[Call of Pripyat Complete]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Wheeljack w 24 Wrz 2014, 11:14

Jakie 2.0? To pewno jest wersja moda, wymagana wersja gry to 1.6.02. S spolszczenia nie ma.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 07:53
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Reklamy Google

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez CzechovWolny w 24 Wrz 2014, 17:22

Hej, STALKERZE!
Mod Complete to chyba największe (dotąd) budżetowe :kupa: ... Masa bugów, gra jest niemal nie do przejścia. Radzę zainstalować Ci mody polepszające grafikę, nic więcej Zewowi nie potrzeba.

PS. Polecam AtmosFear 3 od CroomCruaca :)
Awatar użytkownika
CzechovWolny
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Sie 2012, 08:05
Ostatnio był: 24 Lut 2023, 23:28
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -6

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Eros w 25 Wrz 2014, 09:45

Ja tam swego czasu Complete przeszedłem bez większych problemów, w dodatku z MSO co podobno graniczy z niemożliwością ^^ Fakt jest nieco przestarzały, w tym wypadku wspomniany AtmosFear 3 będzie lepszą opcją.

A spolszczeń obu modom nie trzeba żadnych.
Awatar użytkownika
Eros
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 28 Paź 2013, 00:55
Ostatnio był: 27 Gru 2018, 03:02
Kozaki: 7

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez brudne niebo w 26 Wrz 2014, 06:57

Ja tez nie miałem żadnych problemów związanych z bugami podczas przechodzenia Complete. A dla paweloxa: misery posiada opcje Rookie mode która daje ci wszystkie innowacje tego moda ale nie zwiększa trudności . Sorry za offtop


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
I z pokorą przyznaję się do bycia uczniem gimnazjum...
brudne niebo
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 06 Lip 2013, 17:59
Ostatnio był: 03 Sty 2015, 01:53
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 5

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez vandr w 26 Wrz 2014, 08:27

CzechovWolny napisał(a):Hej, STALKERZE!
Mod Complete to chyba największe (dotąd) budżetowe :kupa: ... Masa bugów, gra jest niemal nie do przejścia. Radzę zainstalować Ci mody polepszające grafikę, nic więcej Zewowi nie potrzeba.

PS. Polecam AtmosFear 3 od CroomCruaca :)


Kolega ma rację.
Complete dla SoC'a to była mała rewolucja, dla CS - jako tako, dla CoP to zwykły skok na hype nieświadomych graczy.
Najlepszym wyjściem jest zainstalowanie zestawu AF3+AN3+MSO.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez max1071 w 06 Paź 2014, 15:56

Witam :)

Koledzy stalkerzy mod widzę że się wam nie podoba..
mnie tam się podoba (trochę)..
Ale czy nic nie dodaje?
Wręcz przeciwnie..
np.:
w Zatonie by można było wziąć narzędzia poziomu 2 trzeba zabić Najemników w Magazynach podstacji
a w modzie dajesz im te żarcie co chcieli..
i możesz zapytać Tasak-a czy możesz wejść i poszukać narzędzi
i o ile daliśmy mu te żarcie.. to wpuszcza nas i idziemy po narzędzia

jeśli ktoś chce mogę napisać co mod mniej/więcej zawiera..

Co Do kolegi Cromm Cruac
ja bym się cieszył z tego powodu że ktoś uznał że Atmosfear w wersji 2 jest cudny oczywiście nie aż tak jak 3 ale mniejsza z tym...
i dodał go do swojego moda
oczywiście stopka i co używał autor musi być w pliku "read me"
ale co prawda nikt nie czyta tego pliku :( :facepalm:

rozwiązaniem by było by dodać informacje po wejściu do gry tam gdzie piszę poprawione przez autora moda call of priypat complete v.. coś tamm... gdzieś po prostu na texie...
ReTex & weather by Cromm Cruac lub
using Atmosfear 2
czy jakoś tak poprostu ...

ale ja do was Stalkerzy przychodzę z innym problemem
po misji z zabiciem tych monolitian w szpitalu ..
Kowalski z niezidentyfikowaną bronią wysyła mnie na poszukiwania w zonie technika który sprawdzi broń

no i w tym problem że dotarłem do Janowa by dać narzędzia kalibracyjne (poziomu 3) Azotowi
oczywiście naprawiłem sobie broń kombinezon

a jak pytam pilota czy zabierze mnie na Skadowsk (do Zatonu)
to podczas ładowania się Zatonu wywala mi że program przestał działać :(

bardzo prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu problemu :)

dziękuje i pozdrawiam
Awatar użytkownika
max1071
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 04 Gru 2010, 13:07
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 14:11
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 24

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Cromm Cruac w 06 Paź 2014, 16:17

Ja sie bardzo cieszę jak moje mody są wykorzystywane w kompilacjach. Nie wiem czy doczytałeś do końca czemu tak narzekam na ten wspaniały mod.
Cromm Cruac napisał(a):Ale najbardziej mnie wkur... (przekleństwo zamierzone, przepraszam), że gościu bierze za czyjąś (moją i innych modderów) pracę pieniądze :!: . Na swoim blogu umieścił prośbę o dotacje. I ludzie mu płacą sądząc po komentarzach na tymże blogu i ModDB.


A co do twojego problemu to już wiesz czemu ludzie nie lubią Kompleta i uważają go za gniot. Z powodu takich właśnie sytuacji jaka ci się przydarzyła.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Szagart w 06 Paź 2014, 17:24

Wcześniejszy save wystarczy do rozwiązania problemu lub kilka restartów gry. Jeżeli save wcześniejszy nie działa to wcześniejszy do skutku (sprawdzona metoda). Powodzenia.
|| i7-9700K 5.00GHz | 16GB DDR4 RAM | Asus Strix RTX 2070 Super Advanced 8GB GDDR6 | Windows 10 x64 ||
Szagart
Ekspert

Posty: 707
Dołączenie: 30 Paź 2013, 00:54
Ostatnio był: 03 Wrz 2023, 22:12
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez max1071 w 06 Paź 2014, 22:13

Witam ponownie ...

Próbowałem tego sposobu....
niestety nic z tego przy wczytywaniu lokalizacji Zatonu wyskakuje że przestał działać :C

w dodatku nie wiem dlaczego ale zawsze mam plik logu pusty ... :C
Awatar użytkownika
max1071
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 04 Gru 2010, 13:07
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 14:11
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 24

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Kombokil w 28 Wrz 2015, 15:21

Można do tego zainstalować OWR żeby sie nie gryzło?
Dlatego nigdy nie pytaj, komu bije dzwon; bije on tobie

Image
Awatar użytkownika
Kombokil
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 24 Wrz 2015, 07:58
Ostatnio był: 29 Wrz 2015, 18:56
Miejscowość: Komin Reaktora. :P
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Route w 28 Wrz 2015, 19:12

Zacznijmy od tego, że lepiej jest zainstalować sobie Absolute'y i AF3 od Cromma i na to rzucić OWR aniżeli bawić się tym gównem. Jedyny Complete, który jest warty jakiegokolwiek zachodu to ten do SHOC. To, że cała seria Complete jest popularna nie znaczy, że to jakiś ultra-hype i nie warto sobie tym zawracać głowy, mówię ci. Dorzuć sobie do tego jeszcze wcześniej wymieniane problemy z przejściem niektórych fragmentów gry (i zignoruj to co napisał max1071 w swoim poście z października zeszłego roku, mod nie dodaje żadnych nowych możliwości rozwiązań zadań).

Za ten post Route otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Koma.
Route
Stalker

Posty: 153
Dołączenie: 13 Lut 2015, 17:28
Ostatnio był: 18 Lip 2016, 16:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 36

Jak zmienić nazwy broni? Zew Prypeci + COMPLETE

Postprzez Muniek w 26 Paź 2016, 16:21

Witam serdecznie. Jestem świeży i z góry przepraszam jeśli temat został przeze mnie „skopiowany”. :E

Przechodząc do meritum sprawy... Posiadam Zew Prypeci 1.6.02 oraz zainstalowany mod COMPLETE. Chcę pobawić się ze zmianą nazw broni no i ewentualnie z ich opisami. No i tutaj jest pies pogrzebany ponieważ, próbowałem stosować się do: http://www.forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=51&t=672 oraz do: http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?t=624

Program pobrany oraz gotowy do użycia lecz niestety w głównym folderze gry nie mam czegoś takiego jak „gamedata.db0” itp. I teraz kieruję do was pytanie oraz prośbę o pomoc.

Czy ktoś z was wie dokładnie jak do tego się zabrać? Jeśli tak to proszę o instrukcję. Za pomoc będę bardzo wdzięczny.
Awatar użytkownika
Muniek
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 26 Paź 2016, 15:53
Ostatnio był: 26 Paź 2016, 18:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości