CryZone: Sector 23

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez k4r00 w 11 Mar 2011, 11:08

Oczekuję z radością :) Dawno nie było czegoś nowego. Modziwo zapowiada się nad wyraz interesująco :)
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez Mataczo w 11 Mar 2011, 14:20

Spróbować zawsze można ale wg mnie to nie przejdzie bo crysis i S.T.A.L.K.E.R bardzo się różnią i nie ma po co tego mieszać ... ja tam będe wierny x-ray. Mogą zmieniać x-raya ale nie zmieniać sinik bo to już nie to.
Awatar użytkownika
Mataczo
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 10 Mar 2011, 14:59
Ostatnio był: 13 Sty 2017, 23:02
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 6

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez kis104 w 11 Mar 2011, 18:40

Nie no nie pasi mi ta grafika z Crysisa na Stalkerze. Silnik CryEngine pozbywa sie kilku fajnych filtrów które nadają grze klimat.
Prawdziwy Stalker powinien zrobić w życiu trzy rzeczy:
1.Zabić chimerę.
2.Przetrwać emisję.
3.Wypić 5 kozaków czasie krótszym niż 3 minuty.
Awatar użytkownika
kis104
Łowca

Posty: 425
Dołączenie: 31 Maj 2010, 18:56
Ostatnio był: 17 Lip 2024, 18:33
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 43

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez Krzysu_Pl w 12 Mar 2011, 08:25

Też mi się on zbytnio nie podoba klimatem, ale że jest on ewenementem w tej kategorii, pewnie w niego zagram.
Awatar użytkownika
Krzysu_Pl
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 05 Maj 2010, 19:23
Ostatnio był: 24 Kwi 2022, 21:40
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 81

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez Pijawol w 12 Mar 2011, 08:47

Mi też, niestety mod się nie spodobał. Niestety jak S.T.A.L.K.E.R. - to tylko xRAY.
Awatar użytkownika
Pijawol
Legenda

Posty: 1278
Dołączenie: 15 Wrz 2010, 16:52
Ostatnio był: Wczoraj, 19:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 313

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez Iceformen w 12 Mar 2011, 22:52

Taaak taki wielki powiem świeżości stalkerowi jest wogule nie potrzebny. Stalker słynie z ciekawej oprawy graficznej. Brudnej zony rozwalonych pomieszczeń oraz z ciekawie wykonanych efektów otoczenia które budują klimat. Takie graficzne rewolucje mogą tylko rozwalić naszą kochaną grę. Po zobaczeniu moda jeszcze bardziej zapadłem w przekonanie że silnik cryengine nie pasuje X Ray i tylko X Ray.
Depressive Black Metal
Iceformen
Stalker

Posty: 106
Dołączenie: 27 Sty 2011, 13:48
Ostatnio był: 27 Mar 2016, 14:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 17

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez marcinxx9h2o w 13 Mar 2011, 10:44

czesc jak to sciagnać grał ktoś?? dajcie link!!
Awatar użytkownika
marcinxx9h2o
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 18 Gru 2009, 20:39
Ostatnio był: 05 Kwi 2011, 18:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez stalker51 w 17 Mar 2011, 15:47

@UP ogarnij się człowieku tego stalkera jeszcze w ogóle nie zrobili, a ty już chcesz link do downloadu? Czytanie za zrozumieniem się kłania -,-

Do rzeczy, ów produkcja może być czymś ciekawym, jeżeli twórcy poświęcą jej dosyć dużo czasu, jeżeli tak nie będzie, wszyscy ściągną powiedzą, że syf i to będzie na tyle.
Tym nie mnie ja czekam z niecierpliwością :E
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez Stalkier_100 w 11 Kwi 2011, 20:05

