłem kompilację drobnych modów pod nazwą Life In A Fallout Zone i tam spotkanie na otwartym terenie z bandytą w odległości 30-40 metrów kończy się zgonem. strzał z obrzyna wyrywa z butów - tak moim zdaniem powinno to wyglądać (jednak mod ten upraszcza inne aspekty gry, przez co nie zadowala). natomiast w Krwawym Szlaku (mimo sporego poziomu trudności) celność npc jednak wciąż kuleje. brakuje nagłych zgonów, np. od headshotów, albo intensywnego mocnego krwawienia. nawet w modzie Osoznanie v 8.5 częściej ginie się od kul.
Szarlatan
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 14 Kwi 2013, 15:58
Ostatnio był: 20 Sie 2013, 02:21
Kozaki: 2

Re: sonda: najtrudniejszy mod.

Postprzez scigacz1975 w 14 Kwi 2013, 19:13

Life In A Fallout Zone - ten mod jest i tu. A co do celności NPC-ów - otwórz plik config\weapons\weapons.ltx i w sekcji:
Kod: Zaznacz wszystko
hit_probability_max_dist = 60

daj tak jak tu podałem. Wtedy Rzeźnia będzie jeszcze bardziej rzeźnicka
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: sonda: najtrudniejszy mod.

Postprzez Adam w 14 Kwi 2013, 19:34

Moim zdaniem Soljanka dla SoC, dla CSa nie mam pomysłu, a CoP zawsze jest prosty :D
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: sonda: najtrudniejszy mod.

Postprzez Kudkudak w 14 Kwi 2013, 19:41

Soljanka? Chyba przez skopane zadania i bugi(choć ja miałem kilka) :E Chociaż miejscami była trudna, ale według mnie tylko przez taktykę ála Zew Monolitu - naślij na gracza armię ludową radioaktywnych mutantów lub obsadź posterunek bandytów egzoszkieletami z bronią masowej zagłady. A intensywność krwawienia w Rzeźni i tak jest spora. Na czerwonym krwotoku(paradoks) i niskim poziomie zdrowia wczytywałem grę od razu. No fakt, AI nie jest jakieś bardzo dobre, ale obrzyn zabijał na strzała, a pistolety potrafiły zabić terminusową zasadą "one shot, one kill" :P
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: Najtrudniejszy mod

Postprzez n1ck w 15 Kwi 2013, 10:01

Zone of Alienation dla ShoC, realistyczne wyposażenie, rany i obrażenia, do tego system magazynków, leków i pożywienia. Niestety mod jest po angielsku.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: Najtrudniejszy mod

Postprzez Szarlatan w 15 Kwi 2013, 16:13

n1ck,
dzięki, sprawdzę, w języku angielskim też da radę pograć.

wczoraj wieczorem zacząłem grać w Restoration Mod 1.0 do SoC, na poziomie: mistrz. niewiarygodne, ale Krwawy Szlak (Rzeźnia) przy tym, to Dom nad Rozlewiskiem. w ostatnich dniach sprawdziłem wiele modów, ale tak intensywnego i ciężkiego poranka w Kordonie jeszcze nie miałem. lokacja, którą przecież znam na pamięć wydała się dziwaczna (dziwny klimat), stałe poczucie zagrożenia, pierwszy raz musiałem przekradać się od drzewa do drzewa, nowe liczby na radarze wreszcie wzbudzają niepokój, wielokrotnie musiałem uciekać.

moje wczorajsze wrażenia na świeżo z innego forum, z pierwszego podejścia do moda: Zacząłem grę oczywiście od zdobycia artefaktu dla Sidorowicza. Uciekając do jego bunkru przed większym kotem, byłem już nieźle napromieniowany i skrajnie głodny - życie słabło, wzrok zaburzony. Szukałem wódy i jedzenia. Po szybkim zaspokojeniu podstawowych potrzeb pobiegłem do Handlarza oddać artefakt, i wziąć kolejne zadanie. Kontynuacją była rozmowa z Wilkiem. Ledwie co zdążyłem odebrać od niego zadanie na bandytów w fabryce, znów odezwał się głód. Przerwałem rozmowę i wbiegłem do jednej z piwnic po chleb. W tym momencie Wilk zginął od granatu, a wraz z nim większość wioski. Uciekłem stamtąd i okrężną drogą ruszyłem do ludzi Wilka. Po wypiciu przez nich wódki ruszyliśmy do szturmu. Wszyscy polegli. Zdążyłem tylko szybko ograbić zwłoki i pobiegłem uwolnić Żwawego. W tym momencie na radarze pojawiło się (jak później zobaczyłem) 8 wojskowych. W trakcie rozmowy Żwawy dostał serię, i po sekundzie ja również.

polecam. poza wysokim poziomem trudności urzekło mnie zmartwienie z nabojami - trzeba nimi rozsądnie rozporządzać, problemy ze skompletowaniem ekwipunku: tylko jedna znaleziona broń była nienaruszona, reszta była bardzo mocno podniszczona, przy solidnym trafieniu (jeżeli przeżyjemy) łapiemy mocne krwawienie, szybkie tętno i zawroty głowy, broń zazwyczaj nam wypada. raz też uległa zniszczeniu. cieszą oko liczne walki zwierzyny między sobą, pojawianie się szczurów, czy samotnych żywych trupów spacerujących po łące. towar jest drogi: wóda prawie tysiąc rubli, leki przeciwko napromieniowaniu ponad trzy. (jednak brakuje takich rozwiązań jak przeszukiwanie zwłok przez innych stalkerów, ładowanie magazynków, większe zużycie kombinezonów po przyjęciu kul).
Szarlatan
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 14 Kwi 2013, 15:58
Ostatnio był: 20 Sie 2013, 02:21
Kozaki: 2

Re: Najtrudniejszy mod

Postprzez Trikster w 16 Kwi 2013, 11:01

Na Zone of Alientation warto chyba poczekać. Mod ma ukazać się w całości w tym miesiącu, choć zapewne autor przesunie wydanie. :)
http://www.moddb.com/mods/zone-of-alienation-mod
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 14 Mar 2023, 15:15
Kozaki: 188

Re: Najtrudniejszy mod

Postprzez SnapVGuard w 16 Kwi 2013, 12:27

Ja zdecydowanie polecam MISERY do Stalker CoP.
Na najwyższym poziomie stanowi nie lada wyzwanie, trudno znaleźć amunicję, 2-3 strzały i po tobie.
Poza tym grafika w tej modyfikacji jest miła dla oka.
Awatar użytkownika
SnapVGuard
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 29 Mar 2013, 12:51
Ostatnio był: 04 Lut 2014, 13:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: Najtrudniejszy mod

Postprzez Ranger801 w 17 Kwi 2013, 20:30

Dla SoC : Krwawy Szlak był tak realistyczny że nie chciało mi się w niego grać :D
Dla CS : Hmm... Akurat dla CS grałem w niewiele modów
Dla CoP : Misery jest dość realistyczny
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Następna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość