Z całym szacunkiem panowie, nie w tą stronę powinno to iść. Nowy stalker powinien być podobno do NS niż Misery. Naprawdę rozumiem, że realizm w podstawkach jest bardzo daleki od tego co powinno tam być zawarte ale bez przesady. Gra powinna iść w stronę większej ilości zadań, osobnych dla każdej frakcji. Wielu ścieżek rozwoju postaci a nie w cztery rodzaje chleba, bułki i jeszcze bagietki z biedronki ale koniecznie ciepłe
Bo do tego właśnie zmierzamy. Rozumiem, że kręci was bardzo element takiej życiowej strefy gry no ale nie każdego by to interesowało.
Bo naprawdę tylko nieliczni chcieli by przed zadaniem typu,,idź poszukaj, przynieś" które wykonają w 5 minut musieć: dziesięć minut pakować plecak, pół godziny ładować magazynki, iść się wysrać i jeszcze nie wiadomo co. Ludziom po godzinie grania znudziła by się gra i wywalili by ją na półkę. Tak samo pomysł z animacjami do każdej czynności to przesada jest totalna, strasznie by to było wkurzające.
Co do apteczek, czym większa ilość medykamentów tym większy bajzel w grze. Bo teraz każdy musi czytać do czego i po co to jest. A w realu raczej w trakcie walki, nie wysypał byś nagle zawartości plecaka na ziemię i na zaczął spokojnie czytać etykiet.. A tak by to miało wyglądać tutaj. Myślę, że sposób dodania paru rodzajów apteczek(Czerwone,żółte, niebieskie, fioletowe któryś z modów miał taki podział) rozwiązało by problem w normalny sposób.