[R+A+W mod by RogueTrooper] kilka zmian dla urozmaicenia

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[R+A+W mod by RogueTrooper] kilka zmian dla urozmaicenia

Postprzez RogueTrooper w 28 Paź 2007, 18:20

OPIS

R+A+W
czyli Realism + Addons + Weapons

Witam!

Mod ten zawiera szereg modyfikacji urozmaicających i urealniających grę w S.T.A.L.K.E.R.'a.

1. Zmiany:
Zmian jest dość sporo, jednak nie ingerują bezpośrednio w rozgrywkę:

a. Realsim - realny config broni, zaczerpano z literatury fachowej i stron poświęconych broni palnej. Brak zooma w oku Naznaczonego, jeśli nie mamy celownika
przy broni obraz nie przybliża się. Realna jest też kompatybilność dodatków jak i nazwy broni.

b. Addons - NPC teraz także używają addonsów jak celowniki, granatniki i tłumiki. Broń NPC też jest bardziej różnorodna - do użytku weszły strzelby Wincheaster,
których wcześnie praktycznie nikt nie używał. Częściej spotyka się pistolety Beretta, Colt M1911, Desert Eagle, HPSA (Ten pierwszy stał się przepisowym pistoletem Powinności).
Ujednoliciłem natomiast broń frakcjową:

- Powinność: AN94 Abakan (zdarza się z PSO-1 i GP-25), SPAS-12, AS Wał, WSS Wintorez, SWD 2, Beretta 92FS, Groza OC-14, IMI Desert Eagle. (wykopałem AKS-74U, Dwururkę, PM, L85).
- Wolność: L85A2, SIG SG550, Walther P99, HK USP, G36K, Snajperski SIG, Wincheaster (L85 zamiast LR300).
- Najemnicy: LR300, HK 416, G36, SPAS-12, AK-101, Beretta 92FS, Walther P99, SIG P220, HK USP (zdarzają się z M203, SUSAT).
- Monolit: AK-103, AK-101, Groza-1, FN F2000, LR300, Fort 12, SIG P220, SWU, SPAS-12 (zdarzają się z M203, GP-25, SUSAT, PSO-1).
Każda z ww modeli została rozdana NPC.

U reszty także występują niewielkie zmiany: U wojska AKS-74U używają tylko oficerowie. Tylko oni też mają pistolety (Fort 12). Zdarzają się u nich GP-25 i PSO-1. Koty używają TOZ'a-34, Krinkowów.
Bandyci nie używają już LR300 i L85, za to częściej mają AK-74, AKS-74U i Krinkowy.

c. Weapons - mod dorzuca kilka zupełnie nowych broni:

HK 416 - Niemiecka wersja M4 wyprodukowana przez HK, używają jej głównie najemnicy.
Groza-1 - Groza w wersji na nabój 7,62x39 mm (wz. 43).
AK-103 - Wersja AK-74 także na nabój 7,62x39 mm.
AK "Krinkow" - Wersja AKS-74U także na 7,62x38 mm.
AK-101 - Wersja AK-74 na nabój 5.56x45 mm NATO.

Każda z wyżej wymienionych broni ma własną texturę, ikonę w inventory i polski opis.
Jest także dostępna u handlarzy. (Oczywiście nie wszystkie u wszystkich). Jeśli ktoś
był sprytny to także się domyślił, że dodaje nową amunicję - 7,62x39 z własną ikoną i
texturą.

Dodałem także 5 broni "starych". Są gorsze i od normalnych, mają swoje textury i ikony.
Łatwo je rozpoznać ze względu na rdzę itp. Używają ich zombi.

d. Reszta zmian:

- Bardziej urozmaiceni stalkerzy neutralni. Noszą brązowe płaszcze, takie jak bandyci (bandyci noszą tylko czarne). Częściej zdarzają się koty w maskach
przeciwgazowych. Niektórzy stalkerzy noszą kombinezony najemników (wyglądają jak ochroniarze z baru). Dostali także nową broń.
- Handlarze frakcjowi sprzedają tylko broń jakiej używa dana frakcja . Są wyjątki - Kutwa na RPG7 i kombinezon najemników a Pietrienko kombinezon Beryl i
wojskowy pancerny (oczywiście nie od razu). Można teraz także kupować addonsy u handlarzy.
- Powinność i najemnicy nie mają już egzoszkieletów, za to mają swoje kombinezony pancerne (takie jak wojskowe, tylko z własną tekturą). Jedyny egzo szkielet Powinności ma Czacha.
- Zmiana niektórych textur.
- Podmianka odgłosów broni - akamestalkersaundmodv1_1.
- Kilka innych drobnych zmian.

2. Podziękowania:
Bardzo chciałby podziękować takim osobą jak:
- Siro (za kilka textur)
- Ludziom odpowialnym za mody Basix i RK95 (od nich użyczyłem sobie OGF'ów do tworzenia broni).
- Twórcy akamestalkersaundmodv1_1.
- Reaperowi (także za kilka textur).

MIŁEJ ZABAWY!!!!

Image Image
Image Image


PS.
Jest to wersja beta moda, może zawierać jakieś niedociągnięcia. W razie czego pisz - peeefny@o2.pl lub na http://www.stalker.pl -> forum - RogueTrooper.
Mod powinien nie kolidować z takimi modami jak np. Maxstalker czy float32.

INSTALACJA
Rozpakowujesz do folderu z stalkerem (np. E:\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\) i zmieniamy w pliku fsgame.ltx wartość przy gamedata z false na true.
By mod działał w pełni trzeba zacząć grę od początku!

DOWNLOAD

R+A+W - Filefront
R+A+W_patch - mała łatka poprawiająca literókę i usuwający zoom w oku z Ulepszonej Grozy.

Na strone 8 znajduje się wersja 2.9 moda
Ostatnio edytowany przez RogueTrooper 24 Mar 2008, 21:18, edytowano w sumie 15 razy
Image
Awatar użytkownika
RogueTrooper
Tropiciel

Posty: 280
Dołączenie: 08 Cze 2007, 17:00
Ostatnio był: 18 Gru 2013, 22:44
Miejscowość: Czarnobylska Elektrownia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Reklamy Google

Postprzez Bartas w 28 Paź 2007, 19:34

Wrzuć to na coś innego niż rapid. Moda zaraz sprawdzę, ale zapowiada się ciekawie.
Image
Bo inne horror-mody to chu*nia...
Wyjdzie jak go skończę
Awatar użytkownika
Bartas
Stalker

Posty: 189
Dołączenie: 21 Paź 2007, 19:13
Ostatnio był: 24 Cze 2011, 19:07
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez Keldorn WistBlade w 29 Paź 2007, 12:38

w sumie modzik działa i wszystko cacy. Na patchu 1.0004 (spolszczonym) jest OK tylko po loadzie quicksave wywaliło po chwili do windowsa ale to chyba normalne, na new game na razie idzie bez problemowo ale rozmiary tekstur są astronomiczne dla porównania tekstura stroju stalkera waży jakieś 314 KB a u ciebie 3 MB na słabszych kompach wywołuje to spadek FPS z np. 30-40 do 2-5 (spodek jeśli w danym polu widzenia znajduje się stalker z taką teksturą) . Bynajmniej jak tak mam. Poza tym nie zauważyłem innych problemów jednakże przydała by się jakaś kompresja na twoje tekstury jeśli to możliwe.
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Postprzez RogueTrooper w 29 Paź 2007, 20:07

Wrzuciłem na filefronta - przy okazji poprawiłem jedne błąd. Co do textur to postaram się coś z tym zrobić w najbliższym czasie. Miłej gry z RAW :D .
Image
Awatar użytkownika
RogueTrooper
Tropiciel

Posty: 280
Dołączenie: 08 Cze 2007, 17:00
Ostatnio był: 18 Gru 2013, 22:44
Miejscowość: Czarnobylska Elektrownia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Postprzez harappa w 30 Paź 2007, 09:58

Przy wyjsciu z Kordonu ciagle gra mi sie wylacza :/ :/
harappa
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 30 Paź 2007, 09:55
Ostatnio był: 18 Lis 2007, 11:14
Kozaki: 0

Postprzez Jarex w 30 Paź 2007, 12:55

Hehe modzik zapowiada sie ciekawie jesli tylko bede mial okazje napewno go sciagne ale mam pytanko czy dziala on z patchem 1004???
World is corrupted.Humanity must be controled.Nie ulegaj Monolitowi!!!
Awatar użytkownika
Jarex
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 25 Lip 2007, 11:27
Ostatnio był: 04 Cze 2011, 13:02
Miejscowość: wziąć na piwo??:)
Kozaki: 0

Postprzez Keldorn WistBlade w 30 Paź 2007, 14:01

Jarex napisał(a):Hehe modzik zapowiada sie ciekawie jesli tylko bede mial okazje napewno go sciagne ale mam pytanko czy dziala on z patchem 1004???


U mnie działa jak na razie bez zarzutu - nie wiem czy pierwotnie był przystosowany do tej wersji ale jest OK (nawet z dograną poprawką do patcha 1.0004)
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Postprzez RogueTrooper w 30 Paź 2007, 14:43

harappa napisał(a):Przy wyjsciu z Kordonu ciagle gra mi sie wylacza :/ :/


To przeze mnie, mały błędzik wrzuciłem wczesną wersję beta :( . Spoko zaraz pojawi się dobra.

EDIT: Normalna wersja już dostępna.
Image
Awatar użytkownika
RogueTrooper
Tropiciel

Posty: 280
Dołączenie: 08 Cze 2007, 17:00
Ostatnio był: 18 Gru 2013, 22:44
Miejscowość: Czarnobylska Elektrownia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Postprzez harappa w 30 Paź 2007, 16:42

RogueTrooper napisał(a):
harappa napisał(a):Przy wyjsciu z Kordonu ciagle gra mi sie wylacza :/ :/


To przeze mnie, mały błędzik wrzuciłem wczesną wersję beta :( . Spoko zaraz pojawi się dobra.

EDIT: Normalna wersja już dostępna.


No to super :) dzieki wielkie

Ehh...;/
jednak wciaz sie wylacza...
harappa
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 30 Paź 2007, 09:55
Ostatnio był: 18 Lis 2007, 11:14
Kozaki: 0

Postprzez RogueTrooper w 30 Paź 2007, 17:42

Hmm u mnie działa normalnie. Zaczynałeś grę od początku czy od save'a? Najlepiej podaj mi co pisze w pliku: C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\STALKER-SHOC\logs
tam powinien być plik xray_nazwatwojegoużytkownika.txt. Na samym dole powinien się znajdować opis błędu. Jaką masz wersję eng czy pol?

A co do patha 1.0004 to z tego co wiem powinien działać.
Image
Awatar użytkownika
RogueTrooper
Tropiciel

Posty: 280
Dołączenie: 08 Cze 2007, 17:00
Ostatnio był: 18 Gru 2013, 22:44
Miejscowość: Czarnobylska Elektrownia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Postprzez harappa w 30 Paź 2007, 18:43

FATAL ERROR

[error]Expression : res!=-1
[error]Function : get_rank
[error]File : D:\xray-svn\xr_3da\xrGame\ui\Restrictions.cpp
[error]Line : 34
[error]Description : cannot find rank for
[error]Arguments : wpn_aksg


stack trace:



Wersja 1.003 polska
Po pierwszej "instalacji" moda rozpoczałem nową gre, po instalacji tego starszego odczytalem ten save.
harappa
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 30 Paź 2007, 09:55
Ostatnio był: 18 Lis 2007, 11:14
Kozaki: 0

Postprzez RogueTrooper w 30 Paź 2007, 20:24

To wywal całe gamedata, wrzuć to co jest teraz i zacznij od początku, powinno śmigać. Nie byłeś specjalnie daleko więc to chyba nie jest problem.

EDIT: jeśli błąd się powtarza to uaktualniłem upload i nie powinien już sprawiać problemów. Więc jeśli ktoś ma podobny problem, niech ściągnie aktualna wersję moda.
Image
Awatar użytkownika
RogueTrooper
Tropiciel

Posty: 280
Dołączenie: 08 Cze 2007, 17:00
Ostatnio był: 18 Gru 2013, 22:44
Miejscowość: Czarnobylska Elektrownia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 39 gości