[Noktowizor Hack] czyli noktowizor zawsze i wszędzie

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Noktowizor Hack] czyli noktowizor zawsze i wszędzie

Postprzez Infernal w 27 Paź 2007, 14:45

Czy część was denerwował brak noktowizora, lub jego zielona wersja, która nie działa najlepiej? Oto sposób.
Czytając trochę po plikach .ltx natrafiłem na ciekawą linijeczkę
Kod: Zaznacz wszystko
nightvision_sect   = effector_nightvision_good

Szukamy
X:\Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\gamedata\config\misc i otwieramy plik "outfit"
Wybieramy pancerz i mamy np. w skórzanej kurtce takie coś
Kod: Zaznacz wszystko
full_icon_name      = npc_icon_novice_outfit

cost            = 1000

Po zmianie powinniśmy dodać wyżej wymienioną linijeczkę i powinno wyglądać to tak
Kod: Zaznacz wszystko
full_icon_name      = npc_icon_novice_outfit
nightvision_sect   = effector_nightvision_good

cost            = 1000

Jeżeli natomiast w kombinezonie mamy zielony noktowizor zmieniamy
Kod: Zaznacz wszystko
nightvision_sect   = effector_nightvision_bad

na
Kod: Zaznacz wszystko
nightvision_sect   = effector_nightvision_good

Wspominać o tak prostej rzeczy, co trzeba zrobić przy każdej modyfikacji chyba nie muszę? :wink:
I proszę bardzo :)
Image
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!

Infernal
Wygnany z Zony

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Reklamy Google

Postprzez Stalk3r w 27 Paź 2007, 20:42

Bardzo fajny mod,ale czy aby nie psuje klimatu?
Awatar użytkownika
Stalk3r
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 18 Paź 2007, 14:00
Ostatnio był: 24 Cze 2016, 01:41
Miejscowość: Nowhere
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Postprzez swatu w 27 Paź 2007, 20:44

Dawno myślałem o takim czymś, np: w drogim wojskowym pancerzu jest noktowizor, który do niczego się nie nadaje.
swatu
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 14 Sie 2007, 20:41
Ostatnio był: 04 Lip 2008, 21:24
Miejscowość: x12
Kozaki: 0

Postprzez Infernal w 28 Paź 2007, 00:48

Ja nie mówię, że to trzeba tak zrobić do każdego pancerza. Można tak zrobić w wyżej wymienionym wojskowym kombinezonie pancernym bądź egzoszkielecie :wink: Ja po prostu użyłem tego pod kurtkę tak dla przykładu. Każdy może wsadzić noktowizor do jakiego pancerza mu się tam podoba :) Po prostu mnie np. denerwowały nieraz zielone noktowizory w bardzo dobrych pancerzach co mnie zniechęcało. A jeżeli nie chcesz psuć klimatu to nie włączasz i już :P Wiadomo, że w takim x18 latarka jest bardzo nastrojowa :D
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!

Infernal
Wygnany z Zony

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07, svt48 oraz 8 gości