Forum Stalker.pl • Zobacz temat - Inny ekwipunek na starcie

Inny ekwipunek na starcie

Inny ekwipunek na starcie

Postprzez Wheeljack w 07 Lip 2010, 00:24

Kolejny tutorial z cyklu "nie łamie pkt.9 regulaminu" :E Tak jak w temacie.

Jeżeli nie miałeś do czynienia z modowaniem to zapoznaj się z TYM i z TYM tematem.

Do edycji pliku polecam Notepad++

Otwieramy plik "character_desc_general" (folder: gamedata/configs/gameplay)
znajdujemy:
Kod: Zaznacz wszystko
<team>Actor</team>
      <supplies>
         [spawn] \n
         device_torch \n
         wpn_binoc \n
         wpn_knife \n
         detector_simple \n
         helm_respirator \n
         stalker_outfit \n

            grenade_rgd5 = 2 \n

         wpn_pm_actor  \n
            ammo_9x18_fmj = 3 \n

            wpn_ak74u \n
            ammo_5.45x39_fmj = 3 \n
            
         bandage = 2 \n
         antirad = 1 \n
         medkit = 4 \n

         bread = 1 \n
         kolbasa = 1 \n
         conserva = 2 \n
    </supplies>

    <money min="2500"  max="2500"  infinitive="0"/>

otwieramy jakiś plik w folderze gamedata/configs/misc/trade aby mieć listę przedmiotów do wpisywania
i możemy się pobawić. :E
Wpisz gdzieś exo_outfit \n, a dostaniesz egzoszkielet, wpisz exo_outfit = 10 \n, a dostaniesz 10 egzoszkieletów.
Po każdej "nazwie" przedmiotu musi stać \n poprzedzone spacją.
Linijka <money min="2500" max="2500" infinitive="0"/> odpowiada ile dostaniesz kasy.
Zamiast 2500 możesz wpisać 1000000 i dostaniesz 1 milion rubli.
Prawidłowo z edytowany wpis powinien wyglądać mniej więcej tak:
Kod: Zaznacz wszystko
<team>Actor</team>
      <supplies>
         [spawn] \n
         device_torch \n
         wpn_binoc \n
         wpn_knife \n
         detector_simple \n
         helm_respirator \n
         exo_outfit \n

            grenade_rgd5 = 10 \n
         af_soul = 5 \n

         wpn_pm_actor  \n
            ammo_9x18_fmj = 3 \n

            wpn_abakan \n
            ammo_5.45x39_fmj = 30 \n
            
         bandage = 20 \n
         antirad = 10 \n
         medkit = 40 \n

         bread = 1 \n
         kolbasa = 1 \n
         conserva = 2 \n
    </supplies>

    <money min="2500000"  max="2500000"  infinitive="0"/>

zmiany zapisujemy.
Gdyby coś było niezrozumiałe pisać.

Za ten post Wheeljack otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive maciek22, koko_521.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Wrz 2023, 13:49
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Reklamy Google

Re: Inny ekwipunek na starcie

Postprzez Jarexxx w 08 Maj 2011, 10:15

A jeżeli sobie zmienimy
Infinitive = 0 na infinitive = 1
?
Będzie działać ? :D
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Re: Inny ekwipunek na starcie

Postprzez Wheeljack w 08 Maj 2011, 12:23

Nie wiem i myślę, że próba Cie nie zabije. ;)
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Wrz 2023, 13:49
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: Inny ekwipunek na starcie

Postprzez KSU w 17 Cze 2012, 15:45

Jestem przekonany że ten sposób powinien działać też w cieniu a mi nie działa oczywiście edytowałem plik od cienie żeby nie było :E
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 07 Paź 2020, 17:18
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: Inny ekwipunek na starcie

Postprzez Kpuc w 17 Cze 2012, 15:52

KSU@ W Cieniu Czarnobyla to nie zadziała. To dział tylko w Czystym Niebie i Zewie Prypeci. Ja nie powiem jak to zrobić, powiewasz nie wiem. Za to możesz zrobić to na okrętkę, czyli dodać przedmioty Wilkowi. To masz opisane na forum :)
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1810
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 19 Lut 2024, 21:21
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: Inny ekwipunek na starcie

