[Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstury

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 26 Cze 2012, 09:35

Wiem o tym błędzie bo już ktoś go raportował na innym forum. Ta sama sytuacja co ze Strielokiem. Brak noda AI pod waypointem piesków. Może być takich więcej więc czekam na wszystkie i na koniec wypuszczę patcha. Albo po prostu wykorzystam twoje Junx jeśli pozwolisz.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Reklamy Google

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Junx w 26 Cze 2012, 09:43

@ Cromm Cruac: Pewnie, że możesz ;) Ja pierwszy wykorzystałem twój AN3 więc bez problemu bierz co Ci trzeba ;)
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Absolute Nature 3 Lite - SGM addon

Postprzez Cromm Cruac w 30 Cze 2012, 10:47

Image

Absolute Nature 3 Lite - SGM addon

Specjalna wersja Absolute Nature 3 zawierająca wszystkie lokacje dodane w SGM 2.2. Wszystkie levele zostały zrekompilowane z wykorzystaniem nowych drzew.
Tak jak poprzednio - 6 stylów do wyboru osobno dla każdej z 9 lokacji.
Nie wymaga rozpoczynania nowej gry.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Wheeljack w 30 Cze 2012, 22:59

Łooo ku*wa, Cromm, kawał dobrej roboty. :P
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
A jeżeli o wydajność chodzi to w vanilii na full detalu miałem w granicach 130fps, z AF3 i AN3 mam w granicach 60-70, czyli aż takiej wielkiej tragedii nie ma. :E

Za ten post Wheeljack otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cromm Cruac, Xen.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 07:53
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez trojanuch w 02 Lip 2012, 16:52

@ Cromm Cruac: Pewnie, że możesz ;) Ja pierwszy wykorzystałem twój AN3 więc bez problemu bierz co Ci trzeba ;)


Dobra robota z tymi fixami Junx - dzięki również :)

Można wiedzieć skąd wziąłeś poprawne wartości dla tych waypointów?
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Junx w 02 Lip 2012, 16:57

Z podstawowego all.spawn [Z Vanilii] :E
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Absolute Nature 3 SDK level pack

Postprzez Cromm Cruac w 20 Lip 2012, 11:28

Image

Wszystkie levele z AN3 (full, lite i SGM addon) w formacie SDK. Może się komuś przyda.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Sh4dow w 20 Sie 2012, 17:40

Dobra odkopie troche ten temat :) mam nadzieje ze ktos sie tu jeszcze udziela ^^

mam ten problem:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR

[error]Expression    : ai().level_graph().valid_vertex_id(vertex->data().level_vertex_id())
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 173
[error]Description   : patrol path[pri_a28_arch_strelok_2_walk], point on path [wp00|sig=path_end],object [pri_b305_strelok38401]


stack trace:


niestety link do fixa wygasl :P a bardzo mi zalezy zeby to naprawic :/ moze ktos poratowac, lub powiedziec jak mam wyedytowac ten all.spawn i to naprawic ?

Uwagi moderatora:

Logi w [code], [quote] jest od cytowania. - Wheeljack
GA-M720-US3|AMD Phenom II X4 940BE@3,6GHz+Karakorum+NF-S12B FLX|2x2GB 800MHz Patriot 4-4-4-12
ASUS GTX 275@720/2600/1525|Audigy 2 SE@X-FI Xtreme
WD 3200AAKS 320GB|Chieftec 550W|Win7 64bit|Samsung 2333SW|CM Dominator
Quod Me Nutrit Me Destruit==>xfire - 23Slawek<==
Awatar użytkownika
Sh4dow
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 11 Wrz 2011, 10:55
Ostatnio był: 04 Wrz 2012, 00:24
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 0

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Junx w 20 Sie 2012, 18:01

Nowy link:

http://uploading.com/files/get/cb1e7mdf/all.7z

:arrowd: Akurat miałem pod ręką, więc upnąłem ;)
Ostatnio edytowany przez Junx, 20 Sie 2012, 19:23, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Sh4dow, yozue.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Sh4dow w 20 Sie 2012, 18:23

nie spodziewalem sie tak szybkiej reakcji :D DZIEKI!
GA-M720-US3|AMD Phenom II X4 940BE@3,6GHz+Karakorum+NF-S12B FLX|2x2GB 800MHz Patriot 4-4-4-12
ASUS GTX 275@720/2600/1525|Audigy 2 SE@X-FI Xtreme
WD 3200AAKS 320GB|Chieftec 550W|Win7 64bit|Samsung 2333SW|CM Dominator
Quod Me Nutrit Me Destruit==>xfire - 23Slawek<==
Awatar użytkownika
Sh4dow
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 11 Wrz 2011, 10:55
Ostatnio był: 04 Wrz 2012, 00:24
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 0

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Stalker 79 w 22 Wrz 2012, 20:54

Witam Was serdecznie i proszę Was o pomoc.
Wgrałem wszystkie mody ATP Cromma z absolute scopes 1.2 oraz później absolute scopes smarter addon w akcie desperacji nie podmieniając plików a także atmosfear 3 oraz MSO_v1.0.1 i jakoś mi się udało w końcu, że chyba działa stabilnie ok 1 godz. pograłem i jest ok. żadnego bluscreena, buga itd. ale to dzięki temu że w końcu doczytałem dokładnie co i jak po kolei i załapało.
Ale właśnie mam kolejny irytujący problem. Szukałem info ale nie znalazłem wiem że jak kiedyś grałem to też to miałem i gdzieś znalazłem info jak sobie z tym poradzić a konkretnie z celownikiem optycznym i celowaniem przez niego. Chodzi mi o to, że jak podchodzę do obiektu np. drzewa i celuje normalnie to kule trafiają w to miejsce gdzie strzelam a jak to samo zrobię przez celownik doczepiany z z powiększeniem x4 do np. karabinu to kule zamiast trafiać gdzie wskazuje to te trafiają w to samo miejsce,ale kawałek na prawo i w dół od punktu w który celuje no i mam problem bo nie mogę nikogo trafić.
Pomóżcie bo od 2 dni tylko wojuje z tą grą zamiast się cieszyć i jak coś się uda to następny problem
Stalker 79
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 20:22
Ostatnio był: 30 Paź 2013, 14:55
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez scigacz1975 w 22 Wrz 2012, 21:04

A weź sprawdź czy dodałeś tekstury celowników w prawidłowym rozmiarze. I na wszelki wypadek zobacz czy, jak usuniesz nowe tekstury celowników, błąd dalej występuje.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości