Gelal napisał(a):ponowne zapytanie o receptury kończy się na pulpicie...
Brak "%" przy właściwości artefaktu spowodowany zachowaną pisownią z Lost Alpha.
!! Error: No available phrase to say
!! [1]:phrase stack:
- 11:360992256
- 12:335520352
- 13:347326288
- 14:1432367632
- 15:334462384
- 16:361395024
- 17:333122464
- 18:331800160
- 19:378563136
- 20:322011568
- 21:335429488
FATAL ERROR
[error]Expression : 0
[error]Function : CPhraseDialog::SayPhrase
[error]File : PhraseDialog.cpp
[error]Line : 152
[error]Description : No available phrase to say, dialog[dm_artefact_merger_wnd]
stack trace:
0023:71E246CA xrCore.dll, xrDebug::fail()
0023:70BBD91C xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:70BBCC60 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:70BBCC96 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
Gelal napisał(a):Sauron's Eye - głód -1%
Cromm Cruac napisał(a):A póki co, pełny spis artefaktów wygenerowany z konfigów tutaj:
Ciastko (af_cake)
Ten artefakt chroni cię przed kulami, ale jednocześnie pobiera od organizmu cenne zasoby, co zwiększa twój apetyt. Ma więc bardzo odpowiednią nazwę. Hunger: +1
To już kwestia tłumaczenia. W oryginale jest 'which causes food cravings' co ciężko przetłumaczyć dosłownie, np. 'co powoduje głód', 'co powoduje ochotę na jedzenie' lub jak napisali nasi tłumacze: 'zwiększa twój apetyt'impulse_101 napisał(a):zwiększa twój apetyt
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości