[Oblivion Lost Remake]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Oblivion Lost Remake]

Postprzez Wunderwaffe w 30 Gru 2012, 20:44

Opis:

Nasi bracia ze wschodu zrobili moda przywracającego stary scenariusz i lokacje. Nie nazwę tego co prawda rosyjskim LA, bo różnicę konceptów widać nawet bez grania (szczególnie w dzieło dezo :piesek:), ale może być niezłą propozycją dla chętnych na dawne klimaty.

Screeny:

Image Image ImageImage ImageImageImage

Wideo:



Instalacja:

Przed instalacją upewnij się, że posiadasz rosyjską wersję gry oraz 9GB wolnego miejsca na dysku.
Mod w pełni niezależny. Instalacja na wersję 1.0/1.1 - niedopuszczalna.
Można instalować na każdej wersji gry 1.0000-1.0006.

1.Utwórz folder w dowolnym miejscu na dysku, poza folderami Program Files oraz Program Files (x86), na przykład C:\STALKER-OLR ( Nie dotyczy posiadaczy Windows XP! Jeśli posiadasz go możesz przejść od razu do podpunktu nr 3).
2. Z folderu z wcześniej zainstalowaną grą (zazwyczaj C:\Program Files\GSC World Publishing\STALKER), skopiuj do C:\STALKER-OLR następujące pliki:
gamedata.db0
gamedata.db1
gamedata.db2
gamedata.db3
gamedata.db4
gamedata.db5
gamedata.db6
gamedata.db7
gamedata.db8
gamedata.db9
Lub ponownie zainstaluj grę w C:\STALKER-OLR i usuń z niego wszystko z wyjątkiem plików gamedata.db0-gamedata.db9.
3. Rozpakuj mod do folderu mod w C:\STALKER-OLR (zaakceptuj zastąpienie istniejących plików!).
4. Przed uruchomieniem odpal configurator.cmd i naciśniej 1/2 w zależności od wybranej opcji, a następnie enter.
5. Rozpocznij grę poprzez plik stalker_OLR.cmd lub OLR_Launcher.

Pobieranie:

http://yadi.sk/d/r86aX0ESGF7vp
Ostatnio edytowany przez Wunderwaffe 23 Sty 2014, 16:46, edytowano w sumie 7 razy
Image

Za ten post Wunderwaffe otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive StalkerCiastek, Eleventh, zderzack, zając, Wańka_Wkręt, M3Fis70.
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez Wheeljack w 30 Gru 2012, 21:27

Mapy jak mapy, wytargane z builda i poprawiane, kluczem do sukcesu w konfrontacji OLR-LA będzie stworzenie lepszej fabuły. Chociaż pewnie LA wygra, bo dezoworowie sami (ta) zaprojektowali i zrobili ileśtam nowych map, a ruscy będą się sztywno trzymali obrazu z 2003r i nie dodadzą nic od siebie.
No dobra, żartowałem, LA nie będzie.
Ruscy porzetexturowali dead city tak więc OLR = LA.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 07:53
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez StalkerCiastek w 30 Gru 2012, 23:49

Skoro już porównujemy to do LA nie sposób zapytać o jedno: znana jest data premiery? Bo w to chętnie zagram, a na LA straciłem już nadzieję. Czekam więc na moda i trzymam kciuki. To jeden plus. Drugi jest taki, że może Dezodory poczują na karku oddech konkurencji i w końcu wypuszczą swoje dzieło.

Film z Deadcity, 0:41 - mam nadzieję, że to usuną.
Liczę też na to, że zmniejszą jeszcze to idiotyczne nagromadzenie "strasznych" dźwięków. W oryginalnym buildzie w moich słuchawkach rozbrzmiewały dźwięki niczym z jakiegoś pornosa dla fetyszystów. Bez przerwy jakieś piski i jęki.
LOL
Awatar użytkownika
StalkerCiastek
Redaktor

Posty: 357
Dołączenie: 27 Cze 2008, 21:17
Ostatnio był: 26 Cze 2014, 17:46
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 58

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez Wunderwaffe w 30 Gru 2012, 23:59

Podają na ap-pro.ru, że skończą w roku 2013. Post z 13 października informuje o postępie prac 50%. Nie chce mi się szukać nowszego, bo jest tego trzydzieści kilka stron.
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez djcycu w 31 Gru 2012, 01:08

Wierzę im. W razie ewentualnej obsuwki i tak myślę że mogą skończyć wcześniej niż Dezowave. Brawo! W końcu jakaś konkurencja i nie zdziwię się jak mod będzie lepszy a Dezowave zostanie wyśmiane... Brudy się wypierają coraz bardziej. Dezy się szczycą i zwalają winę za obsuwy na problemy z lokacjami i skryptami a tu proszę... RMA, Lost World, Narodnaya Solyanka, Ukryte Ścieżki i tym podobne mody plus oczywiście to. Żywy dowód że mapki mogą działać bez zarzutu. Najłatwiej jest pie*dolić smuty że przyciśnięci są i nie mają czasu dla siebie. Ach przepraszam, kiedyś sprzątali kraj po powodzi czy tam czymś...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez BJ Blazkowicz w 31 Gru 2012, 11:12

To było po tym jak Dezowi się ego wylało...
Image
Voiton laulut soi ainiaan!

Za ten post BJ Blazkowicz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive StalkerCiastek.
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez vandr w 31 Gru 2012, 11:19

djcycu napisał(a): Żywy dowód że mapki mogą działać bez zarzutu.


Mapki to nie problem. Stworzenie fabuły, skrypty- to nie jest hop-siu, a na filmikach widzę jedynie, że koleś sobie zwiedza mapki, na których jest ciut spawnu...i tyle. Jak już się przedstawia filmik, to dlaczego tylko z eksploracji pustego świata? Do tego, rozbolał mnie łeb od oświetlenia- jest po prostu beznadziejnie agresywne. Nie wiem, dla mnie to raczej ciekawostka, niż coś na co miałbym czekać. Nie rozumiem, czym się tu podniecać. Poza tym, gdzie tu jaka konkurencja...;-)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wojas21.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez KoweK w 31 Gru 2012, 11:30

Nie wiem czym wy się podniecacie. Przecież to wygląda jak kupa przy Lost Alpha. To nawet nie jest żadna konkurencja... A jak to wyjdzie to będzie to pewnie Priboi Story z mapami z builda 1935 czyli jedna, wielka nuda - 4 lata temu mody typu Priboi mogły robić wrażenie, ale nie teraz.

Rozumiem, że lubicie hejtować LA, ale bez przesady. Ślepi jesteście? :E
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack

Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr, The Witcher, atikabubu, ZiomB, Sovat.
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5670
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 17:18
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez djcycu w 31 Gru 2012, 12:29

Ja nie hejtuję LA ale wnerwia mnie to ich obsuwanie, obiecywanie, stękanie, narzekanie i pawienie się jakie to oni nie modery... Mi w modzie głupot, pierdół i bajerów nie trzeba.

A jak Dezowave ma problem z robotą to niech zatrudnią sobie ekipę budowlaną... Kto nie czai niech sobie odpali filmik z robienia gry The Neverhood :P

Do ludzi psioczących na oświetlenie:
No tak... Hujowe bo nie ciemne. Przecież to wielka frajda chodzić z latarką czy z noktowizorem w samo południe. 50% niezarejestrowanego naszymi oczyma obrazu można sobie wyobrazić nie? Nie poważam takiego myślenia. Mało kto chyba łaził po żwirowniach, ruinach i starych magazynach i nie wie że mroczno i ciemno nawet w zachmurzony dzień nie jest.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez vandr w 31 Gru 2012, 12:50

Cycu, popadasz ze skrajności w skrajność ;-) Wszystko można wyregulować z estetyką, ale jeśli za ulepszenia graficzne zabiera się ktoś, kto nie ma krzty zmysłu artystycznego i pewnej wrażliwości, to powstaje właśnie coś takiego. :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez djcycu w 31 Gru 2012, 13:30

Coś z tego rozumiem :P Ogólnie lubię ponure barwy ale nie przesadzone. W ładną pogode lekko pomarańczowo i szarawo a w deszcz tylko szaro i przyciemnawo ale tak by nie trzeba było ubierać halogenów i szperaczy :P
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez Wunderwaffe w 31 Gru 2012, 17:20

Na filmie rzeczywiście pustawo, ale nie lepiej niż na wideo z LA. :P

z mapami z builda 1935

O Wielki Kowuniu, Wodzu nasz, skoro zamierzają użyć map z roku 2003, to będą nieco inne niż w buildzie 1935. Bar na przykład, według starej koncepcji, był zbiorem luźno rozrzuconych budynków mieszkalnych z barem "Stalker" (nie 100 Radów!) w podziemiach opuszczonego sklepu spożywczego.

Dzisiaj spróbuję napisać do twórców moda. Może łaskawie odpiszą na pytania fana S.T.A.L.K.E.R.-a z Polski. :)
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości