[White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez dorian w 11 Sty 2010, 03:21

Niedawno skończyłem grać w Zew'a, więc oczywiście czas już było wejść w grę od nowa. Jednak postanowiłem zagrać na jakimś modzie i padło na :

"White Mod Gamma"
Opis :

Dopiero, co zacząłem grać, ale od razu pora na pierwsze zachwyty.Póki co, mod jest świetny.Też dodaje zimę do gry, jak mod podany wcześniej od lamborghini , ale za to jaką! Myślę, że jest naprawdę mocny i wymaga zapodania go osobno. Po jego odpaleniu zimowy klimat gry po prostu wylewa się z ekranu.
Zresztą ocenicie sami. :wink:
Zadania i gameplay ten sam jak w podstawowej wersji gry.
A co nowego poza zimą (w/g autora, niejaki Dzeri) :
- nowe dźwięki i odgłosy Zony,
- nowy, "złoty" i nie psujący się AKSU,
- nowy hud,
- inne menu gry,
- krwawienie = krew na ekranie,
- blowouty nie są już śmiertelne, jak ktoś woli śmiertelne wystarczy skasować plik >surgemanager.ltx w gamedata>scripts.
- nowe i bardzo mocne mutanty, bardziej też krwawią,

Download + skriny :

TUTAJ

Instalacja:
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem - Zew Prypeci.
Działa z wer. 1.6.01. Trzeba zacząć nową grę.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to w pliku fsgame Itx. zmień linijkę :

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Uwaga:
Może sypnąć bugtrapem po jego wgraniu i przy odpalaniu nowej gry. Żeby tego uniknąć trzeba wgrać Patch by Utak3r ( mam nadzieję, że się zgadza :wink: ) :

STĄD

czyli w_knife.Itx skopiować do gamedata>configs>weapons.
Polecam. :)
Ostatnio edytowany przez dorian 28 Lis 2010, 19:57, edytowano w sumie 4 razy
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Reklamy Google

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez djcycu w 11 Sty 2010, 12:00

Mmmmmmm miód! :) Ciekawie to wygląda i nadaje klimat.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez rumun651 w 11 Sty 2010, 20:06

Super!!! dopiero zacząłem w tego moda grać a już mi sie podoba :D :D
Bóg stworzył kobietę, piwo to wynagrodzenie za tą pomyłkę...
Awatar użytkownika
rumun651
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 03 Sty 2010, 03:19
Ostatnio był: 08 Maj 2012, 19:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Dawid0ss w 13 Sty 2010, 01:19

Cholera jestem baaaardzo pozytywnie zaskoczony - to jak zupełnie inna gra :E
:wódka: dla twórcy modu :wink:
Edit.1 Dorzuciłem do tego paczkę tekstur FotoZona + Poprawiony Swaróg + Hełmy w trybie TPP - mod działa bezproblemowo. Poprawia znacznie wydajność, ale to akurat jest zrozumiałe z powodu braku słonecznej pogody :wink: Fajne dźwięki (ciągły gwizd wiatru), padający śnieg i zamiecie oraz świetne noce. Śnieg podnosi trochę widoczność w mroku. Jest naprawdę nieźle :E
Pozdrawiam

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 402
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 29 Paź 2024, 07:38
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez dorian w 13 Sty 2010, 11:00

Cholera jestem baaaardzo pozytywnie zaskoczony - to jak zupełnie inna gra :E
:wódka: dla twórcy modu :wink:


Noo, też tak myślę i ode mnie dla twórcy moda : :wódka:
Jednak póki co, jest parę rzeczy, które można by zmienić, np :
- mutanty za mocne, zwłaszcza te groźniejsze, w Zombiaków to już prawie całe magazynki chyba idą.
- za krótkie i raptem nagle się kończą, słabe blowouty, obraz tylko mruga z jasnego na ciemny i tyle, a mogły by być bardziej kolorowe, ale też w dalszym ciągu nie zabijać.. na śmierć, :wink:
- pozbyłem się wskaźnika ilości osób w pobliżu (pod mapką). Wywaliłem też w ogóle minimapę, ale wtedy defaultowa wraca, więc tamtą z moda zostawiłem w spokoju, a wolałbym bez. :(
- około 3-ciej nad ranem zrobiło się nagle widno prawie jak w dzień, a to przeca środek nocy jeszcze, zwłaszcza w zimie,
- niektóre bajorka mogłyby zamarzać,
- niekiedy dla odmiany gęściejsze zamiecie z wyjącym wiatrem, ale nie za często,
- nie podoba mi się tekstura złotego AKSU, ale za to się nie psuje.
Mimo pewnych drobiazgów grając z tym modem mam wrażenie, jakby nam grę od razu z taką właśnie zimą na świat zesłano.. :E
IMO oczywiście.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Dawid0ss w 13 Sty 2010, 16:42

