W 3D Studio Max masz wiele formatów, do których możesz zapisać swój projekt - domyślnie jest to plik .max (chyba). 3DS Max ma wbudowane narzędzie do renderowania, które nazywa się Mental Ray.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota" Wheeljack
A co do 3DS MAXa, podstawowym formatem jae jak napisał Kowek .max. Oprócz tego jest mnóstwo innych formatów plików które możesz zaimportować/wyeksportować. Z odpowiednimi pluginami nawet obiekty ze stalkera. Podstawowym rendererem jest Scanline. Oprócz tego nowe MAXy maja zintegrowany MentalRay. Dostępne są również renderery tzw. 3rd party jak VRay (którego używam) czy Brazil.
"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Takie sobie kiedyś jako fanart zrobione Hehe co prawda nie w Max'ie bo Maxowskie efekty by mi tylko model pobrudziły co widać było by już w samej grze a mowa tu o funkcji meshsmooth.
Dobra, to ja może z nieco innej beczki Modelami lepszymi niż widać powyżej i tak się nie pochwalę, więc... nieco obiektów proceduralnych ode mnie:
Kilka widoczków...
I kilka innych 3D, większość wykonana przy pomocy darmowego POV-Raya
Więcej w sieci (Renderosity, deviantArt itp.). Ci, co mnie znają, wiedzą, że moją główną pasją graficzną są fraktale, ale to już temat nie na ten wątek...
Za ten post utak3r otrzymał następujące punkty reputacji:
Może nic wielkiego, ale robiłem ostatnio bardzo szybkie wizualizacje na potrzeby uzgodnienia w kurii projektu ołtarza. Model: Blender 2.62, renderowane w Artlantis Render 3.0
CREDO [łac. Wierzę]
Za ten post Terminus otrzymał następujące punkty reputacji:
Moja pierwsza próba z UV mapami. Nie było to aż takie straszne jak myślałem. Użyty soft: Maya 2013 oraz Photoshop CS5.
Lepszego ujęcia zrobić nie mogłem, bo mam uszkodzoną kartę graficzną i wyświetlają mi się błędy - nawet przy takim modelu w viewporcie tektury potrafią znikać lub obiekty są przezroczyste miejscami.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota" Wheeljack
Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji: