Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Od razu zaznaczam, że moda znalazłem na StalkerTeam i napisałem tutaj o nim temat.
Opis Droga do Prypeci to mod globalno-fabularny autorstwa niejakiego razoromona. Mod całkowicie zmienia fabułę, i dodaje nowe lokacje, pozbywając się starych, prócz Prypeci. W rozgrywce pokierujemy nowym protagonistą, który wraz ze swoim przyjacielem ma za zadanie odnaleźć schematy przejść z Prypeci do Czarnobyla. Jednak gdy docierają do Kordonu, okazuje się, że wszyscy wojskowi zostali zabici przez mutanty. Zabierają notatki i uciekają przed mutantami do jednej z piwniczek w opuszczonej wiosce. Podczas ucieczki jeden z nich zostaje ranny i umiera. Pozostały przy życiu stalker zabiera karabin snajperski, amunicje i stara się wykonać zlecone zadanie.
-nowa fabuła, -nowy bohater główny, -nowe lokacje (Kordon, Jantar, Magazyny Wojskowe, Podziemia Agropromu, Szpital, CzAES), -wycięte mapy Zaton i Okolice fabryki Jupiter, -54 nowe zadania, -nowe i zmienione dialogi, -48 nowych broni, -11 nowych kombinezonów, -4 nowe przedmioty, -57 nowych NPC, -7 nowych mutantów, -5 nowych rodzajów amunicji, -zmieniony wygląd roślinności, -zmienione tekstury uzbrojenia, -każda broń ma swoje celowniki, -dodano nowe medykamenty, żywność, przedmioty, -8 nowych dodatków do uzbrojenia, -nowe nagrody otrzymywane za wykonane misje, -nowy HUD, -zmieniony początek i końcówka gry, -bardzo dużo innych zmian,
-usunięto wylot na oświetleniu statycznym; -poprawiono błąd napoju energetyzującego; -dodano możliwość wyłączenia celownika(ustawienia gry); -poprawiono błąd z wielkością magazynków; -zmieniono intro i ekrany ładowania na oryginalne; -poprawiono świecenie oczu mutantów; -zmienione modele NPC na oryginalne; -zmieniono 100 porad na 100 żartów; -usunięto kombinezony dodane w modzie; -przezbrojono wszystkich NPC; -zmieniono właściwości artefaktów; -zmieniono ceny ulepszeń; -zmieniono wyświetlanie wody na r1; -poprawiony szajdery oświetlenia r1; -przywrócono oryginalne modele snorka i ślepego psa; -poprawiona FOV 75; -usunięto zadanie zdobycia czerstwego chleba; -poprawiono błędy w opisach; -poprawiono zachowanie GG podczas odniesienia zranienia; -poprawiono odgłos podczas używania apteczki; -poprawiono dźwięki otoczenia lokacji; -poprawiono dźwięki roślinności; -z ciał poległych można zabierać pieniądze; -przy wkładaniu przedmiotów do plecaka GG przez kilka sekund nie trzyma broni; -nowy HUD (Cromm Cruac); -poprawiono tekstury przedmiotów.
Działa na wersji STALKER'a: 1.6.02 Dodatek do wersji 1.0.0.1 moda Mod w rosyjskiej wersji językowej
Instalacja Moda 1.Włącz instalator. 2.Wykonuj polecenia pokazane na ekranie. 3.Wybierz ścieżkę do katalogu z grą. Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:
Uwaga! Jestem w trakcie robienia polonizacji, najnowsza wersja to 0.3 beta. Ta wersja polonizuje trzy pliki st_items_equipment st_items_outfit ui_st_pda
Plik st_items_outfit polonizuje tylko nazwy kombinezonów etc.
Ostatnio edytowany przez StalkerCell 27 Lip 2013, 22:08, edytowano w sumie 4 razy
Gram już parę chwil w tego moda. Ogólnie robi dobre wrażenie. Właśnie dorwałem zangielszczenie, dzięki któremu będę w ogóle wiedział, o co chodzi... Sprzętu u handlarzy jest cała masa, jakby komuś wysypał się worek z Arsenal Modem i innymi cudami... Ale kasy niestety brak.
Ps - jedyna uwaga. Odgłosy mięsaczy są... Nie, to trzeba samemu usłyszeć
Hm... Skoro jest zangielszczenie, to chętnie wypróbuję. Tylko nie jestem pewien do końca, jak instalować. Tak, jak jest kolejność linków - mod -> I fix -> dodatek -> II fix -> III fix?
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Gram już jakiś czas - doszedłem do Prypeci, byłem w X8... Mod ogólnie sympatyczny, gdyby nie fakt, że przeciwnicy momentami przesadzają z celnością swoich strzałów - pięć kul z karabinku szturmowego na moją klatę z odległości 200 metrów? Czemu nie... Z kolei my możemy przywitać ich paroma niezłymi pukawkami, takimi jak Barrett M82 czy AS50. Jedyne co mam poważnie do zarzucenia grze, to spawn wrogów w Prypeci - noż kuffa, chyba się komuś worek wysypał Rozumiem, że to ma częściowe uzasadnienie fabularne, ale póki co mam wrażenie, że wytłukłem już pół populacji Korei Południowej, która zjechała do Zony na wakacje...
Pangia napisał(a):Hm... Skoro jest zangielszczenie, to chętnie wypróbuję. Tylko nie jestem pewien do końca, jak instalować. Tak, jak jest kolejność linków - mod -> I fix -> dodatek -> II fix -> III fix?
Na StalkerTeam nie było napisane w jakiej kolejności.
A dodatek, fix 2 i fix 3 instalujesz, kiedy grasz na oświetleniu statycznym.
Jak wrócę z wakacjii to postaram się zagrać. Mody takie jak "Мертвый Город" czy jakieś tam inne MISERYpodobne dodają wiele zbędnego szajsu i innych pierdołek (bez urazy dla fanów tych modów), co sprawia, że mają około 5 GB i spowalniają komputer. Mam nadzieję, że ten mod nie sprawia trudności w uruchamianiu i instalacji .