Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Nasi bracia ze wschodu zrobili moda przywracającego stary scenariusz i lokacje. Nie nazwę tego co prawda rosyjskim LA, bo różnicę konceptów widać nawet bez grania (szczególnie w dzieło dezo ), ale może być niezłą propozycją dla chętnych na dawne klimaty.
Screeny:
Wideo:
Instalacja:
Przed instalacją upewnij się, że posiadasz rosyjską wersję gry oraz 9GB wolnego miejsca na dysku. Mod w pełni niezależny. Instalacja na wersję 1.0/1.1 - niedopuszczalna. Można instalować na każdej wersji gry 1.0000-1.0006.
1.Utwórz folder w dowolnym miejscu na dysku, poza folderami Program Files oraz Program Files (x86), na przykład C:\STALKER-OLR ( Nie dotyczy posiadaczy Windows XP! Jeśli posiadasz go możesz przejść od razu do podpunktu nr 3). 2. Z folderu z wcześniej zainstalowaną grą (zazwyczaj C:\Program Files\GSC World Publishing\STALKER), skopiuj do C:\STALKER-OLR następujące pliki: gamedata.db0 gamedata.db1 gamedata.db2 gamedata.db3 gamedata.db4 gamedata.db5 gamedata.db6 gamedata.db7 gamedata.db8 gamedata.db9 Lub ponownie zainstaluj grę w C:\STALKER-OLR i usuń z niego wszystko z wyjątkiem plików gamedata.db0-gamedata.db9. 3. Rozpakuj mod do folderu mod w C:\STALKER-OLR (zaakceptuj zastąpienie istniejących plików!). 4. Przed uruchomieniem odpal configurator.cmd i naciśniej 1/2 w zależności od wybranej opcji, a następnie enter. 5. Rozpocznij grę poprzez plik stalker_OLR.cmd lub OLR_Launcher.
Mapy jak mapy, wytargane z builda i poprawiane, kluczem do sukcesu w konfrontacji OLR-LA będzie stworzenie lepszej fabuły. Chociaż pewnie LA wygra, bo dezoworowie sami (ta) zaprojektowali i zrobili ileśtam nowych map, a ruscy będą się sztywno trzymali obrazu z 2003r i nie dodadzą nic od siebie. No dobra, żartowałem, LA nie będzie. Ruscy porzetexturowali dead city tak więc OLR = LA.
Skoro już porównujemy to do LA nie sposób zapytać o jedno: znana jest data premiery? Bo w to chętnie zagram, a na LA straciłem już nadzieję. Czekam więc na moda i trzymam kciuki. To jeden plus. Drugi jest taki, że może Dezodory poczują na karku oddech konkurencji i w końcu wypuszczą swoje dzieło.
Film z Deadcity, 0:41 - mam nadzieję, że to usuną. Liczę też na to, że zmniejszą jeszcze to idiotyczne nagromadzenie "strasznych" dźwięków. W oryginalnym buildzie w moich słuchawkach rozbrzmiewały dźwięki niczym z jakiegoś pornosa dla fetyszystów. Bez przerwy jakieś piski i jęki.
Podają na ap-pro.ru, że skończą w roku 2013. Post z 13 października informuje o postępie prac 50%. Nie chce mi się szukać nowszego, bo jest tego trzydzieści kilka stron.
Wierzę im. W razie ewentualnej obsuwki i tak myślę że mogą skończyć wcześniej niż Dezowave. Brawo! W końcu jakaś konkurencja i nie zdziwię się jak mod będzie lepszy a Dezowave zostanie wyśmiane... Brudy się wypierają coraz bardziej. Dezy się szczycą i zwalają winę za obsuwy na problemy z lokacjami i skryptami a tu proszę... RMA, Lost World, Narodnaya Solyanka, Ukryte Ścieżki i tym podobne mody plus oczywiście to. Żywy dowód że mapki mogą działać bez zarzutu. Najłatwiej jest pie*dolić smuty że przyciśnięci są i nie mają czasu dla siebie. Ach przepraszam, kiedyś sprzątali kraj po powodzi czy tam czymś...
djcycu napisał(a): Żywy dowód że mapki mogą działać bez zarzutu.
Mapki to nie problem. Stworzenie fabuły, skrypty- to nie jest hop-siu, a na filmikach widzę jedynie, że koleś sobie zwiedza mapki, na których jest ciut spawnu...i tyle. Jak już się przedstawia filmik, to dlaczego tylko z eksploracji pustego świata? Do tego, rozbolał mnie łeb od oświetlenia- jest po prostu beznadziejnie agresywne. Nie wiem, dla mnie to raczej ciekawostka, niż coś na co miałbym czekać. Nie rozumiem, czym się tu podniecać. Poza tym, gdzie tu jaka konkurencja...
TAJAG JUDYN HAZBAZ SEKODYN!
Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Nie wiem czym wy się podniecacie. Przecież to wygląda jak kupa przy Lost Alpha. To nawet nie jest żadna konkurencja... A jak to wyjdzie to będzie to pewnie Priboi Story z mapami z builda 1935 czyli jedna, wielka nuda - 4 lata temu mody typu Priboi mogły robić wrażenie, ale nie teraz.
Rozumiem, że lubicie hejtować LA, ale bez przesady. Ślepi jesteście?
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota" Wheeljack
Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Ja nie hejtuję LA ale wnerwia mnie to ich obsuwanie, obiecywanie, stękanie, narzekanie i pawienie się jakie to oni nie modery... Mi w modzie głupot, pierdół i bajerów nie trzeba.
A jak Dezowave ma problem z robotą to niech zatrudnią sobie ekipę budowlaną... Kto nie czai niech sobie odpali filmik z robienia gry The Neverhood
Do ludzi psioczących na oświetlenie: No tak... Hujowe bo nie ciemne. Przecież to wielka frajda chodzić z latarką czy z noktowizorem w samo południe. 50% niezarejestrowanego naszymi oczyma obrazu można sobie wyobrazić nie? Nie poważam takiego myślenia. Mało kto chyba łaził po żwirowniach, ruinach i starych magazynach i nie wie że mroczno i ciemno nawet w zachmurzony dzień nie jest.
Cycu, popadasz ze skrajności w skrajność Wszystko można wyregulować z estetyką, ale jeśli za ulepszenia graficzne zabiera się ktoś, kto nie ma krzty zmysłu artystycznego i pewnej wrażliwości, to powstaje właśnie coś takiego.
Coś z tego rozumiem Ogólnie lubię ponure barwy ale nie przesadzone. W ładną pogode lekko pomarańczowo i szarawo a w deszcz tylko szaro i przyciemnawo ale tak by nie trzeba było ubierać halogenów i szperaczy
Na filmie rzeczywiście pustawo, ale nie lepiej niż na wideo z LA.
z mapami z builda 1935
O Wielki Kowuniu, Wodzu nasz, skoro zamierzają użyć map z roku 2003, to będą nieco inne niż w buildzie 1935. Bar na przykład, według starej koncepcji, był zbiorem luźno rozrzuconych budynków mieszkalnych z barem "Stalker" (nie 100 Radów!) w podziemiach opuszczonego sklepu spożywczego.
Dzisiaj spróbuję napisać do twórców moda. Może łaskawie odpiszą na pytania fana S.T.A.L.K.E.R.-a z Polski.