Właśnie stalkerowi przydałby się nowy silnik... Ciągłe lagowanie się i słaba stabilność potrafią zdenerwować... Tak było przynajmniej w przypadku Clear Sky, to był zupełny fail... Im mniej wychodzi patch'ów, tym silnik lepszy. Do Cienia 6 patchy, Czyste niabo 10... Sory za offtop ale tego po prostu musiałem się czepić... :P
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez Cromm Cruac w 12 Kwi 2011, 18:30

Nie wiem dlaczego CryEngine spotyka sie z taką niechęcią stalkerskiej braci. To silnik tak jak xRay. Przecież nie tylko od silnika zależy jak gra wygląda, Więcej zależy od modeli/tekstur/animacji stworzonych przez autorów. Przecież nikt nie twierdzi, że Stalker musi wyglądać jak Crysis z całym tym paradajsowym lookiem.

CryEngine3 jest znacznie bardziej zaawansowany niż poczciwy xRay i odpowiednio wykorzystany może wyglądać tak jak Zona powinna wyglądać. Oferuje również znacznie lepsze wykorzystanie pamięci i obsługuje znacznie bardziej skomplikowane modele/lokacje niż xRay. A z doświadczenia wiem, że 'zniszczone' i 'brudne' lokacje są o wiele bardziej skomplikowane niż 'nowiutkie'.
Na pewno wszyscy grający w Soljankę wiedzą jakie problemy z pamięcią RAM i VRAM ma xRay.

Wspomnę jeszcze o zaawansowanej fizyce jaką posiada CryEngine. Choćby model zniszczeń w CE jest imponujący. Jedyne zniszczenia na xRay-u to pękające tu i ówdzie szyby i wybuchające beczki, które nie ruszają nawet listkiem na krzakach. Kto grał w Crysisa ten pewnie pamięta co dzieje się z roślinnością i budynkami jeśli rzucić granatem.

xRay nadawałby się w dzisiejdzych czasach jedynie po gruntownej przeróbce a właściwie napisaniu go od nowa. Pytanie po co jeśli na rynku są silniki gotowe do wykorzystania. I nie mówię tu o tylko o CryEngine3 ale np. Unreal3, który mimo, że prawie tak stary jak xRay1.5 bije go na głowę.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive matekfpol, Stalkier_100, Bambosz107.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez KoweK w 12 Kwi 2011, 21:16

Niby masz rację, co do jednego to na pewno, że wizualnie U3 i CE są lepsze od X-Raya (choć tutaj to też kwestia gustu), ale jestem ciekawy jak te silniki sprawowałyby się z tym, czym się X-Ray wyróżnia na tle innych silników, czyli nasze kochane A-Life... Niestety chyba nigdy się tego nie dowiemy. :P

A Soljanka tak chodzi, bo ma pierdyliard rzeczy, które są nieużywane, a twórcom nie chce się tego usunąć.

Dla ciekawych: polecam obejrzeć inne gry, które oparte są na Cry Engine. Dowiecie się z niego, że gra, która korzysta z tego silnika nie musi wyglądać jak Crysis, ba, niektóre nawet w ogóle go nie przypominają!
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5670
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 17:18
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez Cromm Cruac w 13 Kwi 2011, 11:20

Fakt, ALife to coś czego te silniki nie mają. Ale to są silniki graficzne. No, nie tylko bo jest tu również dźwięk i fizyka. Nie sądzę jednak, że są one tak sztywne, że niemożliwe jest dodanie procedur ALife chodzących niejako równolegle. W końcu twórcy tego moda na CryEngine musieli o tym pomyśleć bo bez tego to nie będzie STALKER tylko kolejna liniowa strzelanka.

A ja polecam zobaczyć mod do pierwszego FarCry-a nazywający się Delta Sector. To kompletna przeróbka która rozgrywa się w zimie gdzieś we wschodniej Europie. Ma klimat STALKERA. Przekonacie się jak kompletnie inaczej od tropikalnej wyspy może wyglądać FarCry.
Linki do prezentacji Delta Sector na YouTube
Filmik 1, Filmik 2
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

PoprzedniaNastępna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości