Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
stalker 2010 napisał(a):Moim zdaniem mod jest spooko...Tylko którym klawiszem się odpala silnik w pojeździe?Czyli co mam wpisać w user.ltx??? Proszę o pomoc!!!
Jeśli nadal chcesz odpowiedż to silnik uruchamiasz klawiszem "o" w user.itx niezmieniasz nic.
Nie wiem czy W.Z. działa pod 1.5.10 - możesz spróbować, natomiast w tym modzie użyłem Helios Spawn Menu + Faction Commander i działa nawet lepiej. I na pewno śmiga pod 1.5.10
Tak naprawdę to opisany spawner nazywa się MAIN MENU MODS COMPILATION. Zawiera heliosa, chyba teleport, na pewno Faction Commander Tu macie link - gdyby miał się komuś przydać
Mod w 100% działa na wersji 1.5.10 - wiem bo sprawdzałem. Co do moda to mój ulubiony ze wszystkich. Przydatny zwłaszcza jak chcemy gdzieś pójść, ale nam się nie chcę . A i BugTrap przy spawnowaniu wyciętych mutków.
"Today I didn't even have to use my AK I gotta say it was a good day"