[T.R.S. Mod by Missile] kompilacja/zbiór modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[T.R.S. Mod by Missile] kompilacja/zbiór modów

Postprzez Missile w 19 Kwi 2008, 17:06

Dość długo pracowałem nad tym modem - praktycznie od wydania S.R.M, który miał sporo wad i nie wyszedł mi zbyt dobrze. Tym razem zmian jest dużo więcej i postanowiłem zamiast wersji 2.0 S.R.M zrobić całkiem nowego moda. Mam nadzieję, że wyszło dobrze.

Opis:

T.R.S.
Total Refresh S.T.A.L.K.E.R Mod
by Missile


Jest to mod całkowicie odświeżający grę S.T.A.L.K.E.R Shadow of Czarnobyl. Tym razem zmian
jest na prawdę sporo. Ale do rzeczy:

1) Instalacja:
-Wypakowujesz pliki i kopiujesz folder gamedata do X:\Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl
-Zmieniasz w pliku fsgame.ltx (otwierasz go notatnikiem) wartość przy gamedata z false na true.
UWAGA! Mod działa na wersji gry 1.0004. Na innych wersjach nie testowany!

2) Zmiany:

a) Rozgrywka:

- Zwiększony udźwig do 80kg. Gdy waga naszego ekwipunku przekroczy 100kg, przestajemy chodzić.

- Możliwość przymocowania 10 artefaktów do pasa.

- Większa ilość przedmiotów sprzedawanych przez handlarzy. Handlarze frakcyjni sprzedają te przediomty, których używa ich frakcja.

- Detektory. Wykrywają one anomalie i promieniowanie. Z nimi podróżowanie po Zonie staje się bezpieczniejsze. Wystarczy przymocować do pasa, jak artefakt.

- Brak limitu czasowego w zadaniach.

- Nowe przedmioty otrzymywane za zadania. Dostajemy ich teraz więcej i są lepszej jakości.

- Naprawa broni i kamizelek.

- Spanie. Aby się przespać wystarczy podczas rozmowy ze Stalkerem kilknąć dwukrotnie
"Masz może jakieś ciekawe informacje? Następnie wybieramy jak długo chcemy się przespać.

- Zmniejszony kąt widzenia Stalkerów.

- Lepsze AI Stalkerów: przykładowo gdy jeden żołnierz zostaje ranny inni podają mu apteczki.

- Zmodyfikowane mutanty: np. pijawki dłużej są niewidzialne, snorki skaczą dalej i wyzej, psy i dziki są szybsze itp.

- Kilka innych, drobnych zmian.

b) Tekstury:

- Nowe tekstury wszystkich mutantów.

- Nowe tekstury wszystkich pancerzy.

- Nowe tekstury wszystkich broni.

- Nowe ikony przedmiotów w ekwipunku.

- Kilka innych, drobnych zmian.

c) Bronie

- Nowy, realniejszy config broni. Są teraz bardziej kompatybilne z dodatkami i bardziej zbalansowane.

- Niektóre bronie, np. MP5, BM16, czy AK 74u mieszczą się do pierwszego slota.

- Zmienione parametry ochronne pancerzy.

- Nowe siatki celownice. Teraz każda broń ma inną.

- Nowe bronie:

XM8
Gewehr 3 (G3)
HK 417
FN Scar - L
M4
QBZ - 95
Barrett M99

Minigun M134

- Przywrócony Toz 34


- Zmodyfikowane uzbrojenie frakcji:

Powinność: UPS, Colt 1911, Berretta, LR300, XM8, Groza, SPAS12, HK 417, Barrett M99

Wolność: HPSA, SIG 550, FN Scar-L, GP36, SVU

Samotni Stalkerzy: PM, PB, Walther, BM 16, Toz 34, MP5, G3, AK74u, L85, M4, AS VAŁ

Bandyci: PB, UPS, Toz 34, MP5, AK 74u, AK74, QBZ, Abakan, LR300

Wojsko: Fort, Colt 1911, AK 74u, AK74, Abakan, Groza, M4, Barrett M99

Najemnicy: Walther, Desert Eagle, HK 417, M4, Vintorez

Monolit: Beretta, SPAS 12, L85, LR300, GP36, RPG-7, FN F2000, Gauss

Zombie: PB, Toz 34, AK 74u, G3, Abakan, Wincheaster 1300

Ekolodzy: SIG 220

- Zmodyfikowane uzbrojenie NPC-ów.

- Kilka innych, drobnych zmian.


Podziękowania dla:

- CRISTO- za teksturę FN Scar'a
- Bartasa01 za pomoc przy ikonach ekwipunku

T.R.S. Mod działa ze wszystkimi modami pogodowymi, a takzę dodającymi pojazdy, itp.

W razie jakichkolwiek pytań i problemów pisz - [email protected] lub na forum.stalker.pl >>> Missile.

Kilka screenów:
Screen1
Screen2
ImageImage
ImageImage
Image
Więcej niestety nie miałem czasu zrobić.

DOWNLOAD
(Klikasz Request ticket, przepisujesz kod, klikasz download)
Dodatkowo na stronie drugiej zamieściłem Save z Baru, po Agropromie.

Życzę miłej zabawy!
Ostatnio edytowany przez Missile 20 Kwi 2008, 18:41, edytowano w sumie 7 razy

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Reklamy Google

Postprzez Stalk3r w 19 Kwi 2008, 17:16

Chyba zaraz będę pobierać. Tylko ten niebieski pies... Ten M4 to całkowicie nowa broń?
Ogólnie widać, że kawał dobrej roboty. :wink:
Le Slavic Untermensch
Awatar użytkownika
Stalk3r
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 18 Paź 2007, 14:00
Ostatnio był: 24 Cze 2016, 01:41
Miejscowość: Nowhere
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Postprzez Famiru w 19 Kwi 2008, 18:11

I o to chodziło M4 ^^ Ojj.. będe sciągac.
Awatar użytkownika
Famiru
Tropiciel

Posty: 278
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:47
Ostatnio był: 13 Lut 2016, 16:23
Miejscowość: Białystok
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Postprzez Missile w 19 Kwi 2008, 19:16

Stalk3r napisał(a):Chyba zaraz będę pobierać. Tylko ten niebieski pies... Ten M4 to całkowicie nowa broń?
Ogólnie widać, że kawał dobrej roboty. :wink:


Zapewniam, że w rzeczywistości psy wyglądają dużo ciemniej. Screeny robiłem na bardzo wysokich ustawieniach jasności i dlatego wydają się za jasne. Gdyby jednak coś nie pasowało wystarczy wejść w gamedata/textures/act i usunąć tekstury act_dogs.
M4 bazuje na modelu LR300 jednak ,jak się okazało, dzięki zrobieniu dobrej tekstury bardzo przypomina oryginał. Jedyną bronią z nowym modelem jest Minigun. Reszta bazuje na starych modelach, jednak mają własną ikonkę, teksturę, opis, config i używają ich frakcje oraz NPC. Przykładowo Lis ma G3 - co zresztą widać na jednym screenie.
Na prawdę nie zrażajcie się tymi mutantami, one tylko wyglądają na takie jasne :D Te zielone ślepe psy w trawie prawie niezauważalne. To samo tycze się dzika i mięsacza. Większość mutantów jest teraz ubarwiona maskująco i ciężko je dostrzec w trawie.
Radzę zacząć się obawiać snorków - skaczą na 15 metrów w dal, 6m wzwyż i poruszają się szybciej.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Pogan w 19 Kwi 2008, 19:37

Po chwili testowania na 1.006 wyrzuca mnie gdy wezmę misje od wilka. A taka miałem nadzieje postaram się o loga bo grałem xfire i muszę go wyłączyć
Image
Pogan
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 29 Sty 2008, 21:22
Ostatnio był: 12 Lut 2021, 02:24
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Postprzez R1FL3 w 19 Kwi 2008, 19:39

Modzik może fajny. Możesz dać screeny nowych broni w grze, bo takie obrazki dane z jakichś stron nie przekonają do ściągnięcia moda.
Image

"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Awatar użytkownika
R1FL3
Tropiciel

Posty: 250
Dołączenie: 17 Lut 2008, 22:22
Ostatnio był: 19 Mar 2010, 02:30
Miejscowość: Ośno Lubuskie
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Postprzez Missile w 19 Kwi 2008, 19:46

Pogan napisał(a):Po chwili testowania na 1.006 wyrzuca mnie gdy wezmę misje od wilka. A taka miałem nadzieje postaram się o loga bo grałem xfire i muszę go wyłączyć


Mod jest pod 1.0004 więc bardzo możliwe, że na wyższych nie będzie chodził. Ale daj loga to coś wymyślę ;)
Masz rację R1FL3, zaraz dam screeny wszystkich broni.

Proszę:
Image
Niestety zapomniałem o Barrett M99.

I jak, ściągnął już ktoś?

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Pogan w 19 Kwi 2008, 19:56

Ja. Zreinstalowalem na 1.004 i z misja poszło napisze jak trochę dalej dojdę. Misja poszla gładko ale jest inny problem gdy biorę zadanie poboczne jest crash tu mam loga
FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ....r. - shadow of chernobyl\gamedata\scripts\_g.script:20: bad argument #2 to 'format' (string expected, got no value)
Image
Pogan
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 29 Sty 2008, 21:22
Ostatnio był: 12 Lut 2021, 02:24
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Postprzez Missile w 19 Kwi 2008, 20:08

Nie wiem o co może chodzić, niewiele z tego loga rozumiem, nigdy mi też podobny nie wyskoczył. Spróbuj wejść w X:\Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\gamedata\config\misc i usuń plik Task_Manager.ltx. Jest on odpowiedzialny za rzeczy, które dostajemy za wykonie danego zadania. Może pomoże.
Napisz, co to jest za zadanie, po którym cię wywala.
//
Doszedłem do wniosku, że coś w folderze scripts jest nie tak. Jednak nie mam pojęcia co, powinno być wszystko ok. Myślę, że będziesz musiał zrezygnować z tego pobocznego zadania...

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Pogan w 19 Kwi 2008, 20:25

To wyskakuje przy wszystkich osobach gdy kliknę "czy masz dla mnie jakieś zadanie" ale jakoś bez nich przeżyje mod jest ogólnie okey ale kolory mi nie pasują np te różowe maźnięcia na aksu74. Moro jest w porządku ale ten róż:)
Image
Pogan
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 29 Sty 2008, 21:22
Ostatnio był: 12 Lut 2021, 02:24
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Postprzez Bartas w 19 Kwi 2008, 20:49

AAAAAA, wreszcie skończyłem mojego moda HiC 2.0, zabiorę się teraz za ściągnięcie tego co tutaj zmajstrowałeś Missile. Uploadu mojego moda na razie nie zrobię, ale zapraszam na http://www.bartas01.yoyo.pl.

Ale wracając do tematu to myślałem, że coś mniej złożonego ci wyjdzie, a tutaj niespodzianka, nowe bronie, naprawy, spanie, tekstury... Jest pozytywnie.
Pozdro!
Image
Bo inne horror-mody to chu*nia...
Wyjdzie jak go skończę
Awatar użytkownika
Bartas
Stalker

Posty: 189
Dołączenie: 21 Paź 2007, 19:13
Ostatnio był: 24 Cze 2011, 19:07
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez Towarzysz Lenin w 19 Kwi 2008, 22:13

Mogę powiedzieć tylko: ściągnąłem, zagrałem, zobaczyłem. Jest to chyba najlepszy mod, który mogę polecić na pierwsze przejście, i jeden z lepszych w jakie w ogóle grałem. Doszedłem na nim dziś do Jantaru, lecz bez X18, więc trochę na nim pograłem.
Doczepię się do:
- Sidorowicz ma takiego zeza, że przy włączeniu gry mało co nie spadłem ze śmiechu z krzesła. Mam nadzieję, że to nie był zamierzony efekt
- Okno ekwipunku i ekran wczytywani są kompletnie zryte, tekstury się mieszają
- Ikonki stalkerów i potworów się mieszają, lub nie ma ich w ogóle (czarno)
- Zielone nibypsy ssą
- HK417 używa amunicji 7.62x51 nato. 5.56 używa HK416, pomyliłeś bronie
- Sacharow w ogóle nie chciał nawet podejść do Krugłowa, gdy chciałem odebrać kombinezon
- Mogłeś usunąć celownik z ikonki M4, ten latający SUSAT z drugim celownikiem wygląda co najmniej komicznie
- HK417 nawet gdy ma podczepionego SUSATa nie wyświetla go na ikonce
- Pasek z artefaktami dalej ma tylko 5 miejsc, mimo że wygląda na więcej.
I to wszystkie błędy jakie były do tej pory. Żadnego BugTrapa, gratuluję takiej stabilności mimo sporych zmian.

Towarzysz Lenin
Wygnany z Zony

Posty: 409
Dołączenie: 25 Sie 2007, 18:15
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 23:41
Miejscowość: Pokój 771.
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości