przez fef w 15 Sie 2008, 02:22
To ja może gotowy build zarzucę i przy okazji pokaże co i jak.
1.Wchodzisz w F:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\gamedata\config\misc (akurat mam Stalka na f, ale myślę wiadomo o co kaman).
2.Otwierasz przez notepad plik outfit.ltx
3. Zmieniasz co chcesz, ile wlezie.
Build:
Znajdź odp linijkę i wklej com nagrzebał:
[exo_outfit]:outfit_base
GroupControlSection = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn = "outfit\exo_outfit"
$prefetch = 32
class = E_STLK
cform = skeleton
visual = equipments\exoskelet
actor_visual = actors\hero\stalker_exoskeleton.ogf
ef_equipment_type = 5
inv_name = exo_outfit_name
inv_name_short = exo_outfit_name
description = exo_outfit_description
inv_weight = 1.0
slot = 6
inv_grid_width = 2
inv_grid_height = 3
inv_grid_x = 14
inv_grid_y = 13
full_icon_name = npc_icon_exo_outfit
nightvision_sect = effector_nightvision_good
cost = 50000
full_scale_icon = 2,11 ;čęîíęŕ ńňŕëęĺđŕ â ęîńňţěĺ â ďîëíűé đîńň
immunities_sect = sect_exo_outfit_immunities
; MEDIUM RESISTANCE
burn_protection = 0.8
strike_protection = 0.5
shock_protection = 0.9
wound_protection = 0.5
radiation_protection = 0.9
telepatic_protection = 0.6
chemical_burn_protection = 0.7
explosion_protection = 0.5
fire_wound_protection = 0.80
;çŕďđĺůĺíčĺ đĺćčěŕ Sprint äë˙ Ŕęňĺđŕ
sprint_allowed = true
bones_koeff_protection = exo_helmet_damage
additional_inventory_weight = 70
additional_inventory_weight2 = 70 ; 90+
[sect_exo_outfit_immunities]
burn_immunity = 0.0025 ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ ńŕěîăî ęîńňţěŕ
strike_immunity = 0.0075
shock_immunity = 0.003
wound_immunity = 0.0137
radiation_immunity = 0.00
telepatic_immunity = 0.00
chemical_burn_immunity = 0.0025
explosion_immunity = 0.0175
fire_wound_immunity = 0.006
Oczywiście zapisz zmiany i go. Jest to poprawiony egzo i+ nieco statsów skopiowanych/podrasowanych z pancerza naukowców. Oczywiście wpierw należy go kupić (jako egzo), ale na pewno dzięki temu załapiesz co i jak. Jakby coś, pisz na pw. Sytuacja z poprawianiem innych pancerzy jest analogiczna.