Postprzez r_populik w 17 Cze 2012, 16:03

W cieniu ten sposób nie zadziała. O wiele łatwiej jest dodać nowy ekwipunek do ekwipunku, który otrzymujesz na od Wilka. Otwórz escape_dialog.script i znajdź poniższy fragment:
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
function give_weapon_to_actor (trader, actor)
    dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_pm", "in")
    dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_9x18_fmj", "in")
        dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_9x18_fmj", "in")
    dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_knife", "in")    
end

i zmień wpisy, np. w ten sposób:
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
function give_weapon_to_actor (trader, actor)
    dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_pm", "in")
    dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_9x18_fmj", "in")
        dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_9x18_fmj", "in")
    dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_knife", "in")
    dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_g36", "in")
   dialogs.relocate_item_section(trader, "exo_outfit", "in")
end

Dostaniesz dodatkowo g36 i exoszkielet. Amunicję wpisujesz po jednej paczce - jak chcesz trzy pudełka, musisz wpisać trzy razy
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Inny ekwipunek na starcie

Postprzez nelson82 w 17 Cze 2012, 16:59

Tak dla formalności, aby w SOC zmienić ilość posiadanej kasy na starcie, należy edytować spawn, a konkretnie w pliku alife_l01_escape.ltx* trzeba poszukać tej sekcji
:

Kod: Zaznacz wszystko
[63]
; cse_abstract properties
section_name = actor
name = level_prefix_actor_0001
position = -246.726303100586,-24.7932605743408,-134.433868408203
direction = 0.00431653670966625,-1.39625442028046,-0.00068671052576974
s_flags = 0x29

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 4
distance = 0.699999988079071
level_vertex_id = 11713
object_flags = 0xffffffbf
custom_data = <<END
[dont_spawn_character_supplies]

[spawn]
wpn_binoc
detector_simple
novice_outfit
device_torch
END

; cse_visual properties
visual_name = actors\hero\stalker_novice

; cse_alife_creature_abstract properties
g_team = 0
g_squad = 0
g_group = 0
health = 1
dynamic_out_restrictions =
dynamic_in_restrictions =

upd:health = 1
upd:timestamp = 0x75732029
upd:creature_flags = 0x70
upd:position = -246.726303100586,-24.7932605743408,-134.433868408203
upd:o_model = 0
upd:o_torso = -1.39625442028046,0.00431653670966625,0
upd:g_team = 0
upd:g_squad = 0
upd:g_group = 0

; cse_alife_trader_abstract properties
money = 40
trader_flags = 0
character_profile = actor

; cse_ph_skeleton properties

; cse_alife_creature_actor properties

upd:actor_state = 0xd20
upd:actor_accel_header = 0
upd:actor_accel_data = 0
upd:actor_velocity_header = 0
upd:actor_velocity_data = 0
upd:actor_radiation = 0
upd:actor_weapon = 110
upd:num_items = 0
interesuja nas ta linijka
Kod: Zaznacz wszystko
money = 40
wartość 40 zamieniamy, kompilujemy spawna i :/ ...niestety musimy zacząć nową grę aby zmiana była widoczna.

* - zakładam, że spawna edytujemy za pomocą ACDC
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Inny ekwipunek na starcie

Postprzez utak3r w 18 Cze 2012, 13:31

nelson82 napisał(a):Tak dla formalności


To ja też "tak dla formalności":

nelson82 napisał(a):ilość posiadanej kasy na starcie

nelson82 napisał(a):niestety musimy zacząć nową grę


...a jak byś chciał zobaczyć ilość kasy posiadanej na starcie bez owego startu? :idea: :E

A żeby nie bawić się w spawna tylko do tego celu, zawsze można Wilkowi kazać sobie dać kasę ;)
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376


Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość