Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Celem modyfikacji jest osiągnięcie, jak najlepszego doświadczenia z Shadow of Chernobyl. Mod wg. mnie zapowiada się świetnie i patrząc na trailery wygląda całkiem, jak inna gra, a grafika jest iście fotorealistyczna.
Stealth AI, czyli możliwość skradania się do przeciwników.
Light Detection Parameters, czyli usprawnione wykrywanie przeciwnika przez A.I. w zależności od światła, czyli pory dnia.
Accurate Sound Detection, czyli nie spotkamy sytuacji, gdy atakujemy bandytów z ukrycia i jeden po cichu zginie z naszych rąk, to od razu reszta wrogów podnosi alarm.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota" Wheeljack
Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Powiem tak - mod zapowiada się całkiem uroczo. Serio, chętnie bym zagrał ale jest jedno ale o którym każdy wie - wymagania. Jak będę miał nowy komputer, b. możliwe że pogram. Grafika wygląda faktycznie cudnie, i widać jak tutaj same tekstury potrafią zmienić grę. No oczywiście jeszcze parę bajerków z pogodą i depth of field. Niestety jak na razie zaprezentowano tylko grafikę, a te AI? Serio ciekawi mnie jak to będzie wyglądać, więc z niecierpliwością czekam na więcej info, czy 'pokazów'.
Mod zapowiada się naprawdę zaj%&$cie,czekam naprawdę z niecierpliwością . W końcu będzie miała znaczenie taktyka i spryt. Ale z drugiej strony wymagania ale cóż coś za coś prawda.Prawię jak inna gra,ale nadal z starym,dobrym,wyciekającym z ekranu klimatem.
Crysis i Clear Sky może się schować, naprawdę, takiej grafiki to ja nigdy ale to przenigdy nie widziałem w grach! Wielki ukłon w stronę autorów moda! A do tego jeszcze to AI, wreszcie można będzie robić misje po cichaczu! Prawie jak Splinter Cell! Dezowave powinien połączyć siły z autorami L.U.R.K-a, wtedy Lost Alpha jeszcze by miała to AI które było zapowiadane kiedyś!
A nawet gdyby, to i tak grafice Stalkera przyda się odświeżenie. A Caleb, gdyby to było trudniejsze, to wymagałoby już grzebania w kodzie gry, a wątpię, by autorzy byli aż tak zdolni by przerobić engine.
[quote]to wymagałoby już grzebania w kodzie gry, a wątpię, by autorzy byli aż tak zdolni by przerobić engine.[/quote W kodzie gry nie wolno grzebać bo narusza to warunki licencji(chodzi o pliki exe i dll ale mody"gamedata" są dozwolone)
:1.09.2009: Mod bardzo ładnie wygląda szczegulnie na filmikach a napewno na 2. Widać że zostało bardzo dużo rzeczy dodanych czyli kolejna długa i nowa modyfikacja, ale wiecie co mnie smuci że w polsce nie robią takich modów : ( . Wszystkich zachwyca ten Lost Alpha... ja już widze że ten mod lepiej wygląda i bedzie lepszy, I napewno Stabliniejszy. No ale każdy ma swój gust.
Hmm... Mod zapowiada się ciekawie jednakowoż martwi mnie użyty shader pack. FPSy pójdą w dół a ta wersja którą ja mam (2.0 beta) ma wrednego buga z... czymś... Nie chce mi się instalować Stalka tylko żeby zrobić shota