Słabsze emisje zaimplementowane w modzie, możesz przecież wyłączyć zgodnie z instrukcją załączoną przez autora - ja tak zrobiłem i jest galante :E
Pzdr

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 402
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 29 Paź 2024, 07:38
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez kris1275 w 13 Sty 2010, 23:41

Wrzuciłem śnieżny mod + w_knife.ltx ale nie podobają mi się celowniki optyczne.Jest mała średnica,podziałka zasłania pole widzenia.Czy jest możliwość powrotu do celowników z oryginału?
Awatar użytkownika
kris1275
Tropiciel

Posty: 249
Dołączenie: 05 Gru 2009, 14:10
Ostatnio był: 18 Sie 2015, 21:57
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 13

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Scurko w 14 Sty 2010, 00:53

Kiedyś ktoś mi powiedział (nawet całkiem niedawno), że S.T.A.L.K.E.R. straci klimat "zimą" i nie będzie to już ta sama gra. Owszem, nie jest już taka sama, ale na pewno nie jest gorsza. Długo czekałem na tego moda. Teraz nic, tylko wypróbować. Dorzucam :wódka: dla autora.

Pozdrawiam.
Image

"TYLKO ŻYCIE POŚWIĘCONE INNYM WARTE JEST PRZEŻYCIA"

http://fairview.deadfrontier.com/refer. ... ontier.com
Awatar użytkownika
Scurko
Tropiciel

Posty: 292
Dołączenie: 03 Lip 2007, 20:16
Ostatnio był: 16 Kwi 2022, 18:56
Miejscowość: Dębowiec k.Cieszyna
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Dawid0ss w 14 Sty 2010, 01:30

kris1275 napisał(a):Wrzuciłem śnieżny mod + w_knife.ltx ale nie podobają mi się celowniki optyczne.Jest mała średnica,podziałka zasłania pole widzenia.Czy jest możliwość powrotu do celowników z oryginału?

Wejdź sobie do folderu gamedata\textures\wpn i usuń lub zmień nazwy plików, które mają w nazwie "crosshair" :E Sam się pozbyłem tych celowników, bo rzeczywiście są co najmniej kokockie :E
Pozdrawiam

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 402
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 29 Paź 2024, 07:38
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez dorian w 14 Sty 2010, 09:51

Faktycznie, celowanie przez celowniki optyczne skaszanione jak dla mnie. Do tego wytrzymałość mutantów, np. połamańca to już przesada z deka. Po parę magazynków na takiego gościa mi schodzi. :facepalm:
Wywaliłem też wskaźnik npc-ów pod minimapką, bo mnie z daleka ostrzegał i wskazywał ile ich, czego nie lubię.
Na jego miejsce wstawiłem zegar :

Image

Wolę tak, bo teraz zegarek lepiej widać. :D
KarwaPL :
Słabsze emisje zaimplementowane w modzie, możesz przecież wyłączyć zgodnie z instrukcją załączoną przez autora - ja tak zrobiłem i jest galante :E

Blowouty można wywalić, ale defaultowe, śmiertelne zostaną pewnie, gdzie trzeba na maxa sp%$3alać w ukrycie jakieś, a ja chciałem nieśmiertelne z moda, ale trochę dłuższe i bardziej kolorowe. :wink:
P.S.Mod na ciepły śpiwór by się przydał, nasza postać mogłaby też marznąć i wymagać ogrzania po dłuższym czasie, np. przy ogniskach, albo w pomieszczeniach.
Jak w Cryostasis.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez kris1275 w 14 Sty 2010, 21:31

Dzięki Karwa pl.Wszystkie celowniki po staremu.Tamte można było o kant ..... rozbić. :E Zamiast pomagać tylko utrudniały życie.Pozdrawiam.
Modzik fajny,śnieżna Zona,odgłosy wiatru świetne.Fajne były by zadymki śnieżne.Wytrzymałość mutantów faktycznie duża,trzeba wywalić kilo śrutu żeby jednego powalić na glebe ale da się z tym żyć :D .Ogólnie świetna sprawa.
Awatar użytkownika
kris1275
Tropiciel

Posty: 249
Dołączenie: 05 Gru 2009, 14:10
Ostatnio był: 18 Sie 2015, 21:57
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 13

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Dawid0ss w 14 Sty 2010, 23:51

Wydajność bardzo poprawia wyłącznie opcji "mokre powierzchnie". Dziwna sprawa, bo deszcz nie pada a opcja zamula.
Pzdr

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 402
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 29 Paź 2024, 07:38
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości