[Carry Mod 3] czyli przenoszenie przedmiotów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Carry Mod 3] czyli przenoszenie przedmiotów

Postprzez Fred w 12 Paź 2007, 09:21

Opis:
Carry Mod 3 pozwala nam na przenoszenie różnego typy obiektów które do tej pory były nie możliwe do podniesienia/przeniesienia.

Użyj SHIFT+F aby podnieść przedmiot, aby upuścić wciśniej F.

Wersja 3 dodaje możliwość noszenia materiałów wybuchowych takich jak beczki, kanistry
i dynamit. Materiały wybuchowe są teraz zintegrowane z systemem sprzedaży,
więc sprzedawcy i kilku NPCów sprzedają materiały wybuchowe.

Mod jest w dwóch wersjach , jedna oryginalna, gdzie materiały wybuchowe zabierają wage w inwentarzu, i drugiej gdzie ich waga wynosi zero.
Instalacja:
Umieść folder gamedata z zipa w twoim folderze z grą.
Domyślnie: C:\Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl
Download
Carry Mod 3

Nowy, sprawny link.
Ostatnio edytowany przez Fred 02 Sie 2011, 20:39, edytowano w sumie 6 razy
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
| Core i5 8600K + SPC Grandis XE1236 | G.SKILL 16GB DDR4 3200MHz CL15 | GTX 1070Ti JetStream 8GB | GoodRam Iridium Pro 240GB | Toshiba P300 1TB | PNY XLR8 CS3030 1TB | Corsair RM550x | BQ Silent Base 600 |
Awatar użytkownika
Fred
Weteran

Posty: 609
Dołączenie: 25 Lip 2007, 12:07
Ostatnio był: 24 Sie 2021, 12:16
Miejscowość: Oahu
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 25

Reklamy Google

Postprzez Sipso_III w 12 Paź 2007, 12:32

Ale przedmioty typu krzesełko, telewizor? czy tylko te materiały wybuchowe? Bo bym sobie domek zrobił :D
ABC Inferno - polecam dla tych którzy przeszli podstawkę.
Awatar użytkownika
Sipso_III
Stalker

Posty: 147
Dołączenie: 10 Cze 2007, 10:22
Ostatnio był: 09 Lip 2008, 19:42
Miejscowość: KASZANKA!!!
Kozaki: 2

Postprzez Fred w 12 Paź 2007, 19:23

Niestety, urządzenie sobie mieszkanka nie jest możliwe :( można przenosić skrzynki, beczki, kanistry ale mebli się nie da.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
| Core i5 8600K + SPC Grandis XE1236 | G.SKILL 16GB DDR4 3200MHz CL15 | GTX 1070Ti JetStream 8GB | GoodRam Iridium Pro 240GB | Toshiba P300 1TB | PNY XLR8 CS3030 1TB | Corsair RM550x | BQ Silent Base 600 |
Awatar użytkownika
Fred
Weteran

Posty: 609
Dołączenie: 25 Lip 2007, 12:07
Ostatnio był: 24 Sie 2021, 12:16
Miejscowość: Oahu
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 25

Postprzez Gesin w 12 Paź 2007, 21:14

a czy chodzi on z fredakes mod ?? bo zdaje mi się że niebardzo :(
Gesin
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 12 Paź 2007, 21:11
Ostatnio był: 12 Paź 2007, 21:17
Kozaki: 0

Postprzez Fred w 12 Paź 2007, 22:45

Będzie działał jeśli zedytujesz pliki w katalogu misc, lub po prostu nie przekopiujesz tych z Carry Mod. Usunięcie spowoduje tylko tyle, że nie będzie można kupić materiałów wybuchowych od kupców.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
| Core i5 8600K + SPC Grandis XE1236 | G.SKILL 16GB DDR4 3200MHz CL15 | GTX 1070Ti JetStream 8GB | GoodRam Iridium Pro 240GB | Toshiba P300 1TB | PNY XLR8 CS3030 1TB | Corsair RM550x | BQ Silent Base 600 |
Awatar użytkownika
Fred
Weteran

Posty: 609
Dołączenie: 25 Lip 2007, 12:07
Ostatnio był: 24 Sie 2021, 12:16
Miejscowość: Oahu
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 25

Postprzez Czesław13 w 02 Lis 2007, 13:59

A działa on w przenoszeniu niedostępnych rzeczy np pancerz gdzie leży w niedostępnym miejscu??
Awatar użytkownika
Czesław13
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 02 Lis 2007, 13:50
Ostatnio był: 10 Lis 2007, 19:56
Miejscowość: Zony Chernobyla
Kozaki: 0

Postprzez Wet77 w 22 Gru 2007, 20:37

Niestety i z tym modem są problemy na wersji 1.05 PL. Sam mod działa (można kupować materiały wybuchowe i przenosić przedmioty), niestety próba wczytania sejwa kończy się wizytą w windzie :/
Wet77
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 21 Gru 2007, 20:40
Ostatnio był: 09 Kwi 2009, 14:25
Kozaki: 0

Postprzez Lisek w 26 Lut 2008, 20:40

Sipso_III napisał(a):Ale przedmioty typu krzesełko, telewizor? czy tylko te materiały wybuchowe? Bo bym sobie domek zrobił :D


Spróbuj shift+f. Ja tak zabrałem krzesło, telewizor i skrzynki. :P
Lisek
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 30 Gru 2007, 20:34
Ostatnio był: 17 Kwi 2008, 08:12
Kozaki: 0

Postprzez krzaku14 w 02 Mar 2008, 19:57

jak ja mam to zedytować żeby chodziło mi to przenoszenie przedmiotów powiedzcie dokładnie pls :wink:
krzaku14
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 02 Mar 2008, 18:58
Ostatnio był: 04 Mar 2008, 21:39
Kozaki: 0

Re: [Carry Mod 3] czyli przenoszenie przedmiotów

Postprzez M.R.O.K. w 24 Sie 2009, 17:28

proszę o reUP linka

Naucz się używać google, drugi czy tam pierwszy link po wpisaniu 'carry mod 3' , klik... - Michu
Awatar użytkownika
M.R.O.K.
Redaktor

Posty: 166
Dołączenie: 20 Kwi 2009, 14:28
Ostatnio był: 19 Wrz 2016, 19:45
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 4

Re: [Carry Mod 3] czyli przenoszenie przedmiotów

Postprzez ziom z Prypeci w 24 Lut 2010, 14:24

czy będzie dzialał z "zwiedzacz mod"?
ziom z Prypeci
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 24 Lut 2010, 14:02
Ostatnio był: 25 Lut 2010, 16:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re:

Postprzez Gathaspar w 02 Lut 2013, 15:59

Dzień dobry, odświeżam temat
mam ten sam problem
Wet77 napisał(a):Niestety i z tym modem są problemy na wersji 1.05 PL. Sam mod działa (można kupować materiały wybuchowe i przenosić przedmioty), niestety próba wczytania sejwa kończy się wizytą w windzie :/


posiadam wersję 1.0005(anglojęzyczną) z wgranym spolszczeniem
Carry Mod 3 ściągnąłem z sieci
instalację przeprowadziłem zgodnie z
W folderze głównym gry w pierwszym rzędzie edytujemy plik: fsgame.ltx (notatnik będzie dobry) i odszukujemy linię:

Kod: Zaznacz wszystko
$game_data$ = false| true| $fs_root$| gamedata\


w której zmieniamy false na true.

Następnie trzeba utworzyć folder gamedata w głównym folderze gry by w nim umieszczać modyfikacje (niektóre archiwa z modami zawierają ten folder - wtedy rozpakowujemy jego zawartość).


treść loga:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S10, 2194.00 mhz, 33-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 30315 files cached, 5921Kb memory used.
Init FileSystem 1.996495 sec
'xrCore' build 3188, Oct 26 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find InstallUserName entry in registry
* [win32]: free[4028812 K], reserved[62340 K], committed[103088 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[7722 K], process heap[2480 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1033 K], smem[0 K]
Executing config-script "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_high.ltx"...
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_skeleton_update
[c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_high.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:9591]: ATI Mobility Radeon HD 3650
* GPU driver: 8.14.10.678
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2011 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=4
load time=59 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1440x900
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_load_dlg.xml] returns [ui_mm_load_dlg.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1440x900
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
*** RESET [235 ms]
"c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 116728 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    11556 ms
* [prefetch] memory:  84881Kb
* phase time: 11638 ms
* phase cmem: 191090 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 65 ms
* phase cmem: 177645 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 177645 K
Wczytywanie zapisanej gry "1.2.sav"...
* Loading spawn registry...
* 8641 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 17340 objects are successfully loaded
[16-9] get_xml_name for[map_spots.xml] returns [map_spots.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_escape.xml] returns [map_spots_escape.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_garbage.xml] returns [map_spots_garbage.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_agroprom.xml] returns [map_spots_agroprom.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_darkvalley.xml] returns [map_spots_darkvalley.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_bar.xml] returns [map_spots_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_military.xml] returns [map_spots_military.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_radar.xml] returns [map_spots_radar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_mp.xml] returns [map_spots_mp.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_relations.xml] returns [map_spots_relations.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_lchangers.xml] returns [map_spots_lchangers.xml]
* Game 1.2 is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\documents\stalker-shoc\savedgames\1.2.sav' (2.736s)
* phase time: 2735 ms
* phase cmem: 208575 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 23 ms
* phase cmem: 208607 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 208631 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 208631 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 4461 ms
* phase cmem: 281298 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 536 ms
* phase cmem: 282432 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65466 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 17208 verts, 537 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 46595 verts, 1456 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 53181 verts, 1661 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 228285 indices, 445 Kb
* phase time: 732 ms
* phase cmem: 282819 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 3034 ms
* phase cmem: 286822 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 60 ms
* phase cmem: 286864 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\levels\l01_escape\level.hom
* phase time: 20 ms
* phase cmem: 287038 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l01_escape_musics'...
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 287077 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
[16-9] get_xml_name for[maingame.xml] returns [maingame_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[zone_map.xml] returns [zone_map_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[car_panel.xml] returns [car_panel_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[motion_icon.xml] returns [motion_icon_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[messages_window.xml] returns [messages_window.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_custom_msgs.xml] returns [ui_custom_msgs.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_item.xml] returns [inventory_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda.xml] returns [pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_map.xml] returns [pda_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_contacts_new.xml] returns [pda_contacts_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[events_new.xml] returns [events_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[news.xml] returns [news.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[encyclopedia.xml] returns [encyclopedia.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[actor_statistic.xml] returns [actor_statistic.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_dialog_character.xml] returns [pda_dialog_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking.xml] returns [stalkers_ranking.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking_character.xml] returns [stalkers_ranking_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[job_item.xml] returns [job_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[talk.xml] returns [talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade.xml] returns [trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_item.xml] returns [trade_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_new.xml] returns [carbody_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_item.xml] returns [carbody_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
* phase time: 387 ms
* phase cmem: 296643 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 864, 167562 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 1600 ms
* phase cmem: 296643 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 39 ms
* phase cmem: 296659 K
* [win32]: free[3233692 K], reserved[108516 K], committed[852032 K]
* [ D3D ]: textures[177804 K]
* [x-ray]: crt heap[296659 K], process heap[7222 K], game lua[22112 K], engine lua[247 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3668 K], smem[28221 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : hFile>0
[error]Function      : FileDownload
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 106
[error]Description   : c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\
 

stack trace:



czy ten zabieg również jest konieczny?
Instalacja obcojęzycznych modyfikacji

Priboi Story, L.U.R.K., Complete 2012, a nawet Oblivion Lost wymagają pewnych tricków, dzięki którym uruchomimy te mody bez żadnych problemów na naszych polskich wersjach S.T.A.L.K.E.R.'a. W 99% uruchamianie tych modyfikacji, gdy tylko wrzuciliśmy gamedatę do folderu - bez wcześniejszych modyfikacji plików, którą za chwilę opiszę - gra wywali nam tzw. BugTrapa. Oto jeden z przykładów takowych BugTrapów:

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CStringTable::Load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line : 53
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : string table xml file not found string_table_includes.xml, for language eng



Zwróćcie uwagę na ostatnią linijkę. Jest napisane tam, iż nie odnaleziono pliku xml, w którym są dialogi dla języka "eng". Czas temu zaradzić...

* Wchodzimy do folderu gamedata\config - powinien się tam znajdować plik localization.ltx. Jeżeli go nie ma, to nie czytaj dalej tego podpunktu - w takich przypadkach nie jest on w ogóle potrzebny. Jednak w wielu ten plik tam jest... Co robimy? Otwieramy go i edytujemy (np. za pomocą Notatnika) jego trzy pierwsze wiersze.

Muszą one wyglądać tak:

Kod: Zaznacz wszystko
[string_table]
language = pol
font_prefix = _cent ;_west



Po wprowadzonych zmianach, zapisujemy nasz plik.


UWAGA: Jeżeli posiadamy rosyjską modyfikację, wystarczy zmienić tylko pierwsze dwie linijki. Font_prefix lepiej zostawić, by normalnie nam się wyświetlała cyrylica, gdyż po zmianie kodowania będziemy mieli ruskie słowa zapisane "naszymi" literami, co nie będzie zbyt dobrze wyglądać, a do tego przeszkodzi tym osobom, co znają rosyjski.

* Teraz wchodzimy do katalogu text, który znajduje się tam, gdzie plik localization.ltx. Znajdziemy tam foldery, które w nazwach mają skrótowce krajów - może to być eng, rus, ger, etc. Klikamy na taki folder prawym przyciskiem myszy i klikamy "kopiuj", następnie w tym samym folderze "wklej", co spowoduje utworzenie kopii tego pliku - na Viście taki plik będzie się nazywał, np. eng - Kopia. Zmieniamy nazwę tego pliku na pol.

* Zamykamy wszystkie nasze okienka i uruchomione pliki, po czym uruchamiamy naszego S.T.A.L.K.E.R.'a - gwarantuję, że już nie będzie BugTrapa spowodowanego polską wersją gry i niekompatybilnością modów. :)
Gathaspar
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 02 Lut 2013, 15:47
Ostatnio był: 08 Gru 2015, 01:40
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości